Feminisme

Mike

Heb je raadt voor de jongere generatie van mannen , Ik zou ook graag kinderen willen en trouwen.       Maar de dag vandaag hebben ze hoge bodycount , vol tattoes en piercings en gescheiden ouders   Dit is geen vrouwmateriaal meer en diegene die het wel zijn kom je amper nog tegen .

Dus oftewel gaan we mgtow ( dit is voor mij toch ook maar doelloos bestaan) of gaan we iemand pakken die ons een mes in de rug gaat steken

Het lijkt idd een keus tussen twee kwaden en ik benijd jonge mannen vandaag de dag totaal niet. Je moet heel streng selecteren en hier absoluut rigoreus in zijn. Anno nu zou ik vrouwen onmiddellijk afkeuren op de volgende criteria, hoe vriendelijk, verleidelijk, mooi of sexy ze ook mogen lijken:

- tattoos en/of piercings
- grote waffel
- egoistisch, narcistisch en onverantwoordelijk gedrag
- bazigheid. jou proberen te claimen
- ruziezoekend gedrag
- sletterigheid/hoerigheid
- aandachtszoekende energiezuigers
- slachtoffergedrag, snel gekwetst zijn
- geen grenzen kennen met alcohol en/of drugs
- verkwistend met geld
- feministisch en links-progressief gedachtegoed

In de samenleving van vandaag lijkt het alsof je dan op zoek bent naar een eenhoorn, maar bedenk dat daar waar je je aandscht op richt je vanzelf mensen tegenkomt die resoneren met deze frequentie, omdat je het onderdeel hebt laten uitmaken van je bewustzijn. Ze bestaan, geloof me!

Mike

Ik geloof ook dat er nog zijn hoor , maar ik ken er en die kan ik op een handvol tellen                                  Maar wat als we deze niet tegenkomen , zouden we dan het risico moeten nemen met minder of niet ?

Nee, het is een mijnenveld en niemand neemt vrijwillig het risico om door een mijnenveld te stappen. Zorg dat je jezelf zinvolle doelen stelt in het leven en streef deze naar beste kunnen na. Zodra je een mindset creeert die jouw eigen succes voorop stelt, waarbij vrouwen geen rol van betekenis spelen, ben je ook beter in staat om ze duidelijk te maken dat ze bij lange na niet zo belangrijk zijn als ze misschien zelf wel denken.

Een vrouw moet een aanvulling zijn voor het leven van een man en hier geen afbreuk aan doen. Wees dus absoluut niet 'thirsty', ga er in je hoofd van uit dat je ze in principe helemaal niet nodig hebt in je leven en de juiste soort vrouwen zullen zich aandienen. Het gaat om totale onafhankelijkheid - en zeker van het zwakke geslacht!

Mike

Ik kan geweldig goed alleen zijn en ben financieel ook onafhankelijk  , en heb al voor lange tijd alleen geweest en dat ging perfect .

Ik heb altijd gezegd dat ik geen kinderen meer wou , omdat de vrouwen zo zijn geworden, maar de kinderwens is te groot ,

Maar ik denk dat ik meer spijt ga hebben van de verkeerde moeder dan miss geen kinderen

Ooit heb ik gelezen in een boek iets over kleine kinderen. Ze zitten te spelen en gaan helemaal op in hun spel en horen en zien niets om zich heen. Mijn oudste zoon had dat ook. Ik kon hem een hele tijd alleen laten (terwijl ik huishoudelijk werk deed) zonder dat hij om aandacht vroeg. Deze bovengenoemde zin heeft mij geleerd om alleen te zijn en daarmee  heel tevreden te zijn.

Ik begrijp ook heel goed dat er mensen zijn die bv een boek schrijven of schilderen of wat dan ook en daardoor heel tevreden zijn in hun eentje.

Bovendien kun je je eigen gedachten sturen. Bewust ergens anders aan gaan denken als er iets is me stoort.

Kijk naar die vrouw die naar voren loopt en begint te knielen en daarna afduipt als zw hoort wat deze kerel heeft te vertellen.

Mike

Mike, meen je dit echt?

Een vrouw moet een aanvulling zijn voor het leven van een man en hier geen afbreuk aan doen. Wees dus absoluut niet ‘thirsty’, ga er in je hoofd van uit dat je ze in principe helemaal niet nodig hebt in je leven en de juiste soort vrouwen zullen zich aandienen. Het gaat om totale onafhankelijkheid – en zeker van het zwakke geslacht!

Ik geloof hier werkelijk geen ene fuck van.
Ga om te beginnen je vriendin het huis uitzetten want ze doet er niet toe.
Ban alle vrouwen in je leven want ze doen er niet toe.
Eigenlijk vind ik jouw extremisme ongelooflijk schadelijk.
Hiermee gaan we geen oorlogen winnen, zeker geen spirituele.

Bernhard Guenther
4 uur · Gedeeld met Iedereen
Ik denk dat we het er allemaal over eens zijn, dat dit heftige tijden zijn.
Er heerst chaos en verdeeldheid op vele niveaus.
Velen van ons worden aangevallen en beschaamd omdat ze niet meewerken aan het officiële verhaal dat ze als het ′′ nieuwe normaal ′′ hebben aangemerkt, en velen van ons kunnen ook zien door de leugens van een maatschappelijk gemanipuleerde rasoorlog. Ik ken mensen die hun baan kwijt zijn omdat ze hun eigen mening durfden te spreken over BLM, de protesten en het officiële verhaal rond de George Floyd-moord in twijfel trekken. Dit zijn mensen die net legitieme vragen stelden en hun eigen persoonlijke keuze maakten om niet officieel te doen wat de geïndoctrineerde massamob hen zegt dat ze moeten doen.
Maar spreken of een alternatieve visie hebben die tegen het officiële verhaal indruist, is eigenlijk een ′′ gedachtemisdaad ′′ geworden in de ogen van veel mensen die elkaar beginnen te bewaken terwijl we steeds vooruitgaan in de totalitaire tiptoe. Deze tijden lijken steeds meer op Orwell ' s 1984 die naar het echte leven komt. De boze menigte van strijders van sociale rechtvaardigheid zijn de agent Smiths die ons allemaal in deze fascistische toekomst proberen te drijven.
Er is verdeeldheid in de ′′ mainstream ′′ maar zelfs binnen de zogenaamde ′′ waarheidsbeweging ′′ ook. Ik krijg de laatste tijd persoonlijke aanvallen voor het geven van geldigheid aan Trump en Q, wat een ander enorm triggeronderwerp is in de mainstream en in de ′′ waarheidbeweging ".
Divisie, aanvallen, achterbakse, roddels, laster, bedreigingen en non-stop logische denkfouten - zo werkt de Matrix echt door mensen, terwijl het hun geest kaapt, waardoor we onze levenskracht constant tegen elkaar vechten in een klassiek spel van verdeel en veroveren.
De afgelopen 3 maanden heb ik zelf een heftig proces doorstaan. Ik heb mijn eigen desillusieproces doorstaan nadat ik meer diepgaand onderzoek heb gedaan naar dit hele Qanon en Trump-onderwerp. Het resultaat is een essay van 20000 woorden die ik binnenkort zal uitbrengen, getiteld ′′ Qanon - The Great Awakening: PsyOp or the Real Deal?"
Het was een zeer kwetsbaar proces om dit essay te schrijven en ik deel ook mijn persoonlijke proces daarin. Als je je afvraagt wat mijn standpunt over dit hele Q / Trump-onderwerp is, in dit aankomende essay zal ik verschillende invalshoeken en onderwerpen binnenhalen en dit bekijken van een multidimensioneel niveau. Ik neem een genuanceerdere aanpak en vermijd dat ik in zwart-wit val en denk aan een van de twee uitersten (wat vooral is wat ik heb zien gebeuren). Ik weet dat dit essay ervoor zorgt dat ik sommige volgers ′′ verlies ′′, maar voor mij gaat het niet om geliefd worden. Het gaat over het proces van zoeken naar waarheid en mijn inzet daarvoor en waar het me ook leidt in deze lopende reis en avontuur van bewustzijn terwijl ik ook mijn lessen blijf leren.
Vanwege de gevoeligheid van dit onderwerp heb ik besloten om het essay vooraf uit te brengen aan de abonnees van mijn website. Dus, als je ervoor wilt zorgen dat je het eerst ontvangt, en nog geen abonnee bent, meld je dan aan op de mailinglijst van ′′ Piercing the Veil of Reality ′′ hier: https://veilofreality.com/subscribe/
Mijn vrouw Laura en ik zijn ook bezig met het creëren van nieuwe aanbiedingen, cursussen, sommige daarvan maken we niet bekend aan het grote publiek maar alleen aan abonnees. Vanaf nu zijn we alleen nog maar op zoek naar werken met mensen die echt oprecht zijn om diep soul werk te willen doen en bereid zijn om tijd / energie te steken om te doen wat gedaan moet worden in deze tijd van overgang. Wij zijn op zoek naar strijders die net zo toegewijd zijn aan waarheid en innerlijk werk als wij. Voor verder dan al deze gekheid en verdeeldheid wil iets prachtigs en moois geboren worden. Deze nieuwe aarde die we bouwen zal onze deelname vereisen.
Veel liefs,
Bernhard ??
] Kunst: 'Het Mysterie van Onszelf' van Cameron Gray]

Eigenlijk vind ik jouw extremisme ongelooflijk schadelijk.
Hiermee gaan we geen oorlogen winnen, zeker geen spirituele.
Wij mannen moeten leren dat vrouwen ons harder nodig hebben dan wij vrouwen nodig hebben in ons leven. Het is deze mentale onafhankelijkheid die ons in staat stelt tot ongekende hoogtes te stijgen.

Toevallig had ik twee dagen geleden nog een conversatie met een andere man over dit onderwerp. Hij noemde vrouwen 'dream killers'. En 'time vampires', vulde ik aan. Vrouwen eisen teveel tijd en aandacht van ons op, waardoor we onze dromen niet kunnen waarmaken omdat we alleen nog maar met hen bezig zijn.

Mijn gesprekspartner zei verder nog dat vrouwen voor je vallen als je alfa-kwaliteiten hebt en ze je onmiddellijk daarna proberen af te zwakken tot een zorgzame bera. Om uiteindelijk alle respect voor je te verliezen en van je te scheiden en je jouw geld en kinderen af te pakken, of door vreemd te gaan met een alfa.

Mannen, vooral jonge mannen als buster, moeten inzien dat dit het imjnenveld is dat mannen betreden in onze moderne, gefeninseerde samenleving. Jouw reactie spreekt boekdelen. Waarom zijn mijn denkbeelden 'schadelijk'? Omdat ik dit feilloos doorprik, ik verbrijzel de mythe dat vrouwen zulke mysterieuze en complexe wezens zijn en ontmasker vrouwen voor de eendimensionale, simpele wezens die ze werkelijk zijn.

Al die 'smoke and mirrors' die vrouwen inzetten zijn slechts enkele doorzichtelijke trucs die steevast neerkomen op emotionele manipulatie en chantage. Als wij mannen onze mentale en emotionele onafhankelijkheid bewaren (en bewaken!) hebben vrouwen geen vat op ons met hun slinkse trukendoos, want zij zijn geen partij voor onze ratio en logica.

Mannen, leer van de reactie van Anna. Ze weet dat het spel gespeeld is en haar enige toevlucht is nu nog mij 'radioactief' te verklaren. Geboren conmunisten als ze zijn zou ze mij bestempelen als 'staatsgevaarlijk' als zij aan de macht was en mij wreed en genadeloos laten vervolgen, tot aan de dood. Vrouwen hanteren de tactiek van de verschroeide aarde. Hell hath no fury like a woman scorned. Zelfs de duivel is bang voor eem gekwetse vrouw!

Doorzie het spel, de 'mind games' die ze met je proberen uit te halen. Zij hebben jou harder nodig dan jij hen, onthoud dat. Verlies NOOIT je onafhankelijkheid, want dat is je vrijheid. Een vrouw kiest altijd voor veiligheid en niet voor vrijheid, ook als ze je daarvoor moet kooien.

Wees niet bang om alles op het spel te zetten, indien nodig. Zo houd je een relatie met een vrouw meesral goed en anders maar niet. Ze zijn niet zo speciaal als ze zelf wel denken te zijn. Plenty of fish in the sea!

Mike

Deze video illustreert perfect waar ik het over heb in de vorige post - they need us more than we need them!

Mike

Herinner je je nog de 'hot-crazy matrix'? Als je niet weet waar ik het over heb, deze MOET je een keer (liefst meerdere keren) gezien hebben:​

Nu is er een dom wijf dat denkt met haar eigen 'husband-rich matrix' te komen en uiteraard wordt ze op basis van MANBELIJKE LOGICA genadeloos met de vloer gelijk gemaakt:

Mike​

Forum statistieken

Onderwerpen
4.554
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan