Feminisme

Ik heb het hier al vaker geschreven: vrouwen zijn van het egalitarisme, wat gelijkheid bevordert. Uit alle discussies die ik met vrouwen over dit onderwerp heb gehad, blijkt telkens weer dat ze niet akkoord gaan met de stelling dat mannen simpelweg zowel fysiek als mentaal uitblinken in zo'n beetje alles. Men rule, women drool.

Maar decennia van feministische hersenspoeling maakt dit onverteerbaar voor vrouwen en dus moet en zal de mythe worden hooggehouden dat vrouwen op z'n minst niet onder doen voor mannen op zoveel mogelijk gebieden. Nog veel beter is het als 'aangetoond' kan worden, desnoods middels fraude, dat vrouwen zelfs beter zijn in bepaalde dingen dan mannen, dat is een stuk ongelijkheid waarvoor ze bereid zijn alle egalitarische principes probleemloos overboord te zetten. Voortdurend word ik geconfronteerd met het mantra dat ik niet zo moet hameren op de verschillen tussen de seksen, want dat bevordert alleen maar verdeeldheid. Interessant genoeg hoor ik hetzelfde argument niet terug als diezelfde verschillen in het voordeel van vrouwen lijken te zijn, het wordt alleen van stal gehaald als de verschillen in het nadeel uitpakken van vrouwen.

Moraal van het verhaal: vrouwen geloven graag in het sprookje dat ze net zo goed, zo niet beter, zijn als mannen. Een ongemakkelijke waarheid is echter dat de feiten dit weerspreken. Turd Flinging Monkey heeft hier de nodige filmpjes over gemaakt, die ik hier ook heb geplaatst. Dat mannen 10% meer herseninhoud hebben dan vrouwen en aantoonbaar intelligenter zijn viel helemaal niet goed bij de vrouwen. Tja feiten zijn feiten, nietwaar? Hieronder een nieuw filmpje van TFM, waarin hij genadeloos de mythes doorprikt dat vrouwen betere gevechtspiloten, scherpschutters of zelfs jagers zouden zijn en op welk soort frauduleus 'onderzoek' deze fauwekul is gebaseerd:

Mike

Gisteravond voor de tweede keer de docu 'Amy' gezien over Amy Winehouse, omdat deze op TV werd vertoond. Het is een schrijnend voorbeeld van hoe destructief een instabiele gezinssituatie, vooral door gebrek aan een krachtige vaderfiguur, kan uitwerken.

Amy was als klein kind al een krachtige persoonlijkheid, te sterk voor haar moeder, die haar niet aankon en haar met teveel liet wegkomen. Als puber maakte Amy zich al schuldig aan drank, drugs en spijbelen en slikte ze antidepressiva. Rond haar 15e ontwikkelde ze boulimia nervosa. Haar moeder zag dit allemaal als een 'fase', incl. de boulimia en depressie.

Het is 1 ding om een slappe moeder te hebben, maar hoe zat het met de vader? Amy herinnert zich haar vader Mitch als niet aanwezig, ook als hij thuis aanwezig was. Hiermee bedoelt ze letterlijk dat hij geen grenzen stelde (letterlijke uitspraak van Amy zelf!). Twee slappe ouders dus, wat grenzeloosheid van Amy in de hand werkte, vooral vanaf de puberteit. Tot overmaat van ramp verlaat vader Mitch ook nog zijn vrouw als Amy 9 is en is er daarna nauwelijks contact tussen hem en zijn dochter. Ook dit verklaart het grenzeloze gedrag van Amy tijdens haar puberjaren.

De enige uitlaatklep die ze heeft is haar muziek. Haar ongelooflijke talent brengt haar, tegen wil en dank, roem en daarmee verwijnt elke vorm van rust en privacy. Haar eerste manager, Nick, raakt met haar bevriend en dringt er voordat Amy haar doorbraakplaat 'Back to Black' opneemt op aan dat ze naar een afkickkliniek gaat. Inmiddels heeft Amy wat meer contact met haar vader en deze is van mening dat afkicken niet echt nodig is, iets wat haar ex-manager een 'gemiste kans' noemt. Het liedje 'Rehab' gaat hier over, waarin Amy letterlijk zingt 'and if my daddy thinks I'm fine'.

En hier zien we dus meteen een ongelooflijke behoefte aan vaderlijke grenzen, iets waar haar vader hopeloos in heeft gefaald. Geen wonder dus dat Amy in haar vriendje en later man Blake een loser vindt die zo mogelijk nog grenzelozer gedrag vertoont en die door Amy wordt geidoliseerd en slaafs wordt gevolgd. Een toxische combinatie, die met horten en stoten verloopt: ze verbreken de relatie om weer bij elkaar te komen, om vervolgens weer gescheiden te worden a.g.v. een gevangenisstraf van Blake, om vervolgens weer bij elkaar te komen. Inmiddels is Amy wereldberoemd en tijdens een tour in Amerika trouwen Amy en Blake spontaan in zo'n kapel waarin je razendsnel kunt trouwen.

Eenmaal terug in Londen loopt het drank- en drugsmisbruik van die twee volledig uit de hand en neemt Amy een toxische cocktail in van drank, cocaine, heroine en crack, waardoor ze buiten bewustzijn raakt en opgenomen moet worden in het ziekenhuis. Daar krijgt Amy te horen dat ze door het oog van de naald is gekropen en dat haar tengere lichaam niet nogmaals een dergelijke combinatie aankan, want dat wordt haar dood. Ook blijkt uit de onderzoeken dat de combinatie van boulimia en haar gebruik van middelen hun fysieke sporen beginnen achter te laten.

Er staat echter alweer een nieuwe buitenlandse tour gepland, terwijl Amy nauwelijks is hersteld van deze klap. Bovendien staan altijd en overal de papperazi met hun fotocamera's, die haar drank- en drugsgebruik op sensationele wijze belichten. Amy gaat nu drinken om niet op te hoeven treden, maar haar entourage laadt haar zelfs ladderzat en half slapend van haar bed om haar in een vliegtuig naar haar buitenlandse optredens te vervoeren. Nergens is daar haar vader, die inmiddels haar financien is gaan regelen, om aan deze waanzin een halt toe te roepen.

De zelfsaboterende drankzucht van Amy zorgt ervoor dat ze soms wel en soms niet in staat is om op te treden en de kwaliteit van haar optredens lijdt hier uiteraard ook onder. Er wordt besloten om Amy een timeout te geven, zodat ze tot rust kan komen en aan nieuw materiaal kan werken. Dit besluit men te doen op het Caribbische eiland St. Lucia. Amy drinkt ook daar als een goudvis, maar de rust die ze daar krijgt geeft haar wel de mogelijkheid om haar accu enigzins op te laden. Behalve dan dat haar vader meent een cameraploeg mee te moeten nemen om een documentaire over hem genaamd 'My life with Amy' op te kunnen nemen. Ongelooflijk, wat een sukkel van een vent is dat toch! Het enige wat Amy wilde en nodig had was haar vader en vooral de GRENZEN die haar vader had kunnen en moeten stellen, maar hij moest zo nodig aan zelfverheerlijking doen ten koste van zijn dochter.

Eenmaal terug in Londen gaat het snel. Natuurlijk moet Amy weer tegen haar wil gaan optreden en tijdens een festivaloptreden in Belgrado komt ze knetterdronken het podium op, overlegt met haar bandleden en weigert te zingen terwijl het publiek haar uitjouwt. Enkele dagen daarna overlijdt ze op haar bed in haar flat in de Londense wijk Camden op 27-jarige leeftjd, haar hart kon het slopende misbruik sipelweg niet meer aan. Amy dronk om te 'verdwijnen', ze kon het gemis van een verstandige vaderfiguur niet aan en vluchtte in middelen, middelen die telkens als een krachtige persoon in haar leven aandrong op afkicken niet meer zo interessant waren voor Amy, omdat haar emotionele leegte dan werd opgevuld door liefdevolle zorgzaamheid.

Na het zien van deze docu is het mijn stellige overtuiging dat haar vader Mitch OP ELK MOMENT een eind had kunnen maken aan haar zelfdestructieve gedrag, maar deze eikel van een vent zegt doodleuk in de film dat het 'haar eigen verantwoordelijkheid' was. Voor haar vader was Amy bereid om werkelijk alles te doen en je proeft uit de film de hunkering naar een sterke en verantwoordelijke vader, iets wat Mitch Winehouse tot op de dag van vandaag niet is, getuige ook zijn kritiek op deze film. Dit is waarom kinderen ontsporen, een gebrek aan verantwoordelijke ouders, MET NAME DE VADER. Geen toeval dus dat de feministische en communistische verzorgingsstaat alleenstaande moeders de voogdij geeft en de vader als kostwinner middels een uitkeringsstelsel elimineert!

Mike

Goede analyse Mike.
Ik had de docu eerder gezien en ik vond het dieptreurig om te zien hoe iemand helemaal naar de knoppen werd geholpen door een slechte opvoeding in combinatie met wereldfaam, een op geld beluste lapzwans van een vader en een eveneens ruggegraatloze, verslaafde vriend.

Het was wachten op de klap.

Mark

Een vrouwelijke professor gaat een MAAND LANG tekeer tegen een moslima die op Trump had gestemd:

Vrouwen zijn de vaandeldragers van het geestelijke gestoorde communistische gedachtengoed. Zij vallen iedereen aan die niet aan hun dogmatische ideologie voldoet, ook vrouwen en moslims. In hun ogen is het ondenkbaar dat een vrouw op Trump zou stemmen, laat staan een moslima. Vrouwen zijn extreem vatbaar voor dit soort toxisch gedachtengoed en zouden om deze reden geen stemrecht mogen hebben, het zijn simpelweg geen rationele wezens.

Mike

Though the increasingly haggard Katy Tur is 33, she's definitely Generation Safe Space material. Here she expertly plays the victim.

Deze madam werkt voor NBC News. Ik hoop dat Trump deze lui gaat aanpakken in 2017! Hij zet haar in het filmpje al een paar keer op haar nummer, goed zo!

Mike

De BBC geeft toe dat een artikel waarin zij suggereerden dat vrouwen betere computerprogrammeurs zijn nepnieuws was:

http://www.orrazz.com/2016/12/bbc-finally-admits-its-famous-women.html

Let op dit citaat:

To be fair, the BBC did a better job than other outlets to present the results in a somewhat factual and neutral manner. But as is often the case with these pop science stories, many of the study’s findings were conveniently glossed over and later debunked.

One, for instance, is that yes, although women from outside the Github community who conceal their gender have a higher chance of getting their code approved by moderators than those who don’t, this trend also applies to men, albeit with a smaller margin. Likewise, a quick look at the dataset for community members actually shows no evidence of blatant sexism against women — quite the opposite. Women who clearly identified their gender were actually more likely to get their code approved.

Researchers concluded that this difference could be due to the fact that women were actually better at coding but fell prey to rampant discrimination. While this is a possible conclusion, it is far from being the only, or in this case, the most accurate one. In fact, the study authors themselves later admitted that they had left out a pretty crucial point from their analysis: their data also revealed that women coders are in fact “harder on other women than they are on men.”

Opnieuw komt daar die Github voorbij, waarover ik al eerder had bericht hier in dit draadje. Verder valt op dat vrouwen bikkelhard naar elkaar zijn, terwijl ze juist met fluwelen handschoenen worden aangepakt door mannen. Het werkelijke seksisme komt van vrouwen zelf en niet van mannen!

Mike

Turd Flinging Monkey over hoe het gynocentrisme ook vat begint te krijgen in het overwegend boeddistische Myanmar:

TFM noemt de huidige leider van het land niet, maar dat is Aung San Suu Kyi, een VROUW. We hadden natuurlijk met z'n allen argwaan moeten krijgen toen ze de Nobelprijs voor de Vrede kreeg in 1991. Never mind dat er onder haar bezielende leiding een regelrechte genocide gaande is tegen Rohingya-moslims, een minderheid in dat land die niet beschouwd wordt als Birmezen. Alleen mannen waren oorlogszuchtig en genocidaal, wist je nog?

Mike

Ann Coulter mag als vrouw de waarheid niet zeggen over alleenstaande moeders in het nabijzijn van een vrouwelijk publiek, maar daarom heeft ze nog niet minder gelijk:

De interviewer is een beta die niet half de ballen heeft van Ann. Uiteraard komen daar ook de 'argumenten' vanuit het publiek dat je niet weet waar je over praat als je zelf geen kinderen hebt of hebt gehad, dat de statistieken niet kloppen, dat Ann een 'vreselijke mening' verkoopt om bekend te worden, dat Ann een 'nobody' is en dat ze er 'emotioneel' of boos van worden.

Mike

Weer een uitstekende video van TFM, waarin hij gehakt maakt van weer een anti-MGTOW-video:

Voortdurend wordt beweerd dat MGTOW eigenlijk een soort omgekeerd feminisme is. De logica hierachter is dat feministen mannenhaters zijn en MGTOW-aanhangers vrouwenhaters. TFM legt uit dat MGTOW zich niet tegen vrouwen keert, maar tegen het oneerlijke en onderdrukkende systeem van de gynocratie, dat uitgaat van 'gelijkheid'. Mannen hebben van nature meer fysieke en mentale capaciteiten, wat al meteen een biologische en evolutionaire ongelijkheid is. Wil je mannen en vrouwen gelijk trekken, dan trek je de man dus naar beneden naar het niveau van vrouwen, wat onderdrukkend is voor mannen en sociaal rampzalig is omdat het zwakheid bevordert en kracht ondermijnt.

De onherroepelijke uitkomst van een gynocratie is dan ook dat de samenleving in de huidige vorm zal instorten. MGTOW is erkennen dat er voor mannen absoluut niets te winnen valt en dat de enige uitweg is om je hier volledig aan te onttrekken en bewust niet te trouwen en kinderen te krijgen totdat de hele boel instort en de patriarchie kan worden hersteld. Ik snap deze filosofie wel en onderschrijf deze ook. Het is goed om te zien dat enkele mannelijke forumleden inmiddels openlijk MGTOW zijn gaan omarmen en ik hoop dat deze beweging ook in Nederland van de grond komt, want ik ken maar weinig landen waar vrouwen zo overgefeminiseerd zijn als hier!

Mike

Als Nijmegenaar woon ik dicht bij de grens met Duitsland. De grootste dichtstbijzijnde stad is Kleef en vroeger was er zelfs een spoorlijn tussen Nijmegen en Kleef. Gisteren besloot ik vanwege de kerstvakantie om samen met mijn vriendin een bezoekje te brengen aan Kleef en we parkeerden onze auto in parkeergarage Parkhaus aan de Stechbahn, gelegen pal aan de winkelstraten van Kleef. Tot mijn grote verbazing zag ik dat de eerste beschikbare parkeerplaatsen in deze parkeergarage gereserveerd waren voor vrouwen! WTF?! What's next, parkeerplaatsen speciaal voor vluchtelingen of voor homo's en transgenders?

Ik vond dit artikel, dat alleen maar vermeldt dat de parkeerplaatsen te nauw zijn maar de 'Frauenparkplatze' kennelijk de normaalste zaak van de wereld vindt:

http://www.rp-online.de/nrw/staedte/kleve/auch-in-kleve-parkplaetze-zu-eng-aid-1.2605963

We zijn knettergek geworden hier in het westen!

Mike

Ja, dat is overal in Duitsland.
Het is me nog niet eens opgevallen dat het in Nederland niet is, omdat ik zelf geen auto rijd.

Dorothe

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan