Feminisme

Zie hier hoe een vrouw een “inhoudelijk” discussie helemaal weet lam te leggen, puur gebaseerd op de emoties. Wanneer gaan die ogen is open?!

When hell freezes over. NUL evolutie sinds EVA, nul-nada-zero!

Mike

https://www.rd.nl/vandaag/binnenland/zorgwekkende-cijfers-jongeren-over-onvrijwillige-seks-1.486385
<p style="text-align: left;">Verkrachting = onvrijwillige penetratie. Zo is het mij verteld door de politie. Dat lijkt me heel duidelijk en niet op andere manieren te interpreteren. Heel weinig vrouwen praten over verkrachting of sexueel misbruik. Met name vanwege het soort reacties dat jij hier schrijft. Ik begrijp je betoog, maar als het niet bewezen is betekent dit nog niet dat het níet is gebeurd. Persoonlijk ben ik ooit verkracht door een (Nederlandse) internist. Op het moment zelf ben je zo bang en overdonderd dat je het laat gebeuren (bevriezen is een normale reactie onder zulke omstandigheden, dat is levensbehoud, slechts weinigen zijn in staat om terug te vechten). In zijn rapportage naar mijn huisarts schreef die internist dat ik "psychisch labiel" was en dringend psychische hulp nodig had. Dat was zijn manier om zich in te dekken. Door mensen om mij heen werd ik simpelweg niet geloofd. Een arts doet namelijk zoiets niet; of ik wel het verschil wist tussen een lichamelijk onderzoek en een verkrachting. Dat maakt dat je stopt erover te praten. En een volgende keer dat zoiets gebeurt niet eens meer je mond erover open doet. Ik ben ook verkracht door iemand (Belg), waarvan ik dacht dat hij een goede vriend was. Daarna smeekte hij me niet boos te worden. Hij wist dat hij fout was, maar als het van mij komt, wie gelooft dat zonder bewijzen? Na een avondje uit samen met een vriendin zijn we (ik nog helemaal nuchter) rond middernacht onderweg naar huis door een groepje (Nederlandse) jongens van onze fietsen getrokken en verkracht. Midden op een drukke doorgaande weg. Ik heb mezelf voor een auto gegooid om degene die mij te pakken had af te schudden. De bestuurder van die auto dacht aanvankelijk dat ik erg dronken was. Later had ik een relatie met iemand die ik weinig zag en op een keer weigerde van mij af te gaan toen ik zei dat ik het niet wilde. Hij schaamde zich zo dat hij me niet meer wilde zien.</p>
<p style="text-align: left;">Dan heb ik het nog niet over de betastingen en het ongevraagd tongzoenen door dates, of over al dan niet getrouwde mannelijke buren en vrienden die met een indecent proposal komen. Als ze het bij mij niet lukte probeerden sommigen het bij mijn dochter. De eerste keer was zij nog niet eens meerderjarig. Voor mij is het zo klaar als een klontje dat veel mannen hun sexualiteit niet op orde hebben. Veel vrouwen ook niet, maar dat leidt denk ik zelden tot sexueel misbruik of verkrachting (bij vrouwen slaat dat naar binnen en uit zich eerder als emotionele instabiliteit).</p>
De cijfers bevestigen alleen maar mijn vermoedens en een enkele keer spreken vrouwen zich wel uit. Dat is heel moedig, want je wordt zelden geloofd. Ik heb inmiddels zoiets van fuck it. Ik weet heel goed wat grensoverschrijdend gedrag is en wat niet. Ik hoef niemand te bewijzen wat er is gebeurd. Ik weet dat en de daders weten het. Dat was in alle gevallen kraakhelder, maar ik geloof niet dat er ééntjebij was die het openlijk zou toegeven aan een derde. De frequentie en de willekeur waarmee het gebeurt bevestigt voor mij dat ik onmogelijk de enige kan zijn met zulke ervaringen. Het is een serieus maatschappelijk probleem, ook in Nederland. Het verschil is dat de Nederlander meer gesofistificeerd is dan de gemiddelde Antilliaan, arrabier, Marrokaan of Afrikaan. Dat jij je in dit plaatje niet herkent daar ben ik blij mee. Blijkbaar hoor je niet tot deze categorie. Een stukje erkenning dat dit, en ook wat Binc heeft meegemaakt, wel degelijk op vrij grote schaal gebeurt óók in en door mensen van onze eigen cultuur, zou welkom zijn.

Alethea,

Ik vind het schokkend om te lezen dat dit je overkomen is. En duidelijk meerdere keren. Goed van je dat je het punt fuck it inmiddels hebt bereikt. Dat betekent dat je het los kan laten. Voor wat betreft die culturen, dit heeft meer te maken met de politieke agenda. Het is zeker zo dat dit vaak gebeurd door de andere cultuur die hier doodleuk omarmt moet worden. Daarmee niet gezegd dat het binnen eigen cultuur niet voor komt.
Want dat is zeker zo. Voor mij is het zo dat ik mezelf er niks van kan herinneren. Het werd mij verteld recent door mijn moeder. Eigenlijk toen ik 15 was al maar ik werd niet gelooft. Door mijn stiefmoeder die natuurlijk mijn vader steunde. Ik was 3 jaar dat mijn vader mij misbruikte en mijn moeder heeft destijds aangiftes gedaan maar er was geen bewijs. Omdat ik het nog kan herinneren dat het 1 keer gebeurde toen ik wat ouder was in de pubertijd weet ik dat mijn moeder niet liegt.
Het punt van loslaten had ik lang geleden blijkbaar al bereikt. Maar omdat ik recent dit hele verhaal ken en inmiddels ook begrijp heb ik het gevoel dat ik erin stik. Om die reden denk ik ook dat ik veel dingen niet meer weet omdat ik alles wel weg moest stoppen. Ik wil me er ook nu niet meer mee bezig houden maar het blijft vreten.
Het komt dus niet alleen in andere culturen en eigen cultuur voor maar ook in gezinnen.

Alethea,

Uit het door jou aangehaalde stuk:
Een opvallende uitkomst is dat onvrijwillige seks het meest voorkomt bij mannen en vrouwen die contact hadden met iemand van het eigen geslacht. Bij vrouwen was in dat geval in 64 procent van de gevallen sprake van onvrijwillige seks, bij mannen 36 procent.
Als ik dit al serieus moet nemen - en dat wordt moeilijk als ik Rutger als een van de bronnen voor deze cijfers zie staan - dan is beheersing van seksualiteit eerder een homoseksueel probleem dan een heteroseksueel probleem. Men heeft in het stuk geen verklaring voor dit verschijnsel anders dan dat deze grensoverschrijdende daders 'reeds worstelen met hun seksualiteit'. En zo wordt de slachtofferkaart opnieuw getrokken, want ze hebben het ook allemaal niet makkelijk in deze maatschappelijke heteroterreur, is de suggestie.

Je merkt het al aan mijn sarcasme: ik ben niet zo onder de indruk van dit soort 'onderzoeken', die zo goed als altijd gedaan worden door LINKSE organisaties met een overduidelijke agenda. Als dit het beste is waar je mee voor de dag kunt komen om aan te tonen dat er sprake zou zijn van een of ander verborgen maatschappelijk probleem, dan vrees ik dat je mij nog lang niet over de streep hebt gehaald. Ik zie eerder een stille epidemie onder de achterstelling van mannen in o.a. voogdijzaken en alimentatie-eisen, getuige het bovengemiddelde aantal daklozen en zelfmoorden onder mannen tegenover vrouwen. En deze cijfers zijn wel hard te maken!

Dan zijn er nog jouw persoonlijke ervaringen. Je bent hier enkele jaren geleden al eens over begonnen, dus gedeeltelijk wist ik dit al. Destijds heb ik mijn sympathie voor je uitgesproken, net als ik dit heb gedaan voor de onstandigheden waarin Binc destijds in verkeerde en daarna. Niemand heeft hier nl. gezegd dat er geen foute mannen met slechte zelfbeheersing bestaan, dat is het hele punt niet. Jullie wekken echter de indruk dat er meer foute mannen bestaan dan goede en dat spreek ik pertinent tegen!

Wat ik nu ga zeggen kan totaal verkeerd vallen, maar dat moet dan maar. Wat je je werkelijk moet gaan afvragen is waarom er zich een patroon in jouw leven voordoet van mannen die misbruik van jou maken. Is dit een (verborgen) maatschappelijk probleem en ben jij keer op keer een willekeurig slachtoffer omdat het zo vaak voorkomt, of komt het relatief weinig voor en straal jij zelf iets uit (onbewust slachtofferschap) waardoor het herhaaldelijk jou is overkomen? En nee, ik bedoel hier niet mee dat het je eigen schuld is, ik stel een legitieme vraag.

Hetzelfde zou iedereen, man of vrouw, die gepest wordt of is zichzelf moeten afvragen. Waarom telkens ik? Is het omdat er meer pesters zijn dan niet-pesters of heb ik kennelijk de woorden 'kick me' op mijn voorhoofd geschreven staan? Er zijn onderzoeken geweest naar de psychologie van mannelijke geweldplegers waar ze hun slachtoffers op selecteren. Zowel bij de dader als het slachtoffer gebeurt dit volkomen onbewust maar de dader-slachtoffer dynamiek speelt altijd een hoofdrol.

Wat maakt een vrouw tot een prooi? En wat maakt een man tot een roofdier? Je ziet steevast die 'daddy issues' terugkomen. Ik ken jouw jeugd niet, Alethea, maar van Binc weten we wel dat haar ouderlijke rolmodellen, zowel de vader als de moeder, flink te wensen hebben overgelaten. Het gevolg is dat ze in een relatie met een mannelijke narcist verzeild is geraakt, waar ze (o.a. met mijn hulp en die van andere forumleden) godzijdank uit is gekomen. En nu lees ik weer dat ze in aanraking komt met zo'n zakkenwasser. Maatschappelijk verschijnsel of een specifiek levenspad van haar dat ze misschien wel de rest van haar leven blijft bewandelen?

Wat is jouw achtergrond, Alethea, dat dit patroon zich voortdurend voordoet in jouw leven? Romagi vertelt een verhaal van een gelegenheid waar alleenstaanden bij elkaar komen voor het uitoefenen van hun hobby. Een eerlijke man vertelt haar nog dat dit niet de beste plek is voor een nieuwe relatie. Vervolgens dringt een foute man zich aan haar op en concludeert ze in haar post dat het maar niet wil lukken tussen haar en mannen. Is dat omdat er alleen maar oversekste mannen rondlopen en de 'pakkans' heel groot is of straalt zij (onbewust) iets uit waarop een foute man reageert?

Als je zo 3 verhalen achter elkaar hoort lijkt het al snel dat er sprake is van een structureel sociaal-maatschappelijk probleem, maar daarmee doe je de hordes vrouwen die niets dan positieve ervaringen hebben gehad met mannen, of op het juiste moment van zich af wisten te bijten tegenover een fout exemplaar, zwaar tekort. Statistieken kunnen de patronen wel blootleggen, maar helaas zijn de sociale wetenschappen al heel lang volledig geinfiltreerd door cultuurmarxstische lesbische mannenhaters, dus de vraag is in hoeverre je dergelijke 'studies' kunt vertrouwen.

Als persoonlijke verhalen niet per se getuigen van een patroon en als 'onderzoeken' die wel patronen menen te zien onbetrouwbaar zijn blijft er alleen nog gezond verstand over. Mijn gezond verstand zegt mij dat de meeste mannen wel degelijk zwaar OK zijn en dit soort grensoverschrijdend gedrag niet vertonen of zelfs maar overwegen. Mijn gezond verstand zegt mij dat het allergrootste maatschappelijke probleem dat ons allemaal treft, man en vrouw, vaderloze gezinnen zijn of uiterst zwakke mannelijke rolmodellen. DIT IS EEN REGELRECHT GEVOLG VAN HET FEMINISME! Laat dat maar eens op je inwerken en kom dan bij me terug.

Mike

Hetzelfde zou iedereen, man of vrouw, die gepest wordt of is zichzelf moeten afvragen. Waarom telkens ik? Is het omdat er meer pesters zijn dan niet-pesters of heb ik kennelijk de woorden ‘kick me’ op mijn voorhoofd geschreven staan?
Ik heb er al eerder over geschreven dat dat bij mij het geval is en ik zie het patroon.

Ben uitgebroken, alhoewel het heel moeilijk is en uit gemak kan men snel weer in zijn patroon terugvallen. Het is een constant opletten op jezelf en je gedrag en weten wat er aan de hand is.

Dorothé

Mijn gezond verstand zegt mij dat het allergrootste maatschappelijke probleem dat ons allemaal treft, man en vrouw, vaderloze gezinnen zijn of uiterst zwakke mannelijke rolmodellen. DIT IS EEN REGELRECHT GEVOLG VAN HET FEMINISME! Laat dat maar eens op je inwerken en kom dan bij me terug.
Volledig mee eens Mike! Ik zelf had in een eerdere post in dit topic dit geschreven:
Nogmaals, het heeft verregaande gevolgen want niet alleen zie je dat opeenvolgende generaties van vrouwen er steeds slechter voor staan, en steeds minder goed zijn in de zaken waar ze van nature juist zo goed in zouden moeten zijn. Wat krijg je vervolgens? Relaties die stuk lopen, huwelijken die stranden…

Scheidingen (Vaak met kinderen.)[Nieuwe generatie, verder ontwricht]
Feminisme is uitsluitend destructief. Niet alleen worden vrouwen helemaal gek gemaakt, maar ook mannen worden verzwakt. Het werkt door van generatie op generatie.

Het komt mij voor dat Mike zo overtuigd is van zijn eigen gelijk dat geen enkel voorbeeld of argument hem kan overhalen zijn ongelijk te bekennen.
Wat mij wel steeds opvalt dat is dat Mike altijd bereid is serieus in discussie te gaan over welk onderwerp dan ook. En ik hou heel erg van die discussies.
Het tegenover gestelde gebeurt hier dus ook. Vrouwen hebben heel andere ervaringen wat betreft mannen en sex en blijven dus net zo goed bij hun standpunt. 1-1.
Moet kunnen wat mij betreft.
Echter, er is nog iets anders dat mij is opgevallen over mannen.
Mannen kunnen niet alleen zijn. Iemand zei eens tegen mij "de muren komen op me af". En ik heb ervaren dat "ze" allemaal een relatie zochten. Zodra een vriendschap was beeindigd zei iemand eens "ik heb er nog meer op het vinketouw zitten". Dus die had zich al ingedekt. Voor de gezelligheid was ik dansen met iemand (zonder ook maar enige vorm van een relatie o.i.d.).
Bleek hij achteraf hartstikke jaloers geweest te zijn die avond. Ik kom een keertje thuis, wordt er aan de deur gebeld (ik deed niet open) was iemand me achterna gekomen. Hij had niet met me gepraat en we hadden niet gedanst maar hij kwam me wel achterna. Je kunt als vrouw als je iemand wilt leren kennen echt niet iemand in je eigen huis uitnodigen, dan denken ze meteen dat dat betekent dat je ook wel meer wilt.
Iemand kustte me op mijn mond en was hoogst beledigd dat ik dat niet wou.
En inderdaad toen ik jong was zei een arts: zo, kom je de dokter verleiden.
In de natuur zijn vrouwelijke dieren een bepaalde tijd vruchtbaar en mannetjes dieren weten dat dan en wachten hun kans af.
Misschien moeten we het eens op die manier bekijken.

Ik blijf zeggen dat jij vreemde mannen aantrekt, Romagi. Dit is GEEN normaal gedrag voor mannen! Nogmaals, je hebt hier geen schuld aan, maar je straalt overduidelijk iets uit waar dit soort rare gasten op afkomen.

Ook herken ik me niet in de opmerking dat mannen slecht alleen kunnen zijn. Ik kan bijv. prima alleen zijn. Opnieuw lijkt dit patroon zich te beperken tot het vreemde soort mannen dat jij aantrekt.

Mike

Laatst had ik een gesprek met een vriend van me. Hij heeft een vrouwelijke leidinggevende met wie hjj het erg goed kan vinden. Hierdoor weet hij ook het een en ander van haar priveleven. Wat blijkt? Kont-ie: ze heeft een zeer moeizame relatie met haar vader! Dit maakt haar onzeker, ondanks haar leidinggevende functie. Ze is 37 jaar en woont alleen. Ik vroeg: ziet ze er nog goed uit voor haar leeftijd? Antwoord: ja. WAT DOET ZO'N VROUW ALLEEN?! Er is serieus iets mis met onze maatschappij. Oorzaak: FEMINISME.

Mike

het lukt me niet om alle info goed tot me door te laten dringen in sommige lange teksten.

@Mike, dankjewel voor het vertrouwen wat je mij blijft houden. Ook in tijden dat ik er een potje van maak.

Geen dank, Binc. In tegenstelling tot wat Anna denkt (en andere vrouwen die in het verleden tegen mij tekeer gingen) ben ik niet uit op verdeeldheid. Integendeel, ik wil dat we weer samenkomen en helen als samenleving, als mensheid. Ik ben echter geen 'peace and love'-hippie, ik aai of knuffel mensen niet wakker, ik schud ze wakker.

Vrouwen moeten dringend op hun plaats gezet worden, decennia van feminisme heeft opgeleverd dat ze menen een veel hogere plaats in te moeten nemen dan ze verdienen en ze hebben een grote waffel waarmee ze deze onverdiende status proberen te verdedigen. Ik ben hier immuun voor, ik verpletter ze met logica, hun achilleshiel. Ditzelfde geldt overigens ook voor de zwakke betamannen die dit soort vrouwen verdedigen.

Gisteravond was mijn vriendin naar een online speech aan het luisteren van een Engelse dame. Ik hoorde dit 1 verdieping lager en wat er gezegd werd intrigeerde me zo zeer dat ik besloot om met mijn vriendin mee te luisteren. Ongelooflijk, wat een wijze vrouw! Het gaf mij het gevoel dat vrouwen dus wel in staat zijn tot een hogere staat van mens-zijn. Helaas zijn dit soort vrouwen in de minderheid.

Wat ik maar wil zeggen, respect moet je verdienen op basis van wijsheid en inzichten, niet zomaar wat wild en hysterisch om je heen lopen schreeuwen omdat je meent een automatisch 'recht' te hebben op respect. Ik doe niet aan vagina-verering. Wat ik maar wil zeggen is: grow the fuck up, ladies!

Mike

Uit je berichten begrijp ik ook wel dat je dit doet om mensen wakker te krijgen.

Desondanks blijft het een verwarrend topic. Wat Romagi zegt herken ik ook wel. Opdringerige types. Gelukkig niet allemaal. Ik ga geen vriendschap aan met dat soort types en ben dan altijd op mijn hoede. Ik denk zeker dat sommigen zo zijn door verkeerde rolpatronen en dus oorzaak feminisme.
Gelukkig zijn ze niet allemaal zo. Maar zoals Charza zei, er zitten er altijd wel een aantal tussen met een kronkel. Uiteindelijk moeten we allemaal een les halen uit wat er op je pad komt.

Ik ben ook benieuwd naar die link van die video?

De Engelse dame in kwestie is Jackie Wright, gerenommeerd medium. De essentie van wat ze gisteravond vertelde vind je hier:
Jackie’s Philosophy has always been:

‘Retain your individuality, your uniqueness, because that is why the Spirit world has chosen you.’

Jackie encourages the student to search for themselves and become their own authority within their development, not to believe it because the teacher says so. Jackie is not interested in developing clones, but instead wants the student to explore their own unique relationship with those in the world of Spirit.
https://www.mediumjackiewright.com/

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.554
Leden
8.669
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan