Feminisme

Net als je dacht dat het feminisme niet dieper kon zinken, is daar de term 'fartrape', oftewel verkrachting door het laten van een scheet.

Hou je vast...

Top feminist academics that have respectable diverse doctorates from medieval art, 6th century English to Women’s Studies gathered at the University of Toronto meeting center to discuss if human flatulence could be sexist.

Feminist Ashleigh Ingle: “By farting louder the man is using passive aggressive violence to position himself as dominant, this intimidates the woman to subconsciously not release as much flatulence and thus the woman fearing for her safety doesn’t fart as loud as a sign of submissiveness, this in turn contributes to rape culture and women being oppressed.”

Feminist Guthrie’s twitter hash tag #FartRape has started to trend as women are taking control of their own bodies by naming and shaming men guilty of fart rape. Guthrie hopes the guilty men will be identified and then their workplace will be called up and their employer will be notified the type of person they are harboring in the workplace.

capture.png

https://thewaterpipe.wordpress.com/2013/12/22/can-a-fart-be-misogynist/

Je zou ze toch midden in hun gezicht willen ruften!

Mark

Om in de woorden van Trump te blijven - dit wordt allemaal anders na 20 januari. Ik weet dat hij dat zei over de houding van de V.S. naar Israel binnen de VN, maar de grootste winst van zijn presidentschap zal een definitief eind zijn aan de feminazi's, het moslimgeknuffel en de LGBT-waanzin. Dit is alleen al een reden om te stemmen op rechtse populisten, ondanks hun Israel-politiek! Deze 'snowflake' ziet de bui al hangen:

Mike

In het Amerika van Trump kunnen politici als Trey Gowdy schitteren om zelfingenomen en leugenachtige krengen zoals deze op hun nummer te zetten:

Of de woordvoerder van de Republikeinse Partij, die dit overgefeminiseerde mediakreng op haar nummer zet:

Ik kan niet wachten totdat we hier in Nederland ook een wisseling van de wacht krijgen, zodat types als Pia Dijkstra ook eens een flinke toon lager moeten zingen!

Mike

Het tij is definitief gekeerd. Fox-presentator Tucker Carlson leest hier een overgefeminiseerde vrouw met een grote waffel de les, uiteraard met argumenten terwijl zij reageert met emoties:

Mike

Dit verschijnsel, wat zo oud is als de vrouw zelf, bewijst dat bedrog onderdeel uitmaakt van de vrouwelijke natuur.

Mike

Mijn oma gebruikte vroeger houtskool voor oogschaduw en rood crêpepapier om de lippen kleur te geven.

Waar vind je nog een vrouw die hier niet aan meedoet?

Nou Mark, die site over 'fart rape' is me er wel eentje, zeg! Heb je deze beauty gelezen:

https://thewaterpipe.wordpress.com/2014/04/25/why-criticism-of-communism-is-misogyny/

Waarom kritiek op communisme niets anders is dan 'patriarchale onderdrukking'. Immers, de bolsjewieken hebben abortus gelegaliseerd. Enkele ijzingwekkende citaten van het licht dat dit heeft neergepend:

Abortions were not only free and provided by the state but it was encouraged and a sign of progressiveness, because by having an abortion a woman showed that she could contribute more to society by being able to do real work than being a burden on society

Women are so liberated in communist China that they have the choice to have a free state provided abortion whenever they want.

So called ‘medical professors’ such as Jean Wright, MD, anesthesiologist, Savannah, Georgia, specializing in Pediatric Critical Care Medicine at Memorial Health University Medical Center have claimed that “A fetus after 20 weeks of gestation has all the prerequisite anatomy, physiology, hormones, neurotransmitters, and electrical current to close the loop and create the conditions needed to perceive pain. In a fashion similar to explaining the electrical wiring to a new house, we would explain that the circuit is complete from skin to brain to back.”

However many feminist have been quick to discredit her as she does not have a Women’s Studies degree and therefore extremely biased. (WTF? Alleen als je een 'vrouwenstudie' hebt gedaan, heb je kennis van zaken???)

“Just because a foetus resembles a fully developed baby doesn’t necessarily mean it should be counted as a baby” In fact every woman should have an abortion at least once in their lives to show that they are liberated and believe in women’s rights. (Dit is een vrouwenrecht, het ontkennen van de menselijkheid van menselijk leven in ontwikkeling???)

Alsof dat nog niet genoeg is, hier is 'argument' nummer 2, de afschaffing van traditionele geslachtsrollen:

The Bolsheviks wanted to recreate society completely, creating an ideal world where all people were equal. This notion of equality included women, who up until this point, were limited to domestic work. Now women were expected to be a part of the workforce outside of their homes. They would no longer be degraded and dehumanised by being referred to ‘women’ or ‘feminine’ they would now be called comrade like there biologically male counterparts.

This was a huge win for gender equality because those who oppose it need to be erased from society, unfortunately in modern times gender-equality advocates such as feminist have been forced to passively reengineer gender roles such as re-educating children in schools and universities, shaming masculinity in men, shaming femininity in women and by using shaming tactics to discredit opponents in the media and rightly portraying them as misogynist and women oppressors.

Dus iedereen is een 'kameraad' en wie geen 'kameraad' is moet worden 'uitgewist'. Nou, dat hebben ze gedaan, die bolsjewieken:

https://en.wikipedia.org/wiki/Mass_killings_under_Communist_regimes#Soviet_Union

Maar goed, verder naar 'argument' nr. 3, vrouwen op de werkplek:

Fortunately for gender equality a large amount of the male population died in horrific conditions at wars so it was a much easier decision to force women to stop being so misogynist and do the work the men usually would be doing. Women were reported to be much happier working in the great Russian Outdoors than they were doing oppressive tasks such as cooking/cleaning at home and child-rearing (Gelukkig maar dat zoveel mannen sneuvelden aan het front, zodat ze vrouwen niet konden ketenen aan het aanrecht, want slavenarbeid door weer en wind voor de staat maakt hen immers veel gelukkiger!)

En dan is er nog het laatste 'argument', de staat als ouder:

But how could this happen if the economic relations in society still compelled women to stay in the home? How could women even take the first steps of working outside of the home if there was no one to take care of the children and cook the family meals?

Easy, the government would take over the nuclear family. Women would birth children and then they would be raised by the state, husbands would also not be necessary for women any more as the state would offer subsidies. In short women will never be truly free until the nuclear family is abolished, words like Mother, Father and family are only social constructs and oppressive to women.

Levensgevaarlijk deze tante! En het laat eens te meer zien hoezeer de term 'cultureel marxisme' niet gelogen is. De 'about'pagina geeft geen informatie over deze volkomen gestoorde troela, maar gelukkig lezen we in de comments terug hoe failliet dit gedachtengoed is. De meeste mensen trappen er niet meer in!

Mike

Wat is nu de meest effectieve manier om de wereldbevolking tegen elkaar op te zetten dan verdeeldheid te zaaien tussen de twee helften die qua aantallen het meest in evenwicht zijn (gemiddeld 50% van de wereldbevolking is man en de andere helft vrouw). De "gender war" is mind control die samenhangt met agenda 21 (het verminderen van de wereldbevolking). Dat is geen geheim meer. Zelfs op de Nederlandse TV wordt er heel normaal en open over gedaan, alsof het doodgewoon is (tweede helft filmpje):

&feature=share

De verdeeldheid tussen mannen en vrouwen heeft niets te maken met de "natuur" van het ene of het andere geslacht. Zolang mannen en vrouwen niet beseffen hoe zij het slachtoffer zijn van social engineering en over en weer modder blijven gooien (over hoe mannen "zijn", hoe vrouwen "zijn" en hoe zij op artificiële manieren hun levens kunnen beïnvloeden, inclusief het ont-genderen), zoals in bovenstaande voorbeelden, gaat dat niet veranderen.

Dat het succes heeft, naast o.a. de manipulatie van onze voeding, beïnvloeding van ons magnetisch veld etc moge duidelijk zijn:
World birth rates

Het gevaarlijke in deze is dat de overtuigingingen bij met name zowel de neo-feministen als de misogynisten (die net zo reëel zijn als de feministen) erg diep geworteld zitten. Van binnenuit zullen mensen moeten opstaan om breed te informeren over de natuurlijke orde, zonder zelf verstrengeld te raken in de wirwar en chaos die is gecreëerd rond het aspect "gender". Het woord gender betekent "to bring forth," late 14c., from Old French gendrer, genrer "engender, beget, give birth to," from Latin generare "to engender, beget, produce". Ook in deze wordt direct de inversie duidelijk.

Mensen maken met name "foute" keuzes, omdat hun referentiekader niet juist is; omdat zij op een bepaalde manier geconditioneerd zijn. Niet omdat ze zo geboren zijn.

Alethea,

Als de emancipatie van minderheden en vrouwen iets heeft opgeleverd, dan is het wel dat seksisme, racisme en homofobie inmiddels zo goed als verdwenen zijn in westerse samenlevingen. Daarom zie je vrouwen, immigranten en holebi's ook zo wanhopig zoeken naar vormen van 'onderdrukking' die er allang niet meer zijn, ze hebben baat bij intolerantie omdat ze daar bestaansrecht aan verlenen en hun diversiteits- en gelijkheidssprookje is in werkelijkheid communistische, collectivistische eenvormigheid. Diversiteit en gelijkheid zijn met elkaar fundamenteel in tegenspraak, want op basis van diversiteit kan helemaal geen gelijkheid bestaan en vice versa!

Jouw uitspraak dat mysogenisten nog reeel zouden zijn is een overgebleven feministische hersenschim die niet in overeenstemming is met de werkelijkheid. Als er nog lui rondlopen die zich vrouwonvriendelijk, racistisch of homofoob gedragen of uitlaten, dan zijn het simpelweg eikels en dan moet je ze gewoon geen aandacht geven, punt. Wat wel wijdverbreid is, is misandrie (mannenhaat) en dat is ook de reden waarom ik besloten heb dit aan de kaak te stellen.

Ook is het wel degelijk zinvol om helder te krijgen wat de mannelijke en vrouwelijke aard zijn. We zijn een dimorfische (tweevormige) soort met ieder unieke eigenschappen verbonden aan ons geslacht, op basis van hormonen als testosteron en oestrogeen. Het is onzinnig om deze fundamentele verschillen te ontkennen en ook dit zie ik als een overblijfsel van feministische indoctrinatie in jouw hoofd. Ik ken overigens geen enkele moderne vrouw die niet op een of andere wijze besmet is met dit toxische gedachtengoed. Vrouwen zijn dan ook extreem bevattelijk hiervoor en het zou goed zijn als jullie dit eens gingen erkennen, want je kunt niet veranderen wat je niet erkent.

Mike

Het is onzinnig om deze fundamentele verschillen te ontkennen en ook dit zie ik als een overblijfsel van feministische indoctrinatie in jouw hoofd

Waar lees je dat ik die ontken Mike? Je hebt de neiging tot het polariseren van alles wat ik in dit onderwerp schrijf. Ik geloof veeleer dat jij er een ander stikkertje op plakt en dat we een andere definitie hebben van wat iemand's "natuur" is.

Natuur: wezen (der dingen); [figuurlijk] de Godheid

Misogynie en misandrie bestaan naast elkaar. Het moge duidelijk zijn dat binnen de mind control heel intelligent gebruik wordt gemaakt van de eigenschappen van ieder geslacht om verdeeldheid te zaaien. Waarom laat uitgerekend jij, die het op andere gebieden zo duidelijk heeft, je daardoor nog vangen?

Waar lees je dat ik die ontken Mike?

Als ik je post lees, lees ik het idd niet letterlijk terug. Ik proefde dit echter terug in je post, maar dat kan een misinterpretatie van mijn kant zijn.

Je hebt de neiging tot het polariseren van alles wat ik in dit onderwerp schrijf.

Ik ben niet tegen polarisatie. Dualiteit is een natuurlijk principe, pas als we de tegenovergestelde polen doorgronden (vooral op metafyisch vlak) snappen we wat de natuurlijke orde der dingen is. Ik heb geen moeite met ergens of tegen iemand lijnrecht tegenover te staan als dat de zaken verheldert. Vrouwen hebben hier echter de grootst mogelijke moeite mee, omdat ze niet gewend zijn om inhoudelijk te discussieren. Zij voelen, wij denken. Ook dat is dualiteit, maar dan moeten vrouwen wel erkennen dat ze niet gekwalificeerd zijn om een serieuze gesprekspartner te zijn, laat staan een leidinggevende positie te vervullen.

Misogynie en misandrie bestaan naast elkaar.

Ik heb hier talloze reele voorbeelden gegeven van misandrie, vrijwl altijd gebaseerd op DENKBEELDIGE misogynie. Degene die de bewering doet draagt de bewijslast hiervoor, kom dus maar op met reele voorbeelden van mysognie vandaag de dag. En als je toch bezig bent, doe dit ook maar met reele vormen van racisme of homofobie anno nu in het westen. Veel succes, want het is zo goed als uitgestorven. Alleen verstokte neonazi's zullen zich er nog aan schuldig maken, gewone burgers allang niet meer.

Mike

Een goed voorbeeld van hoe het er vandaag de dag werkelijk aan toe gaat in de maatschappij met betrekking tot racisme:

Ik vecht tegen dat soort discriminatie en heb vastgesteld dat veel mensen die op de PVV stemmen gediscrimineerd worden. Zij zijn immers de racisten en de egoïsten en zij mogen in veel situaties niet voor hun mening uitkomen. Ook zij willen echter gezien en gehoord worden, met hun zorgen over bijvoorbeeld de Islam en Nederland. Natuurlijk hebben Nederlanders met een migrantenachtergrond de rechten die elke Nederlander heeft, maar zij óók.

En daar zit ‘t ‘m! Dat is het pijnpunt van de blanke man, die misschien eerder verdrietig is dan boos. Hij snakt naar geruststelling. Hij wil het gevoel krijgen dat ook de nieuwe Nederlanders willen vechten voor het Nederland zoals dat door onze ouders voor ons is opgebouwd. Het Nederland met alle vrijheden en frivoliteiten. Mag het?

http://politiek.tpo.nl/column/voor-alle-racisten-en-kaa-u-tee-marokkanen-de-nsb-voelt-met-u-mee/?utm_source=traqli&utm_medium=email&utm_campaign=91

Dit geldt evengoed voor vrouwenrechten en homorechten. Als we werkelijk gelijkheid willen, dan is het enige wat gelijk is dat we elkaar aan dezelfde gedragsnorm houden, ongeacht geslacht, huidskleur of seksualiteit. Wanneer gaan we elkaar eens beoordelen op basis van individuele gedrags- en karaktereigenschappen en gooien we die achterlijke identiteitspolitiek overboord?

Mike

Vrouwen hebben hier echter de grootst mogelijke moeite mee, omdat ze niet gewend zijn om inhoudelijk te discussieren. Zij voelen, wij denken. Ook dat is dualiteit, maar dan moeten vrouwen wel erkennen dat ze niet gekwalificeerd zijn om een serieuze gesprekspartner te zijn

Liever een dialoog. Dan zul je weldra tot de conclusie komen dat met vrouwen best te praten valt.

Ik vraag om reele voorbeelden van seksisme, racisme of homofobie en je geeft niet thuis. Dit is standaardgedrag van vrouwen en bevestigt mijn punt alleen maar dat er met vrouwen maar moeilijk echt te praten valt.

Mike

Aangezien Alethea niet met concrete voorbeelden aan kan komen van openlijke vrouwenhaat, hier dan maar weer het zoveelste voorbeeld van een geestelijk gestoorde feminist die zich opfokt over niet-bestaande vrouwenhaat:

En dit uit d.m.v. regelrechte mannenhaat.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan