Je bedoelt dat de mannen aan de winnende hand zijn? Waarom is dat een ding? Waarom is dat zo belangrijk voor jou? Heb jij kinderen? Een vrouw? Hoe denkt zij over jouw denkwijze over vrouwen? Je komt zo hatelijk en onaardig over. Het leven is een stuk leuker als je wat meer geniet van al dat moois om je heen.
Mijn partner en ik zijn een echt team. Ik zou het niet zonder haar hebben gekund en zij niet zonder mij. Beiden altijd 4 om 4 gewerkt, 3 kinderen op de wereld gezet. Mijn vrouw heeft een betere baan dan ik. Ik vind dat helemaal prima want we doen beide wat we leuk vinden. Ik vind haar stoer, zorgzaam, intelligent, knap en ontzettend grappig. Ze kan heerlijk koken, maar ik kan het beter
Ze kan de kinderen in alle rust hun natuurkunde uitleggen maar ik ben weer beter in Frans. Mijn vrouw wil geen alfa man en ik wil geen volgzame vrouw. Ik voel me niet aangesproken op bovenstaande maar vind het zelfs heel conservatief, ouderwets en generaliserend. Wat mij betreft mogen er meer vrouwen op hogere posities en is het tijd voor een vrouwelijke minister president.
Het lijkt me vreselijk vermoeiend om altijd overal maar tegen te zijn. Die muziek is niet goed, die boeken zijn vergif, dat programma moet je niet kijken, abortussen zouden moeten worden verboden, vrouwen zijn kut, dit is kut, dat is kut. En daar vervolgens zo veel kwijt aan zijn om je overtuigingen tentoon te spreiden aan zo'n klein groepje maar. Wat haal je daar dan uit vraag ik me af?
Enfin, ik lig in bed in de kamer herstellende van corona en een vrouw aan mijn zijde die voor mij zorgt. Zij verdient een standbeeld wat mij betreft!!