Feminisme

Mag ik hieruit opmaken Mike dat je wel degelijk geïnteresseerd bent in Mediums en niet elk Medium als een satanist beschouwd? Ik dacht dat er geen onderscheid te maken was hierin.

Dit krijg je dus als je als moderne vrouw helemaal volgepropt bent met 'girl power' bullshit en werkelijk denkt dat je je kunt meten met mannen.

Mike

T5v1mtpdo0op1fmecw39qsgf2m2bx5f69.jpg

And women too!

Mike

Mag ik hieruit opmaken Mike dat je wel degelijk geïnteresseerd bent in Mediums en niet elk Medium als een satanist beschouwd? Ik dacht dat er geen onderscheid te maken was hierin.
Heb je het wel tegen de juiste Mike? Ik maakte dit onderscheid altijd al en was altijd al hierin geinteresseerd.

Mike

Ook herken ik me niet in de opmerking dat mannen slecht alleen kunnen zijn. Ik kan bijv. prima alleen zijn.

Ik denk mannen JUIST heel goed alleen kunnen zijn... Ik denk eerder dat vrouwen minder goed alleen kunnen zijn ipv mannen, vooral wegens het sociale gebeuren.

En ja, er bestaan zeker opdringerige mannen, in de homowereld stikt het daar van! Maar alsnog vind ik het niet normaal voor een man om je zo te gedragen. Dat zijn gewoon mannen die zichzelf niet kunnen beheersen en geen balans kennen in hun leven, en laat discipline nou juist een typische eigenschap zijn waar een man op bloeit!

Kevin

Dit is dus ook in figuurlijke zin wat "Het Beest" is.

Mensen die niet beheerst kunnen zijn en puur handelen vanuit instinct.

Ik maakte dit onderscheid altijd al en was altijd al hierin geinteresseerd.

Dan zal ik het forum beter gaan lezen en kijken waar je precies het onderscheid maakt. Ik was er ook in geïnteresseerd en ben blij te lezen dat er verschillen zijn.

Dit is dus ook in figuurlijke zin wat “Het Beest” is.

Mensen die niet beheerst kunnen zijn en puur handelen vanuit instinct.

Do as thou wilst shall be the whole of the law.
-- satanische bijbel

Mike

Dit is interessant. Trump geeft geen ruk om wie hem mag of niet. Ik ben m'n hele leven al precies hetzelfde. Dit maakt Trump een anti-narcist en mij dus ook. Trump is een alfa, ik ook.

Ik externaliseer mijn eigenwaarde niet, ik hoef deze niet te ontlenen aan de buitenwereld. Dat is een heel angstig bestaan, want er is altijd wel iemand die je niet aardig vindt. Het leidt bovendien tot volgzaam gedrag en zelfcensuur. 'Wat zal men wel niet denken?'

Vrouwen en zwakke, gefeminiseerde mannen ontlenen hun eigenwaarde wel aan de buitenwereld. Als ik de logica van Matin Geddes omkeer betekent dit dus automatisch dat vrouwen allemaal narcisten zijn!

OK, en nu komt de nuance. Een krachtige mannelijke partner kan een vrouw helpen bij zichzelf te blijven en haar eigenwaarde wel meer te ontlenen aan zichzelf. Niet elke vrouw hoeft een narcist te zijn. Laat echter de vrouwelijke energie ongeremd, vooral op seksueel gebied, en je voedt het aangeboren narcisme van vrouwen. Haar ego zal tot ongekende hoogtes stijgen en zal onverzadigbaar zijn. Totdat ze uiteindelijk alleen overblijft en dan zal het monster zichzelf kannibaliseren.

Mike

Dit is interessant. Trump geeft geen ruk om wie hem mag of niet. Ik ben m’n hele leven al precies hetzelfde. Dit maakt Trump een anti-narcist en mij dus ook. Trump is een alfa, ik ook.

Ik externaliseer mijn eigenwaarde niet, ik hoef deze niet te ontlenen aan de buitenwereld. Dat is een heel angstig bestaan, want er is altijd wel iemand die je niet aardig vindt. Het leidt bovendien tot volgzaam gedrag en zelfcensuur. ‘Wat zal men wel niet denken?’

Extreem leerzaam dit!!

Kevin

En dan aan je kleren trekken, zo van: kijk naar mij. Nee hoor, vrouwen zijn helemaaaaaaaaaaal niet narcistisch!

Mike

Mike, ik ga geen posts teruglezen omtrent wat jij allemaal over vrouwen beweert.

Ik heb wat vragen gesteld en je reageert daar wel of niet op.

Daarnaast ben ik van mening dat je een achterlijk beeld van vrouwen hebt.

Elke vrouw bombarderen tot narcist is not done.

Ga je schamen.

Vervolgens ben ik van mening dat feminisme in de grond een belangrijke beweging is geweest om vrouwen op een meer gelijkwaardig niveau te plaatsen.

Je kunt alles, maar dan ook alles door een bril lezen die alles maar dan ook alles inverteert.

Volgens mij is dit oa HET probleem.

En Mike , je krioelt tussen de bedrijven door, wat ik nog erger vind.

Voor en dan weer tegen fenimisme.

Je hebt een grandioze impact op je trouwe volgers, maar desondanks heb jij de waarheid ook niet in pacht en belicht je het vanuit jouw ivoren toren visie.

Ron moest geofferd worden, what a shame...

Hoe menselijk zijn mensen als het om dit soort zaken gaat?

Ik mis Ron nog elke dag in kader deze dotcom uitzendingen.

Wat is vriendschap waard?

Wat is oprechtheid waard.

Niets dus, waar hebben we het over.

Een achterban die die zich conformeert aan de gedachtengangen van de beheerders.

Volgens mij iets waar we met zijn allen tegen zijn?

Ook op dit forum?

Waar ik me even voor wil excuseren is de opmaak.

Ik kan echter niet compact reageren, alles wordt uitgebreid letterlijk tentoongespreid.

Werk voor de moderator lijkt me.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.554
Leden
8.669
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan