Gezondheid

  • Onderwerp starter Onderwerp starter joje
  • Startdatum Startdatum
Ik weet even niet waar dit te plaatsen. Maar op dit moment denk ik een galkoliek te hebben. Niet de eerste. De afgelopen maanden vorm ik mij helemaal niet lekker en sta ook steeds in de hens en een soort shock gehad na hoge dosis levertraan. Op dit moment denk ik dat ik naar ziekenhuis moet om de galblaas te laten verwijderen. Ik kan niet keer. Weken lang slaap ik niet en moet letterlijk bewegen. Iemand tips, advies, of met me eens dat ziekenhuis de beste optie is nu?
Ik vond het volgende over een galkoliek bij de index van de germaansegeneeskunde.nl:

 
Als er sprake is van een noodgeval neem je bitterzout en denk je niet na over appels. Die galwegen moeten zo wijd mogelijk open!

Mike
Maar ik weet niet wat er aan de hand is Mike. Misschien is lever ontsteking. Me strot voelt alsof dicht geknepen word. Shaken ook. Heeft dat met gal te maken?
 
Misschien word ik te basisch. Leverontsteking. Ik weet het niet. Maar ben echt bang op dit moment
 
De gal is het meest krachtige ontgiftingsorgaan van het menselijk lichaam. Het hete weer kan leververhitting veroorzaken, maar ala de gal niet in staat is om de versnelde ontgifting die hierdoor ontstaat mogelijk te maken ontstaan er vergiftigingsverschijnselen. Heb je last van huiduitslag (puistjes, galbulten) of verkleuringen van de huid? Donkere kringen onder je ogen?

Mike
 
De gal is het meest krachtige ontgiftingsorgaan van het menselijk lichaam. Het hete weer kan leververhitting veroorzaken, maar ala de gal niet in staat is om de versnelde ontgifting die hierdoor ontstaat mogelijk te maken ontstaan er vergiftigingsverschijnselen. Heb je last van huiduitslag (puistjes, galbulten) of verkleuringen van de huid? Donkere kringen onder je ogen?

Mike
Donkere kringen van nachten wakker liggen denk ik.
Puistjes nee misschien een paar op me handen. Heb laatst bica genomen in de hoop dag het zou helpen. Doe over verhitting heb ik de laatste tijd vaker. Ook bij minder warm weer. Moet ik toch ziekenhuis bellen dat ik mezelf aan het vetgifyigen ben? Door de lever en gal?
 
Ik geef je toch eerlijk antwoord? Ik zou niet direct naar het ziekenhuis gaan, maar bitterzout nemen. Dat is nog steeds mijn beste advies. Hoe zit het met je stoelgang?

Mike
 
Ik zit aan de bitterzout. 2 thee lepels erin gedaan. Heb heel veel dorst. Stoelgang gaat wat trager dan normaal. Gisteravond voor het laatste ontlasting gehad.
 
Ik zou uitsluitend bitterzout nemen. Nogmaals, die galwegen moeten open.

Mike
Dus dan moet de dosering omhoog? Dus meer dan die eetlepel die je zei? Ga er alleen maar van boeren. En me spieren trekken samen overal. Wat kan ik verwachten van de bitterzout?
 
Ik zou het niet weten Luister naar je lichaam. Dorst? Neem steeds iets te drinken. kleine slokjes. Ga zitten of liggen. Je lichaam heeft het druk.
Je bent alleen, dat is eng. Iemand bellen?
Een ziekenhuis opereert waarschijnlijk. Lees onderwijl alles over de gal. Dat geeft afleiding en zorgt dat je zelf het heft in handen hebt. Psychologisch. Het brengt je misschien op een idee.
Waar haalt Mike die bitterzout vandaan? Ergens een artikel? Boek over de grote galreiniging o.i.d. l
 
Ik zou het niet weten Luister naar je lichaam. Dorst? Neem steeds iets te drinken. kleine slokjes. Ga zitten of liggen. Je lichaam heeft het druk.
Je bent alleen, dat is eng. Iemand bellen?
Een ziekenhuis opereert waarschijnlijk. Lees onderwijl alles over de gal. Dat geeft afleiding en zorgt dat je zelf het heft in handen hebt. Psychologisch. Het brengt je misschien op een idee.
Waar haalt Mike die bitterzout vandaan? Ergens een artikel? Boek over de grote galreiniging o.i.d. l
Ik zou niet weten wie ik moet bellen en wie er bij me wil zijn. Sorry krijg niet alles mee. Me bewustzijn is zo laag dat concentreren of scherp zijn al lange tijd nief lukt. Vandaar mij opmerking neem alsjeblieft niet in de maling.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.156
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan