even voorstellen jaime

Beste mensen ik

Eet nu

Ochtend 4 eieren met citroensap

Middag wokgroente en stuk zalm

Avond zoete aardappel wat groente en 2 ons runderlever/

Verder slik ik vitamine c ascorbinezuur( maar niet de goede denk? Iemand een idee waar ik goede kan halen?

Vit b complex

Magnesium citraat ( maar is laag gedoseerd 120mg in 2 caps) .hoeveel zou ik nodig hebben?

En adrenal waar te bestellen iherb?

Bedankt en srry voor mijn vele vragen maar ben alleen hierin.

Wat zou ik anders moeten doen??

Magnesium schijnt beter opgenomen te worden door de huid ipv oraal. Waarom weet ik niet, maar dat staat vast uitgebreid beschreven op het forum. Adrenal kan je inderdaad bij iherb bestsellen.

Oke bedankt dan ga ik adrenal bestellen. Maar welke er staan er heel veel op iherb .com

Iemand advies wat betreft eten en supplementen. Hoeveel mg ?

Dank je wel!! Heb net geprobeerd te bestellen. Maar lukt niet alles ingevuld geen creditcard. Is er iemand die het voor mij kan bestellen?Ik snap dat het een rare vraag is, maar ik zweer dat ik eerlijk ben ik kan mijn gegevens doorgeven aub.

Ik begin echt af te takelen hier.

Hoeveel magnesium je nodig hebt is moeilijk te zeggen maar 400mg is een goed gemiddelde.

Je kan ook wat meer nemen en als je dan dunne ontlasting krijgt weer iets minder.

Je eten ziet er goed uit maar ik kan alleen niet zien hoe vet het nu eigenlijk is.

Gewoon goed onthouden, de verhouding moet zijn vet-eiwit-khd (max 100gram).

Bedankt pike.

Oja en voor het slapen gaan teelepel sole met water en ochtend ook

Heb wel oerzeezout. Op de verpakking staat alle natuurlijke mineralen die in de zee voorkomen. Dus denk dat het wel goed is.

De adrenal ga ik wel verder naar op zoek.

Oh ja de adrenal, was ik nog even vergeten.

Ik wil je wel helpen en ik heb toevallig ook een paar potjes besteld voor iemand maar ik hou nog wel wat over. Alleen is dat al lang geleden, volgens mij sta ik op een soort zwarte lijst bij de douane omdat ik een keer melatonine heb proberen in te voeren.

Dus ik wil wel wat voor je bestellen maar dat duurt dan nog weken voordat je het hebt.

Wat ik wel wil doen is als mijn huidige bestelling eenmaal binnen is je twee doosjes verkopen tegen kostprijs plus verzendkosten. Ik verwacht ze eerlijk gezegd elk moment maar het kan ook nog wel twee weken duren.

Moondust had laatst wel een adres in Nederland voor wel iets meer per potje maar dan heb je ze overmorgen.

Ik zal ff kijken waar Moondust dat ook al weer bestelde

Hartelijk dank. @ pike en henk bedankt voor het meedenken.

Ik heb een order geplaatst. Alleen nog geld overmaken. Tnx voor de link henk en pike nogmaals tnx.

Ik heb trouwens biologische roomboter van lidl. Kan ik dit gewoon bij mijn rauwe eieren gooien? Misschien rare vraag.

Is goed Jaime maar de link van Henk is ook het juiste spul hoor en dan heb je het vrijdag of zo.

Ik laat je wel weten als het er is.

Hartelijk dank. @ pike en henk bedankt voor het meedenken.

Ik heb een order geplaatst. Alleen nog geld overmaken. Tnx voor de link henk en pike nogmaals tnx.

Ik heb trouwens biologische roomboter van lidl. Kan ik dit gewoon bij mijn rauwe eieren gooien? Misschien rare vraagHartelijk dank.

Btje chaos met mn bericht.

Quote:
Ik heb trouwens biologische roomboter van lidl. Kan ik dit gewoon bij mijn rauwe eieren gooien? Misschien rare vraag.

Vragen zijn nooit raar, alleen antwoorden kunnen raar zijn.

Je wilt roomboter bij rauwe eieren doen en dan?

Je eieren erin bakken, of smelten en dan door de rauwe eieren roeren en opdrinken.

Hallo allen ik heb zojuist varkenslever gehaald, maar hoe bereid ik dit? Kan zeker niet rauw?

Ook heb ik kokosolie gehaald van royal green.

Ik wil zo graag af van depressiviteit. Word er gek van. Hoop dat er mensen mij kunnen steunen.

Jaime, ik ben simpele kok, ik snij het aan stukjes en braad even aan, , dan doe ik er eieren bij en heb leveromelet. keltisch zeezout erbij en peper en klaar

Ik eet ook rauw, maar krijg ik te moeilijk weg, dus maak ik yoghurt smootie en gooi het in de blender, eieren erbij en smullen.

Gehakt eet ik ook weleens rauw, of dat normaal is weet ik niet, maar ik vind wel lekker.

Verder staan er links en rechts recepten met lever op het forum.

https://www.fatsforum.nl/topic/lekkere-leverrecepten

Je kan ook leverworst maken, staat bij Poekie op site

En probeer eens sint janskruidthee voor je depressieve gevoelens

Er schijnt ook een vel omheen te zitten wat velen eraf halen, maar ik heb het nog nooit ontdekt :-)

ik heb vorig bericht bewerkt en link met recept erin gezet

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan