Bedankt Edwin. Dat brengt NOG een ander licht op de zaak... Verklaart een boel van wat ik ervaar.
Ik moet de rest nog eens doorlezen, vooral over wat hij wel als een oplossing ziet.
Dat hij chlorella als niet zo schadelijk ziet, heb ik anders ervaren. Dus dat gedeelte kan ik niet helemaal serieus nemen.
Eigenlijk zou het mooi zijn als iemand die het boek van Cutler heeft gelezen hierover te melden heeft. Die heeft de uiteenzetting en onderbouwing van het Cutler protocol gelezen en kan misschien het één en ander weerleggen (of niet).
Dus kom er maar in downunder! ;-)
Als die website van Patrik Peters nou in het Engels was, had ik de link naar dr. Cutler kunnen sturen.
Ik heb overigens van Dr. Cutler al antwoord gehad. Dit ging niet zozeer over z'n protocol, maar meer over hoe ik met m'n huidige symptomen kan omgaan.
Dus hier wat tips van hem voor een ieder die er wat aan heeft:
Allereerst adviseerde hij me met klem om GEEN chlorella of koriander te gebruiken, hoe zeer een therapeut ook beweert dat het veilig is. "This is going to be a bad experience, but it can be made MUCH worse with a few more of the wrong pills."
Aanbevolen vitaminen/mineralen:
- magnesiumcitraat en -voetbaden
- vitamine C (gebufferd) 1 gram elke paar uur terwijl je wakker bent. (wat houdt gebufferd in? ah
dit dus)
- vitamine E: paar duizend IU de eerste paar weken, daarna 1000 IU dagelijks.
- vitamine A: 25000 IU dagelijks 8O
- Mariadistel extract bij maaltijden (persoonlijk niet zulke goede ervaringen mee)
Het zal een onbekende hoeveelheid tijd duren voordat je herstelt.
Vitamines zullen een paar dagen nodig hebben voordat het effect merkbaar wordt.
Aldus Dr. Cutler...