FvD

Hmmhmhmmm.
ik denk al een tijdje dat forum ons niet gaat redden. Waarom? Er gaan te weinig mensen op stemmen. Thiery is geen Pim. Pim trok meer stemmen. Wie weet zijn mensen nog meer gehersenspoeld als toen. Ik vind het niet raar om in 2 kampen, misschien zelfs 3 verder te gaan zoals Binc schetste. Een voor de mensen doe het doorzien of het gewoon eens zijn met een hardere lijn en 1 voor de mensen voor wie dat een stap te ver is. Die partij is zo gedemoniseerd, dat het voor heel veel mensen een stap te ver is. Te veel mensen geloven nog teveel de media.
We zullen moeten afwachten om te zien wat het plan is.

Ik heb ook gekeken naar Beau en Thierry.

Ik zeg het maar even in mijn eigen woorden.

Ik had de indruk dat hij steeds in een hoek geduwd werd door Beau.

Hij kon dus niet zeggen waar het werkelijk om gaat.

Thierry is in hun ogen "een complotdenker".

Het wordt hem kwalijk genomen dat hij het corona-verhaal niet vertrouwt en ook niet dat hij Trump en zijn ideeen steunt. Dat de hele wereld corrupt is.

Hij zou moeten doen zoals Trump. je eigen koers varen maar niet zeggen waar je mee bezig bent. Trust the plan.

ik denk al een tijdje dat forum ons niet gaat redden. Waarom? Er gaan te weinig mensen op stemmen. Thiery is geen Pim. Pim trok meer stemmen. Wie weet zijn mensen nog meer gehersenspoeld als toen. Ik vind het niet raar om in 2 kampen, misschien zelfs 3 verder te gaan zoals Binc schetste. Een voor de mensen doe het doorzien of het gewoon eens zijn met een hardere lijn en 1 voor de mensen voor wie dat een stap te ver is. Die partij is zo gedemoniseerd, dat het voor heel veel mensen een stap te ver is. Te veel mensen geloven nog teveel de media.

Ik zie het zo:

Volgens mij beseft Thierry beter dan wie dan ook dat er een grote groep conservatieve kiezers is, wat Trump 'the silent majority' noemt, die FvD juist teveel slappe hap vindt, omdat ze voortdurend moeten schipperen met die (ex)VVD'ers in hun gelederen, ook onder de leden. Deze mensen zitten te wachten op een meer Trumpiaanse benadering, niet de olifant-door-de-porseleinkast-benadering van een Wilders, maar echt conservatisme met ballen. Dit is volgens mij waar Baudet op aanstuurt en dat zou wel eens een gouden zet kunnen zijn!

Mike

Ik hoop dat hij een eigen nieuwe partij begint. Waar moet ik anders op stemmen? Vind zijn ideeën goed, zit niet te wachten op een tweede VVD!

Complotdenker

Ofwel Baudet zuivert zijn partij van deze onfrisse elementen, of hij begint opnieuw. Ik hoop op het eerste, want bij optie 2 staat hij 10-0 achter.

Mike

Ja daar heb je gelijk in. Aan de andere kant als FVD verder gaat zonder Thierry kunnen daar de mensen op stemmen die klaar zijn met de VVD maar nog lang niet wakker genoeg om het probleem echt te zien. Die eigenlijk te progressief en te gehersenspoeld nog zijn. Steeds meer mensen worden wakker dus de partij van Thierry groeit wel door en dan kunnen ze met coalities eindelijk misschien een keer echt wat gedaan krijgen. Een rechts blok!

Maar jah wie weet wat er nu kan gebeuren.

Complotdenker

Als Thierry weg gaat bij de FvD wordt het gewoon een tweede VVD. Waarschijnlijk verliest de partij bijna alle leden, en zakt door narcisme in elkaar.

Klopt, want dan nemen de vrouwen en betamannen het over. En die tuimelen over elkaar heen, zo belangrijk vinden ze zichzelf!

Mike

Tnxxwmhctnxeekk9pak2vqja56yyizhff.jpg

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.550
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug