Feminisme

In het kader van de 'Half'-conference van Eddie Murphy en zijn pleidooi voor een 'prenuptial agreement/prenup' (trouwen onder huwelijkse voorwaarden) hier een video van TFM waarin hij uitlegt dat dit in een gynocentrische samenleving nog steeds geen fluit waard is:

Mike

Hillary Clitton wil de eerste vrouwelijke president worden en dan zullen de feministen feest vieren. Je weet wel, diezelfde feministen die moord op het ongeboren leven tot een 'vrouwenrecht' hebben weten te maken. Hillary behoort overduidelijk tot die zieke club, want volgens haar hebben ongeboren kinderen nog helemaal geen rechten:

Mike

Bekijk hier hoe een 'millennial snowflake' het op een schreeuwen zet en roept dat ze verkracht wordt als een politie-agent haar heel rustig en beheerst vraagt om uit de auto te stappen:

Als dat geen ontwikkelingsstoornis is, dan weet ik het niet meer.

Mike

Als liefhebber van voedsel en koken volg ik Masterchef USA. Daarin doen enkele jonge vrouwen mee, die niet alleen met elkaar strijden om de titel van Masterchef, maar ook om wie de meeste 'vocal fry' (kraak in de stem aan het eind van een zin) heeft. Het is bijzonder vermoeiend om naar te luisteren.

Maar waar komt dit nou vandaan? Het is een regelrechte epidemie onder de millennials, de 'special little snowflakes' die o zo tolerant zijn naar gays, lesbians en transgenders en natuurlijk zelf bi zijn (anders hoor je er niet meer bij tegenwoordig). Wat beogen deze jonge vrouwen met al dat irritante hese gekraak? Nou, ze willen klinken als zelfverzekerde mannen natuurlijk:

Vocal Fry started as a subconscious mimicry. Women noticed that men in positions of authority spoke with voices on the lower register. In an act of imitation, women adapted the style and changed their voices to drop octaves towards the end of the sentence.

http://3ten.org/news/2015/11/09/millennial-generation-plagued-with-vocal-fry-epidemic/

Dat is de ultieme vrouwelijke 'empowerment': maak een karikatuur van je eigen vrouwelijkheid en imiteer mannen om zo duidelijk te maken dat je echt niet voor ze onderdoet. Dat ze daardoor klinken als een kwakende eend en juist minder serieus worden genomen, vooral door mannen van de babyboom-generatie, gaat kennelijk helemaal voorbij aan deze hippe jonge vrouwen:

Adolescent girls are subconsciously adopting the speech pattern, and it’s limiting their employment opportunities,” DiResta said in an interview with Huffington Post.

Recent studies have shown that when Vocal Fry is used in a conversation, the listener draws conclusions about the speaker regardless of the content. “There was a study by Florida Atlantic University and they determined that women who had vocal fry were perceived as less competent, less educated and less trustworthy and less hirable,” DiResta told HuffPost.

Wanneer gaan vrouwen nu eens leren dat ze gewoon zichzelf moeten zijn i.p.v. blindelings achter de ene na de andere belachelijke trend aanlopen?

Mike

Deze vent ergert zich ook groen en geel aan al dat gekraak:

This twisting of vocal cords is the new social epidemic—a modern-day syphilis perhaps. Young women especially believe that causing the last one or two words in every sentence to become a muddled “croak” of unintelligible rasp is cool and above all, sexy!

Does a frog, jammed under the toilet seat of an outback dunny croaking for its life raise your libido? I hope not!

Glottal fry closely mimics the sound of fatty bacon popping angrily in an overheated frypan. And, the women or men who speak with raspy rattles, or the gargle of a gravelly voice should know that it is not sexy because it sounds like the death rattles from someone getting the last rites and that’s not sexy.

http://morningmail.org/vocal-fry/

Mike

Het zijn MANNEN die altijd op het oorlogspad zijn. Vrouwen zouden zoiets nooooooooooooit doen:

Mike

Het is me wel eens opgevallen dat die Amerikaanse bimbo's vaak zo 'bored' spreken inderdaad, net alsof ze op de valium zitten. Ik dacht om interessant te doen, verder niet zo bij stil gestaan, ik wist niet eens dat er een term voor was. Had me daar maar niet op gewezen, ik ga het nu vast heel vaak horen.

Iedereen doet vocal fry!

Dus een skibaan is 'seksistisch'? Laten we er een vagina van maken, een omgekeerde driehoek. Dit betekent dat je bovenaan een heel breed oppervlak hebt en dat dit onderweg naar onderen steeds smaller wordt, terwijl de zwaartekracht toeneemt! Hoeveel dodelijke ongelukken zou dat opleveren, denk je? :roll:

Mike

Luister naar deze Canadese meneer, die naast 'vocal fry' twee andere fenomenen bespreekt, nl. 'uptalk' (een statement presenteren als een vraag) en het te pas en te onpas gebruiken van het woord 'like':

Niet alleen is zijn verhandeling over deze absurde taaltrends briljant, maar let ook eens op zijn eigen spraakpatroon. Hij heeft als man een natuurlijke bas en als zijn stem omlaag gaat aan het eind van een zin klinkt het ook als iets wat je 'vocal fry' zou kunnen noemen.

Het verschil is dat hij hier probleemloos mee weg komt, niet omdat we leven in een 'onderdrukkend patriarchaat' en andere, strengere normen hebben voor vrouwen, maar omdat het NATUURLIJK klinkt bij de bassige stem van mannen en volkomen NEP klinkt bij de hogere stem van vrouwen.

Wat deze vent eigenlijk zegt is dat het allemaal voortkomt uit de onzekerheid van pubers en een (vergeefse) poging is om zelfverzekerd over te komen. In de echte wereld kan het ervoor zorgen dat je niet wordt aangenomen als je op sollicitatiegesprek gaat en je zo uitdrukt, omdat het DOM overkomt. Laten we dus maar hopen dat het mettertijd vanzelf verdwijnt!

Mike

Hij doet het goed, ik herken het ook bij jonge meiden. Bij mij belanden ze al snel in de hoek 'drama queen' het klinkt zo nep en aandachtvragend. Hier wordt like ook veel gebruikt 'soort van' ....
Voor een sollicitatie en een rechtbank sta je meteen 1-0 achter maar volgens mij knappen jongens hier ook op af.

Wat dacht je van 'of zo'? Dat is er ook 1. Goed om te zien dat dit gedrag sociaal niet goed ligt, hierdoor vinden die aanstelligere en verwende meiden geen aansluiting bij jongens en ze kunnen ook fluiten naar een serieuze baan. Gerechtigheid!

Mike

De meiden weten zelf ook niet beter vrees ik. Even aan oudste zoon gevraagd over vocal fry: hij zei dat klinkt echt afschuwelijk :-)!

De meiden weten zelf ook niet beter vrees ik.

De vraag is en blijft echter: waarom vallen die meiden hiervoor en niet de jongens? Zou het kunnen dat vrouwen volgers zijn en mannen leiders?

Mike

Turd Flinging Monkey legt uit dat als vrouwen in een situatie komen waarin zij niet afhankelijk zijn van mannen voor hun levensonderhoud mannen verraden en zich alleen onderwerpen aan mannen als ze een man nodig hebben om te kunnen overleven en waarom dit altijd al zo is geweest:

Mike

De vraag is en blijft echter: waarom vallen die meiden hiervoor en niet de jongens? Zou het kunnen dat vrouwen volgers zijn en mannen leiders?

Deze vraag heb je zelf al elders op het forum beantwoord :-). Ik denk dat dat best zo kan zijn. Leiden vraagt nl. meer mannelijke energie, zoals niet gevoelig zijn voor wat anderen vinden, en of iedereen het 'naar zijn zin' heeft. Dit zijn onderwerpen waar vrouwen meer mee bezig zijn. Vrouwen zijn gevoeliger en gaan daarom meer voor details terwijl leiders overzicht moeten houden en dus het geheel in het oog houden.

Je kunt ook stellen dat vrouwen zich snel laten afleiden door bijzaken en mannen wel hoofdzaken van bijzaken kunnen scheiden. Vrouwen zijn volgers en willen overal graag bij horen, vandaar dat zoveel vrouwen in mode geinteresseerd zijn.

Mike

Wat TFM in het laatst geposte filmpje zegt is dat die hele beweging gericht op financiele onafhankelijkheid van vrouwen automatisch leidt tot verraad van mannen door vrouwen. Omdar vrouwen volgers zijn, is het de bedoeling dat ze afhankelijk zijn van mannen voor hun bestaan. De man zorgt in ruil daarvoor voor productie (kostwinner) en protectie (beschermer/verdediger). Hiermee zijn zowel de man als de vrouw dienend naar elkaar en dat is de werkelijke gelijkheid.

Wat onze machthebbers heel sluw hebben gedaan is vrouwen 'onafhankelijkheid' aanpraten middels feminisme. Hierdoor wordt de mannelijke beschermer/verdediger aangevallen van binnenuit juist door diegene die hij veiligheid dient te garanderen en komt zijn eigen veiligheid op het spel te staan. Vervolgens maakt men echtscheidingen zo makkelijk dat nu zelfs al de 'flitsscheiding' bestaat. Vervolgens komen alleenstaande vrouwen vaak in een uitkeringssituatie terecht en daarmee is 'Vadertje Staat' de kostwinner geworden, wat meer afhankelijkheid dan ooit creeert bij vrouwen, want hiertegen kunnen ze zich niet verzetten a.g.v. dezelfde afhankelijkheid.

Simpel gezegd, daar ga je dan met je grote waffel, van de regen in de drup. Je had een mooi bestaan samen met je man op kunnen bouwen en de natuurlijke orde kunnen respecteren. Nu zit je alleen lekker 'onafhankelijk' te wezen. Denk daar eens aan de volgende keer dat Beyonce zingt over 'independent women'!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan