FvD

Laat ik het zo zeggen. Waarschijnlijk zie ik het anders wat Jensen zegt. Om de reden dat ik denk dat de leden zich niet echt tegen Baudet gekeerd hebben. Evenmin als Nanninga maar dat ze onderdeel uitmaken van een opgezet plan van Thierry. Maar goed, laat het nu voor wat het is.

Wat betreft Willem hij komt met oplossingen waar Antifa nog nooit mee gekomen is. Sterk verhaal idd dat hij antifa aanhanger is.

Kan kloppen. Ik zie het echter zo dat ze hem mee trekken in de afvoer, ze geven kritiek op hem en veroordelen hem. Dat is een open deur voor de mediahyena's. Die smullen daarvan. Het is een interne bom. Ze moeten achter hem staan, een lijn, dit echter geeft geen zekerheid meer voor de kiezer. De hyena's springen erop, en Thierry heeft geen mogelijkheid meer. De hyena's van links en de eigen partijleden van rechts. Wat kun je dan nog? Alleen eruit stappen en opnieuw een kans geven en overlaten aan het volk.

Dit doet hij nu. Ik denk dat dit uiteindelijk de laatste en beste kans is wat hij nu nog kon grijpen.

Dorothé

Bij Trump ben ik er 100% van overtuigd dat hij alles door heeft en zelfs 10 stappen voor loopt op de Deep State. Anders had hij het de afgelopen vier jaar niet overleefd. Bij Baudet ben ik er nog niet volledig van overtuigd dat hij de Deep State aan kan. Hoe graag ik het ook zou willen. Ik ben erg benieuwd naar hoe dit gaat aflopen met FvD.

Dat ben ik wel met je eens. Maar Baudet weet dat. Baudet weet dat de media hem zal bombarderen met negativiteit. In mijn ogen is dat exact zijn bedoeling geweest met deze actie. Net Aks Trump doet zo ongeveer. In zijn filmpje zei Baudet media tryal. Betekent media test. Baudet is degene die de media uit de tent lokt. Of hij terug komt bij FVD of een andere partij begint maakt denk ik niet veel uit.

Daarom vraag ik me dus af of Jensen dit wel door heeft. Die indruk kreeg ik gisteravond niet. Daarom vond ik het antwoord van president elect dat Jensen zijn tweet te vroeg maar buiten heeft gebracht Incl in de uitzending wel logisch. Maar goed, het word erg ingewikkeld zo.

Bij Trump ben ik er 100% van overtuigd dat hij alles door heeft en zelfs 10 stappen voor loopt op de Deep State. Anders had hij het de afgelopen vier jaar niet overleefd. Bij Baudet ben ik er nog niet volledig van overtuigd dat hij de Deep State aan kan. Hoe graag ik het ook zou willen. Ik ben erg benieuwd naar hoe dit gaat aflopen met FvD.

Ja, bij Trump is het duidelijk. Maar onderschat Thierry niet. Hij heeft het voordeel dat alles wat in Amerika bekend gaat worden staat te gebeuren voor de verkiezingen in Nederland. Hoeveel ogen kan Baudet openen voor de verkiezingen? Het is Pim destijds ook gelukt. Baudet doet een Pimmetje...?

Iemand zei gisteravond tegen mij dat dit gedoe van Baudet een Hoax is. Als Baudet dit spel speelt zou je dat idd zo kunnen zien. Een hoax richting de media...

Ja dat denk ik dus ook. En ik zal wel seniel zijn als ik denk dat Willem Engel en Jeroen Pols op die lijst komen te staan. Geeft niks, ik zie het graag gebeuren in elk geval.

Als Thierry een nieuw mandaat krijgt gaat hij grote schoonmaak houden binnen de partij. DRAIN THE SWAMP!

Mike

Ja, hij weet exact wat hij doet en doet na die aanval het juiste.

Het was (@ Binc) volgens mij geen spel waar de anderen mee speelden. Het was geen spel, het was menens en vies, en Baudet maakt er nu zijn spel van en trekt nu het spel naar zich toe.

Zo zie ik het.

Dorothé

Misschien mis ik iets hier. Wil je beweren dat Hiddema, Cliteur en Nanninga niet gewoon mee spelen met het spel van Thierry? Denkt men serieus dat deze mensen Thierry laten vallen? Dat denk ik niet. Van de media weten we dat ze een spel spelen. Dat is exact de bedoeling van Baudet. Ik denk alleen dat Jensen dit niet ziet. Hij claimde gister zelf dat ie geen idee heeft. En roept dat FVD einde verhaal is.

Dus ja, Thierry zal wel schoon schip gaan maken. Opvallend is wel dat er nu actie komt op dat gedoe met jfvd. Terwijl toen extract hetzelfde met jfvd eerst dit jaar gebeurde er niks werd gedaan.

Nou weet je wat? Dorothe zegt exact hetzelfde als ik dat Baudet een spel speelt. Ik zal wek iets missen ofzo maar heb niet van plan meer om hier op door te gaan. Blijkbaar begrijpt men mij niet. Of ik begrijp anderen niet. Genoeg geweest.

Diegenen die Thierry aangevallen hebben en daar is Nanninga er een van.

Niet Hiddema, die speelt volgens mij het door Thierry opgepikte spel, mee.

Dorothé

Binc, het verschil is, dat jij meent dat het gehele gedoe een spel is. Ik zeg dat het een vuile zet was, geen spel maar oorlog. Uiteindelijk heeft Thierry er een spel van gemaakt.

Dat is een geheel ander verhaal.

Dorothé

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan