Feminisme

Dat kanaal Better Bachelor is fantastisch, heb me erop geabonneerd. Goed advies voor alle mannen: ga NIET samenwonen en NIET trouwen!

Mike

Een VROUWELIJKE psycholoog doet onderzoek naar mannen op basis van de 'hot-crazy matrix' (HCM) en concludeert - FOUTIEF - dat mannen zich aangetrokken voelen tot mooie vrouwen me borderline-persoonlijkheden. Nee, mannen voelen zich aangetrokken tot mooie vrouwen en de HCM leert ons dat ze allemaal een flinke tik van de molen hebben gekregen. Wij worden niet aangetrokken door de gestoordheid, die krijgen we er helaas gratis bij en kunnen we missen als kiespijn, maar door het mooie uiterlijk. Punt, einde verhaal. Mannen zijn heel eenvoudige, visueel ingestelde wezens.

Maar natuurlijk moet zo'n vrouwelijke auteur het weer ingewikkelder maken dan het werkelijk is. De HCM leert ons dat er geen enkele vrouw is die niet op z'n minst 4 gestoord is op een schaal van 10 en dat weet de vrouwelijke auteur ook. Natuurlijk komt ze tot de valse conclusie dat mannen op dat gestoorde 'randje' vallen, anders valt ze zelf ook buiten de boot!

Mike

hjcyjbpizcni7cvetkqcy7fwx11app99.jpg

Mike

Weetje waar ik dan wel een beetje mee zit. Stel ik krijg een zoon. Die tiener word enzo dan zou ik hem absoluut al die adviezen aanraden.

Maar wat als hij kinderen wil. Kinderen hebben een veilige stabile omgeving nodig. Kinderen die opgroeien in een goed stabiel huwelijk hebben de grootste kans succesvol te worden en de minste kans om slachtoffer van misbruik te worden enzo.  Dan zou ik hem denk ik aanraden om te trouwen onder huwelijkse voorwaarden. Met een unicorn ? uiteraard.

Het huwelijk moet gewoon weer terug onder kanton recht zoals je altijd zegt.

Complotdenker

Jouw zoon krijgt een betere wereld dan waar wij in zijn opgegroeid, daar vechten we nu heel hard voor. En we zijn aan de winnende hand!

Mike

Je bedoelt dat de mannen aan de winnende hand zijn? Waarom is dat een ding? Waarom is dat zo belangrijk voor jou? Heb jij kinderen? Een vrouw? Hoe denkt zij over jouw denkwijze over vrouwen? Je komt zo hatelijk en onaardig over. Het leven is een stuk leuker als je wat meer geniet van al dat moois om je heen.

Mijn partner en ik zijn een echt team. Ik zou het niet zonder haar hebben gekund en zij niet zonder mij. Beiden altijd 4 om 4 gewerkt, 3 kinderen op de wereld gezet. Mijn vrouw heeft een betere baan dan ik. Ik vind dat helemaal prima want we doen beide wat we leuk vinden. Ik vind haar stoer, zorgzaam, intelligent, knap en ontzettend grappig. Ze kan heerlijk koken, maar ik kan het beter :-) Ze kan de kinderen in alle rust hun natuurkunde uitleggen maar ik ben weer beter in Frans. Mijn vrouw wil geen alfa man en ik wil geen volgzame vrouw. Ik voel me niet aangesproken op bovenstaande maar vind het zelfs heel conservatief, ouderwets en generaliserend. Wat mij betreft mogen er meer vrouwen op hogere posities en is het tijd voor een vrouwelijke minister president.

Het lijkt me vreselijk vermoeiend om altijd overal maar tegen te zijn. Die muziek is niet goed, die boeken zijn vergif, dat programma moet je niet kijken, abortussen zouden moeten worden verboden, vrouwen zijn kut, dit is kut, dat is kut. En daar vervolgens zo veel kwijt aan zijn om je overtuigingen tentoon te spreiden aan zo'n klein groepje maar. Wat haal je daar dan uit vraag ik me af?

Enfin, ik lig in bed in de kamer herstellende van corona en een vrouw aan mijn zijde die voor mij zorgt. Zij verdient een standbeeld wat mij betreft!!

Oooh ben je hier ook al Limboman?
Je hebt helemaal geen Corona gehad, je mag niet jokken.
@Mike, trol-alert!

En on-topic: ben het niet mee eens met het advies van niet trouwen en niet samenwonen. Juist het gezin is zo belangrijk. Man,vrouw en kids en samen onder 1 dak. Daar ben ik zeker wel voor, juist die satanisten willen gezinnen uit elkaar trekken? Wij zouden juist het tegenovergestelde moeten willen lijkt mij?

Sampjes, ik ben wel benieuwd waar die 'ook' aan refereert. Op welke plekken ben je hem nog meer tegengekomen en vanwaar ben je zo zeker dat hij geen corona heeft gehad?

Zoals Kevin zich in een andere thread afvraagt of het om Clemence gaat, die gedachte krijg ik ook bij het lezen van berichten van deze persoon.

Oooh ben je hier ook al Limboman?
Je hebt helemaal geen Corona gehad, je mag niet jokken.

Desperado gehad? Misschien verkeerd gevallen?

Dit is overduidelijk een trol.
Of het Clemence weet ik niet maar zou goed kunnen. Met OOK verwijs ik naar andere topic waar hij ook hetzelfde verhaal heeft zitten ophangen over Corona plus hij is net een week lid. Nee vertrouw deze gast voor geen meter! Kom op zeg, dat hele verhaal, ik prik daar wel snel doorheen.

Mike zegt:
Wij mannen moeten leren dat vrouwen ons harder nodig hebben dan wij vrouwen nodig hebben in ons leven. Het is deze mentale onafhankelijkheid die ons in staat stelt tot ongekende hoogtes te stijgen.

Waar is dit op gebaseerd Mike?
Zonder mannen geen vrouwen; zonder vrouwen geen mannen.
Je mag het als man ook zelf doen, maar zonder vrouwen kun je je niet reproduceren.

Mannen, leer van de reactie van Anna. Ze weet dat het spel gespeeld is en haar enige toevlucht is nu nog mij ‘radioactief’ te verklaren. Geboren conmunisten als ze zijn zou ze mij bestempelen als ‘staatsgevaarlijk’ als zij aan de macht was en mij wreed en genadeloos laten vervolgen, tot aan de dood. Vrouwen hanteren de tactiek van de verschroeide aarde. Hell hath no fury like a woman scorned. Zelfs de duivel is bang voor eem gekwetse vrouw!

Wat een achterlijke reactie Mike...
Volgens mij heb jij geen kinderen.

Maanen hebben vrouwen nodig en vrouwen hebben mannen nodig.
Hoe simpel kan het zijn...
Door de ene partij boven de ander te stellen heb je het spel niet begrepen.
Ga terug naar af...

Eigenlijk Mike, denk ik dat je gewond bent door geen kinderen te hebben.
Geldt ook voor mij.
Het is een door God gegeven principe dat man en vrouw zich vermenigvuldigen.
Het is mij niet gelukt met heel veel verdriet.
Hoe zit dat bij jou?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.554
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan