H202

Tja, komt eigenlijk omdat ik toen ik net op het forum kwam vrolijk beweerde dat ik supergezond ben, maar Mike ontkrachtte dat al snel door te zeggen dat het niet hebben van klachten nog niet per definitie betekent dat je ook gezond bent, het kan ook zijn dat je lichaam die signalen niet (meer) doorgeeft. Vandaar.

Ik hoop op een tijd helemaal geen supplementen meer nodig te hebben, op de levertraan en misschien spirulina na dan.

H2O2 zie ik niet als een supplement.

Ik heb trouwens bij de boer hier lams en kalfslever ingekocht. Ik vond het even moeilijk, omdat deze dieren daar ook buiten staan en ze zien er zo schattig uit.

Ik ga dit mooie vlees met respect en dankbaarheid op eten.

En zo hoort het ook, met respect en dankbaarheid. En weet je, een leeuw die een hert aanvalt en lekker oppeuzelt heeft vast geen wroeging. het is de natuur,dat eten wat je nodig hebt.

Beste mensen ik heb vandaag de waterstofperoxide in huis gekregen. Ik heb een wat simpelere dosering via iemand opgekregen t.w. 35 % om te beginnen 3 x 3 druppels een uur voor het eten en dan iedere dag opvoeren met 1 druppel. Ik had zelf gedacht te beginnen met 3 x 1 druppel omdat ik het toch ook nog wat eng vind. Ik heb tijdens voorstellen ook geschreven dat ik slecht ter been ben. Het is niet mogelijk dat men duizelig word?

Dan heb ik nog een vraag over de klysmazak. Deze is knalroze en van plastic, zitten hier geen weekmakers in?

Meteen met 3 x 3 druppels 35% beginnen lijkt mij ook wel veel hoor, ik ben begonnen met 3% en dan 3 druppels. En dit steeds verder opgevoerd.

Als je wilt beginnen met 35%, doe dan inderdaad 1 druppel in een glas water, dit 3 dagen aanhouden...dan druppel erbij, weer 3 dagen aanhouden enz. Dan heb je misschien meer zicht op de verschijnselen van je lichaam.

Ik las in het boek van edmccabe dat je ook heel goed een 3% verdunning kunt maken, in een sproeiflesje, en dit na het douchen je lichaam mee sproeien en dan op laten drogen. Wil ik wel gaan proberen, even een sproei/sprayflesje zien te vinden.

Goh,

Ik als eerste keer 35 % foodgrade waterstof peroxide gekocht bij ulimitedhealthd.

Belde ik ze op voordat ik de bestelling deed om te vragen of er weekmakers gebruikt worden in de verpakkingen van gedistilleerd water en de H202 en de maatbeker, kreeg ik toch zo'n onproffesioneel antwoord dat ik dacht van nou wat een onzin verhaal volgens mij weet je niet eens waar ik het over heb en wat jij zelf zegt.

Ja zei die mevrouw aan de lijn het is food grade dus de verpakkingen zijn allemaal goed.

Wat heb ik nou aan zo'n antwoord?

Nu kwam het spul vandaag binnen, ik snel opengemaakt en was het flesje met H202 gaan lekken wat normaal blijkt te zijn.Het spul dus op mijn handen en tussen mijn nagels en bijten dat het deed en tintelingen kreeg ik. Ik meteen spoelen en wassen met heel veel water en toen werden mijn handen een beetje geelsig. Ik dacht dat heb ik weer.

Nu alles veilig opgeborgen, ga het wel een keer verdunnen deze week en dan als ontsmetteg na mijn sterilistatie gebruiken ipv de antibiotica.

Las ook dat je het ook absoluut niet met eten in je maag tegelijk mag gebruiken,dat het gevaarlijk kan zijn. Moet een uur tussen zitten. Nou nou.

Ik denk dat veel van ons dezelfde ervaring hebben, ik heb nu altijd handschoenen aan als ik nieuwe verpakking binnen krijg.

In het boek van edmccabe staat dat je de 35% absoluut niet in glas mag bewaren, zal te maken hebben met gevaar op barsten.

In het boek staat overigens ook dat je de 35% in de koelkast moet bewaren, maar daar heb ik Mike nooit over gehoord.

De witte verkleuring/prikken trekt overigens binnen half uurtje weg, maar dat zul je zeker hebben ervaren.

Om te ontsmetten, 3%, kun je dit zeker goed gebruiken. Mijn dochter heeft dit deze week nog gebruikt bij hun hond, grote wond in de nek (hij trekt heel erg, door de riem) veel etter en ziek ervan. Al na 3 dagen druppelen was de etter/groene pus helemaal weg, ook het bruisen als ze de h202 erop deed, nu is de wond aan het helen.

Ben ik effe blij dat ik bovenstaand gelezen heb. De fles zit nog in de doos. Misschien scheelt het dat het even stil staat. Dat het door het vervoer is gaan bruisen. Dus als de fles van glas is moet je het overgieten ?? Vraag me eigen af wat voor materiaal dan ? plastic lijkt me geen oplossing.

Het zit in een plastic fles, in een kartonnen omhulsel. Ik laat het hierin ook in de kast staan. Dus in fles, en deze weer in het karton. Ook om te voorkomen dat iemand per ongeluk de fles pakt, het lijkt op water.

Dirtsa je schreef hierboven over de hond van je dochter. Ik heb een oude chihuahua, die heeft een tik, hij kluift of sopt op de binnenkant van zijn poten. De huid is erg rood en op sommige plekken zitten korsten die hij er vervolgens weer afsopt. Vorig winter had hij het ook en heb ik een chemisch goedje van de da gehad. Kan ik die 35 % ook oplossen in gekookt water en deppen?

NOOIT 35% gebruiken, maar EERST 1:12 verdunnen tot een oplossing van 3% MAXIMAAL! Minder dan 3% mag ook, ergens tussen de 1% en 3% is goed.

Mike

Ik had ook geschreven de 3% verdunning, ik heb hiervan altijd een potje staan. Ik weeg het op een digitale weegschaal af, 10 gr 35% en dan 110 0f 120 gr water. dan heb je de 3% verdunning.

Dit kun je ook gebruiken om jezelf te sproeien na het douchen, of in het water voor de kamerplanten. Ik doe ook 3 druppeltjes in een glas water voor de jongste.

En om mijn tanden mee te poetsen.

Dan heb je een bepaalde hoeveelheid in een potje, hoelang blijft dit dan goed?

Heb bij het hondje nu 3 pootjes behandeld, 2 laat hij er nu met rust. De 3e, meest aangedane wil nog niet lukken. Als ik pootjes behandel dan schuimt het een beetje wittig op. Geef dus de 3 procent, denk 9 druppels, vermengd met gekookt water. Hij krijgt ook binnen door het likken. Kan ik meer druppels oplossen?

Als het uitbruist (schuim en witte kleur) dan geef je voldoende druppels, je ziet en hoort de H2O2 letterlijk inwerken. Verder kun je alleen de tijd voor je laten werken.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan