FvD

ik blijf bij de hoofdlijnen van mijn theorie.
Wel grappig trouwens dat hier allerlei conclusies getrokken worden, maar BF te snel is.

BF gaat ervan uit dat het afgelopen is met Thierry en dit is absoluut nog niet aan de orde. Dus we moeten maar eens gaan afwachten wat Thierry gaat doen. Omdat ik hem erg hoog inschat op de intelligentieladder, denk ik dat hij wel een geniale beslissing zal gaan maken.

Dorothé

Naief, nu ik weet dat jij graag discussieert om te discussieren laat ik je laatste post maar voor wat-ie is.

Mike

Ik heb nooit van GeenStijl gehouden. Vanaf het begin al niet.

“Complotten over Hillary Clinton en Corona”. Ok. 🤦‍♂️

Naief, nu ik weet dat jij graag discussieert om te discussieren laat ik je laatste post maar voor wat-ie is.

Mike, ik heb je hier de laatste week al 2 maal op gewezen (de rest heb ik ingeslikt, want overal op reageren vind ik overdrijven) dat je dit punt niet moet overdrijven bij mij. Dan neem je mij niet serieus en daar heb ik een pesthekel aan als ik het wel zo bedoelde.
Jij vindt dat je meer gelijk hebt dan een ander en hierin overdrijf je ook. Je bent op dit moment weer over diverse mensen heen aan het walsen, voor het geval je het nog niet door had. Ga wat kangenwater drinken of zo.

Beste mensen, Mike heeft helemaal net altijd gelijk! Wel heel regelmatig, maar dat is niet 100% hetzelfde. Dus, als iedereen hier gewoon ff voor zichzelf blijft nadenken ipv blind achter BM aan te lopen, dan komen we samen tot meer inzichten!

Gisteravond letterlijk een potje zitten huilen met alle gekte rondom FVD.
Nu weer enigszins opgelucht met het vertrek van een dubieus gezelschap.
Ik begrijp het eea qua intriges nog niet echt.
Hoe dan ook begrijp ik een aantal reacties over mogelijke uitleg ook niet echt.
Persoonlijk heb ik nooit aan Thierry's integriteit getwijfeld.
Bovenstaand scenario reactie KevirKef van Ebru Umar acht ik niet waarschijnlijk.
Scenario van Vrijland in een soort zelfde lijn ook niet.
https://www.martinvrijland.nl/nieuws-analyses/einde-clingendael-vangnetpion-thierry-baudet-een-volgende-i-told-you-so/
Ik herinner me nog zeer goed het interview op Cafe Weltschmerz van Erik de Vlieger met Thierry Baudet lang voordat...
Als er al een spel gespeeld zou zijn dan begint het daar.

&t

Ik ga me niet bemoeien met bovenstaande discussie. Maar wel even terug naar de theorie die naïef en ik hanteren.

Stel dat deze theorie waar is, Baudet en Annabel creëren met deze actie ook het voordeel dat dat linkse partijen denken de buit al binnen te hebben voor maart. Gaan ze misschien minder hun best doen om kiezers te trekken. De media is hun goed van dienst op deze manier die er Aks aasgieren op zitten. We hebben hier steeds over harde en zachte landing. Zo kan je ook een harde kern en een zachte kern creëren naar de ratio van kiezers. Ik heb van iemand gehoord die van Haga heeft gesproken daf sommigen van mening zijn dat Baudet en Hidddms te ver gaan. Niet alleen in eigen kring maar ook daarbuiten. Het zou tich niet raar zijn als ze daarop anticiperen? Het lijkt wel hetzelfde te gaan als bij Trump. De media in dienst van Baudet en Annabel in het nadeel van links en ze hebben het niet door. Wie gaat nog ff vlak voor de verkiezingen zijn eigen partij slopen zonder plan...

We zullen zien Binc.
Ik vertrouw die Annabel voor geen meter.
Die Eva is een aandachtshoer.
En Eerdmans, breek me de bek niet los...

Nicki Pouw-Verweij

https://www.rtlnieuws.nl/sites/default/files/styles/liggend/public/content/images/2020/11/26/ANP-424659110.jpg?h=4f5bcff9&itok=HSGry_cq

Ik begrijp werkelijk maar dan ook werkelijk niet waarom de FVD voor deze 4 hebben gekozen als eersten onder Thierry en Theo op de kandidatenlijst.
Toen het bekend werd gemaakt middels "spectaculaire show" had ik zoiets waarom???
De kandidaten verderop in de lijst waren voor mij meer dan genomineerd inzake hun expertise.

Van de vier vertrekkers stond uiteraard Nanninga niet op de kandidatenlijst.
Dus ipv 4 qua kandidaten moet het 3 zijn.

eerdmans, het is te lang terug dat ik het niet meer precies weet. Maar google doet wonderen. Hier bv een club die hij opgericht heeft: https://web.archive.org/web/20090903122517/http://www.burgercomite.nl/asp/invado.asp?t=show&var=793
hij is ook secretaris van opstelten geweest. Opstelten is lang niet fris. Hij heeft het wel best lang uitgehouden. Het kan 2 dingen zeggen. Hij hoort bij de club of hij weet zeker dat hij er niet bij wil horen. Hij weet in elk geval hoe een rat ruikt.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan