Oké Anna, dankjewel. Wie weet is het rood wat ze draagt wel een signaal. Als in, red wave.
Maar goed, ik zie juist vooral heel veel ego onder de mensen op Twitter met al dat commentaar. Mensen die roepen dat het ego binnen de partij naar hun hoofd is gestegen. Dat is toch een unieke manier om dit zo te spelen van FvD. Het ego van al die mensen op Twitter met een mening incl de media lijkt me sterker aanwezig dan ego binnen de FvD. Uit een tweet van Van Haga die ik hier voor me neus heb van half oktober blijkt echt iets anders. Als Thierry zo vrouw belust zou zijn moet je je afvragen of hij überhaupt wel een stem zou moeten krijgen. Maar goed, ook hier is duidelijk een mening over de personen zelf. Net als op Twitter. Waarschijnlijk is dat Twitter daarom zo onaantrekkelijk. Open Twitter en ik zie alleen maar een bom aan kritiek die ik niet snap en zelfs denk dat ik zelf niet goed bij me hoofd ben. Ik weet niet waarom mensen zo denken eerlijk gezegd.
Op zich vind ik ook niks mis met de link van naïef. Gevangenen zouden gewoon niet zo verwend moeten worden.