Gezondheid

  • Onderwerp starter Onderwerp starter joje
  • Startdatum Startdatum
Dus dan moet de dosering omhoog? Dus meer dan die eetlepel die je zei? Ga er alleen maar van boeren. En me spieren trekken samen overal. Wat kan ik verwachten van de bitterzout?
Een explosie op het toilet. Dat is ook de bedoeling. Ja, eetlepels i.p.v. theelepels.

Mike
 
Ja maar dit betedtvwel wat voor bereiding alvorens die reiniging van 24 uur te doen. Dat heb ik allemaal niet gedaan. Dus word daar beetje bang van. De bitterzout zorgt er nu alleen maar voor dat ik me ogen nauwrelikjs meer open kan houden. En een dicht geknepen strot. Heel veel dorst.
 
De dorst is een hang naar ontgifting. Heel veel drinken, geef er aan toe. De vermoeidheid komt van het ontgiftingsproces. Veel drinken en slapen, luister naar je lichaam. Het kan zijn dat er vannacht ontlasting komt of dat je moet overgeven. Geeft niet, hoort er allemaal bij.

Mike
 
Nou heb enorme dorst. Wat gaan we drinken bij de bitterzout? Water? Of bieten sap? Een appel?
Moeheid door ontgifting en wellicht omdat ik vele nachten niet slaap en de bitterzout wat ontspannend werkt ook? Hoewel het voelt of me strot dicht geknepen word. Ik ga kijken of slapen lukt. Hoop dat due pijn in hartstreek eens weg blijft.
 
De dorst is een hang naar ontgifting. Heel veel drinken, geef er aan toe. De vermoeidheid komt van het ontgiftingsproces. Veel drinken en slapen, luister naar je lichaam. Het kan zijn dat er vannacht ontlasting komt of dat je moet overgeven. Geeft niet, hoort er allemaal bij.

Mike
Ik heb vooral honger! En dorst. Maar dag is zeker niet toegestaan? Eieren heb in zin in.
 
Nou heb enorme dorst. Wat gaan we drinken bij de bitterzout? Water? Of bieten sap? Een appel?
Moeheid door ontgifting en wellicht omdat ik vele nachten niet slaap en de bitterzout wat ontspannend werkt ook? Hoewel het voelt of me strot dicht geknepen word. Ik ga kijken of slapen lukt. Hoop dat due pijn in hartstreek eens weg blijft.
Die dichtgeknepen strot in combinatie met je extreme dorstimpuls wijst m.i. op uitdroging. Water is het beste. Nog beter: water met citroensap. Of appelazijn, als je dat in huis hebt.

Mike
 
Die dichtgeknepen strot in combinatie met je extreme dorstimpuls wijst m.i. op uitdroging. Water is het beste. Nog beter: water met citroensap. Of appelazijn, als je dat in huis hebt.

Mike
Ik kon de laatste tijd niet tegen citroensap. Te zuur. Niet eten ga ik niet vol houden denk ik. Waarom Citroen wel en appel niet? Ik heb echt veel te veel honger.
 
Wat is toegevoegde waarde van water met Citroen of azijn op dit moment? Dan krijg ik toch alleen maar met honger?
 
Ik kon de laatste tijd niet tegen citroensap. Te zuur. Niet eten ga ik niet vol houden denk ik. Waarom Citroen wel en appel niet? Ik heb echt veel te veel honger.
Als het niet gaat, dan gaat het niet. Probeer dan een lichte maaltijd.

Mike
 
Wat is toegevoegde waarde van water met Citroen of azijn op dit moment? Dan krijg ik toch alleen maar met honger?
Knijpt de lever uit. Je kunt ook olijfolie vermengen met citroensap en rauwe eietdooier(s). Heb je gelijk ook een beetje gegeten.

Mike
 
Laatst bewerkt:
Eet langzaam, met kleine hapjes. Heb ik geleerd tijdens vastenkuren. We deden de leverreiniging. Moesten inderdaad 2 liter water drinken per dag. en nog groentensapjes.
Groentensapje misschien nu of morgen voor jou een idee.
 
Ik heb niks van dit alles genomen. In slaap gevallen. Werd half uur geleden wakker en dacht een hele nacht te hebben geslapen. Voel me vooral heel beroerd. Geen aandrang toilet wel rare gevoel in me buik. Alsof ik moet overgeven van de honger. En steken bij me hart. Ik heb de genoemde dosis bitterzout niet binnen gekregen denk ik. Moet dat jou alsnog aanvullen? Ik wil gewoon eten. Heb nog soep van groente misschien met gehakt erdoor. Of een ei. Maar durf niks te eten. Alles begint weer te gloeien.ben vooral heel moe waarbij ik met moeite me ogen open kan houden en enorme dorst
 
Ik heb niks van dit alles genomen. In slaap gevallen. Werd half uur geleden wakker en dacht een hele nacht te hebben geslapen. Voel me vooral heel beroerd. Geen aandrang toilet wel rare gevoel in me buik. Alsof ik moet overgeven van de honger. En steken bij me hart. Ik heb de genoemde dosis bitterzout niet binnen gekregen denk ik. Moet dat jou alsnog aanvullen? Ik wil gewoon eten. Heb nog soep van groente misschien met gehakt erdoor. Of een ei. Maar durf niks te eten. Alles begint weer te gloeien.ben vooral heel moe waarbij ik met moeite me ogen open kan houden en enorme dorst
Ben je de nacht een beetje doorgekomen? Hoe is het nu?
 
Hi medusa,

Heb met tussen pozen geslapen. Geen ontlasting gehad ook niet over gegeven. Vanmorgen wel willen eten. Bietensoep met paar balletjes gehakt. Geen idee hoe nu verder. Op dit moment zit ik bij huisarts in wachtkamer. Ik wil doorverwijzing naar mdl denk ik. Weet worden me armen warm en geheugen als een zeef. Verder kan ik niet meer uitleggen wat ik voel.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.146
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan