FvD

https://niw.nl/ik-ben-het-probleem-niet/?fbclid=IwAR0ACDglQbg31t2_QdAH0KPjuFueZSdhEiEOA7ngSLwfoyln1nr7GEN8WnI

Voor de duidelijkheid mocht het te vaag komen. Heel links die alle linkse partijen niet meer geloven zouden Incl vrouwen wel eens op Nanninga kunnen gaan stemmen. Doelgroep 1. Doelgroep 2 rechts die stemt op Thierry uiteindeljk. Tel daar nog de wilders stemmers bij op en stel je voor wat er straks in de kamer kan ziten...zou stem fraude dan nog wat uitmaken überhaupt? Geen idee. Maar ik hou wel van dit doordenken.

Ook hier weer de 2-splitsing tussen goed en kwaad, tussen GOD en Satan, tussen creatie en anti-creatie, tussen overheidsdictatuur en vrijheid, tussen globalisme en nationalisme, tussen links en rechts....

Het gaat weer om een groep mensen die moraal/normen/waarden hebben en op wie je kunt vertrouwen omdat ze staan voor wat ze zeggen, ze weten wat ze doen, ervaring hebben, ze de boodschap van GOD uitdragen, het leven eren in alle facetten die er maar zijn, nadenken over onze toekomst en daar de verantwoording voor nemen en aan de andere kant staat een andere groep mensen. De andere groep zijn mensen die menen dat de vrijheid en het daarmee progressief gedrag wat gepromoot wordt  en de anti-creatiegedachten achter het redden van de aarde en alles en iedereen, hun gaat leiden tot de new reset, een wereld van build-back-better. Wat er echter ontstaat is een wereld van dood en ellende omdat alle leven en vreugde en plezier uit het leven geslagen wordt.

Amen.

Dorothé

En daarmee is de conservatief en dus ook de Christen het voorbeeld van hoe de natuurvolkeren leefden. Ze leefden op zo een manier en namen voor al hun daden hun verantwoording dat ze 7 levens vooruit dachten. Dat is een eer aan het leven.

Ze hadden geen bijbel en alles van de aarde was voor hun heilig omdat ze wisten dat er achter deze creatie een creator zat, iets heiligs. Wij noemen het nu GOD. Ze eerden dat wat GOD geschapen had en dat is leven volgens GOD's boodschap.

Dorothé

https://www.nieuwnieuws.nl/5150975/thierry-bijna-in-tranen-door-verliezen-steun-eva-vlaardingerbroek/

Ik heb gisteravond Baudet bij Beau gezien. Thierry spreekt over een 'coup' en heeft hier natuurlijk volkomen gelijk in. Valt het ook niet op dat de eerste criticasters die zich openlijk tegen hem uitspraken VROUWEN zijn? Na Annabel Nanninga volgde de nr. 3 op de lijst (na Baudet en Hiddema), Nicki Pauw-Verweij. En wie zijn het meest principieel? Baudet, Hiddema en Cliteur, allemaal MANNEN. Na deze vrouwen volgden uiteraard de slappe mannen, zoals Rob Rooken en nu ook Joost Eerdmans. Ik heb die Eerdmans trouwens nooit vertrouwd en dit in het verleden ook meermaals uitgesproken op dit forum.

Het kan zijn dat vrouwen massaal op Nanninga gaan stemmen, omdat dat ook een vrouw is. Het beste argument dat je vrouwen helemaal geen stem moet geven, want als het niet veel verder komt dan een VAGINA een mandaat geven i.p.v. te letten op de KWALITEITEN van de persoon... Het kan echter ook zijn dat ze juist op Thierry stemmen omdat hij een 'lekker ding' is. Ja, zo diep gaan de beweegredenen van vrouwen dus als het om hun stem uitbrengen gaat. We zagen dit eerder met Jesse Klaver, Emile Macron en Justin Trudeau. Vrouwen brengen een compleet land naar de rand van de afgrond omdat de persoon die ze kiezen een 'lekker ding' is. Ga maar eens met vrouwen praten als het verkiezingstijd is over hun politieke beweegredenen, ze hebben bergens de ballen verstand van (bewuste woordspeling!). Maar goed dat Thierry toevallig een 'lekker ding' is en Annabel een probleem met overgewicht heeft (vrouwen zijn altijd heel gevoelig als het gaat om een slanke lijn).

Mike

En nu ook Eva Vlaardingerbroek als judas. Vrouwen en trouw rijmt op elkaar maar niet MET elkaar. De hopeloze romanticus die Thierry Baudet is, compleet met verlichtingsidealen als 'we zijn allemaal gelijk', krijgt nu klappen om de oren. Hopelijk leert Thierry om veel selectiever te zijn in de toekomst over wie hij in huis haalt. Zo weinig mogelijk vrouwen en zeker niet op hoge posities en ook beter leren kijken naar alfa-mannelijke kwaliteiten bij de mannen.

Mike

Jij zegt altijd zo mooi dat de mannen van de jongens worden gescheiden. Dat is hier nu ook het geval.

De jongens zullen voor de coupplegers kiezen, de mannen voor de coupgeschadigenden.

Het mes staat hier op het punt van de schede.

Dorothé

Valt het niet op dat ik overal gelijk in krijg? IK waarschuw al 5 jaar voor de romantische naiviteit die Baudet aan de dag legt. Ik heb gewaarschuwd voor de 'conservaTHOTS' Kim Boon en Eva Vlaardingerbroek. Ook over Annabel Nanninga heb ik mijn twijfels uitgesproken en kijk bijv. ook uit voor zo'n Ebru Umar. Ik roep al jaren dat GS, TPO maar ook DDS progressief-rechtse platforms zijn en gewantrouwd moeten worden. En nog zijn er hier forumleden die openlijk twijfelen aan mijn intuitieve vermogens die uiteindelijk allemaak waarheid worden (uiteraard zijn dit vrouwen). Maar goed om te zien dat de waarheid altijd uitkomt, ik zie hem alleen al met grote neonletters terwijl menigeen nog slaapt.

Mike

Eigenlijk is het heel goed wat nu gebeurd is bij FvD.

Hier kunnen we nu de maskers zien vallen.

In feite is in een en dezelfde partij (FvD) dezelfde oorlog gaande als in Amerika tussen Biden-Trump.

klein landje, oorlog in het klein, maar deel van het geheel. Een geheel wat de gehele wereld betreft. het is nu bij ons Baudet tegen de rest, in de VS Trump tegen de rest.

Dorothé

Het is ook goed dat dit gebeurt. Een harde les voor Thierry, maar wel een noodzakelijke. Hopelijk doet hij hier iets mee, zodat hij in de toekomst niet weer dezelfde inschattingsfouten maakt.

Mike

Stand van zaken:

Thierry heeft in de top 8 van beoogde kieslijst 4 mensen die hem steunen (Hiddema, Eprahim, Jansen en Van Haga). Hiervan hebben Hiddema en Jansen al van afstand gedaan van hun plaats.

Binnen het 4-koppige bestuur (exclusief Baudet) is Eprahim de enige medestander.

De ALV kan nog redding brengen, anders zinkt de Renaissancevloot.

En ja, ik geef je hier gelijk.

Dit doet het Ego goed. En daarmee geef ik aan dat de goede kanten van het Ego zeker mogen. De kanten die de 'Goddelijke' boodschap ondersteunen en verbreiden. Ego wat afbreuk hieraan doe is verwerpelijk.

Niemand is GOD, we zijn slechts een deel, dus ja we hebben Ego en dat mag. God heeft ons geschapen en als hij wilde dat wij geen Ego hadden, dan zou dit aardse gegeven niet zijn ontstaan. Dit is geschapen omdat door ons Ego we leren te komen tot bewustzijnsvermeerdering. Het Ego zal steeds meer geslepen moeten gaan worden, we zullen steeds meer God's boodschap gaan begrijpen en ons Ego zal daardoor veranderen.

Dorothé

Nou ja ik ben zelf ook vrouw en ik kots van wat hier gaande is. Ik vermoed dat de meeste vrouwelijke achterban leden ook gewoon achter baudet staan omdat ze zien wat hier voor een vies spelletje wordt gespeeld.

Maar wat iemand hierboven al zei, beter dat het nu gebeurt. Ze hadden 2 opties, nu de partij uit elkaar laten klappen of pas na de verkiezingen met verkiezingswinst. Nu heeft baudet nog de optie om alle mollen eruit te gooien en fris de verkiezingen in te gaan.

En wat bizar de uitspraken van Nanninga hierboven over hitler. Huh, wat is dit??

Mike,

Ik heb daar gisteren eens over zitten nadenken. Welke persoonskenmerken heeft een conservatief Christen? Behouden, verantwoordelijk, ethisch,....

Wat zijn er nog meer voor kenmerken/in een woord weergegeven?

Dorothé

Dit doet het Ego goed. En daarmee geef ik aan dat de goede kanten van het Ego zeker mogen. De kanten die de ‘Goddelijke’ boodschap ondersteunen en verbreiden. Ego wat afbreuk hieraan doe is verwerpelijk.

Mee eens. Het zelfbewuste ego dat het goddelijke manifesteert is het probleem niet, het is alleen maar het VERWONDE deel van je ego dat in de weg staat van je directe lijntje met God.

God heeft ons geschapen en als hij wilde dat wij geen Ego hadden, dan zou dit aardse gegeven niet zijn ontstaan. Dit is geschapen omdat door ons Ego we leren te komen tot bewustzijnsvermeerdering.

Mee eens. Het is ons unieke venstertje op de realiteit zoals wij die kunnen zien, een deelbewustzijn van het Al. Onze ziel is in trilling verlaagd en gematerialiseerd in een dualistische realiteit, het Al is uit elkaar getrokken in twee tegenovergestelde polen, waardoor we door contrastwerking hopelijk de weg terugvinden naar de heilige Bron vanwaaruit we vandaan komen. Ons negatieve ego is het duiveltje op je schouder dat je hiervan probeert te weerhouden, het heeft zelf een God-complex ontwikkeld. Het verwart bewust nederigheid met vernedering, het haalt vaker dit soort woordgrappen uit die allemaal te maken hebben met oordelen en veroordelen.

Acceptatie, alles open laten, taking life on life's terms, haalt je uit deze negatieve spiraal. Het ego maakt je wijs dat je 'nu eenmaal zo bent' en leidt je weg van de realisatie dat je een WERK IN UITVOERING bent en dat wie je vroeger was en nu bent niet onderhevig zou zijn aan een voortdurend PROCES van groei en verandering. Ont-wikkeling is precies dat: alle lagen van BULLSHIT van je af leren gooien om uiteindelijk bij je goddelijke en spirituele ESSENTIE uit te komen, je gooit alle overbodige wikkels van je af. We moeten meer AFLEREN dan aanleren!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.550
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan