Feminisme

Alleen, er ontstaat natuurlijk een risico, want rechtsdenkers zijn meestal mensen die het in de maatschappij toch wel gemaakt hebben, een goed loon en weten dat ze daar voor gewerkt hebben. Het zijn ook wel de mensen in de hogere posities. Hier ontstaat dan toch wel het gevaar dat je weer in een elitaire macht komt.

Waarom wordt er altijd gevreesd voor een rechtse kapitalistische elite? Jij als vrouw bent compleet besmet met links-progressief denken en het komt kennelijk niet in je op dat linkse elites wereldwijd verantwoordelijk zijn voor de GROOTSTE MASSAMOORDEN ALLER TIJDEN. Vertel mij dus maar eens wat erger is, een linkse of een rechtse elite. Ik sta een libertarische samenleving voor waarin een kleine overheid uitsluitend basisvoorzieningen mogelijk maakt en door ons, het volk, gecontroleerd wordt en niet andersom. In dit systeem wordt iedereen gedwongen om zoveel mogelijk zijn/haar unieke en individuele kwaliteiten te ontplooien en deze dienstbaar te maken voor de samenleving, waardoor er een gezonde uitwisseling van kennis en vaardigheden ontstaat en mensen zelfrespect en zingeving van hun bestaan opbouwen. De samenleving vormt vanuit individuen een collectief i.p.v. dat een dwingend collectief individuen onderdrukt!

Mike

Ja, dat is inderdaad heel goed.
Ik doelde in dit geval echter op de illuminatie, dus dat is weer een stap hoger.

Enne....ik ben niet links-progressief...zoals ik al aangaf zijn er wel wat linkse ideeën ontstaan met der tijd, maar ik ben toch duidelijk rechts denkend.
Ik zie duidelijk op dat niveau werk waar ik zit, wat de meeste mensen voor luizakken zijn zonder ook maar enige vorm van dieper interesse. hierbij de studenten buiten schot gelaten en de mensen die er door het noodlot geland zijn. Voor de rest is het echt een geheel andere mentaliteit. Ikzelf vind het shit werk, maar ik werk hard, ja zo is mijn instelling en ik wil zelfs deze shitbaan niet verliezen, want dan ben ik echt een verliezer als ik afhankelijk ben van een uitkering (sorry voor de mensen die dat zijn en heel vaak kan men er niets aandoen!!!!). Ik wil alleen zeggen dat ik het nog erger vind om afhankelijk te zijn en dus ook naar de pijpen te moeten dansen van de uitkeringsmaatschappij, dan een ellendige baan te moeten doen.

Ik ben heel erg voor verantwoording overnemen- dus rechts denkend.

Dorothé

heel vaak kan men er niets aandoen!!!!

Dat valt nog te bezien. Heel vaak kan men er wel iets aan doen!!!!

Mike

Weet je Mike, we hebben op het moment een rare tijd. Veel oudere werknemers worden ingeruild voor jongeren en daarna is het zeer moeilijk om weer iets fatsoenlijks te vinden.

Nadat ik naar Maastricht teruggekomen ben, vanwege mijn ouders die voor mij ongelooflijk belangrijk zijn, kon ik ook niets meer op mijn niveau vinden (ik ben er wel mee bezig hoor). Ik zou natuurlijk wel naar een ander deel van Nederland kunnen verhuizen waar niet die gehele callcentermentaliteit is (die is hier in de Euregio heel erg), maar dan had ik ook in Duitsland kunnen blijven.
Het zit soms wel een beetje tegen. En zo zullen er ook genoeg mensen zijn, die zonder schuld uit hun baan geraken en daarna niets meer vinden. Tja, ik zeg maar zo, zo een ellendige baan die ik heb, daar wordt wel iedereen aangenomen (en er weer uitgegooid). Ik hoor vele story's van mensen die werkeloos worden en dan niets doen. Dan opper ik toch wel de callcenterbaan, want ja dat is dan toch een mogelijkheid, maar dat willen die mensen niet. Nee, ik ook niet, maar ik moet toch door...
Dus je hebt ten dele toch wel gelijk, veel mensen willen geen ongemakkelijk werk doen en prefereren dan een uitkering.

Dorothé

Ps: Ik ben zeker niet zo dom geweest om een goede baan in het Schwarzwald op te geven en dan te denken dat ik wel wat vind ik Maastricht. Zo zit ik niet in elkaar.
Daar was echter al ellende aan vooraf gegaan. Ik had een baan geaccepteerd in Erkelenz (bij Roermond) en die Praktijk wilde uiteindelijk maar niet opstarten en degene die mij aangenomen had, had zich niet gerealiseerd, dat ik met mijn Nederlands diploma die functie in Duitsland niet kon doen. In Nederland ging dat wel (het was een Nederlandse firma) maar in Nederland was geen plaats voor mij. Toen ben ik zelfstandig geworden en dat leverde niet genoeg op om te overleven. Uiteindelijk (nadat ik mijn opgebouwde renteverzekering al ver opgeleefd had) besloot ik dat dit niet de oplossing kon zijn. Ik kon toen beginnen bij Teleperformance in Maastricht en zo is dat gelopen.

Dorothé

Onder druk wordt alles vloeibaar. Mensen die het wel prima vinden om te leven van een uitkering en fysiek en mentaal wel capabel zijn om zich dienstbaar te maken voor de samenleving hebben geen zelfrespect en ervaren ook onvoldoende druk om te veranderen.

Mike

Ja, ik zie dat veel gebeuren. Hoeveel mensen mij niet al gezegd hebben waarom ik me niet ziek meld met bv. burnout. Nee, dat doe ik niet, het brengt me alleen maar verder van mijn doel. Met zo een achtergrond neemt je geen enkele werknemer meer aan.

Maar ik zie mensen bij ons komen en dan meteen al vaker ziek zijn en vaak te laat komen. Echte een mentaliteit van 'lek men vestje'. Op zich verdient zo een firma geen eerlijke werknemers, maar wat heb je als je eruit gegooid wordt...niets. Een uitkering loopt ook snel af en dan hobbelen deze mensen van callcenter naar callcenter. Dit is nog meer stress dan wat ik nu heb. Nee, ik ga alleen voor een goede verbetering, shit helpt me niet verder.
Maar inderdaad, ik heb al honderden zien komen en gaan, waarvan velen zelf opgestapt zijn om in een ander shitbaan te komen of een uitkering te vangen of ontslagen werden omdat ze abominabel werk leverden.

Dorothé

Een wetenschapper 'ontdekt' wat de MGTOW-community al jaren beweert:

Niet de eerste keer dat de 'wetenschap' ontdekt wat iedereen met een gezond verstand allang al wist.

Mike

Een conservatieve vrouw, Phillis Schlaffly, die zich uitsprak tegen feminisme en tegen de immigratiestroom uit derdewereldlanden sterft en de 'tolerante' links-progressievelingen vieren haar dood:

http://www.informationliberation.com/?id=55436

Zo werkte het verstikkende dictaat van links dus. En wie zijn de vaandeldragers hiervan? Vrouwen!

Mike

In de Amerikaanse staat South Dakota is er al geruime tijd een protest gaande onder de Sioux-indianen, omdat de overheid aldaar de aanleg van een oliepijplijn heeft goedgekeurd die dwars door de heilige begraafplaats van de Sioux loopt. Recentelijk heeft er een aanval met honden plaatsgevonden op deze vreedzame demonstranten, waar een zwangere vrouw en een kind gewond bij zijn geraakt. Nu is de identiteit van de aanvallers bekend geworden en drie keer raden wie de aanval leidde? Een VROUW:

http://anonhq.com/breaking-exposed-online-community-leaks-identity-dakota-pipeline-dog-attackers/

Mike

In Duitsland is dat al jaren thema.
Hier echter argumenten tegen de 'Frauenquote':
http://info.kopp-verlag.de/hintergruende/deutschland/eva-herman/zehn-argumente-gegen-die-frauenquote.html

Dorothé

Goed om te zien dat er ook intelligente vrouwen bestaan die het feministische bedrog doorzien:

https://de.m.wikipedia.org/wiki/Eva_Herman

Mike

Ja, helaas werd ze ‘afgemaakt’ door Alice Schwarzer. Duitslands feministe nr. 1. Een heel lelijk monster en ook lelijk in de mond.

Dat hebben ze allemaal met elkaar gemeen: lelijke, vette monsters met een gedragsprobleem.

Weet je wie ik ook zo vreselijk vind:
Ursula von der Leyen.
Afschuwelijkkkkkkkkkkkkkk.

Ze is Duitslands eerste vrouwelijk minister van de Bundeswehr.

Net zoals onze Minister Hennis, die gewoon een omhooggevallen secretaresse is. Vrouwen die de krijgsmacht aanvoeren? WTF?!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan