Nog even terugkomend op hoerig gedrag van vrouwen. Hier het laatste couplet van Daar was laatst een meisje loos:
Ach kapteintje sla mij niet
Ik ben uw liefste
Ik ben uw liefste
Ach kapteintje sla mij niet
Ik ben uw liefste zoals u ziet
Nu zal er vast wel iemand opstaan en zeggen dat dit een heel oud liedje is, dat waren toen andere tijden en vrouwen werden onderdrukt, bla-bla-bla. Niet voor niets schreef Mwtje laatst dat het raadzaam is om dit draadje van bijna 500 pagina's in zijn geheel door te nemen. Dan was je dus ook mijn verhandeling van 3 jaar geleden over bovengenoemd liedje tegengekomen. Maar ik zal je nog een handje helpen, ik op 25 oktober 2018:
Op Radio 1 vanochtend ging het hier ook over:
https://www.nporadio1.nl/spraakmakers/onderwerpen/476890-stand-nl-de-nederlandse-regering-moet-excuses-aanbieden-voor-de-mishandeling-van-de-zogeheten-moffenmeiden
Let op hoe de vrouwen die aan het woord komen allerlei excuses verzinnen voor waarom deze vrouwen destijds de koffer in doken met de Duitse bezetters. Let vervolgens op hoe de meeste mannen reageren. Een kleine samenvatting: mannen werden veel sterker gestraft voor verraad in ons land en in andere Europese landen werden ze zelfs gedood of gemarteld.
Het ergste wat deze vrouwen is overkomen is publieke vernedering. Volgens de vrouweijke gasten creerde dit een trauma voor het leven, want vrouwen zijn altijd zielige slachtoffers. De mannen geven echter aan dat deze vrouwen geen hongerwinter leden en het aan niets ontbrak, terwijl hun landgenoten crepeerden en noodgedwongen bloembollen aten. Een andere mannelijke spreker geeft aan dat de meeste joden reeds in 1943 opgepakt en gedeporteerd waren, dus deze vrouwen moesten hier vanaf hebben geweten. Het is zelfs niet ondenkbaar dat ze zelf ook nog joden hebben uitgeleverd aan hun bedgenoten, we weten allemaal hoe het met de ‘trouw’ van vrouwen zit.
Wat niet besproken werd is dat dit een zeer effectieve straf was voor deze vrouwen, nl. ‘shaming’ (publieke vernedering). Ik heb het al eerder geschreven: de ergste straf die je vrouwen kunt aandoen is openbaring van hun geheimen. Kort gezegd, wat ze het meest vrezen is verantwoordelijkheid moeten dragen voor hun overspelige en verraderlijke gedrag.
De vrouwelijke gasten gooien het op de jeugdige geest van deze meisjes. Jammer genoeg benoemen noch de mannen noch de vrouwen het werkelijke probleem: hypergamie. Vrouwen van alle leeftijden openen maar wat graag hun benen voor ‘bad boys’. Anders gezegd, ze kregen gewoon vaginale tintelingen van die nazi’s met hun glimmende laarzen en uniformen. Ze leverden zich vrijwillig aan aan de vijand en moesten na de oorlog boeten voor hun verraad. Goed zo, ik hoop dat ze dit de rest van hun leven nooit meer zijn vergeten!
Dus je ziet, Alethea, dat er wel degelijk een verschil is in (seksueel) gedrag tussen mannen en vrouwen, jouw pogingen om deze zaken gelijk te trekken zijn gedoemd om te mislukken want ik heb indien nodig nog veel meer voorbeelden uit het recente en verre verleden. Hoe ver je ook terug gaat in de tijd, je ziet telkens hetzelfde gedrag terugkomen. NUL evolutie sinds Eva, zij copuleerde destijds ook al met Lucifer!
Mike