We kunnen het bericht niet meer terug vinden. Ik ga een poging doen om opnieuw op te schrijven wat ik vanochtend ook postte maar om onbegrijpelijke redenen is verdwenen. Op 2 december 2019 schreef ik het volgende:
Gisteren hoorde ik een perfecte verklaring voor waarom vrouwen geen moraal hebben:
Mannen zijn half vrouw (XY-chromosoom) en vrouwen volledig vrouw (XX-chromosoom). Moraliteit bestaat uitsluitend in het Y-chromosoom. Vrouwen worden dus geboren zonder moraal! Als mannen een gebrekkige moraal hebben, komt dit door het X-chromosoom!
Afgelopen zondag reisde ik o.a. met de bedenker van deze theorie naar Den Haag om daar deel te nemen aan de demonstratie op het Malieveld. Hierdoor kregen we de kans om dieper in te gaan op deze unieke theorie van hem, die je nergens terug kunt lezen in een artikel en ook niet kunt zien in een video. Wat zijn theorie zo interessant maakt is dat hij geen moreel oordeel verbindt aan het gedrag van mannen of vrouwen maar dit puur BIOLOGISCH verklaart.
Dit is hoe hij het verwoordde:
Door hun XX-chromosoom zijn vrouwen volgens hem puur. Daarmee bedoelt hij niet dat het halve heiligen zijn, maar biologisch gezien puur. Hij vergeleek het met gedestilleerd water. Dit pure water is ontdaan van al zijn minerale informatie, met als formule H2O. Dit 'hongerige' pure water neemt gretig alle informatie in zich op die hieraan toegevoegd wordt, ongeacht of het gezondmakend is of ziekmakend. Vrouwen zijn als puur water, amorele informatiedragers die, afhankelijk van hun omgeving, zowel moraliteit als immoraliteit kunnen ontwikkelen. Dit verklaart waarom vrouwen zo makkelijk ten prooi kunnen vallen aan Het Kwaad en waarom ze rechtschapen mannen nodig hebben om hen te sturen, uit zichzelf zijn ze stuurloos.
Mannen hebben een XY-chromosoom. Dit maakt mannen half vrouw en half man. Volgens de bedenker van deze theorie is het een lastige taak voor ons mannen om een goede balans te vinden tussen onze mannelijke kant en onze vrouwelijke kant. Mannen hebben de neiging om in contact komen met hun vrouwelijke kant te zien als 'soft' of 'verwijfd', maar het is juist nodig om een goede alfa te worden. Ga maar na: een sterke alfa is enerzijds hard en strijdbaar en anderzijds zacht en verzorgend. Ik roep al jaren dat beta-mannen gefeminiseerde mannen zijn en associeer hun gedrag dus met vrouwelijkheid. De bedenker van deze theorie ziet dit als een onvermogen van deze mannen om op een gezonde manier hun vrouwelijke kant te leren kennen en te beheersen. Het Y-chromosoom is onvoldoende in staat om het X-chromosoom onder controle te houden, waardoor deze mannen stuurloos worden, net als vrouwen.
De bedenker ziet het Y-chromosoom als een een verwonde, gebroken X, te zien aan de symmetrische vorm van de X en de asymmetrische vorm van de Y. Volgens de bedenker houdt deze verwonding van de vrouwelijke puurheid in dat wij pijn en plezier ervaren. Het zijn deze twee uitersten waardoor wij mannen moraliteit ontwikkelen. Door de biologische puurheid van het XX-chromosoom hebben vrouwen grote moeite om werkelijke pijn en werkelijk plezier te ervaren. Dit verklaart waarom een vrouw compleet in elkaar gebeukt kan worden door een foute man en zich toch nog aan hem blijft binden. Of, aan de andere kant van het spectrum, waarom een vrouw nooit echt gelukkig en tevreden is. Het verklaart ook waarom ze sadomasochistische trekjes vertoont en pijn met plezier verwart of vermengt, getuige het kassucces van 50 Shades of Grey.
Ik vroeg ook aan de bedenker van deze theorie of hij wreedheid ziet als mannelijk of vrouwelijk. Zijn antwoord was overduidelijk: vrouwelijk. Het is bekend dat de wreedste personen op aarde vrouwen zijn, vooral psychologisch. Vrouwen kunnen ijskoud zijn, ook seksueel (de term 'frigide' verwijst zelfs naar kou). Ik heb al vaker geschreven dat de grootste denkfout die mannen kunnen maken de foutieve gedachte is dat vrouwen net zo zijn als wij. Dat zijn ze niet, ze zijn fysiek, mentaal, maar ook op het gebied van chromosomen precies het tegenovergestelde van ons. Ze liegen en spelen toneel om ons het gevoel te geven dat zij zijn als wij. Ze faken orgasmes en vertellen ons dat ze van ons houden, maar in werkelijkheid willen ze alleen maar dat er van hen gehouden wordt. Zo kan het dus zijn dat na verloop van jaren het masker valt en ze het leven van hun man op compleet gevoelloze wijze verwoesten, hem verbijsterd achterlatend omdat hij dacht haar te kennen.
Interessant, nietwaar? Mannen, doe hier je voordeel mee, kennis is macht!
Mike