Feminisme

Ja, ik geloof dat feministen zeer anti-femi zijn. Waarom hebben ze zo problemen met vrouwelijkheid. Men mag er als vrouw niet leuk uitzien, niet opmaken etc. want dan stimuleer je het lustobjectidee bij de man. Wat een onzin. Moet men er dan als vrouw als een man uitzien?
Zelfs bij de natuurvolkeren maken de vrouwen zich mooi.

Dorothé

Het is de satanische omkering. Ze zijn hiermee tegen de vrouwelijkheid en de creatie.
Maar daar hebben we het al eens overgehad, dus dat is duidelijk.

Dorothé

Gistermiddag was ik in de auto aan het luisteren naar het programma 'Opiniemakers' van WNL op Radio 1. Tot mijn grote verbazing kwam hierin de feminisering (dat woord werd letterlijk gebruikt!) van het basisonderwijs aan bod als gespreksonderwerp. Maar liefst 6 van de 10 basisscholen in Nederland hebben GEEN mannelijke docent meer voor de klas staan, dat zijn 1100 basisscholen in heel Nederland!

Alsof dit gespreksonderwerp nog niet verrassend genoeg was, bleek de beste speker met de beste opinies een...vrouw te zijn! Dit was Annabel Nanninga, die o.a. schrijft voor The Post Online, een site die regelmatig denkbeelden verkondigt waar ik me zeer in kan vinden maar helaas ook erg pro-Israel is (een bekende kwaal in rechts Nederland). Annabel Nanninga zegt waar het op staat, is intelligent en scherp en in het gesprekspanel was zij veruit de beste deelnemer en liet ze de mannen ver achter zich.

Ook over andere onderwerpen was zij uitgesproken en to the point, bijv. over bonussen in het bedrijfsleven. Zij vindt dat het bedrijfsleven zelf mag uitmaken hoe hoog bonussen zijn, maar dan moet er ook een malus komen voor slecht gedrag. Zij vindt niet dat de overheid zich hier mee moet bemoeien en zij liet weten moeite te hebben met een grote, bemoeizuchtige sociaal-democratische overheid. Ook vertelde zij dat het helemaal niet erg is om rijk te zijn, als je dat zelf 'bij elkaar hebt geharkt' (haar woorden) en dat iemand zijn/haar rijkdom misgunnen getuigt van 'Nederlandse polderjaloezie'. Amen, Annabel, goed gesproken!

Moraal van het verhaal: het kan dus wel, vrouwen kunnen dus wel degelijk zinvolle bijdrages leveren aan een gesprek en zelfs mannen overtroeven op basis van ARGUMENTEN en INHOUD. Dit maakt haar een gunstige uitzondering, vanwege het feit dat zij kan discussieren zonder emotioneel te worden en dat ze rechts is, ook al een zeldzaamheid onder vrouwen. Je ziet het, dames, er is geen enkele reden waarom jullie dit ook niet zouden kunnen. Als Nanninga het kan, kunnen jullie het ook. Jullie moeten gewoon die grenzeloze naiviteit en emotionaliteit opgeven.

Als een man zoals ik jullie er genadeloos van langs geeft op basis van jullie naiviteit en de enige reactie die jullie kunnen vertonen een emotionele is, waardoor er oneliners als 'jij overschreeuwt ons' of 'jij legt ons het zwijgen op' of 'jij wil toch altijd het laatste woord/je gelijk hebben', dan diskwalificeer je jezelf als gesprekspartner. Je denkt dan dat ik je niet serieus neem omdat je een vrouw bent, maar niets is minder waar.

Toen Debsy stopte met de emotionele oneliners en zowaar een hele post schreef met zinnen met punten en komma's en alinea's, toen nam ik haar heel serieus. Jammer dat ze daar niet mee door is gegaan. Het voorbeeld van Annabel Nanninga geeft aan dat ik en andere alfamannen wel degelijk bereid zijn te luisteren naar vrouwen, maar dan moeten ze zich bedienen van inhoudelijke argumenten en niet op de man spelen. Die vrouwen die ervoor kiezen om het laatste te doen, zullen altijd het idee hebben dat die 'haantjes' altijd 'de baas willen spelen', maar dat is simpelweg niet waar. Naar zo iemand als Nanninga luister ik met ontzag en als ze gelijk heeft heeft ze gelijk, vrouw of geen vrouw. Die vrouwen die op deze manier niet willen of kunnen communiceren diskwalificeren zichzelf niet alleen als gespreksparner maar ook als relatiepartner, leidinggevende of voor welke verantwoordelijke positie dan ook en zijn gewoon mokkende kleine kinderen die eerst maar eens volwassen moeten worden.

Mike

Hillary Clinton denkt zich te kunnen bedienen van de aloude linkse tactiek van 'shaming', maar de aloude truc om iemand 'seksistisch', 'homofoob', 'racistisch', 'islamofobisch', 'homofobisch'en 'antisemitisch' te noemen heeft zijn kracht verloren, deze woorden hebben geen betekenis meer:

http://www.conspiracydiscovery.info...-supporters-calls-them-basket-of-deplorables/

Dat is dus waar ik het over heb: geen inhoudelijke argumenten, maar op de man spelen. Mijn criticasters hebben het ook geprobeerd, maar dit forum is er nog steeds!

Mike

Ze zou ‘oververhit’ zijn. Tuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk

Ik heb het eens opgezocht en ik denk dat dat toch best wel eens zo zou kunnen zijn:

Reptielen zijn koudbloedig en kunnen niet de eigen lichaamstemperatuur regelen. Daarom leven de meeste in een warm klimaat en koesteren zich in de zon om warm te worden. Tegen het midden van de dag zoeken ze meestal de schaduw op ter voorkoming van oververhitting.

Kijken hoe ze zich hier gaat uitlullen.
Bij de laatste kuchaanval van Killery was het zomaar ineens bij Pauw op tv. Deden ze net alsof dit voor het eerst gebeurde bij haar. Ongelooflijk. En dat noemt zich journalisten.

Hier zie je haar bijna flauwvallen voordat ze in het busje stapt:

https://twitter.com/i/videos/tweet/774993814025011200

De perfecte presidentskandidaat....

Mark

Ik heb het eens opgezocht en ik denk dat dat toch best wel eens zo zou kunnen zijn:

Reptielen zijn koudbloedig en kunnen niet de eigen lichaamstemperatuur regelen. Daarom leven de meeste in een warm klimaat en koesteren zich in de zon om warm te worden. Tegen het midden van de dag zoeken ze meestal de schaduw op ter voorkoming van oververhitting.

:mrgreen:

Mike

Ik weet niet meer waar ik het las, maar ze zou alzheimer hebben. Laat ik het zo zeggen, ik gun dat niemand egaal wie het is. Zoiets is verschrikkelijk.

Dorothé

Laat ik het zo zeggen, ik gun dat niemand egaal wie het is. Zoiets is verschrikkelijk.

Dat is dus iets typisch vrouwelijk en daarom moeten jullie ook geen leiders worden. Zie ook de reactie van Pike, wij mannen denken: laat haar rotten in de hel, ze heeft geen geweten en alles wat haar overkomt heeft ze over zichzelf afgeroepen. Eindelijk gerechtigheid!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan