FvD

Evengoed interessant om eens te kijken op de site van Nanninga haar Twitter hoeveel vrouwen die normaliter op idioot Rutte of Jetten, Klaver zouden stemmen nu positief gestemd zijn met Nanninga.

Ja, in dit geval zeker naïef. Is toch geen rare gedachte dat ze doelgroepen aan het creeeren zijn. In dit geval moeten vrouwen hun stemrecht juist niet ontnomen worden. Maar een vrouw creeeren die stemmers op haar hand krijgt van vrouwen die normaal niet zouden moeten stemmen. Doei linkse partij kartellen!! Welkom Rechtse partijen!!

Vrouw stemt op verraadster. Daarom moet je ze ook geen stemrecht geven.

Jaaaaaaa!!! Dat is de exacte doelgroep! Had het niet beter kunnen verwoorden
Wel geprobeerd overigens zonder resultaat.

https://www.burgerfront.nl/de-uil-van-minerva-is-gedwongen-neergestreken/?utm_source=es&utm_medium=email&utm_campaign=samenv-week

Dorothé

Jaaaaaaa!!! Dat is de exacte doelgroep! Had het niet beter kunnen verwoorden
Wel geprobeerd overigens zonder resultaat.
Het wordt hoe langer hoe onsamenhangender. Naief zal wel weer perfect weten wat je bedoelt. Als enige.

Mike

Is het belangrijk wat bedoeld word? Kijk naar het resultaat! Gelukkig hebben we veel van het soort vrouwen in dit land die graag van verraad houden en dus Nanninga gaan stemmen. Dag hebben we allemaal van Mike geleerd. Ze kijken toch niet verder dan hun neus lang is. Tante Bel heeft snel al haar tweets verwijderd waaruit bleek dat ze zogenaamd hatelijk was. Dat mogen als die vrouwen die op haar gaan stemmen natuurljk niet zien want dat kost stemmen. We hebben straks kamp vrouwen die op Nanninga stemmen door een rol die ze aangenomen heeft. En een kamp met mannen die stemmen op Baudet en Hiddema door een rol die ze aangenomen hebben.

https://www.nu.nl/politiek/6093082/eerdmans-nanninga-pouw-en-vlaardingerbroek-weg-bij-forum-voor-democratie.html

Ik heb dat artikel van BF geplaatst omdat het wel mooi weerspiegelt hoe de vork bij politiek correct links en de media in de steel steekt.

Een vieze glibberige bende.

Dorothé

Wat Baudet doet kan een "Those who scream the loudest" tacktiek zijn. Degene die het meest tegen Baudet zijn staan nu vooraan met de grootste mond. Daarmee verraden die domme sukkels zichzelf. Ik vond het al een rare keuze om Eerdmans erbij te halen. Over Nanninga heb ik al lange tijd mijn twijfels. Vlaardingerbroek is een aandachtshoer. Pouw-Verweij ken ik niet. Goed dat die vier weg zijn. Dat ruimt lekker op.

Wel weer toevallig dat het de vrouwen zijn die vertrekken. Hoe lang zal het duren voordat zij zelf hun vrouwen partijtje op gaan richten? Mijn gedachten houden nog steeds stand. Zal overigens zelf niet op ze gaan stemmen. Wie weet zien we tegen eind van de week de eerste plannen ontstaan van een nieuwe partij met deze vrouwen.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.550
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan