Feminisme

Geldt ook voor mij. Zou moeten zeggen geldt voor mij.
Dat is meer terecht als reactie.

Ik heb me er wel over verbaasd dat je zonder eigen reproductie andere mensen zo de maat kunt geven.
Dat is niet fair Mike, echt niet.

Dus jouw theorieen over man en vrouw zie ik in dat opzicht een een JOUW DAGLICHT.
Niet een daglicht waar de gemiddelde mensheid mee te maken heeft.
Dus probeer je eigen ideeen enigszins te modereren...

Het is een door God gegeven principe dat man en vrouw zich vermenigvuldigen.
Het is mij niet gelukt met heel veel verdriet.

Dit gaat n schot voor open doel worden als mike gaat reageren ...

Schot voor open doel, wellicht ja. Maar ik ga Anne niet meer pijn doen dan ze al heeft. Zij noemt mij 'gewond' omdat ik kinderloos ben, maar een vrouw bloedt veel harder als ze geen moeder kan zijn dan een man die geen vader kan zijn. Ze projecteert haar pijn op mij. Projectie is een kniereflex voor vrouwen, want ze doen er alles aan om hun persoonlijke verantwoordelijkheid te ontlopen en dus externaliseren ze deze op een ander, liefst een man, waardoor zij een hulpeloos en weerloos slachtoffer wordt van omstandigheden die uiteraard door mannelijke 'onderdrukkers' worden geschapen, puur om vrouwen dwars te zitten. Wij mannen zitten graag sigaar rokend bij elkaar te gniffelen over hoe wij die domme vrouwtjes nu weer een hak hebben weten te zetten, wist je dat niet?

Biologisch gezien zijn vrouwen bedraad voor het moederschap. Ze hebben een tijdsluik van max. 12 jaar om dit voor elkaar te krijgen (18 tot 30), maar eigenlijk is de tijdsspanne nog korter (18-25) omdat ze dan op hun mooist en aantrekkelijkst zijn. Er zijn zeker ook vrouwen die er na hun 30e nog goed uitzien, maar The Wall bereikt hen meestal toch echt vanaf hun 35e levensjaar. Vrouwen die misbruik maken van hun goede jaren en de 'cock carousel' afwerken, zonder zich te binden aan een goede mannelijke huwelijkskandidaat, komen er na hun 30e achter dat de biologische klok wel heel erg hard begint te tikken. Daarom zie je ook dat veel vrouwen vanaf hun 30e succesvolle carrieres ineens geheel of gedeeltelijk achter zich te laten om zich alsnog te richten op het moederschap.

Biologisch gezien is een vrouw niet gemaakt om deel te nemen aan de arbeidsmarkt, anders dan in zorgzame beroepen (verpleging, kinderopvang). Haar taak is om een moeder te zijn van haar kinderen en een steun en toeverlaat van haar man. Een vrouw is als een bloem: zolang ze in haar levenskracht staat (18-30) prachtig om te zien en zeer aantrekkelijk, maar na verloop van tijd (35+) verwelkt de bloem. Als zij haar man 1 of meerdere kinderen schenkt en zich stort op haar gezin is ze gelukkig. Haar beloning is dat haar man tot aan haar laatste adem voor haar zal zorgen door een goede beschermer en kostwinner te zijn. Aangezien de vrouw zich in de binnenste kring hoort te bevinden is haar wereld relatief klein en zijn haar taken beperkt. In de buitenste kring (arbeidsmarkt) vindt ze vaak haar geluk niet en loopt ze snel tegen een burnout aan, omdat ze onvoldoende stressbestendig is en ook de verkeerde (biologische) doelen probeert na te jagen.

Een man, daarentegen, leeft voor de spanning en de competitie van de buitenwereld, zijn rol is veel groter dan die van vader en echtgenoot. Een vrouw is niet compleet zonder man en kinderen. Een man kan prima zonder vrouw en kinderen, omdat hij daarnaast nog over meer dan voldoende uitdagingen beschikt. Sterker nog, vaak vormen vrouwen en kinderen eerder een obstakel voor het bereiken van zijn doelen en het waarmaken van zjin dromen. Wij mannen hadden het complete universum reeds kunnen verkennen, we hadden al in de 5e dimensie kunnen zitten en tot pure spirit geascendeerd kunnen zijn, als we ons niet telkens hadden laten afleiden door vrouwen!

Arthur Schopenhauer omschreef het als volgt:
Bij meisjes beoogt Moeder Natuur wat in dramatische zin een ‘spectaculair effect’ heet, aangezien zij hen gedurende enkele jaren een rijkelijke schoonheid en een grote charme toebedeelt, wat ten koste gaat van de rest van hun leven; op deze wijze kunnen zij zodanig tot de verbeelding van een man spreken dat hij zich haast om de eervolle zorg voor hen te dragen, in een of andere vorm, voor de rest van zijn leven – een stap die niet volledig verantwoord zou zijn als hij deze enkel zou overdenken. Als zodanig heeft Moeder Natuur de vrouw, evenals de rest van haar schepselen, voorzien van de wapenen en werktuigen die nodig zijn voor de bescherming van haar bestaan en uitsluitend voor de duur dat deze haar ten gunste zijn, waarbij Moeder Natuur met haar gebruikelijke  spaarzaamheid te werk is gegaan. Evenals de vrouwtjesmier na de gemeenschap haar vleugels verliest, die dan overbodig zijn geworden  en zelfs gevaarlijk voor het doeleinde van de voortplanting, zo verliest een vrouw grotendeels haar schoonheid nadat zij één of twee kinderen heeft gebaard, en naar alle waarschijnlijkheid om dezelfde redenen.
https://gedachtenvoer.nl/2018/08/02/arthur-schopenhauer-1851-over-vrouwen/

Dit schreef hij in 1851! Er is niets veranderd sinds die tijd, de feministische revolutie heeft alleen maar het ware karakter van vrouwen naar buiten gebracht.

Mike

Welkom bij de moderne vrouw, hysterisch en vuilgebekt:

En waarom? Omdat er geen mannen zijn die ze onder bedwang houden.

Mike

Totaal hysterische en vuilgebekte Karens - geen marriage material, het is beter dat zij kinderloos uitsterven en dat we opnieuw beginnen met echte, goede vrouwen:

Mike

Seksisme tegen mannen. O ja, het bestaat. Het verschil is dat mannen zich niet automatisch als professionele slachtoffers opstellen en dus niet lopen zeiken, zoals zeikwijven (er is wwn reden waarom deze term bestaat) en dus betreft het stilzwijgend leed. Je wil niet weten hoeveel mannen de fout bin zichzelf zoeken en zich daarmee tot het volgende weerloze slachtoffer maken van zeer sluwe, geniepige, berekende en slinkse vrouwelijke partners. Sommigen van ons zijn gedoemd om dezelfde fout te herhalen totdat we de kist in gaan.

Mike

Seksisme tegen mannen. O ja, het bestaat. Het verschil is dat mannen zich niet automatisch als professionele slachtoffers opstellen en dus niet lopen zeiken, zoals zeikwijven (er is een reden waarom deze term bestaat) en dus betreft het stilzwijgend leed. Je wil niet weten hoeveel mannen de fout bij zichzelf zoeken en zich daarmee tot het volgende weerloze slachtoffer maken van zeer sluwe, geniepige, berekende en slinkse vrouwelijke partners. Sommigen van ons zijn gedoemd om dezelfde fout te herhalen totdat we de kist in gaan.

Mike

ja39dsd5526o8qp648ioic4bxjjwzzz8.jpg

Geen idee hoe dit kan. Ook in de backend niet meer terug te vinden. Word ik gecensureerd op mijn eigen forum?!

Mike

Ja soms heeft het forum de neiging om posts op te eten lijkt het. Zeker wanneer je een post probeert te bewerken na plaatsing omdat je bijvoorbeeld nog een keer een spelfout ziet.

Mike had een mooie post gemaakt en ik had daar zelf graag op een later tijdstip op willen reageren.

In de tussentijd zal ik maar weer een (flauw) grapje plaatsen:

T478avt9sidwc9sqd9ktdqkh3jrt434xy.jpg

Forum statistieken

Onderwerpen
4.554
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan