FvD

Hans Smolders (oud-chauffeur van Pim Fortuyn) spreekt rake en warme woorden uit voor Baudet! Must see video!!

Kevin

Sampjes plaatste de brief hierboven al.

Senator Nicki Pouw-Verweij, nummer 3 op de kandidatenlijst, schrijft in een brief die in handen is van De Telegraaf dat ze het idee heeft dat Thierry in de afgelopen tijd ‘geradicaliseerd is en complottheorieën is gaan aanhangen’.

https://www.ninefornews.nl/thierry-baudet-kaltgestellt-omdat-hij-zeer-sceptisch-is-over-corona/

dat thierry zichzelf weer verkiesbaar stelt, klopt niet bij de volgende theorie, tenzij ze hem naaien. Maar ja alle conclusies zijn prematuur, dus mag die van mij er ook wel bij.

Thierry wil van de verkeerde gasten af en zo veel mogelijk zetels pakken.
Ze blazen nu de partij op, lozen een aantal mensen en onder bv Nanninga (hmmm die hoort eigenlijk meer in kamp thierry) gaat de groep verder. Vrij van samenzweringsshit en de media zal deze op het oog vleugellamme partij niet meer zo serieus nemen. De huidige ruzie is deels echt en deels toneelspel. Net als sommige ruzies bij Trump. Dan willen radicalere mensen zoals Mike er niets meer mee te maken hebben, maar het is een mooie vluchthaven voor ontevreden vvd schapen etc.
Op het oog wordt het schip verlaten, maar in de geheime structuur blijven ze vrienden, en gaan ze na de verkiezingen zoveel samenwerken, dat ze uiteindelijk samen verder gaan.
De nieuwe partij onder thierry gaat vol in de aanval en gaat meer op de Trumptoer
Dan hebben we viruswaarheid nog. Waar gaat die bij?
3 nieuwe partijen is teveel versplintert. Dan krijg je dat mensen daar om die reden ook niet op willen stemmen. Gaan ze samen met ON? Gaan ze bij fvd?
Hmmm, haha, ik weet het niet

Te geniaal voor je?
Eigenlijk mijn vorige theorie, maar nu wat meer verfijnd.
Voor het oog 2 partijen maken. Een voor schaapjes. Een voor stevigere mensen. Samen meer zetels.

Goh, naïef begrijpt het. Kan deze theorie volledig volgen. Iets met verdeel en Heers binnen de partij op basis van toneel. In opdracht van Baudet maakt Nanninga hem hekemaal zwart. Partijen worden opgesplitst misschien en samen in de kamer met Evt een partij als Wilders en linkse partij kartelen zijn exit. Ach, Baudet heeft gewoon een groot hart voor weinig. Net als Annabel!

Buiten dit toneelspel van verdeel en Heers is het ook zeer interessant om naar de zetelverdeling te kijken. Ook die van Otten. Eigenlijk hebben niet alleen Nanninga en Baudet een groot hart voor weinig maar allemaal om tot een oplossing te komen. Daar doen we het voor.

Dit dus. Hiddema krijgt wel weer nieuwe zetels. Dit spel is al veel langer aan de gang. Het zou mij niet verbazends Otten aansluit bij vrouwen kamp Nanninga evenals de slapjanussen Eerdmans. Slappe mannen met een groot hart in het vrouwenkamp.

https://www.google.nl/amp/s/wnl.tv/2020/11/25/henk-otten-sluit-niet-uit-dat-hij-kamerzetel-opgestapte-theo-hiddema-inneemt/amp/?fbclid=IwAR3cN1m1yOQ4YQQzdKLn_-kTcrXaMweSrOq380H9u2ysyGFSu6JjK8vkATQ

Ik.geloof helemaal niets van deze theorie. Overigens interessant hoe vrouwen communiceren. Binc kan het warrige verhaal van naief helemaal volgen. En 'een groot hart voor weinig'? Wat is dat nu weer? Praat gewoon Nederlands! Vrouwen komen echt van een andere planeet...

Mike

En dan, Aks de zetel verdeling een beetje duidelijk is over een poosje, is het aan Willem om te beslissen waar hij zich aansluit? Waarschijnlijk in het kamp waar de minste zetels zijn...? Ik zeg, stof tot nadenken en om in de gaten te houden.

Och, zou het iets met het favo onderwerp van veel forumleden te maken kunnen hebben? Iets met ego ofzo. Zou toch herkenbaar moeten zijn om harde landingen te voorkomen.

Wat betreft de laatste theorie. De wens is de vader van de gedachte, die ik noch zal erkennen noch zal ontkrachten. We'll see, maar erg waarschijnlijk vind ik het niet.

Als ze dan maar op de juiste plaats prikken gaat het goed toch. En die landing, tja, dat gezwets kan ook hard of zacht aankomen aks de theorie klopt. Iedereen zo zijn eigen voorkeur voor hard of zacht.

Wat betreft de laatste theorie. De wens is de vader van de gedachte, die ik noch zal erkennen noch zal ontkrachten. We’ll see, maar erg waarschijnlijk vind ik het niet.

Hoeft ook niet. Geloven is idd een ander verhaal. Daar heb je helemaal gelijk in.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.550
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan