Mike, ik heb je ooit verteld in een mail dat ik op mijn 18e aangereden bent, met alle nodige operaties, (heel wat) heb gehad. Als je nooit moe bent, alleen maar geeuwt, hoe kan ik dat dan linken aan bijnieruitputting? Heb nooit misbruik van koffie gemaakt. Ik had een moeder die alleen maar koffie dronk. Ik kan zonder dat is duidelijk.
Ik heb heel veel hoofdpijn gehad, in die periode heb ik Fonteine ook ondekt, ben jaren op zoek geweest. Heb alles uitgeprobeerd, goede voeding, homeopathie, accupuntuur, chiropractors, alles hielp even.
Op mijn 32 a 33 een struma, die slonk door de chlorella....
Ik heb nooit stilgezeten in die zin van lui zijn. Ondanks mijn minder valide zijn heb ik alles willen doen wat een ander mens ook deed.
Het gegeeuw irriteerde me mateloos, heb het alle artsen gevraagd die ik tegen kwam ik mijn leven. Ik heb vriendinnen die altijd moe zijn, flink overgewicht maar zij geeuwen nooit. Er is heel veel duidelijk geworden de laatste tijd maar zeg niet dat ik er zelf nooit iets aan heb willen veranderen. Alles wat ik eet, alles wat ik doe, alles wat ik lees, alles doet me goed. Zelfs toen het eerste signaal zich voordeed, een flauw pijntje op de rug, bleef ik me super voelen, vol energie. Als je uitgeput "moet" zijn hoe kan dat dan dat je dat niet voelt ??