Feminisme

Deze topic is meer beschouwend vanaf een gezichtspunt van 10.000 km in de lucht, maar laat het maar aan een vrouw over om dit aan te grijpen en het volledig naar zich toe te trekken, weg van het intellectuele en metafysische niveau, zodat het zo plat als een dubbeltje wordt geslagen en het weer lekker 100% over haar kan gaan en nergens anders over.

Mike

Exact, prima beschreven!

Ik zit me een rotje te zoeken naar de reactie van Mike over zijn 25 jarige relatie en waarom die nog steeds stand houdt.

Wie helpt me, als het goed is Mike :)

Van die reactie werd ik evenwel niet vrolijk.

Mike is een conservatief die wel onderkend dat veler misvruik plaatsvindt op globaal niveau.

Echter binnen zijn eigen relatie onderkent hij het niet.

Anna, als jij wil dat ik reageer op iets wat inmiddels vele pagina's terug is geschreven zul je zelf wat extra moeite moeten doen. Je hebt nl. wel de moeite genomen om terug te gaan naar mijn reactie op jouw post, maar verwacht nu van mij dat ik al die pagina's terugblader om jouw oorspronkelijke stelling te lezen zodat ik daar alsnog op kan reageren. Waarom die stelling dan niet zoveel pagina's verder zelf even herhaald, als je zo graag mijn respons wil lezen? Heb je gezien hoe druk ik het dagelijks heb met dit forum? Als je denkt dat ik nog harder ga lopen voor een of andere vrouw die meent mij de maat te kunnen nemen kom je bedrogen uit. Of je legt zelf nog een keer uit waar ik op moet reageren, of het gaat over.

Mike

Mike is een conservatief die wel onderkend dat veler misvruik plaatsvindt op globaal niveau.

Echter binnen zijn eigen relatie onderkent hij het niet.
Wat weet jij daar nu van? Jij woont toch niet met mij samen? En zo te lezen is dat maar goed ook, want ik had je met kop en kont mijn huis uit geknikkerd!

Mike

Mike, ik vraag je slechts te reageren op mijn stelling.

Daar hoef je geen pagina's terug voor te bladeren.

En wat betreft mijn stelling is jouw stelling.

Wat ik las over jouw relatie werd ik persoonlijk niet vrolijk van.

Iemand die jou aanneemt als ee liefhebbend persoon die oa vervolgens vele achterlijke beweringen doet over vrouwen.

Oa dat ze niet zouden mogen stemmen...

Heb jij het nog helder in je bol Mike?

Ik zie hier doorgeslagen gekte naar alle kanten uit.

Dat jij die gekheid kunt definieeren richting Trump is één.

Dat ik de gekte definieer richting waar mensen in man/vrouw verzeild zijn geraakt is twee...

Hoe gaan we dat definieeren als het gaat om persoonlijke verantwoordelijkheid als menselijk wezen.

Wat is nu dan precies je stelling, Anna? Wees nou gewoon eens duidelijk.

En waarom vrouwen geen stemrecht zouden moeten hebben wotdt heel goed uitgelegd in het oorspronkelijke filmpje waar ik deze topic 4 jaar geleden mee gestart ben:

Mike

Ik zie hier doorgeslagen gekte naar alle kanten uit.
Wat doe je hier dan nog? Niemand dwingt je om hier mee te lezen of te schrijven.

Mike

Mike, ik dit moet en kun je niet menen...

En waarom vrouwen geen stemrecht zouden moeten hebben wotdt heel goed uitgelegd in het oorspronkelijke filmpje waar ik deze topic 4 jaar geleden mee ges

Moet ik dát serieus nemen om jouw persoonlijke gevoel over vrouwen te ventileren?

Mike, ik maak ernstig bezwaar omtrent jouw opvattingen over vrouwen.

Jij ziet vrouwen kennelijk ook als een broedmachine?

Je hebt een relatie maar wat je erover hebt geventileerd is meer des mannen zijn de enigen dit universum?

Ik snap je werkelijk waar niet.

Wie ben jij ZONDER jouw vrouwelijke partner?

Geef daar eens antwoord op?

Je denigreert vrouwen tot op den bot; ben je dat jezelf bewust?

Waarom doe je dit?

Vrouwenhaat? Natuurlijk, hier konden we weer op wachten...

Slachtoffer (zucht)

Je bent een topvrouw; je eerlijkheid hier ontroerd mij.

Maar als een man eerlijk is...

Trollen zijn op zijn minst individuen die discussies niet aan willen gaan.

Trollen zijn verderfelijke mensen die menen de waarheid in pacht te hebben zonder bovenstaande.

Reiziger is dus een zwart gat en niet dus niet serieus te nemen.

Tot nu toe zie ik jou meer trolgedrag vertonen dan Reiziger.

Je stelt nu wel concrete vragen. Het is echter niet de eerste keer dat een vrouw mij dergelijke vragen stelt op dit forum. Ik hoef dan ook alleen maar te verwijzen naar eerdere antwoorden op de vraag waarom ik dit doe. Op 13 mei jl. schreef ik nog dit hierover.

Mike

Tussen mijn eerste reactie en voorgaande reactie zit een tijd omdat ik me geprobeerd heb te verdiepen in dat kennelijke Margaret Sanger fenomeen.

Wat ik vooral proef is een eugenetica agenda.

Het komt kennelijk niet bij je op om de link te leggen tussen de eugenetica-agenda en de abortus-agenda en 'vrouwenrechten'?

Mike

De waarheid is dat vrouwen passieve agressie toepassen en mannen actieve agressie.
Dan zijn we het toch met elkaar eens?

De situatie die jij omschrijft Alethea, is gewoon ronduit tirannie
En dat begint helaas heel klein en onopvallend en komen niet zelden voort uit geloofspraktijken, ongeacht of die uit religie voortkomen of new age of politiek.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.554
Leden
8.669
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan