Feminisme

Ik denk dat iedereen gaves heeft

Maar nu we hier toch in liedjes vorm spreken

"Wie heeft de sleutel van de jukebox gezien"

Muziek, daar zit alles in, ...

Nog even terugkomend op hoerig gedrag van vrouwen. Hier het laatste couplet van Daar was laatst een meisje loos:
Ach kapteintje sla mij niet
Ik ben uw liefste
Ik ben uw liefste
Ach kapteintje sla mij niet
Ik ben uw liefste zoals u ziet
Nu zal er vast wel iemand opstaan en zeggen dat dit een heel oud liedje is, dat waren toen andere tijden en vrouwen werden onderdrukt, bla-bla-bla. Niet voor niets schreef Mwtje laatst dat het raadzaam is om dit draadje van bijna 500 pagina's in zijn geheel door te nemen. Dan was je dus ook mijn verhandeling van 3 jaar geleden over bovengenoemd liedje tegengekomen. Maar ik zal je nog een handje helpen, ik op 25 oktober 2018:
Op Radio 1 vanochtend ging het hier ook over:

https://www.nporadio1.nl/spraakmakers/onderwerpen/476890-stand-nl-de-nederlandse-regering-moet-excuses-aanbieden-voor-de-mishandeling-van-de-zogeheten-moffenmeiden

Let op hoe de vrouwen die aan het woord komen allerlei excuses verzinnen voor waarom deze vrouwen destijds de koffer in doken met de Duitse bezetters. Let vervolgens op hoe de meeste mannen reageren. Een kleine samenvatting: mannen werden veel sterker gestraft voor verraad in ons land en in andere Europese landen werden ze zelfs gedood of gemarteld.

Het ergste wat deze vrouwen is overkomen is publieke vernedering. Volgens de vrouweijke gasten creerde dit een trauma voor het leven, want vrouwen zijn altijd zielige slachtoffers. De mannen geven echter aan dat deze vrouwen geen hongerwinter leden en het aan niets ontbrak, terwijl hun landgenoten crepeerden en noodgedwongen bloembollen aten. Een andere mannelijke spreker geeft aan dat de meeste joden reeds in 1943 opgepakt en gedeporteerd waren, dus deze vrouwen moesten hier vanaf hebben geweten. Het is zelfs niet ondenkbaar dat ze zelf ook nog joden hebben uitgeleverd aan hun bedgenoten, we weten allemaal hoe het met de ‘trouw’ van vrouwen zit.

Wat niet besproken werd is dat dit een zeer effectieve straf was voor deze vrouwen, nl. ‘shaming’ (publieke vernedering). Ik heb het al eerder geschreven: de ergste straf die je vrouwen kunt aandoen is openbaring van hun geheimen. Kort gezegd, wat ze het meest vrezen is verantwoordelijkheid moeten dragen voor hun overspelige en verraderlijke gedrag.

De vrouwelijke gasten gooien het op de jeugdige geest van deze meisjes. Jammer genoeg benoemen noch de mannen noch de vrouwen het werkelijke probleem: hypergamie. Vrouwen van alle leeftijden openen maar wat graag hun benen voor ‘bad boys’. Anders gezegd, ze kregen gewoon vaginale tintelingen van die nazi’s met hun glimmende laarzen en uniformen. Ze leverden zich vrijwillig aan aan de vijand en moesten na de oorlog boeten voor hun verraad. Goed zo, ik hoop dat ze dit de rest van hun leven nooit meer zijn vergeten!
Dus je ziet, Alethea, dat er wel degelijk een verschil is in (seksueel) gedrag tussen mannen en vrouwen, jouw pogingen om deze zaken gelijk te trekken zijn gedoemd om te mislukken want ik heb indien nodig nog veel meer voorbeelden uit het recente en verre verleden. Hoe ver je ook terug gaat in de tijd, je ziet telkens hetzelfde gedrag terugkomen. NUL evolutie sinds Eva, zij copuleerde destijds ook al met Lucifer!

Mike

Ik heb gisteren nog gezocht naar verhalen over Adam en Eva. Dan kom ik meteen bij bijbelse verhalen terecht maar ook bij Evolutie.
Het liefste zou ik dan een artikel lezen waarbij in 1 keer duidelijk wordt: dit is het goede verhaal.
Maar ook dat is waarschijnlijk een utopie.

Ik zelf ben niet ervan overtuigd dat er "zomaar" opeens een man en een vrouw ontstonden. Dat er een God bestaat geloof ik wel, maar dan liever vanuit het gezichtspunt van de Evolutie.
Er zijn ook onderwerpen die ik "met mijn verstand" niet kan bevatten. Eerlijk is eerlijk. Ik bedoel bv die oerknal en die uitdijende sterrenhemel. Ik geloof weer wel dat er buitenaards leven bestaat. O.a. door het feit dat er in het verleden al piramides werden gebouwd en "men" niet precies weet hoe dat werd gedaan. Wetenschap in het algemeen interesseert me wel maar ik heb al eens eerder aangegeven "ik zou wel alles willen weten" maar dat is een utopie.
En natuurlijk heeft Mike gelijk, het is een gebrek aan voldoende kennis om uitgebreid op een artikel in te gaan.
In principe zijn uitgebreide antwoorden ook via Google te vinden.
Maar ergens schreef Mike "als je te lui bent om te lezen" - dat was trouwens niet tegen mij gezegd.
Ik denk dat mensen met een baan en kinderen enz. niet te lui zijn om te lezen. Gewoon geen tijd, maar wel heel heel erg jammer.

Speciaal voor Romagi en alle anderen die nog steeds geloven in de evolutietheorie, vanaf dit punt tot aan 26:50:

?t=1087

Mike

Kim Boon.....

Hou op schei uit!

ZUM KOTZEN die vrouw! In het begin van de Corona plandemie ging ze  Robert Jensen de les lezen op twitter... En ook nu weer gaat ze mensen de les zitten lezen met semi moralistisch gelul die niet feitelijk onderbouwd is. Geen sprake van kritisch onderzoek/waarheidsvinding.

Ook bij UP! Network kelderde het niveau van de items toen deze vrouw zich bij de club had gevoegd.

Speciaal voor Romagi en alle anderen die nog steeds geloven in de evolutietheorie, vanaf dit punt tot aan 26:50:
Dus de mens is gecreëerd op dag 6 van het scheppingsverhaal?

Gwloof wat je wil geloven. De Big Bang en evolutietheorie zijn evengoed een onbewezen geloof. Choose wisely!

Mike

Romagi,

Bij mij blijft ook de vraag. Welke God zou dan alles gecreëerd hebben? Er zijn er immers zovelen al bedacht. Ik ken de huidige bijbel ook niet en denk er ook niks aan te missen. Wel denk ik dat al die goden bedacht zijn door satanisten voor eigen belangen.

Dat van die oerknal en God kan ik ook op 2 manieren bekijken. Maar de waarheid zal toch een raadsel blijven.

Met het openbarsten van die oerknal dat toen plaats vond werden intelligentie en atomen uiteengespat en veranderden in deeltjes van intelligentie en atomen. Het zou de geboorte van het universum kunnen zijn. 2 tegendelen intelligentie en atomen.
Zo zouden de planeten en sterren ook ontstaan kunnen zijn als alles uit atomen bestaat.

Uiteindelijk creëerden de deeltjes met de nodige atomen planeten die noodzakelijke voorwaarden in zich hadden om leven te kunnen creëren of te materialiseren. Elke planeet bestaat ook uit atomen.
Onze planeet aarde zou te vergelijken zijn met een atelier waar de ene na de andere creatief wonder werd gemanifesteerd.
Onze planeet aarde zou een van de vele hemellichamen kunnen zijn die de juiste soorten aan atomen bezat die de deeltjes nodig hadden in variaties om te kunnen bouwen. Het mannelijke zaad wordt uitgestort in de schoot van de vrouw voor het begin van een nieuwe leven.
Misschien zijn zo die piramides ontstaan. Nooit in verdiept eigenlijk.

Zo zouden specifieke atomen en specifieke deeltjes op onze planeet zijn uitgestort om ook levensvatbare creaties te ontwikkelen. Misschien ook een reden dat er gesproken word over moeder aarde? Op deze wijze zou het vanuit een universele principe ook kloppend kunnen zijn.
God de vader met het tegendeel moeder aarde.

Als God alles geschapen heeft, dan zou God verantwoordelijk moeten zijn voor het leggen van het ei van die oerknal.Dat zou weer kunnen betekenen dat God vrouwelijk was en dat zij dat ei heeft gelegd. Maar dan moet er ook een mannelijke God hebben bestaan omdat dat ei toch bevrucht moest worden voordat het open knalde. Dan is het toch God (mannelijk) die de vader was omdat hij het ei bevruchte waarna hij God de moeder (vrouwelijk) in de schaduw zet.

Dat zou betekend hebben dat het God de vader was, die dat ei bevrucht heeft, daarna God de vrouw in de schaduw heeft geplaatst zodat na de geboorte van het universum alleen hij met de eer kon strijken.

Zou dat de reden kunnen zijn dat men spreekt over moeder aarde?
GOD DE VADER met het tegendeel MOEDER AARDE.

Vooralsnog, we waren er niet bij. Dus iedereen moet natuurlijk zelf weten wat ie ermee wil.

Het maakt niet uit hoe men het bekijken wil. Feit blijft dat mannelijk boven vrouwelijk staat.

Bij mij blijft ook de vraag. Welke God zou dan alles gecreëerd hebben? Er zijn er immers zovelen al bedacht. Ik ken de huidige bijbel ook niet en denk er ook niks aan te missen. Wel denk ik dat al die goden bedacht zijn door satanisten voor eigen belangen.

Je hebt kennelijk nog niet door dat ATHEISME de vijand is. Zodra je je niet meer verbindt met de goddelijke energie val je ten prooi aan de satanische energie. Eigen keus, eigen verantwoordelijkheid, eigen schuld.

Mike

Hier heb ik het over al die fantastische religies die bedacht zijn en herschreven zijn op basis van wetten. Regels die aan gelovigen worden gepresenteerd alsof het regelrecht van God zelf afkomt en waar misbruik van gemaakt word. Ook eigen schuld als mensen zich daaraan willen conformeren.
Dat staat verder los van het verbinden met pure goddelijke energie.

Het maakt niet uit hoe men het bekijken wil. Feit blijft dat mannelijk boven vrouwelijk staat.

De man alleen kan geen kinderen krijgen. Een vrouw alleen ook niet. dus hebben ze elkaar nodig = 50/50.

Hoewel ik in natuur docu,s wel eens gehoord heb dat er wezens zijn (vissen?) die zonder partner voor nakomelingen kunnen zorgen. Interessante theorie toch? Waarom zij wel en wij niet?
Eigenlijk is dit onderwerp zo ingewikkeld dat we er al onze tijd aan kunnen besteden. Maar zelfs deskundigen spreken elkaar tegen. Helaas.
Weet je wat, laat maar zitten. Ik moet nog bewegen vandaag, in het zonnetje.

De man alleen kan geen kinderen krijgen. Een vrouw alleen ook niet. dus hebben ze elkaar nodig = 50/50.

Zo is het in de natuur wel geregeld idd. Je hoeft alleen maar naar de natuur te kijken om te zien dat mannen meer verantwoording nemen dan vrouwen.

Tegenwoordig kan een vrouw alleen kinderen krijgen. Hetzij door middels van vuile streken zoals stiekem zwanger worden zonder dat de man het weet. Of via medische ingrepen. Compleet omgekeerde wereld dus in het voordeel van vrouwen. Zo ingewikkeld is het niet. Je komt toch weet uit op de feministische agenda. Telkens weer.

Veel plezier met bewegen!

Forum statistieken

Onderwerpen
4.554
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan