Allereerst, Debsy; zwaar COOOOOOOOOOOOOOL!
You rock!!!
Ik weet niet of ik nog een hoop tegenwerpingen krijg maar ik laat het verder hierbij in dit topic. Zelf werk ik juist toe naar meer verbinding niet naar polarisatie en dat is wat me jeukt in dit draadje. (emotioneel ? )
Neeeeeeee, het niet hier bij laten, want dit is nu precies waar ik al die tijd om vroeg: inhoudelijk reageren op basis van tegenargumenten en links naar teksten en video's die je positie verduidelijken of ondersteunen! Nu is de discussie pas echt begonnen en ik ga dan ook meteen op de ingebrachte punten reageren:
Maar ik zie het zo, vrouwelijke negatieve energie wordt ingezet door de elite (voornamelijk mannen/mannelijke denktanks) om de samenleving te ontwrichten. Daar kun je vrouwen als geheel niet de schuld van geven, dat vind ik gewoon uber-kortzichtig.
Klopt helemaal. Onze elite hanteert een geslachtsloze Kabbalistische filosofie. De ultieme bespotting van de dualistische natuur van de creatie is het opheffen van het dualisme. Vandaar ook de focus op twee gelijke geslachten of, hun ultieme bespotting van de creatie: de transgender. Dit betekent dat de negatieve expressie van zowel mannelijke als vrouwelijke energie wordt ingezet tegen ons, waarbij de vrouwelijke energie veel bruikbaarder is (want, sorry dat ik het zeg, meer evil). Via de vrouw ondermijnen ze ook de man, want de vrouw is in essentie volgzaam en dus makkelijker te bereiken middels mind control, mannen zijn veel individualistischer en tegendraadser. Dit maakt ons allemaal tot slachtoffers, mannen en vrouwen, omdat de complete samenleving ontwricht wordt en de gezinseenheid ondermijnd wordt. Daarom is het van belang dat we dit bespreken, zodat zowel mannen als vrouwen de achterliggende metafysische principes gaan begrijpen waar de elite zich van bedient. Zo te lezen heb jij het prima door, kudos daarvoor!
Het komt mij eerder over dat het een poging is om nog meer verdeeldheid te bewerkstelligen in de samenleving het lijkt erop dat die MGOWT laat zich daar prima voor laat lenen. Het zou mij niks verbazen als dit ook weer een tak is die wordt aangestuurd.
Zoals ik het op dit moment beleef is het gewoon een spontane beweging vanuit de 'manosphere' in reactie op narcistische en egoistische jonge vrouwen, maar zo beginnen al deze bewegingen, ook het feminisme. En voor je het weet worden ze compleet gekaapt door de elite en naar hun hand gezet om inderdaad weer verdeeldheid te zaaien. Of dit met MGTOW nu al aan de hand is weet ik niet. Er bevinden zich in die beweging zeer zeker extreme figuren, zoals je zelf ook al stelt:
Er lopen genoeg vrouwen op waar je op kunt bouwen. Deze mannen bewerkstelligen nog meer polarisatie. En als ik dan profielen kijk van mannen binnen deze beweging spreekt dat boekdelen. Gasten die in het leger zitten (fucking army) Ook zie ik hoe tactieken verspreid worden om vrouwen te misleiden voor sex via datingsites omdat ze toch aan hun trekken willen komen omdat ze ervan uitgaan dat de vrouw zelf evil is. Hoe ziek is dat? EN wat ik al zei ze hebben goede punten maar door dit soort shit kun je dat toch niet meer serieus nemen? Lijkt meer op mannen met een serieus chidhoodtrauma of een gekwetst ego.
Hier doe ik niets aan af. Hetzelfde kun je overigens zeggen van militante feminazi's. Nogmaals, ik houd me niet bezig met die extreme types en ik vind de analyses, conclusies en oplossingen van TFM en BPS zeer intelligent en bruikbaar, daarom post ik ook hun filmpjes en niet die van die anderen. We leven in extreme tijden en als tegenwicht voor de verstikkende politieke correctheid zijn er lui die ongecensureerd en ongenuanceerd hun mond open trekken, ook dat past in deze tijd.
Bedenk dat ik het meeste heb geleerd over de zwarte filosofie van lezingen gegeven door militante zwarten die ons blanken allemaal dood willen! Natuurlijk onderschrijf ik dat gedachtengoed niet, maar ik wil weten WAAROM ze zo boos zijn en als ik door alle woede heen luister kan ik zeer zeker wel begrijpen waar die boosheid en die haat vandaan komt, ze hebben absoluut reden om kwaad te zijn, ook al ben ik het niet eens met hun 'oplossing'. En in hun ongeremde kwaadheid zijn ze in ieder geval pijnlijk eerlijk.
Forumlid sprout zet ons hier aan om ons eens te verdiepen in het standpunt van Hitler en de nazi's, omdat dit zwaar onderbelicht is in de propaganda die wij 'geschiedenis' noemen. Betekent dit dat we dus maar de wandaden van Hitler en zijn SS moeten vergoeilijken? Nee, maar zat er wat in achter al dat vreselijke geweld dat zoveel onschuldige mensen heeft getroffen? Wat was hun beweegreden, wat dreef hen?
Zo kan jij ook die MGTOW-filmpjes gaan bekijken, mocht je dat willen. Niet meteen kwaad worden als ze jou als vrouw uitmaken voor hoer of weet ik veel wat, maar gewoon proberen te doorgronden waar deze houding op is gebaseerd. Of je negeert deze lui, ook goed, maar dan moet je het verder ook laten voor wat het is, want ik besteed er geen aandacht aan en kom met intelligente en goed doordachte analyses van TFM en BPS.
Ik hoef vrouwen niet uit te maken voor hoeren, maar constateer wel dat veel (vooral jonge) vrouwen probleemloos hoereren om te krijgen wat ze willen. Het gaat er om dat dit nu eindelijk eens op tafel komt. Het is ook letterlijk van alle tijden. Mijn ouders zijn van de naoorlogse generatie en hebben uitspraken als 'een mooie vrouw heb je nooit alleen' of 'die heeft meer lullen gehad dan er nagels in de Waalbrug zitten'. Dat komt rechtstreeks uit hun generatie, toen er veel meer sociale druk was op vrouwen om huismoeder te zijn en juist niet te werken!
Dit onderwerp/deze stroming krijgt veel meer credits als het wat meer nuchter en echt op de zere plek wordt gehouden zonder al die kortzichtige insinuaties en vrouwenhaat.
Dit onderwerp moet kennelijk tot 35 pagina's groeien waarin ik voortdurend negatieve voorbeelden UIT HET ECHTE LEVEN moet geven om door de mythe heen te beuken dat vrouwen een soort Heilige Madonna's zijn die boven elke vorm van negatief en manipulatief gedrag verheven zijn en niets fout kunnen doen. Dat is wat het feminisme ons heeft gebracht: de mannen zijn per definitie de klootzakken. Nou, niet dus. 35 pagina's lang hebben jullie vrouwen een flink koekje van eigen deeg gekregen en het enige waar ik op kon rekenen van de kant van vrouwen was smalende oneliners zonder argumenten, zelfs ook heel even van jou, Debsy. Dat is dus kennelijk het eerste instinct van vrouwen: de tegenstander belachelijk maken, want tegen moddergooiers kun je je niet verdedigen. Dat zijn lekker makkelijke en oneerlijke overwinningen.
Ik hield echter vol en riep op tot inhoudelijke argumentatie en jij bent nu de eerste (en tot nu toe enige) vrouw die uiteindelijk besluit om inhoudelijk te reageren. Hallelujah, praise the Lord! En ik neem je dan als gesprekspartner heel serieus en vind ook dat je goede punten inbrengt. Welkom in de wereld van mannen, die gewoon DISCUSSIES voeren en die ook best heel fel mogen worden, niets mis mee. Dit is een relatief nieuwe wereld voor vrouwen, maar geloof me, daar worden ook jullie beter van i.p.v. neer te kijken op mannen als stumperds. Er is nog heel veel feministische propaganda die jullie van je af moeten schudden, heb ik al gemerkt.
Weet je, het had geen 35 pagina's hoeven duren om tot dit punt te komen. Wat ik voornamelijk heb gedaan is vooral filmpjes van TFM posten en beschrijven wat hij in die filmpjes beweert. Het is kennelijk bij geen enkele vrouw die reageerde opgekomen om te vragen hoe IK hier nu eigenlijk over denk. Ben ik het eigenlijk wel volledig eens met zijn standpunten? Ik zou de filmpjes natuurlijk niet posten als ik niet vond dat er op z'n minst iets in zat, dat mag duidelijk zijn, maar sta ik hier voor de volle 100% achter of sta ik open voor gefundeerde kritiek hierop en daarmee aanpassing van mijn denkbeelden? Opnieuw welkom in de wereld van mannen, die zeer overtuigd kunnen zijn van hun gelijk en dit vol passie proberen te krijgen, maar wel degelijk open blijven staan voor tegenargumenten en bereid zijn hun visie aan te passen. Het zijn niet mannen die in een zwart-wit wereld leven, maar vrouwen. Wij kennen het grijs tussen zwart en wit wel, omdat wij ons in onze onderlinge communicatie niet in de emotionele valkuil laten slepen waar vrouwen wel volop in belanden (en dan is alle redelijkheid in de discussie volledig zoek). Wij zijn straight and to the point, what you see is what you get, zonder dubbele agenda. Daar kunnen jullie nog iets van leren!
Hopelijk snap je nu wat ik beoog met deze topic. Ik wil negatieve vrouwelijke energie aan de kaak stellen en zoals je zelf al stelt is deze bijzonder schadelijk, niet alleen voor mannen maar ook voor de vrouwen zelf, want je maakt hiermee je gesprekspartner monddood (censuur). Doe er je voordeel mee, ook in je relatie!
Dan jaaaahh..vrouwen krijgen zwangersschapsverlof en kinderopvagtoeslag(waar de laatste jaren al flink op gekort is, en de meeste mensen brengen kids zeker helft van de tijd naar oma) voor de kinderen die ze deelt met een man?? Ja en? Oh poeh nou nou nou dikke bedragen hoor. Ik denk als je dit bedrag legt naast defensie/zorgverzekeringen en geld dat weggesluist wordt/ salarissen voor directeuren in zorginstellingen en bonussen/ dat het een scheet is.
Goed punt. Ik schreef dan ook eerder dat we ons als samenleving de vraag moeten stellen of we de extra kosten hiervoor simpelweg voor over moeten hebben. Gezien de oplossing die TFM in hetr laatst geposte filmpje voorstelt - werkende vrouwen die 50% van de financiele verantwoordelijkheid in een relatie dragen - is het bijna een vanzelfsprekendheid dat dit dan automatisch door de samenleving zal moeten worden gedragen in de vorm van de besteding van belastinggeld (dat de vrouwen immers zelf ook bij elkaar verdienen). Je maakte eerder al het terechte punt dat dit ook een vorm van maatschappelijke 'betaling' is (zorg voor de kroost), dus: no argument there.
Jullie hadden alleen maar even moeten vragen: en, Mike, hoe sta jij daar nu eigenlijk in? Maar in plaats daarvan gingen jullie bokken. En nu blijkt dat Mike veel genuanceerder is dan jullie mij hadden ingeschat. Welkom in de wereld van mannen, waarin de standpunten eerst vrij hard worden ingezet, maar uiteindelijk vanzelf in alle redelijkheid worden afgezwakt. Je ziet het met de campagne van Trump nu ook, als hij eenmaal in communicatie met Mexico moet zijn de Mexicanen ineens 'harde werkers' i.p.v. verkrachters, moordenaars, etc. Dit is de wereld van de man in 3 woorden: these - antithese - synthese. Daar kunnen vrouwen nog een hoop van leren!
en dan zeggen over de tegenwerpingen dat het emotioneel/hersenloos/feministisch) is en als het van een man is, you are a feminised pussy beta man blabla.
Dat is helaas ook maar al te vaak zo. Tot aan deze post van jou zijn de kritische vrouwelijke reacties zonder uitzondering allemaal emotioneel en feministisch geweest en als ze niet hersenloos waren, dan waren ze op z'n minst weinig doordacht. Van de kritische mannen moet ik inderdaad constateren dat het 'testosterone-challenged betas' zijn, dus ik snap die reacties eerlijk gezegd wel.
Ik ga dat fimpje bekijken en die tekst lezen, Debsy, en je hoort nog van me. Maar bij deze opnieuw bedankt voor nu EINDELIJK eens een intelligente en goed onderbouwde vrouwelijke post. Het kan even duren bij die vrouwen, maar dan heb je ook wat!
Mike