FvD

Misschien kun je zeggen dat Thierry ook in de ego valkuil is/was gevallen.
Eva was een voormalige relatie, Eerdmans een voorganger in LPF en dus Fortuyn, Nicki begrijp ik nog steeds niet en Nanninga al helemaal niet.

En misschien begrijp ik het ook wel.
Als succesvolle aanstormende partij moet je wel je mensen weten te vinden die al plaatsen moeten gaan invullen. Dit met name na de grandioze zege 1e kamer verkiezing.
Dan moet je in beginsel gaan putten uit bestaande leden.
Nicki zal zo iemand geweest zijn vanuit jonge aspiraties de wereld te hervormen en te redden (ego).
Maar hoe dan ook zijn jonge vrouwen voor mannen interessant, maakt niet uit welke leeftijdscategorie.
Dus Eva en Nicki op de lijst dekt dat af.
Zie hoeveel mannelijke volgers Eva heeft en trek je conclusie.

Ik ga met Anna mee. Thierry's valkuil.is zijn romantiek. Hij hunkert naar een tijd die er niet meer is. Hij hunkert ook naar vrouwen die er niet meer zijn. Als hij zo iemand nog heeft weten te vinden in Dominique dan heeft hij een lotje uit de loterij en daar moet hij blij mee zijn. In deze gefeminiseerde samenleving kunnen alle verrotte vrouwelijke eigenschappen zich ongestoord en ongestraft manifesteren (nog wel). Thierry leert nu hopelijk zijn hoofd uit de wolken te trekken en echte mensenkennis op te bouwen, dat is cruciaal voor de verwezenlijking van zijn idealen.

Mike

Oké Anna, dankjewel. Wie weet is het rood wat ze draagt wel een signaal. Als in, red wave.

Maar goed, ik zie juist vooral heel veel ego onder de mensen op Twitter met al dat commentaar. Mensen die roepen dat het ego binnen de partij naar hun hoofd is gestegen. Dat is toch een unieke manier om dit zo te spelen van FvD. Het ego van al die mensen op Twitter met een mening incl de media lijkt me sterker aanwezig dan ego binnen de FvD. Uit een tweet van Van Haga die ik hier voor me neus heb van half oktober blijkt echt iets anders. Als Thierry zo vrouw belust zou zijn moet je je afvragen of hij überhaupt wel een stem zou moeten krijgen. Maar goed, ook hier is duidelijk een mening over de personen zelf. Net als op Twitter. Waarschijnlijk is dat Twitter daarom zo onaantrekkelijk. Open Twitter en ik zie alleen maar een bom aan kritiek die ik niet snap en zelfs denk dat ik zelf niet goed bij me hoofd ben. Ik weet niet waarom mensen zo denken eerlijk gezegd.

Op zich vind ik ook niks mis met de link van naïef. Gevangenen zouden gewoon niet zo verwend moeten worden.

Trouwens, correctie, is geen tweet van van Haga maar een privé bericht. Om die reden ga ik deze niet hier plaatsen overigens.

Leuke theorie die jij en naief er op nahouden, maar er klopt geen reet van.

Een gedachte die bij me opkwam vanochtend:

Van FvD in het Europese Parlement (Rob Roos, Derk Jan Eppink) bij mijn weten nog geen reactie. Waarom is het daar zo stil?

Mike

En Eva die veel mannelijke volgers heeft, waarom zou dat niet fantastisch zijn als dit plan word door gezet? Zullen dan vast beta mannen zijn. Die stemmen vanwege de vrouw zelf. Thierry heeft vast ook wel gezien hoeveel mannelijke volgers zijn vrouwelijke collega’s hebben. Dat zijn ook mooie ego doelgroepen om stemmen krijgen en in de kamer te komen om dan vervolgens samen te voegen.

Ja, idd leuke theorie, vooral hoopvol.

Van FvD in het Europese Parlement (Rob Roos, Derk Jan Eppink) bij mijn weten nog geen reactie. Waarom is het daar zo stil?

Wie weet wat er nog komen gaat? Geen idee.

En Eva die veel mannelijke volgers heeft, waarom zou dat niet fantastisch zijn als dit plan word door gezet? Zullen dan vast beta mannen zijn. Die stemmen vanwege de vrouw zelf. Thierry heeft vast ook wel gezien hoeveel mannelijke volgers zijn vrouwelijke collega’s hebben. Dat zijn ook mooie ego doelgroepen om stemmen krijgen en in de kamer te komen om dan vervolgens samen te voegen.
Leuke theorie, maar Eva moet worden ontmaskerd als de slang die zij werkelijk is. En dat gebeurt nu ook.

Mike

Jeetje, aan al die berichten te zien lijkt wel of men nog langer wil creperen in deze maatschappij. Thierry is te romantisch de andere kant zijn slangen en verraders. Klinkt dat niet hetzelfde als al die sadisten zoals Rutte en consorten?

Ik denk dat je idd eens goed moet nadenken, want je begrijpt er de ballen van maar spuit wel allerlei nonsens.

Mike

Je bent op dit moment weer over diverse mensen heen aan het walsen, voor het geval je het nog niet door had. Ga wat kangenwater drinken of zo.

Ik had het al aangekondigd op Dotcom Radio. Wie valt over mijn stelligheid zal het nog moeilijk krijgen, want ik word alleen maar stelliger. We zijn naar de winterwende (21-12) toe aan het werken. In mijn optiek is dat het 'putje' waar we doorheen moeten. Dit houdt een VERNAUWING in die steeds meer neerkomt op een BINAIRE keuze tussen goed vs kwaad, donker vs licht. Hoe stellig wil je het hebben? Er is geen tijd meer voor 'nuances' en al helemaal niet voor flauwekultheorieen. Ik maak daar dus korte metten mee en met iedereen die dit verkondigt. Ik heb ook geen trek in discussieren om te discussieren en ik weet oprecht niet wanneer je nu een standpunt verkondigt waar je daadwerkelijk in gelooft of alleen maar de advocaat van de duivel speelt. Word maar gewoon de advocaat van God, dat scheelt een hoop energie!

Mike

Ik plaats dit bericht even of topic.

Ik heb niet de indruk dat je dit onderwerp gezien hebt #325660 is al 21 uur geleden

In USA 2020 pagina 135

Video Charlie Ward op minuutje op 2.30 min iets over de supreme court. Ik denk dat het groot nieuws is. Kom echter niet verder met mijn zoekactie omdat het specifieke taalkennis vereist om verder te zoeken

Er wordt gesproken over het onwettig verklaren van de verkiezingen in alle staten
Verder op vluchtrader gegevens dat er 12 vluchten waren 2 dagen geleden naar Gitmo

Sorry Dames dat ik Mike even van jullie steel

Ik denk dat je idd eens goed moet nadenken, want je begrijpt er de ballen van maar spuit wel allerlei nonsens.

Ja, idd, stemmen op huidige linkse malloten is idd nonsens. De alternatieven die hier te lezen zijn is ook een doelgroep. Thierry dus. Linksom of rechtsom maakt het dus geen bal uit. En anders is er altijd nog Wilders.

En weer een nietszeggende post, zucht. Als je niets te melden hebt, hou dan gewoon je mond!

Ja, idd gebakken lucht noem je dat.
In elk geval wel positief gebakken lucht gebaseerd op een plan in deze luchtledige wereld van nietszeggende mensen.
En, wat is jou alternatief/plan iplv kritiek?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan