FvD

Jij had het over de media. Ik had het erover dat het een spel is van Thierry. Dat heb je nu eenmaal met oorlog. Of Nanninga echt de aanval opent op Thierry betwijfel ik. Zijn mijn gedachten. Aks dat zo was dan had ze die kans eerder dit jaar wel gepakt tien exact hetzelfde gebeurde. Timing is wel heel toevallig. Ik ga geen woorden meer vuil maken op dit forum. Het geeft geen toegevoegde waarde. Men mag mij eraf gooien of niet. Het interesseert me niet

Ik zal wek iets missen ofzo maar heb niet van plan meer om hier op door te gaan. Blijkbaar begrijpt men mij niet. Of ik begrijp anderen niet. Genoeg geweest.

Ik ga geen woorden meer vuil maken op dit forum. Het geeft geen toegevoegde waarde. Men mag mij eraf gooien of niet. Het interesseert me niet

Ongelooflijk hoe je het telkens weer zo weet te draaien dat het over jou gaat. En altijd in de slachtofferrol. Ik raad je aan hier niet op te reageren met allerlei ach-en-wee-posts, want dan ga ik mijn dreigement om je te blokkeren waarmaken. In plaats daarvan zou het verstandiger zijn om nu eens aan grondige zelfreflectie te doen. Je meldt je bij mij ook niet voor de 12 stappen, terwijl je bij stap 1 jezelf al flink tegen zou komen...

Mike

En ik ben buma stemra! Probeer mensen niet te veranderen naar jou maatstaven behalve wanneer dit in gezamenlijk overleg gaat. Probeer eens niet te pushen als men anders reageert dan je verwacht. Voortdurend de focus op mij leggen is nu echt klaar! Doe wat je moet doen.

Zegt de persoon die voortdurend ontaardt in een klaagzang over maar niet begrepen worden. Laatste waarschuwing!

Mike

Mevrouw Beps vindt het blijkbaar wel fijn als FvD verdwijnt. Wil ze een politiek stelsel met één partij?

Zegt de persoon die voortdurend ontaardt in een klaagzang over maar niet begrepen worden. Laatste waarschuwing!

Volgens mij hoor ik al lange tijd niks anders dan dat ik een probleem zou hebben. Als men niet wil luisteren om daarmee op te houden en van mening is om daar de focus op te leggen heb ik problemen genoeg te vermelden. Zoals eerder deze week gezegd, ik ben aanspreekbaar op gedrag. Maar ik laat me niet in het ooitje nemen.
Er word nergens meer over gefilosofeerd hier op een neutrale manier. Nergens komen oplossingen tevoorschijn. Bedankt voor je geduld. Wie weet besluit ik ooit nog eens terug te komen als de dingen neutraal gaan.

Dat laat ik aan degenen die een vooringenomen mening over mij hebben aangenomen. Persoonlijk ben ik vooral oplossingsgericht. Ik zie het hier behakve bij Henk en Mike niet terug. Aangezien het niet aan mij is om overal een oplossing voor te hebben voor anderen en er niet eens op gereageerd word, men alweer met de volgende probleem op de stoep staat zonder zelf nadenken mag wel eens veranderen. Verschillende gedragingen zie ik bij sommigen hier die naar mijn bekeving niet kloppen met de werkelijkheid en basis van vertrouwen teniet doen. Ik adviseer die mensen het ego topic te lezen en na te gaan denken en bij zichzelf te rade gaan om tot oplossingen te komen.

Wil iedereen verder sterkte wensen in de strijd.

Iets in mij zegt dat hier n werkwijze gaande is ala trump zn verkiezingen en dat ook wij n landslide gaan meemaken bij fvd en dan hebben de coup plegers de rol gespeeld en komt er uit de as met dank van de media een feniks met de naam baudet.

Mij maak je niet wijs dat n man als eerdmans zomaar is binnen gehaald die heeft dit al eerder meegemaakt en (her)kent het klappen van de zweep.

Mijn 2 centen.

Mij gaat het over het feit dat je veelvuldig in dezelfde herhaling valt Binc, en als dat nu nog eens een positieve geweest zou zijn, Ok.

Ook al stoot je jezelf eens een tweede keer (of derde, of ...) aan dezelfde steen, geen probleem. Het kan zijn dat die steen verlegd is geweest, maar uiteindelijk zal er wel een patroon zijn waar die steen telkens voorkomt.

Het ga je goed

Dames en heren,

Zie het spel dat hier gespeeld wordt. Zie de tweet van Robert Jensen en zie de situatie die zich aan het ontvouwen is.
Zie ook het bredere plaatje. Zie de leugens.

Wat is dit jaar allemaal gebeurd?

- DENK is uit elkaar geklapt (Denk Erdogan > Baybasin > Demmink chantage die Turken in Nederland speciale status en POLITIEKE INVLOED geeft)

- 50 Plus is uit elkaar geklapt (Partij zonder eigen idealen of richting, afvoerput van de banencarousel, iedereen die uitgerangeerd was kon daar aansluiten)

- CDA lijsttrekkers verkiezing compleet corrupt > Hugo door aangetoonde stemfraude nu lijsttrekker

En dan nu tot slot een "coup" binnen de FvD door een neo liberale onderstroming die binnen de partij nu de dienst uit wil maken en de regels in de wind wil slaan?

Wat zien we nog meer?  Trial by media....

Kalmte zal je redden!

Iedereen mag vinden van mij wat hij zij wil. Andersom mag ik ook een gevoel hebben bij sommige dingen hier op het forum. Als ik had geweten dat het hier gaat om spelletjes gelik halen iplv door filosoferen op dingen was ik eerder al opgestapt. Gelijk halen is niet mijn ding en mijn doel. Tot de kern komen wel. Ik ga ook geen moeite meer doen alkes terug te lezen. Bovendien wint men mijn sympathie niet door dingen door te drukken of vaag te doen. Dingen in bepaalde richting duwen waardoor discussie of filosoferen over dingen miet eens mogelijk is. Aks ideeen er hier niet toe doen en alkes om gelijk halen gaat is het klaar. Wees gewoon direct en eerlijk. Mijn inzet zal om deze reden minimaal worden hier.

Desondanks, voor degenen die het nog interesseert, onderstaand is mijn filosofie. Of iemand het ermee eens is of niet, persoonlijk geloof ik niet dat Nanninga betrokken is bij demonisering.

Zou zomaar kunnen dat FVD zich op splitst in 2 afzonderlijke partijen. Nanninga die doet alsof ze een probleem heeft met uitspraken van JFvD. Veel burgers kunnen daar niet doorheen prikken. Juist die burgers zouden wel eens fanatiek op tante Bel kunnen gaan stemmen. Dan heb je de groep mensen die niet op FVD stemt zonder Thierry en Hiddema. Mocht het zover komen dat de wegen gaan scheiden en er 2 nieuwe partijen ontstaan op basis van elk een apart gedachte goed van de mensheid, Hoe groot is dan de kans dat beiden groot kunnen worden met de verkiezingen...? Is dat niet fantastisch doordacht van FvD... heel Nederland in rep en roer ondertussen met beschuldigingen waardoor er verdeeldheid ontstaat. Dat kan wel eens exact de bedoeling zijn. Mannen zullen stemmen op Thierry en vrouwen op Nanninga. Nanninga die zogenaamde verantwoording neemt voor dergelijke uitspraken levert sympathie op van een hele grote groep mensen. Thierry en Hiddema hadden die sympathie al. Creeer 2 verschillende doelgroepen op basis vab hoe het volk denkt....om vervolgens daarna na de verkiezingen tot samenwerking te komen. Dan blijft nog de vraag, wat gaat Willem Engel doen....

Ook Eerdmans heeft zich achter de coupplegers geschaard. Ik vermoed dat de partij dead and gone is.

Het systeem van bestuurlijke benoemingen werkt Thierry nu tegen. Sla artikel 26 van het statuut van FvD maar.

Bovendien, als Nanninga werkelijk meent wat ze zegt denk dan hier maar eens over na.

Trrudxjuokc20le1xpevudand4gjrnlw9.jpg
T0uhjiysughz1deqsf8st9w20a498eb22.jpg

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan