Feminisme

Ik zou nooit seks voor iets anders willen inzetten als 'liefde' tussen 2 mensen. Seks wordt anders een goedkoop middel waarbij men zijn lichaam verkoopt of inzet voor iets. Daarom erger ik me ook zo aan die vrouwen die een oudere man hebben en waar duidelijk te zien is dat ze hem alleen maar voor zijn geld en aanzien getrouwd hebben. Dat zijn echte hoeren. De 'hoeren' die het doen om geld te verdienen zal ik niet veroordelen. alhoewel er wel genoeg ander werk is dan de hoer zijn. Dan zit ik liever in een callcenter.

Dorothé

En hier komt weer zo'n bullshit'studie' aan, die beweert dat maar liefst meer dan 50% van vrouwen op de werkplek in Engeland het onderwerp zijn van seksuele intimidatie door mannen:

http://www.presstv.ir/Detail/2016/08/10/479332/UK-Women-sexually-harassed

Laten we even snel gaan kijken naar de opdrachtgevers achter deze 'studie':

Trades Union Congress. Het TUC wordt momenteel geleid door een VROUW, Frances O'Grady. Uiteraard was zij tegen de Brexit en is zij een overtuigde feminist.

Everyday Sexism Project. Dit is een initiatief van een VROUW, Laura Bates, uiteraard ook een overtuigde feminist, die van mening is dat iedere dochter een feministische papa verdient:

http://www.telegraph.co.uk/women/life/laura-bates-why-every-girl-needs-a-feminist-dad/

En ik moet geloven dat deze 'studie' zuiver op de graad is? Opnieuw wordt de man hier als schoft neergezet, maar gelukkig had ik al een filmpje geplaatst van TFM over de 'office cunt', die duidelijk maakt wat vrouwen precies onder 'intimidatie' verstaan, nl. alles wat hen niet zint. Hierbij geprolongeerd, mocht je het gemist hebben:

Mike

En het begint al met de reclames. Let eens op hoeveel reclames met seks aangeprezen worden. Gisteren zag ik een reclamebord waar een vrouw heel wulps zit met de benen open (wel gekleed) en naar achteren geleund met een kat tussen haar benen. Waar ging het om: De vrouw is ontspannen en luistert naar een speciale radiozender. Waarom moet dat op zo een manier?

Ik merk ook op het werk dat de meisjes die luchtiger gekleed zijn en waar wat te zien is en die vleien met de supervisor, dat die veel voordelen hebben die ik niet heb. Ik kan en wil dat niet. Ik kan me daar super aan ergeren.

Dan heb je natuurlijk ook party's, waarvan ik dan naderhand verneem wat er zich allemaal afgespeeld heeft - en dat is niet niets. Ja, die personen hebben het op het werk gemakkelijker. Misschien is het alleen maar in de branche waar ik zit, ik weet het niet. Op ander werk heb ik dat niet zo meegekregen, alhoewel, daar gebeurde op kerstfeesten ook wel het een en ander.
Wat dat betreft ben ik zeer naief.

Dorothé

Ik zou nooit seks voor iets anders willen inzetten als ‘liefde’ tussen 2 mensen. Seks wordt anders een goedkoop middel waarbij men zijn lichaam verkoopt of inzet voor iets. Daarom erger ik me ook zo aan die vrouwen die een oudere man hebben en waar duidelijk te zien is dat ze hem alleen maar voor zijn geld en aanzien getrouwd hebben. Dat zijn echte hoeren.

Ben jij de regel of de uitzondering? Ik ken gelukkig ook heel veel lieve vrouwen, die dit zich niet in het hoofd zouden halen. Maar ik zou wel eens willen weten hoezeer vrouwen die wel deugen zich verhouden tot vrouwen die niet deugen. Talloze verhalen en ook spreekwoorden in alle culturen overal ter wereld wijzen op het verdefelijke karakter van vrouwen. Maar dat is natuurlijk alleen maar kwaadpraterij, op basis van 'patriarchale onderdrukking'. :roll:

Mike

Gisteren zag ik een reclamebord waar een vrouw heel wulps zit met de benen open (wel gekleed) en naar achteren geleund met een kat tussen haar benen. Waar ging het om: De vrouw is ontspannen en luistert naar een speciale radiozender. Waarom moet dat op zo een manier?

Dat is voor Radio 538 en het was mij ook al opgevallen. Hoeveel duidelijker wil je de verwijzing naar 'pussy' hebben? Feministen zullen wijzen naar mannen, die dit soort reclamecampagnes bedenken (wie weet was het trouwens wel een vrouw, maar dat is natuurlijk ondenkbaar). Maar hoe zit het met de vrouwelijke modellen die zich hiervoor lenen?

http://imgur.com/a/gTf1C

Mike

Ik merk ook op het werk dat de meisjes die luchtiger gekleed zijn en waar wat te zien is en die vleien met de supervisor, dat die veel voordelen hebben die ik niet heb. Ik kan en wil dat niet. Ik kan me daar super aan ergeren.

Dan heb je natuurlijk ook party’s, waarvan ik dan naderhand verneem wat er zich allemaal afgespeeld heeft – en dat is niet niets. Ja, die personen hebben het op het werk gemakkelijker. Misschien is het alleen maar in de branche waar ik zit, ik weet het niet. Op ander werk heb ik dat niet zo meegekregen, alhoewel, daar gebeurde op kerstfeesten ook wel het een en ander.
Wat dat betreft ben ik zeer naief.

En hiermee geef je al aan dat je statistisch ver in de minderheid bent met je 'naieve' kijk op de zaken. Dit is dus wat ik bedoel. Jouw werkplek is er een van velen en de meerderheid van de jonge vrouwen hoert en snoert alles bij elkaar. Dat dit ook niets nieuws is blijkt wel uit het feit dat dit gedrag al eeuwenlang overal bekend is.

Mike

Ja, klopt helemaal. Ze zeggen wel eens dat een vrouw bij een man alles gedaan kan krijgen. Ja, hoe dan...?
Niet door hard en goed te werken, daar vallen ze niet voor. Zelfs goed uitzien heeft geen enkel effect. Als jonge meid zag ik er echt goed uit (sorry dat ik dat zo zeg), maar ik heb nooit die voordelen bij jongens gehad die de andere meiden hadden die helemaal niet zo uitzagen. Die wisten het wel op een andere manier te bewerkstelligen.

Dorothé

Dank voor je eerlijkheid. Ik vraag me af hoeveel vrouwen er verder nog durven te reageren. Ik krijg alleen maar onzin terug als 'wat wil je hiermee bereiken door vrouwen zo negatief neer te zetten?' Mannen als sulletjes en klootzakken neerzetten is volkomen legitiem, maar als de vrouwen een keer een koekje van eigen deeg krijgen, dan staan ze op de achterste benen. Bovendien gaat het niet om een vergeldingsactie mijnerzijds, maar om nu eindelijk eens de ongezouten waarheid naar boven te krijgen over de volledig uit de hand gelopen 'emancipatie' van vrouwen, die neerkomt op regelrechte onderdrukking van mannen!

Mike

Ja het was altijd heel triest voor mij als ik een jongen leuk vond. Ik wist dat ik ze met mijn ogen kon beïnvloeden, dus flirten deed ik wel. Maar meer was er bij mij niet bij. De andere meiden wel, die gingen mee in het fietsenhok en ik weet niet wat er zich afspeelde, maar daarna zagen de jongen mij niet meer staan.

Tja, je zou kunnen denken, waarom deed ik dat dan ook niet. Allereerst ben ik anders opgevoed en ten tweede wilde ik dat zelf niet. Ik heb hier heel veel tranen door gelaten en veel jongens niet gekregen. Maar ach, ik ben mezelf wel trouw gebleven en heb mijn lichaam nooit hiervoor ingezet. Ik wilde altijd dat ze mij mochten en ze niet met seks krijgen.
Trouwens die andere meiden hadden er ook niets aan. Maar daar zaten ze niet mee.

Dorothé

En terwijl in vroegere tijden dergelijk promiscu gedrag schandelijk was is het nu een teken van 'girl power' om te hoeren en te snoeren. Dat is wat de 'emancipatie' heeft bereikt, het is allemaal OK als vrouwen het initiatief nemen. En als ze willen kunnen ze 24 uur naderhand jongens nog aanklagen voor 'verkrachting' ook, vooral als er alcohol of drugs in hun bloed wordt aangetroffen (dat ze zelf met volledige instemming hebben ingenomen), want dan kunnen ze aanvoeren dat ze door de man of jongen bedwelmd zijn!

Mike

Ook zie je vaak dat een directeur een relatie krijgt met zijn secretaresse en een dokter met de verpleegster. Als dit nu ging om echte verliefdheid en de mannen vrij waren, dan was er niets op tegen, maar meestal zijn het getrouwde mannen die door deze soort vrouwen verleid worden. Die hopen zo op een beter leven.

Ik praat wel slecht over mijn eigen geslacht, maar ik zie die dingen gewoon gebeuren en het stoort me ook.
Dorothé

Natuurlijk zullen feministen de soaps bestempelen als mannelijke creaties, om zo de geesten van vrouwen te vervuilen. Maar wie bekijken al die soaps? Mannen? En wie lezen doktersromans, roddelbladen en andere pulp? Mannen? Kennelijk zijn vrouwen hierin geinteresseerd.

Mike

Ik hoop dat je 44 minuten van je tijd kunt uittrekken voor het bekijken van deze video van Turd Flinging Monkey:

Elkedageenei heeft niet meer gereageerd op mijn oproep om op de proppen te komen met een bedrijf dat succesvol gerund wordt door een vrouw. Het hoeft ook niet meer, want je kunt simpelweg het stuk tussen 20:40 en 29:10 bekijken, waarin TFM ingaat op de bewering dat vrouwen betere leiders zouden zijn dan mannen. Hij heeft nl. al twee bedrijven gevonden die door vrouwen worden bestuurd, waarvan HSN (Home Shopping Network), het meest succesvol is.

Wat TFM hier zegt is dat je objectief naar de data moet kijken. Dit betekent allereerst dat je geen grote bedrijven naast middelgrote of kleine bedrijven moet zetten. Vrouwen leiden geen grote bedrijven, maar wel middelgrote of kleine bedrijven. Als de economie in een groeicyclus verkeert, zal een klein of middelgroot bedrijf meer groei vertonen, omdat er meer ruimte is om te groeien. Een groot bedrijf heeft die groei al doorgemaakt en kan niet veel verder uitbreiden dan het al heeft gedaan. In tijden van economische crisis heeft een groot bedrijf echter meer financiele buffers om de klap op te vangen dan een klein of middelgroot bedrijf. Conclusie: kleine en middelgrote bedrijven, al dan niet geleid door vrouwen, doen het beter bij economische groei maar slechter bij recessies.

Dus welke cijfers ga je gebruiken om je punt te maken? En moet je eigenlijk wel kleine en middelgrote bedrijven vergelijken met grote bedrijven? We zien hier dus twee variabelen die ons een voorgekookte conclusie kunnen opleveren op basis van objectieve data omtrent de groeicijfers van bedrijven:

1. We vergelijken appels met peren (kleine/middelgrote bedrijven met grote bedrijven) en concluderen dat deze eerste meer groei vertonen. Aangezien kleine/middelgrote bedrijven een vrouwelijke leiding kunnen hebben, zijn deze dus succesvoller en is hiermee 'bewezen' dat vrouwen betere leiders zijn dan mannen, die grote bedrijven leiden. Kijk maar naar de groeicijfers.

2. We kijken uitsluitend naar de cijfers als de economie in de lift zit. Kleine/middelgrote bedrijven vertonen dan meer groei, omdat er meer groeiruimte is. Grote bedrijven groeien dan minder, omdat er minder groeiruimte is, want ze zijn immers al groot. Kleine/middelgrote bedrijven kunnen vrouwelijke leiders hebben en de groeicijfers tonen dus klip en klaar aan dat vrouwen betere leiders zijn, want grote bedrijven gerund door mannen vertonen minder groei. We kijken voor het gemak de andere kant op als de economie in een dip zit, want dan zien we de groeicijfers van kleine/middelgrote bedrijven aanzienlijk sneller dalen dan die van grote bedrijven, omdat de klap harder aankomt bij kleine/middelgrote bedrijven dan bij grote bedrijven.

En hiermee is het 'argument' van Elkedageendei weggevaagd over de zakelijke capaciteiten van vrouwen en het feit dat zij ook al een onderscheid maakte tussen wel of geen crisis.

De hele video van TFM is gebaseerd op dit onzinnige artikel:

http://thoughtcatalog.com/lorenzo-jensen-iii/2015/07/17-ways-that-science-proves-women-are-superior-to-men/

Kijk allereerst naar het plaatje bovenaan het stuk:

http://imgur.com/a/fPC5c

Daar staat zij dan, met de lippenstift op, de haartjes netjes geborsteld en haar sexy outfit met ontblote navel, terwijl ze hem, met een doodgewoon kapsel en doodgewone kleren met onopvallende kleuren, knockout slaat. Mag ik effe een teiltje?

De video van TFM duurt 44 minuten omdat hij alle 17 punten aangevoerd in dit artikel uitgebreid bespreekt. Ik raad je aan de hele video te bekijken, maar ik wil er specifiek nog wat punten uithalen en mijn eigen observaties opschrijven hierover:

3. Vrouwen kunnen dingen beter vinden dan mannen. TFM gaat hier niet op in, maar ik zeg al jaren dat als er een woordenboek zou zijn van vrouwentaal voor mannen, dan zou de vrouwelijke definitie voor 'opruimen' zijn: kwijtmaken. Mannen leggen nl. altijd dingen op dezelfde plaats (bijv. sleutels of portemonnee), zodat ze deze op die plek ook weer terug kunnen vinden. We kennen echter allemaal wel het bekende verschijnsel van de man die zich rot zoekt naar iets en dan zijn vrouw vraagt waar in huis het ligt. Waarom zoekt hij niet zelf verder en vraagt hij het aan zijn vrouw, omdat mannen nu eenmaal slechter zijn in het vinden van dingen? Nee, omdat ZIJ het ergens heeft weggelegd, want ze was aan het 'opruimen' (lees: kwijtmaken)! De man vraagt dus eigenlijk waar zij het neer heeft gelegd. Dat is allemaal nog tot daar aan toe, als ze dan op z'n minst maar heeft onthouden waar ze het heeft gelegd, maar helaas...ze kan zich totaal niet meer herinneren waar het nu dan wel ligt. Hoe vaak ik ook niet heb meegemaakt dat belangrijke dingen als sleutels en portemonnee bij vrouwen kwijtraken, omdat ze geen vaste plekken voor die dingen hebben...Daarom raken jullie spullen ook kwijt, mannen, want in hun 'logica' hoeft het niet altijd op dezelfde plek te liggen, vooral als ze aan het 'opruimen' (lees: kwijtmaken) zijn.

5. Vrouwen hebben een beter immuunsysteem dan mannen. O ja? Hoe kan het dan er hier hordes vrouwen actief zijn op dit forum die neurologisch en hormonaal compleet in gruzelementen liggen? Ik waag dit zeer te betwijfelen.

7. Vrouwen hebben een beter geheugen dan mannen. Mannen kennen maar al te goed het 'olifantengeheugen' van hun moeders, vriendinnen of vrouwen. Vrouwen zijn in staat je te herinneren aan iets wat je hebt gedaan of gezegd op 12 juli, om 16.14 u, in 1832, dat klopt. En ze nemen elke kans waar om je vooral te herinneren aan een genante gebeurtenis, waar jij als man niet erg positief uitrolt! Maar in bovenstaand voorbeeld schrijf ik ook dat ze allerlei belangrijke dingen op onlogische plekken leggen en dan niet meer terug kunnen vinden. Ik denk dat vrouwen een beter langetermijngeheugen hebben en dan vooral als het gaat om sociale gebeurtenissen, op de korte termijn legt hun geheugen het finaal af tegenover dat van mannen. TFM noemt ze 'scatterbrained', verstrooid. Dat klopt wel. Vandaar ook dat ze kunnen multitasken, wat een duur woord is voor: van alles tegelijk doen, maar nooit iets afmaken of echt goed doen. Daar zijn vrouwen keien in.

8. Vrouwen zijn stressbestendiger dan mannen. Dit is verreweg de meest lachwekkende bewering van allemaal. Al jaren constateer ik hier op mijn forum en ook daarbuiten dat vrouwen totaal niet tegen stress kunnen. Moet ik hier nog serieus op in gaan? Vraag jezelf opnieuw af waarom er hier zoveel vrouwen actief zijn die compleet in gruzelementen liggen op hormonaal en neurologisch niveau.

16. Vrouwen zijn beter met geld dan mannen. Ja, in het UITGEVEN ervan! Vrouwen zijn zo materialistisch, zulke 'gold diggers', dat ze erg goed zijn in het parasiteren op mannen die geld binnen brengen. Dat is geen geldbeheer, dat is beroving!

17. Vrouwen leven langer dan mannen. Ze doen dan ook aanzienlijk minder gevaarlijk werk. Terwijl mannen de buitenwereld in gaan en werken om te kunnen leven spenderen ze een groot deel van hun leven in een omgeving die potentieel stressvol en gevaarlijk is. Alsof dat allemaal nog niet belastend genoeg is, kan hij ook nog meemaken dat zijn huis, zijn kinderen en alles wat hij heeft wordt afgepakt door een vrouw, dat hij zijn baan verliest door een vrouwelijke collega en in de cel belandt door een vrouwelijke rechter. Dieren in gevangenschap die goed gevoed en verzorgd worden leven langer en in betere gezondheid dan hun soortgenoten in het wild om dezelfde reden: omdat ze in een veilige omgeving worden gehouden, waarin ze gegarandeerd kost en inwoning krijgen en waarin geen gevaarlijke, levensbedreigende situaties voorkomen.

Het mag duidelijk zijn, er is een reden waarom vrouwen tot het 'zwakke geslacht' behoren. Dat komt omdat DAT ZO IS! Voor wie wil reageren, geen onzin meer verkopen als dat ik niet zo moet hameren op de verschillen, nu deze minder positief uitpakken voor vrouwen (andersom worden deze verschillen juist gigantisch uitbelicht), maar inhoudelijk ingaan op de door mij en TFM gemaakte punten, graag.

Mike

TFM legt in dit filmpje uit dat de verzorgingsstaat de doodssteek is geworden voor het huwelijk, omdat dit een achterdeur biedt voor vrouwen, zowel financieel als m.b.t. de traditionele rol van vrouwen in een huwelijk. De verzorgingsstaat geeft vrouwen de illusie van 'onafhankelijkheid', maar volgens TFM is deze in 2021 volkomen failliet. Dat is al over 5 jaar! Dan zullen we zien hoe 'onafhankelijk' deze vrouwen werkelijk zijn. En 3 keer raden om wiens hulp ze dan gaan vragen!

Mike

Ik heb er toch ene Mike,

Een vrouw is vanwege haar vrouwelijke figuur gracieuzer.
Hier zeg ik niet dat dit beter of slechter is, maar het is zo.
Vraag me niet waar ik dit vandaan heb. Nergens. Gewoon kijken en zien.

Dorothe

Het punt van TFM is dat als het gaat in de natuur om overleven en voortplanten, dan is de man essentieel voor beide. Het is het zaad van de man dat de vrouw bevrucht, zonder dat kunnen vrouwen nu eenmaal niet 'onbevlekt ontvangen'. Vrouwen dragen, baren en zogen het jonge leven vervolgens.

Voor wat betreft overleven (kost en inwoning) heeft de moderne vrouw nu de keus tussen een man of Vadertje Staat (uitkering). Ze kan ook zelf gaan werken, maar niet veel vrouwen doen dat en al helemaal niet full-time.

Dat is ook het punt dat TFM voortdurend in zijn filmpjes maakt: de man draagt aanzienlijk meer bij, met name als het gaat om overleven (de verzorgingsstaat waar alleenstaande moeders gebruik van maken is ook grotendeels gefinancierd door belastinggeld dat mannen bij elkaar verdienen), dus het wordt tijd dat hij hiervoor de waardering krijgt die hij verdient en niet voortdurend als pakezel, werkpaard, voetveeg en wegwerpartikel wordt behandeld.

Sorry, maar er leuk uitzien en gracieus zijn levert geen wezenlijke bijdrage aan de samenleving. Als dat het beste is wat vrouwen te bieden hebben moeten ze zeer zeker een flink aantal tonen lager gaan zingen!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan