Bernhard Guenther
4 uur · Gedeeld met Iedereen
Ik denk dat we het er allemaal over eens zijn, dat dit heftige tijden zijn.
Er heerst chaos en verdeeldheid op vele niveaus.
Velen van ons worden aangevallen en beschaamd omdat ze niet meewerken aan het officiële verhaal dat ze als het ′′ nieuwe normaal ′′ hebben aangemerkt, en velen van ons kunnen ook zien door de leugens van een maatschappelijk gemanipuleerde rasoorlog. Ik ken mensen die hun baan kwijt zijn omdat ze hun eigen mening durfden te spreken over BLM, de protesten en het officiële verhaal rond de George Floyd-moord in twijfel trekken. Dit zijn mensen die net legitieme vragen stelden en hun eigen persoonlijke keuze maakten om niet officieel te doen wat de geïndoctrineerde massamob hen zegt dat ze moeten doen.
Maar spreken of een alternatieve visie hebben die tegen het officiële verhaal indruist, is eigenlijk een ′′ gedachtemisdaad ′′ geworden in de ogen van veel mensen die elkaar beginnen te bewaken terwijl we steeds vooruitgaan in de totalitaire tiptoe. Deze tijden lijken steeds meer op Orwell ' s 1984 die naar het echte leven komt. De boze menigte van strijders van sociale rechtvaardigheid zijn de agent Smiths die ons allemaal in deze fascistische toekomst proberen te drijven.
Er is verdeeldheid in de ′′ mainstream ′′ maar zelfs binnen de zogenaamde ′′ waarheidsbeweging ′′ ook. Ik krijg de laatste tijd persoonlijke aanvallen voor het geven van geldigheid aan Trump en Q, wat een ander enorm triggeronderwerp is in de mainstream en in de ′′ waarheidbeweging ".
Divisie, aanvallen, achterbakse, roddels, laster, bedreigingen en non-stop logische denkfouten - zo werkt de Matrix echt door mensen, terwijl het hun geest kaapt, waardoor we onze levenskracht constant tegen elkaar vechten in een klassiek spel van verdeel en veroveren.
De afgelopen 3 maanden heb ik zelf een heftig proces doorstaan. Ik heb mijn eigen desillusieproces doorstaan nadat ik meer diepgaand onderzoek heb gedaan naar dit hele Qanon en Trump-onderwerp. Het resultaat is een essay van 20000 woorden die ik binnenkort zal uitbrengen, getiteld ′′ Qanon - The Great Awakening: PsyOp or the Real Deal?"
Het was een zeer kwetsbaar proces om dit essay te schrijven en ik deel ook mijn persoonlijke proces daarin. Als je je afvraagt wat mijn standpunt over dit hele Q / Trump-onderwerp is, in dit aankomende essay zal ik verschillende invalshoeken en onderwerpen binnenhalen en dit bekijken van een multidimensioneel niveau. Ik neem een genuanceerdere aanpak en vermijd dat ik in zwart-wit val en denk aan een van de twee uitersten (wat vooral is wat ik heb zien gebeuren). Ik weet dat dit essay ervoor zorgt dat ik sommige volgers ′′ verlies ′′, maar voor mij gaat het niet om geliefd worden. Het gaat over het proces van zoeken naar waarheid en mijn inzet daarvoor en waar het me ook leidt in deze lopende reis en avontuur van bewustzijn terwijl ik ook mijn lessen blijf leren.
Vanwege de gevoeligheid van dit onderwerp heb ik besloten om het essay vooraf uit te brengen aan de abonnees van mijn website. Dus, als je ervoor wilt zorgen dat je het eerst ontvangt, en nog geen abonnee bent, meld je dan aan op de mailinglijst van ′′ Piercing the Veil of Reality ′′ hier: https://veilofreality.com/subscribe/
Mijn vrouw Laura en ik zijn ook bezig met het creëren van nieuwe aanbiedingen, cursussen, sommige daarvan maken we niet bekend aan het grote publiek maar alleen aan abonnees. Vanaf nu zijn we alleen nog maar op zoek naar werken met mensen die echt oprecht zijn om diep soul werk te willen doen en bereid zijn om tijd / energie te steken om te doen wat gedaan moet worden in deze tijd van overgang. Wij zijn op zoek naar strijders die net zo toegewijd zijn aan waarheid en innerlijk werk als wij. Voor verder dan al deze gekheid en verdeeldheid wil iets prachtigs en moois geboren worden. Deze nieuwe aarde die we bouwen zal onze deelname vereisen.
Veel liefs,
Bernhard ??
] Kunst: 'Het Mysterie van Onszelf' van Cameron Gray]