Feminisme

Voorbeelden te over van vrouwen die dat doen. Ik heb paarden en een paar jaar geleden stond ik met de paarden op een pension stal. Je huurt dan box en een weiland.

Ik vond het daar erg ongezellig want ik was daar doordeweeks avonds alleen en mijn paarden waren dan de enige paarden die nog buiten stonden.

Maarjah ik moest werken tot 18:00. De rest van de mensen (vrouwen) waren allemaal overdag geweest. De dame waarmee ik een paard samen doe, moest ook werken tot 18:00. Maar we hebben ons wel eens afgevraagd wat we verkeerd deden.

Bijna al die andere vrouwen hadden dus geen baan. En heel veel hadden een uitkering, bijstand of hoe dat ook heet. En wel een paard en een auto! Echt waar ik dacht hoe dan?! En er liepen ook een boel van die verwende huisvrouwen rond. Het type dat t geld van de man over de balk smijt.

Maar veel van die types met een uitkering was wel altijd aan het daten met rijke mannen. Volgensmij deden ze het erom.

Sins een paar jaar heb ik een relatie met een man die 17 jaar ouder is dan ik. Daarom vinden sommige anderen vrouwen mij een golddigger. Nou ik werk nog steeds dus ik denk dat ik een verdomd slechte golddigger ben. Ik doe duidelijk iets fout... ??

Complotdenker

Absurd! Deze heks verkondigt doodleuk dat haar 11- en 14-jarige (!) dochters doodsbang zijn voor Trump omdat ze geen abortus meer kunnen plegen:

Mike

Wat is er toch mis met neuken met condoom?! ? Als moeder het over abortus kan hebben kan ze vast ook vertellen hoe veilige seks werkt...(Shit ik vergeet het verkrachtingsargument weer?)

Complotdenker

Turd Flinging Monkey legt uit waarom een hunkering naar een patriarchale samenleving zoals deze bestond in de jaren '50 volkomen onrealistich is na de tweede en derde feminiseringsgolven die volgden op de jaren'50, waarin vrouwen alsmaar meer macht hebben gekregen terwijl de verantwoordelijkheid op de schouders van mannen is blijven rusten:

&t=627s

Mike

Een volkomen hysterische en overgefeminiseerde kenau provoceert een man die haar NA HERHAALDE WAARSCHUWINGEN uiteindelijk enkele tikken verkoopt NADAT ZIJ HEM FYSIEK HEEFT BELAAGD. Dat heet nu gelijkheid, dames, maar dat past natuurlijk in een scenario waarin vrouwen altijd het slachtoffer zijn en niets fout kunnen doen omdat ze een vagina hebben:

Mike

Vrouwen zijn de vaandeldragers van de social justice warrior-beweging, omdat deze voortkomt uit het links-progressieve, cultureel-marxistische feminisme. Hier een groep vrouwen die woorden wil verbieden, woorden als 'bossy', 'drama queen' en 'hormonal', niet geheel ontoevallig ook gedragingen waar vrouwen zich veelvuldig aan schuldig maken. En zoals het goede communisten betaamt zijn ze uit op collectivistische onderdrukking, met name van de vrijheid van meningsuiting:

Mike

Deze situatie heb ik meegemaakt en op dat moment zijn vrouwen helemaal niet meer te overtuigen.
Enigste wat overblijft is een fysieke confrontatie.

Meestal zijn de vrouwen die beginnen met sla me dan sla me dan.

Lastige situatie. Goed oplossing is ze naar de grond werken en dwars erop gaan liggen. Je moet wel wat "over-gewicht" hebben tegenover hun en ze dan laten uitrazen haha :).

Mr Dapperton heeft al eens eerder een filmpje gemaakt van zo'n jong overgefeminiseerd wicht dat aan het verdrinken was en gered js door een man die ze vervolgens voor het gerecht heeft gedaagd op een aanklacht van 'verkrachting' omdat hij haar o.a. mond-op-mondbeademing heeft toegediend. Dit filmpje heb ik hier ook al eerder gepost, maar om de een of andere reden heeft Mr Dapperton het opnieuw op YT geplaatst en doet de oude link het niet meer. Ik wil jullie dit echter niet onthouden, dus bij deze nogmaals:

Mike

Een man zegt 'hallo' tegen een vrouw, die helemaal uitflipt omdat dit 'seksuele intimidatie' is:

Feminisme is een geestelijke aandoening. Hun identiteitspolitiek is racistisch en seksistisch en het is een klassiek voorbeeld van psychologische projectie om jezelf voor de gek te houden dat je juist dat aan het bestrijden bent terwijl je er volop schuldig aan maakt.

Mike

Rachel Maddow, politiek commentatrice voor MSNBC, moet wel de SLECHTSTE in haar vak zijn. Bekijk dit filmpje:

De hooghartigheid op haar gezicht is niet te filmen (nou, bijna dan). Daar zit ze dan met haar korte haar. Is ze soms lesbisch? Dat zou het links-feministische plaatje compleet maken. Yep:

Maddow is the first openly gay anchor to host a major prime-time news program in the United States.

https://en.wikipedia.org/wiki/Rachel_Maddow

Sorry, Rachel, maar jij en jouw soort zullen naar alle waarschijnlijkheid twee termijnen van Trump moeten verduren en nog vele Republikeinen die daarop volgen.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan