Dat is iets om heel erg trots op te zijn, money talks.
Ik ben blij dat ik niet voor een baas hoef te werken meer. En dat deze samenwerking idd goed gaat en op deze manier me inkomen bij elkaar krijg. Anderzijds geeft het me dus het gevoel dat ik in de verkeerde positie zit wat van nature niet zo moet zijn. Alsof een duiveltje op me schouder me hier steeds weer aan herinnert. Mede omdat 1 van deze personen ook nog een baan heeft in een leidinggevende rol in de medische wereld. Dan klopt het niet in mijn beleving. Maar het contact is wel oke en leuk.
Mbt de rest van het topic.
Interessant zonder meer ik lees het dan ook met interesse en de uitspraken en conclusies zetten ook mij aan het denken.
Het leven is een grote leerschool wat betekent dat je dingen en mensen op je pad krijgt/aantrekt die je iets kunnen leren.
De wet van de aantrekkingskracht heeft vele kanten heb ik wel geleerd.
Vrouwen kunnen idd. zonder dat ze het altijd doorhebben subtiel iets aangeven aan n ander.
Mike heeft echt een punt met de conclusie dat de slachtoffer rol voor vrouwen is, maar hij zal ook wel erkennen dat dat zeker niet voor iedere vrouw geld dus voel je niet aangesproken als je overtuigd ben dat het niet zo is.
Dit is en blijft n discussie forum met uitwisseling van meningen en conclusies die je kunnen motiveren of confronteren met als ultiem doel een betere versie van jezelf te worden.
Vrouwen kunnen met de charmes variërend van vriendelijke glimlach, avances, sex tot aan de slachtoffer rol een trits aan tactieken toepassen om dingen gedaan te krijgen net als een klein kind dat doet met jengelen.
Dat is naar mijn idee niets anders dan emotionele chantage en een code rood is in iedere relatie en een reden is voor hard wegrennen ….
Ja, het leven is inderdaad een leerschool. Zo werkt dat. Eerlijk gezegd weet ik niet of ik het nog wel zo interessant vind. Niet als het zo demotiverend werkt voor mij.
Dankjewel voor de reacties van jullie. het komt wellicht warrig over maar dat is ook exact hoe ik dit topic ervaar inmiddels. En mezelf ook.
Binc we worden als baby geboren met “een schone lei”. En afhankelijk van waar je wiegje staat en welke opvoeding en schoolopleiding je hebt gehad word je gevormd. Ten goede of ten kwade.
Je hebt heel erg je best gedaan om te achterhalen wat er in het verleden met je opvoeding is gebeurd. Nu je dit weet hoef je er niet meer over na te denken en jezelf van alles en nog wat de schuld te geven. Dit is passe. Je ervaart nu wat er gebeurt met je hoofd. Het laat je niet meer los als iemand je het gevoel geeft dat het jouw schuld is allemaal en dat kost energie.
Als ik jou was zou ik zoveel mogelijk dergelijke gesprekken uit de weg gaan. Zeg dat je geen tijd hebt of loop weg of verzin maar iets. Wat heb je eraan, tenzij je iemand treft waarbij je daadwerkelijk het gevoel hebt dat ze iets goeds voor je kunnen betekenen. Volgens mij geeft je onderbewuste al aan dat deze man niet deugt. Hij dwingt je te veranderen naar iets dat jij niet wilt. Je moet “zachter” worden zodat hij je in de hoek kan krijgen waar hij je hebben wil.
Je kunt nu werken aan het “jezelf” zijn. Je bent goed zoals je van oorsprong bent.
Eerlijk gezegd kan ik alleen nog maar denken. Bij alles wat ik doe moet ik nadenken of ik het nu wel goed zie, wat er gebeurd, of het aan mij ligt. En dat laatste zou maar zo kunnen natuurlijk. Ik heb inmiddels te vaak termen gehoord als, ik wil meer genegenheid, je bent te hard, ik mis iets, en nu gisteren dit weer. Hoe vaker het gezegd word hoe meer ik afstand neem. Dus of die uitspraak is zoals jij zegt dat ie is weet ik niet. Mijn onderbewuste geeft dat niet aan denk ik. En ik vraag me af of ik überhaupt nog luister naar dat onderbewuste. Als meerdere mensen steeds dit soort dingen zeggen welke in mijn beleving op hetzelfde neerkomen durf ik eerder te geloven dat het aan mezelf ligt en dus niet aan hun. Dan doe ik zelf iets fout lijkt mij.