Aha, dit bedoel je dus met adrenal. De adrenal die wij bedoelen is deze
http://www.iherb.com/Nutricology-Adrenal-Natural-Glandular-75-Vegicaps/3412?at=0.
Dit is echt bijnierconcentraat, gemaakt van de bijnieren van koeien dacht ik. Die van jou is 100% plantaardig en ik kan me niet voorstellen dat hier je boosheid en irritatie vandaan komen.
Ik denk dat je het dan meer richting je nieuwe voedingspatroon moet zoeken. Misschien ben je te snel en teveel geminderd met koolhydraten waardoor je bijnieren het niet trekken.
Boosheid en irritatie worden ook opgeslagen in de lever, dus het is altijd verstandig om deze ook eens goed schoon te spoelen.
Je hebt het ook over onderdrukte boosheid. Dit betekent dat je het vasthoudt en het (onbewust) 24 uur per dag, 7 dagen per week je bijnieren belast(!). Je zult dus niet alleen op het gebied van voeding aan de gang moeten, maar ook met je denken en voelen. Ik blijf het zeggen, maar ik vind EFT echt een SUPER methode om dit soort dingen aan te pakken. Je moet het wel even echt doorhebben, maar dan werkt het ook ECHT.
Je bent overigens niet de enige met emotionele blokkades hoor. Ik ben ervan overtuigd dat IEDEREEN emotionele blokkades heeft. Dus ja, ook Mike, Ron, Gerrit en IEDEREEN die je kent die helemaal "in balans" lijken te zijn. Goed van je dat je hier over begint, ik denk dat de emotionele kant van gezondheid nog steeds te weinig aandacht krijgt op dit forum.
Maarja, we dwalen een beetje af. Ik denk dat het voor jou ook verstandig is om eens adrenanorm of adrenal te proberen. Dit is goedkoper en kan weleens meer restultaat geven dan de quantum adrenal complex die je nu hebt.
Evan