De door Alethea aangehaalde punten zijn door mij im het verleden allemaal reeds beantwoord. Vrouwen zijn geboren communisten en vallen over begrippen als 'superieur' en 'inferieur', ze missen simpelweg de conpetitieve drang van mannen. In
deze post van 17 augustus 2016 ga ik hier uitgebreid op in, dus ik hoef mezelf niet te herhalen.
Voor wat betreft de mythe dat vrouwen kunnen 'multitasken' wil ik graag verwijzen naar een post van mij van 29 mei 2017 maar om de een of amdere reden laat de software het niet toe. Daarom citeer ik er hier rechtstreeks uit:
Ooit gehoord van ‘the mental load’? Dit is een term die feministen gebruiken om aan te geven dat ze dagelijks te maken hebben met een hele waslijst aan taken die ze moeten vervullen in het huishouden, terwijl mannen niets doen of uitsluitend 1 ding als ze daarom worden gevraagd. Menige man zal dit nu al herkenbaar vinden!
Maar vrouwen waren toch zo goed in multitasken? Dan moeten ze dat hele rijtje toch binnen no-time af kunnen werken, nietwaar? Hoe kan het dat ze van alles en nog wat tegelijk doen maar nooit 1 ding echt goed en dat ze veel te lang over dingen doen? Dat komt omdat ze helemaal geen goede multi-taskers zijn, maar juist ‘scatter-brained’, hun brein gaat alle kanten op.
Mannen, daarentegen, maken een to-do lijst en werken deze 1 voor 1 af en doen het dan GOED. En omdat vrouwen in de stress raken door hun eigen mentale chaos doen ze een beroep op mannen om een deel van hun huishoudelijke taken over te nemen. Maar zo werkt het niet: als de man kostwinner is en het merendeel van het inkomen bijeen brengt hoeft hij weinig tot niets te doen in het huis.
Dit is werkelijke gelijkheid, dames, de hoeveelheid werk eerlijk verdelen aan de hand van de verantwoordelijkheid die beide partners dragen. Zoals altijd zien we dat de vrouwelijke definitie van ‘gelijkheid’ altijd in haar voordeel is en ten koste van hem gaat en dat vrouwen enkel macht willen en geen verantwoordelijkheid.
Mike