Feminisme

Comedy Central heeft nu ook feministische 'humor':

Het beste bewijs dat vrouwen geen humor hebben. En natuurlijk heeft ook zij 'vocal fry'!

Mike

Diverse studies tonen aan dat mensen die veel vloeken, laat naar bed gaan en sloddervossen zijn een hoog IQ hebben:

http://thefreethoughtproject.com/studies-swear-messy-intelligence/

Eens even kijken. Welke groep mensen voldoet aan deze criteria? Oh, ik weet het al: alfamannen!

Mike

In de nimmer aflatende aanval op de alfaman kan het voorkomen dat de man die zich op moedige wijze verzette tegen de schutter in Munchen nu vervolgd kan worden vanwege 'belediging' van de dader:

http://www.express.co.uk/news/world/696646/Thomas-Salbey-Munich-shooter-Ali-Sonboly-prosecution

Dit is wat TFM een gynocentrische samenleving noemt, waarin het vrouwelijke verzorgingsinstinct de overhand heeft en alles met de mantel der liefde wordt bedekt en 'gelijkheid' tot heilig wordt verklaard. Dit gaat ten koste van het mannelijke individu en brengt uiteindelijk de samenleving in verval.

Mike

Deze man doet een sociaal experiment. Hij staat met een bord waarop hij Hillary steunt voor bij de Republikeinse Conventie en een bord waarop hij Trump steunt voor bij de Democratische Conventie. Let op het verschil in reacties:

Conclusie: links is intolerant en wil elke tegenstem het zwijgen opleggen. Let op het grote aantal VROUWEN dat zich uiterst agressief opstelt. En de 'mannen'? Die zijn gewoon 'mangina's'.

Mike

Weet je, het is natuurlijk nooit leuk te horen hoe je eigen geslacht zich zo dom kan opstellen.

Wat doe ik er echter mee?
Ik kijk bij mezelf of ik iets van dit domme gedrag kan herkennen en probeer dat dan logisch aan te passen (in zover ik het herken en me kan/wil veranderen).
Ergens schreef je dat vrouwen vanwege volgedrag zich ook zeer voor mode interesseren.
Ikzelf herken me daarin zeer sterk als jonge vrouw. Ik was gewoon een modefreak. Sinds ik echter me ben gaan bezighouden met andere zaken en andere interesses, is het volgen van de mode geheel verdwenen.
Zeer zeker doe ik me moeite er aantrekkelijk uit te zien, maar volg de mode hierin niet meer. Het is niet meer belangrijk. Door kleren te kopen die mooi blijven, hoef ik me niet steeds weer aan de domme grillen aan te passen.
Dus, vandaar dat ik het interessant vind om de info die je hier plaatst te lezen.
Dorothé

TFM over waarom de natuur bij de mens ongelijkheid creert doordat zij meer fysieke en mentale capaciteit heeft toebedeeld aan mannen, waardoor er ook meer verantwoordelijkheid en productiviteit bij de man legt. Dit is ook het geval bij de meeste diersoorten, uitzonderingen (zoals de hyena) daargelaten. Dit betekent dat de feministische mythe van 'gelijkheid' alleen maar kan worden bewerkstelligd door mannen omlaag te trekken naar het niveau van vrouwen.

In de praktijk gebeurt maar zelden dat vrouwen, met alle opgebouwde 'rechten' daadwerkelijk op de lange termijn zich omhoog werken naar het niveau van mannen. Dit is een ondermijning van de natuurlijke patriarchie bij mensen, die werkelijk NIETS te maken heeft met onderdrukking van vrouwen maar met NATUURLIJKE GESLACHTSROLLEN en die onherrroepelijk leidt tot de ONDERGANG van een samenleving, waarin het de OPBOUWERS van de samenleving zijn die onderdrukt worden!

Mike

Op 12 juli schreef ik hier het volgende:

Want dat is wat vrouwen moeten begrijpen, als ze ondanks alle hersenspoeling hier nog enigzins toe in staat zijn: vrouwen voeren slaafs en volgzaam de dictaten uit van een elite die GEEN MOER geeft om mannen, vrouwen en kinderen en een regelrechte VIJAND VAN DE MENSHEID is. Jullie vrouwen zijn MEDEPLICHTIG aan een SATANISCHE AGENDA!

Vanochtend las ik dit artikel van de site van Henry Makow, waarin iemand min of meer hetzelfde punt maakt:

This is so enormous and incomprehensible to the modern woman who has just imbibed this Gospel of Satan from generations of older women, that all she can articulate is "we are complicated".

In a sense I agree that women ARE complicated - I'm a traditional Catholic and we believe that the Virgin Mary is Satan's most formidable foe as many exorcists will attest. So Satan most certainly does NOT have the ear of the virtuous woman. However, as soon as the woman lets go of her virtue, that guardian of true womanhood which sadly proved ephemeral in the case of Eve and is non-existent in most modern women, the situation is completely changed. You have what the elite call a "new paradigm".

This is precisely why documents like the Protocols of the Elders of Zion and similar works like the Communist Manifesto that presaged this Satanic Age (I rather call it by its real name rather than the euphemistic "New Age") are so emphatic about isolating the woman from the fortress of her family and her role within that fortress of mother and helpmeet of her husband.

The "liberation" of women is in many respects much more important to the success of this Satanic Order than the establishment of the Central Banking System and the two World Wars.

Yes, the woman shorn of her virtue is for some reason more open to Satan's influence than men but has the power to bring men down with her.

So she sits at the board table aping men, wearing power suits and trying to outman the "bastards", and when she surveys the wasteland that is her life, just scratches her head and wonders, "Gee we're complicated!".

Witches are a natural ally of the Devil, whereas warlocks have to really work for it.

De dikgedrukte passages heb ik aangebracht. Wat deze persoon hier zegt is dat een vrouw ontdaan van haar 'deugdzaamheid' (virtue), haar moraliteit, een natuurlijke bondgenoot wordt van Satan, terwijl mannen hier niet zo makkelijk voor zwichten. Oftewel, Satan maakt gebruik van de NEGATIEVE EXPRESSIE van vrouwelijke energie, zoals ik al jaren hier beweer!

Het ondermijnen van de gezinseenheid is misschien wel het allerbelangrijkste punt op de satanische agenda en er is geen betere manier om dit te bewerkstelligen dan ondermijning van binnenuit (via de vrouw) , omdat zij zich dan keert tegen haar eigen beschermer en kostwinner. Wanneer gaan vrouwen eens leren dat deze zogenaamde 'onafhankelijkheid' niet alleen leidt tot een ongelukkig en onvervuld bestaan, maar ook tot een SLECHT VOORBEELD voor hun kinderen?

Op 5 augustus schreef ik:

Omdar vrouwen volgers zijn, is het de bedoeling dat ze afhankelijk zijn van mannen voor hun bestaan. De man zorgt in ruil daarvoor voor productie (kostwinner) en protectie (beschermer/verdediger). Hiermee zijn zowel de man als de vrouw dienend naar elkaar en dat is de werkelijke gelijkheid.

Wat onze machthebbers heel sluw hebben gedaan is vrouwen ‘onafhankelijkheid’ aanpraten middels feminisme. Hierdoor wordt de mannelijke beschermer/verdediger aangevallen van binnenuit juist door diegene die hij veiligheid dient te garanderen en komt zijn eigen veiligheid op het spel te staan. Vervolgens maakt men echtscheidingen zo makkelijk dat nu zelfs al de ‘flitsscheiding’ bestaat. Vervolgens komen alleenstaande vrouwen vaak in een uitkeringssituatie terecht en daarmee is ‘Vadertje Staat’ de kostwinner geworden, wat meer afhankelijkheid dan ooit creeert bij vrouwen, want hiertegen kunnen ze zich niet verzetten a.g.v. dezelfde afhankelijkheid.

Simpel gezegd, daar ga je dan met je grote waffel, van de regen in de drup. Je had een mooi bestaan samen met je man op kunnen bouwen en de natuurlijke orde kunnen respecteren. Nu zit je alleen lekker ‘onafhankelijk’ te wezen. Denk daar eens aan de volgende keer dat Beyonce zingt over ‘independent women’!

Uit hetzelfde artikel van de site van Henry Makow:

After a while, I asked her to share more of her experience with me. She gradually revealed the story of her childhood, being raised by a 'strong' single mother.

"My mother told me that I would have to compete with men in life, and to never back down from a challenge with a man. I could do anything a man could, and could do it better because I was a woman, and women are better than men...they can do it all, and they can have it all."

"Wow," I thought, the "mother" lode!

Her experience sounded so similar to my ex's: Raised by a single mom, pushed to achieve, highly educated with a liberal arts degree, and a masters. Difficulty relating to men, never satisfied in life, and frankly, never really happy.

The next night I had a dream about my past relationships with 'liberated' women. I suddenly understood why those relationships failed. The woman on the phone had been right. It was not my fault; it was the result of a poisoned pill fed to little girls for generations.

Dus we hebben te maken met een vrouw die door een alleenstaande moeder is opgevoed en heeft geleerd dat ze niet onderdoet voor mannen en mannen ook niet nodig heeft. Het eind van het liedje is dat zij dezelfde cyclus voortzet en ook alleenstaande, gescheiden moeder wordt (zij krijgt immers automatisch de kinderen in onze feministische matriarchie), of dat ze heeft gekozen voor een carriere en te laat tot het besef komt dat ze kinderen had willen hebben, of dat ze maar niet aan een man komt vanwege haar 'onafhankelijkheid'. Sisters are doing it for themselves? Leuk in een liedje misschien, maar in het echte leven naai je jezelf gewoon een oor aan met al je 'emancipatie'!

Lees opnieuw wat ik schrijf over WEDERRZIJDSE AFHANKELIJKHEID tussen man en vrouw en dus ook GELIJKHEID:

Omdar vrouwen volgers zijn, is het de bedoeling dat ze afhankelijk zijn van mannen voor hun bestaan. De man zorgt in ruil daarvoor voor productie (kostwinner) en protectie (beschermer/verdediger). Hiermee zijn zowel de man als de vrouw dienend naar elkaar en dat is de werkelijke gelijkheid.

Als deze heilige band gebroken wordt, zijn de persoonlijke en maatschappelijke gevolgen bijzonder verwoestend. Op de site van Makow staat nog een stuk, maar helaas zonder hyperlink, dus ik kan hier geen link daarnaartoe plaatsen. Het is van dezelfde auteur (Ken Adachi). Het is relatief kort, dus ik plaats het hier maar in zijn geheel, de dikgedrukte gedeeltes zijn opnieuw door mij aangebracht:

I can understand the anger on the part of men who have been forced into an unwanted divorce that they could have no say in, one way or the other. A very large percentage of men in America have had their lives ruined by the poisonous feminist influences on wives and the court system. The loss of a normal relationship with their kids is the especially heartbreaking -- and common. Of course, the kids turn to mush too, without dad in their life. We all know it was planned that way, but castigating those woman who allowed themselves to follow the siren call of feminism, while true, doesn't solve the problem.

When a marriage is going through hard times, usually financial, and the woman begins thinking about the idea of divorce, she will talk to people she knows, often at work, and ask their opinion on what to do. This is the crucial nexus at which the wheels of divorce are either set in motion or are braked. It all depends on the counsel given and the nature of the person offering the advice. Since it's a workplace, the feminist viewpoint will predominate almost every time and she will hear nothing BUT:

"Dump him"
"He's a loser"
"You don't need him. You can do better without him"
"Make him pay and you can be free." etc.

If she had a sales job at a department store in the 1930s, 40s or 50s, she would have heard just the opposite advice: -- to stay with him and keep the family together. "Things will work out, you'll see"; "There are always bumps along the road, but remember why you married him and why you vowed to stay together for life" etc. This was because the country, its mores, movies, etc. were dominated by the Christian-enshrined values of faith, hope and charity and above all, the institution of marriage. We had a lot more love in our hearts then -- and empathy -- for mom, dad, and the kids. And the common desire to see all thrive and be happy.

The Fabian Society and their Zionist sponsors began infiltrating feminists into liberal arts colleges and universities during the latter half of the 60s, and into the 70s when the feminist movement took full flight and spewed its venom all over America through the universities, the boob tube and in movies.

The Jewish communist family breakers - Freidan, Steinem, Abzug, etc., - got the bribed and compromised in congress to pass No Fault divorce in 1975 (or 76) and you see the divorce rate climb steadily upward, year after year, following that "victory."

Women are vulnerable creatures to begin with and extra vulnerable when unhappy in the marriage and mulling over the idea of divorce. That's when they need to hear advice from someone with a heart. My wife was presented with the chance recently to give the right advice at the right time with a Japanese woman friend who got married to an American about 7 years ago and had a 5 year old child. He's much older than her, but a good and decent man who is very successful as a symphonic and studio classical musician. He's a little on the cheap side when it comes to saving on utility costs in the home and some things have been annoying her. No compelling reason to get divorced, of course, but she said she was thinking about it to my wife.

My wife reminded her that we were at the wedding and heard the wedding vows: "Until death do we part." She said she had a beautiful home and a beautiful little girl who makes both of them happier than sunshine. "Why would she want to throw that away over something as unimportant as turning off lights to save money?" How about their little girl? "You think living with mommy alone is going to turn her into a happy and well adjusted woman ready to take on the responsibilities of motherhood?" The woman quickly realized just how stupid she was for even considering the idea when she had so much going for her. A few weeks later, my wife asked her how it was going and she said: "No problem, Everything's fine. We're happy now"

That's all it took: a nudge in the right direction. I just wish to God that there were more women with love in their hearts - instead of hate-- to give the right nudge at the right time.

In vroegere tijden hadden we andere normen en waarden en toen stond de trouwring ook voor de eeuwigheid en betekende de gelofte 'tot de dood ons scheidt' ook werkelijk iets. Als een vrouw dan met andere vrouwen in gesprek ging over huwelijksproblemen of relatieproblemen zeiden de vrouwen dat het vanzelf wel goed zou komen en dat een relatie altijd gepaard gaat met hobbels die je samen moet zien te overwinnen, omdat je als getrouwde ouders nu eenmaal een GEZAMENLIJKE VERANTWOORDELIJKHEID draagt naar je kinderen.

Nu komt een vrouw met problemen bij andere vrouwen en krijgt te horen dat ze van die klootzak af moet. In onze feministische matriarchie is de man nl. altijd de klootzak, daarom mag hij ook de kinderen niet opvoeden na een scheiding. Het bovenstaande voorbeeld geeft aan dat als vrouwen een positieve 'support group' vormen voor medevrouwen kleine molshopen wel degelijk kunnen worden weggewerkt, behalve als andere vrouwen er een berg van maken. Vrouwen moeten dit 'gif van de geest' zien weg te zuiveren, onze samenleving gaat hieraan kapot!

Mike

Bovenstaand stuk maakt ook gehakt van de mythe dat vrouwen 'complex' zouden zijn. Vrouwen zijn alleen maar 'gecompliceerd' als ze toelaten dat ze verscheurd worden tussen nieuwerwetse ideeen over 'emancipatie' en traditionele ideeen over de heilige band tussen man en vrouw. De gay- en multiculti- agenda maakt hier eveneens deel van uit en ook deze kent vooral vrouwen als regenboogvlaggendragers.

Mike

Via email stuurde iemand mij dit artikel toe van de site van Henry Makow:

http://henrymakow.com/2016/07/will-not-be-cucked.html

Hoewel ik de inzichten van Makow zeer waardeer, zie ik ook hier weer het rechts-extremistische mantra terug dat de joodse elite het specifiek gemunt zou hebben op de 'blanke man'. Hieronder plaats ik de reactie die ik via email terug heb gegeven:

De elite is zelf blank en gotendeels joods. Blanke Ashkenazi-joden uit Oost-Europa doen zich al heel lang voor als 'semieten' uit het midden-oosten, maar alleen de Sefardische joden uit Spanje en Portugal hebben van oorsprong een semitische achtergrond (en zijn dus ook wat donkerder gekleurd). Zoals je weet is Israel niets meer dan een BLANKE kolonie, opgezet dor de BLANKE Rothschilds vanuit Engeland. In de apartheidsstaat die Israel is staan de BLANKE Ashkenazi-joden bovenaan, daarna komen de Sefardische joden, daarna de zwarte Afrikaanse joden (o.a. uit Ethiopie) en helemaal onderaan staan de Palestijnen, de werkelijke semieten. De BLANKEN staan dus bovenaan en zij discrimineren alle groeperingen onder hen, incl. de Sefardische joden, getuige ook de zogeheten Ringworm Children, Sefardische kinderen die zogenaamd voor 'ringworm' werden behandeld maar gewoon om zeep zijn geholpen.

Verder bewijs hiervan komt van Eli Yishai, de toenmalige Israelische Minister van Binnenlandse Zaken, die in 2011 zei dat Israel 'toebehoort aan de blanke man':

https://electronicintifada.net/content/sudanese-face-expulsion-minister-declares-israel-belongs-white-man/11394

In hun waanzin hebben ze zichzelf zo sterk wijsgemaakt dat ze 'semieten' zijn dat ze hun eigen blankheid ontkennen en er vindt zeer zeker een regelrechte aanval op de blanke Europese volken en culturen plaats, vooral de slavische volken in de Kaukasus (al heel lang hun doelwit, het woord 'slaaf' komt daar zelfs vandaan), nota bene de bron van het blanke ras, waar ook de Khazaren vandaan komen! Het is dus verleidelijk om te stellen dat het uitroeien van Europese blanken en hun cultuurgoed onderdeel is van de agenda en helemaal gelogen is dat niet. Maar dit is voer voor rechts extremisten als David Duke, die daarmee volledig voorbij gaan aan de BLANKE oorsprong van de daders zelf. Onderdeel van de agenda is ook het uitroeien van semieten en hun cultuurgoed en van zwarte Afrikanen en hun cultuurgoed (ze zaten immers ook achter de transatlantische slavenhandel, over holocaust gesproken!).

Dus waar zijn ze nu werkelijk op uit? Het uitroeien, of op z'n minst uitdunnen, van alle 'goyim', ONGEACHT hun ras of huidskleur. Alleen ZIJ zijn de 'uitverkorenen' en mogen bezielde mensen genoemd worden, alle anderen zijn onbezielde 'beestmensen'. De agenda is erop gericht dat middels migratie het bloed van blanke Europeanen 'vervuild' raakt, want alleen ZIJ moeten 'raszuiver' zijn en blijven (vandaar dat ze hun eigen bezettingsstaat hebben, waar migratie geen optie is en waar alleen voor de vorm Sefardische en Afrikaanse joden worden geaccepteerd, maar die in de hierarachische bloedlijnen die zij voorstaan niet passen en dus stelselmatig worden gediscrimineerd en achtergesteld).

Er zit dus wel degelijk een BLANKE agenda achter, een die gebaseerd is op het spirituele racisme van Blavatsky, die stelde dat blanken het vijfde 'wortelras' vormen dat, mits dit 'zuiver' wist te blijven, de geascendeerde zesde en zevende wortelrassen voort zal brengen. Volgens deze gestoorde filosofie zijn alleen BLANKEN 'verlicht', getuige ook de witte huidskleur (de kleur van licht), wij BLANKEN zijn de 'zonnekinderen' Dat in de dualiteit van de natuur juist een DONKERE huidskleur optimaal zonlicht opneemt en dat wit juist zonlicht weerkaatst, daar gaan ze voor het gemak maar even aan voorbij. Nee, het is de donkere 'ourwoudmens' uit Afrika die onbezield en onmenselijk is, een 'beest op twee benen'. De 'verlichte' blanke mens is dit stadium allang ontstegen. Helaas is deze psychopathologie zo diep doorgedrongen in het onderbewustzijn van blanken dat zelfs Rudolf Steiner dit verkondigde:

https://sites.google.com/site/waldorfwatch/steiners-racism

Deze psychopathologie is altijd al een BLANK, EUROPEES fenomeen geweest. Wij zijn het die keizerrijken over de hele wereld hebben gesticht en complete continenten hebben gekoloniseerd en genocide tot een ware kunst hebben verheven. Wij zijn het die als jongste telg van de menselijke familie een minderwaardigheidscomplex hebben omdat we geen geschiedenis, cultuur of spiritualiteit van onszelf hebben die niet gejat is van veel oudere volken en culturen, die we aan ons hebben onderworpen, tot slaven gemaakt of uitgemoord. Wij zijn het die vervolgens onze perverse en gestoorde normen en waarden aan de hele wereld hebben opgedrongen en hebben verspreid als een virus. Alles en iedereen die herinnert aan onze grootscheepse geschiedsvervalsing moet van de aardbodem worden weggevaagd en zoals je ziet is de agenda zelfs tegen medeblanken gericht.

De agenda is echter niet alleen gericht tegen de blanke man, maar tegen ELKE man die de ballen heeft om vrouwen en kinderen, landen, volkeren en culturen te verdedigen. Ze laten de 'goyim' elkaar lekker uitroeien, zodat zij uiteindelijk als de enige echte rechtmatige BLANKEN de hele wereld voor zichzelf kunnen opeisen, met Israel als middelpunt voor het midden-oosten en Oekraine als middelpunt voor Centraal Azie en Europa. De grootste tegenstander die hierbij verslagen moet worden is hun eeuwenoude vijand, het slavische Rusland. De nuance is dus dat de blanke Europese man een van de vele doelwitten is, maar alleen die blanke mannen wiens bloed toch al 'onrein' is en dus opofferbaar. Dit is echter wel degelijk een PRO-BLANKE en geen anti-blanke agenda, het betreft alleen de 'uitverkoren' blanken, de enige ware mensen die als goden over de wereld mogen regeren en iedereen mogen vermoorden of onderwerpen, ongeacht ras of huidskleur.

Mike

Toen ik nog in Baden-Baden woonde had ik Albanese vrienden. Het was een gezin met 2 kinderen.
Ik heb wel eens discussies over het thema in dit draadje met de vrouw gevoerd. Ze vertelde dat ze uitgehuwelijkt waren en dat ze niet weet wat verliefd zijn is. Zoiets schokt me natuurlijk. Maar wat denk je, de vrouw (begin 20 jaar) vond dit niet eens zo erg. Ze zei, men leert van je man te houden en de relatie is zeer sterk. Ze had er nooit over nagedacht om van hem af te gaan omdat ze van hem hield. Hij zorgde goed voor zijn gezin. Het was dus een echt traditioneel gezin. Zij zorgde voor het huishouden en hij voor het geld.
Ze waren trouwens voor de rest best wel modern. Ze droeg geen hoofddoek en de kinderen spraken ook gewoon Duits. Ook het paar sprak gewoon Duits, terwijl ze toch echt uit Albanië kwamen.
De kinderen leerden op school ook de Christelijke feesten kennen zoals kerstmis. Ze hadden dus met de kerst ook een kerstboom en we gingen ook samen naar de kerstmarkt. Met Carnaval kregen ze carnavalspakjes en ook Pasen werd gevierd. De familie vond het belangrijk om te integreren en alles mee te doen. Zelf dachten ze er wel over als de kinderen volwassen waren, om terug te gaan.
Het handelde zich dus hier om een zeer traditioneel gezin (weliswaar volgens moslimregels), maar het functioneerde goed.
Ze keken ook naar de Duitse TV.
Dorothé

Wederom een geniale uiteenzetting door Turd Flinging Monkey, deze keer over moreel objectivisme tegenover moreel subjectivisme.

Aan de linkerkant van de politiek (waar de meerderheid van vrouwen zich bevindt) geldt het mantra dat elke vorm van moreel kritisch denken gebaseerd is op 'vooroordelen' jegens geslachten, culturen of seksuele 'geaardheid'. In deze kinderlijke wensdroom bestaat er geen goed of slecht, iets is alleen 'anders'. Dit leidt tot anti-intellectuelisme, gebaseerd op morele objectiviteit.

Amoreel is echter immoreel, want door niets te bestempelen als goed of fout of beter of slechter creeer je de perfecte condities voor het kwaad om te kunnen zegevieren. Het is immers geen kwaad, het is alleen 'anders' en daar moeten we 'tolerantie' voor opbrengen.

Interessant en ironisch genoeg is morele subjectiviteit (wel onderscheid maken tussen goed en kwaad) iets wat rigoreus en dus VOLKOMEN SUBJECTIEF wordt afgewezen door morele objectivisten. We zien dit bijv. gebeuren in het debat over de LHBT-beweging. Hun seksualiteit is niet beter of slechter, het is immers allemaal een uiting van 'liefde', nietwaar? Wie hier echter wat beter over nadenkt en met goede argumenten komt waarom dit niets met voortplanting te maken heeft - de werkelijke reden waarom in de natuur het concept van liefde bestaat - is een 'hater'.

En dus wordt het concept van mislukking (slachtofferschap) verheerlijkt en het concept van succes gedemoniseerd, iets of iemand is immers niet sterker of zwakker, alleen 'anders'. Er is ook geen goed of kwaad, uitsluitend dat onderscheid maken wordt beschowd als 'boosaardig' (het bestaat dus wel degelijk, maar alleen als het deze verwrongen 'logica' tegenspreekt).

Hoe komen we hier nou uit? TFM heeft de oplossing: beoordeel een boom op zijn vruchten. Baseer je dus op de uitkomst om te zien welke moraliteit beter of slechter is:

Het mag duidelijk zijn dat de politieke correctheid die moreel objectivisme oplevert een slecht resultaat is, omdat het elke vorm van vrije meningsuiting en uitwisseling de kop indrukt. Vrouwen opgelet, want jullie zijn de pleitbezorgers van morele objectiviteit!

Mike

TFM over waarom mannen voortdurend het onderspit delven in een gynocentrische samenleving, die zich als doel stelt om de belangen van vrouwen veilig te stellen, simpelweg omdat ze een Heilige Vagina heeft, en mannen hieraan ondergeschikt te maken, gewild of ongewild:

En de briljante analyses van TFM blijven maar komen. Hier legt hij uit dat vrouwen helemaal niet uit zijn op 'gelijkheid' maar op SUPERIORITEIT en uitsluitend een 'ideaal' van meer 'diversiteit' najagen als het hen goed uitkomt, maar als het in het voordeel van mannen uitpakt diezelfde 'diversiteit' juist op alle mogelijke manieren tegengaan:

Mike

Niets wat de tongen meer losmaakt dan beginnen over intelligentieverschillen tussen mannen en vrouwen. TFM legt uit waarom manipulatief gedrag van vrouwen naar mannen net zo min een teken is van 'sociale intelligentie' of 'emotionele intelligentie' als een driftbui van een kind naar zijn/haar ouders toe:

Mike

De laatste voor vandaag en dan houd ik er even mee op - TFM's richtlijnen voor de mensheid en de 'gelijkheid' van mensen:

//imgur.com/Qqavf

Mike

Interessant weer. Ik heb nog maar 1 video gekeken en daar kwam aan het eind een fragment uit de film Network (1976) voorbij. Ik vond de gehele film op Youtube:

Mark

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan