Druk in hoofd, wazig zicht

Ik vertrouw het hele topic over druk in hoofd en wazig zicht niet meer. Zonde van onze tijd.

Dat ligt eraan hoe je em klaar maakt.
De 1 maakt hem wat pittiger dan de ander.
En de ander maakt de saus weer gladder zonder klontjes.
In het laatste geval "smelt op de tong" ???

Ik kan je mening enigszins wel begrijpen en delen Liesje, maar voor mij had deze topic vanaf het begin ook al een hoge amusementswaarde. Helaas ging Mike toen niet in op mijn wedje. Hij wilde waarschijnlijk de amusementswaarde ervan nog niet verknallen? Misschien nu weer tijd voor een pas op de plaats? Maar wie weet wat bijdrager Froggiefied nog allemaal te melden heeft. Meestal komt ie pas in de late avond tot leven.

Froggiefied lacht het hardst. trol lalalala nog even een gitaarsolo erbij.

Oh bedoelde je dat met je "wedje". Mag hij blij zijn dat hij nog tot leven komt.
Ik was al van plan zijn rotte vlees over te nemen. De ultieme oplossing voor een darmprobleem.

Ben ook benieuwd of ie vanavond nog komt en serieus iets gaat doen met de adviezen of serieus rauw vlees blijft eten...in het laatste geval zal het er niet beter op worden vrees ik!

Froggiefield is hierbij wederom onduidelijk met zijn antwoord op die van Liesje met: vlees dat is gaan verrotten. Lekkah!

Dat was ik dus en niet Froggiefied, en niet om het een of ander maar dat is toch juist niet onduidelijk? "precies wat er staat, vlees dat is gaan verrotten" Lijkt mij duidelijk :)

En nee ik eet niet zo, heb dat nooit gedaan en ga dat ook nooit doen. Dat staat er toch ook niet?
Ik weet toevallig wel direct waar hij het over heeft maar meer ook niet.

Ik was alleen verbaasd van Pike te lezen dat die dat ook zo eet? Of wellicht was het sarcastisch bedoeld, zijn laatste bericht?

Blijkbaar wordt sarcasme zeer slecht opgemerkt, zelfs als je zegt dat je totaal verrot vlees "lekkah :) " vindt.
:)

We zaten toen al in de humor, Pike. Je kunt er maar beter om lachen, toch?

Mike

Nou ik huil er niet om hoor :)

Ik nam je heel serieus Pike. Kwartje viel pas later...dacht echt serieus dat jij dat ook zo naar binnen zat te werken ?

En ik dacht eerst nog aan vlees dat je idd op moet hangen of zo. Dat dat ermee bedoeld werd.
Ik kan mezelf namelijk serieus geen voorstelling maken van een rauwe entrecote op je bord waarbij je zoveel moet kagen en kauwen dat je er vanzelf wel koppijn van moet krijgen door al dat kauwen....

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan