H202

Waar kan je trouwens H202 kopen aan een goede prijs/kwaliteit verhouding?

Mike, ik had in je boek gelezen dat het schildklierproblemen tot bijnieruitputting kunnen leidden. Destijds is er wel onderzoek gedaan dmv een punctie en mijn bloedwaardes zijn meerdere malen onderzocht, er kwam toen uit dat er met de werking niets mis was. In je boek las ik dat TSH waarde bepaling bijna altijd gemist werd, ik moet het even nalezen om het juist te kunnen zeggen.

Een vriendin zag in 2006 dat mijn struma geslonken was, ik had het toen zelf niet door.

Was in de zomer toen begonnen met chlorella en toen was de link snel gelegd. Ik ben me in de jaren daarna steeds beter gaan voelen, zag alles met andere ogen. Had altijd wel het gevoel dat er iets niet goed zat. Geen energie zoals hier boven staat beschreven en geen doorzettingsvermogen daar ontbrak het mij niet aan. Dik ben ik ook nooit geweest.

Ik zag alleen een hoop dingen/moois niet. Je leeft uit gewoonte, kan het niet anders zeggen...

En misschien zit er ook wel iets van erfelijkheid bij. Ik heb een broer die had Acromegallie. Zijn bijschorsnier deed toen helemaal niets meer. Die slikt vanaf toen medicijnen.

Hij stond op een zekere dag bij de bushalte toen hij werd aangesproken door een arts, bleek later, hij zei toen dat mijn broer naar het ziekenhuis moest gaan en zich laten onderzoeken. Die arts zag het "aan" hem. Komt vaker voor bij lange mensen. Mijn broer is 2 mtr 9 cm.

Acromegallie = goedaardiggezwel bij Hypofyse

Ik ga door met de waterstofperoxide en blijf het beste er van in zien.

Het lijkt erop dat ik s'middags het geeuwen overslaat en ga s'avonds vroeger naar bed.

Heb alleen last van steeds harder worden van ontlasting. Dus zal ik ook aan de koffieklysma's moeten.

Is het een tijdelijk verschijnsel of zal dat alleen maar erger worden?

Ageeth

Ontlasting die alsmaar harder wordt duidt op uitdroging. Drink je wel voldoende gedurende de dag?

Wat betreft de 'normale' bloedwaardes voor de schildklier verwijs ik naar dezewoorden die ik zojuist in een andere thread heb gebruikt:

Quote:
Al die zgn. 'normale' schildklierwaarden, daar heb ik inmiddels mijn buik meer dan vol van. We hebben te maken met een regelrechte EPIDEMIE van milde tot ernstige trage schildklierwerking, maar het merendeel van de patienten heeft 'normale' waarden. Bedenk dat slechts milde trage schildklierwerking al ernstige gevolgen kan hebben!

Mike

Ja ik drink voldoende, ik had voordat ik aan de H202 begon nergens last van.

Om achter de juiste waardes te kunnen komen hoe zou dat dan onderzocht kunnen worden?

Quote:
Ja ik drink voldoende, ik had voordat ik aan de H202 begon nergens last van.

Zie ook de reactie van Rapunzel in de topic over ontlasting:

Quote:
Bij mij is er een vermoeden van dat het oude darmplak was die los heeft gelaten. Wel iets positiefs dus!

Het kan dus zijn dat de harde ontlasting al veel te lang in je heeft gezeten en nu loslaat. Is deze donker van kleur, tegen het zwarte aan? Hoe donkerder de kleur, hoe langer het al in je zit.

Quote:
Om achter de juiste waardes te kunnen komen hoe zou dat dan onderzocht kunnen worden?

Helaas verkeren wij in Nederland nog in de 'Dark Ages' als het gaat om werkelijke alternatieve geneeskunde. De meeste natuurartsen weten weliswaar iets meer over voeding dan hun reguliere collega's, maar zitten hopeloos vast in het zuur-basedogma. Laatst sprak iemand mij aan die, vanwege een 'lactose-allergie', rijstemelk dronk en een natuurarts had haar aangeraden amandelmelk te drinken. Dat is de ene bewerkte nepmelk inruilen voor een andere! Ik heb haar de vraag gesteld hoe het kan dat een bruine amandelnoot witte melk produceert. Natuurartsen die gedegen kennis hebben van hormonen en hormoonwaarden zijn ook dungezaaid. De enige die echt diepgaande kennis hebben over hormonen is het Belgische geslacht Hertoghe, waarvan Thierry en Theresa de huidige telgen zijn:

http://www.hertoghe.eu/nl/startpagina/

Ze hebben om begrijpelijke redenen een zeer lange wachtlijst. Bij standaard schildklieronderzoek kijkt men uitsluitend naar de waarde van TSH (Thyroid Stimulating Hormone), een hormoon dat door de hypofyse wordt afgegeven en de schildklier tot activiteit aanzet. Dat lijkt heel logisch, maar uiteindelijk ben je een hypofysehormoon aan het meten, geen schildklierhormoon.

Daarnaast wil men nog wel eens het gehalte aan T4 in het bloed meten, maar je moet al hemel en aarde bewegen om je T3 te laten meten. Terwijl T4 nutteloos is als deze niet door de lever en darmen wordt omgezet in T3! Daarnaast kan er ook sprake zijn van 'reverse T3', een variant van T3 die averechts werkt. Dit betekent dat je dus ook de werking van de lever en darmen mee moet nemen in het complete plaatje en, niet geheel onbelangrijk, de bijnieren. Je snapt wel dat dit nogal een puzzel is, die niet zomaar in elkaar past, daar moet echt een kundig iemand met veel ervaring op gaan zitten!

Het zou mooi zijn als er Nederlandse artsen bereid zijn een opleiding te volgen op het Broda Barnes Institute in Amerika, dan leren ze eindelijk eens hoe ze werkelijk de schildklier moeten meten en behandelen!

Mike

Jee Mike dat jij geen arts bent of wil worden....

Heb nog een lijst hier liggen voor een bloedonderzoek, ik zou zo maar T3 aan kunnen kruisen. Nu staat de TSH aangekruist. Maar als ze geen ervaring hebben schiet het niet op...

Ik zou het toch doen als ik jou was, gewoon aankruisen. Je moet het zo zien: als de regulieren een verkeerde waarde zien, dan is deze heel erg verkeerd! Onze standaard is nl. half ziek, dus de 'bandbreedte' waarop men referentiewaarden baseert is zeer breed. Als je desondanks buiten die bandbreedte valt betekent dit dat er iets zeer ernstigs aan de hand is. Val je wel binnen de bandbreedte, dan weet je andersom dat dit helemaal niet 'gezond' hoeft te zijn.

Mike

Volgens Ron Fonteine kun je voor dat schildklieronderzoek ook aankloppen bij het ELN in Bunnik, bij de arts Kim van Wetten.

Ik kan niet instaan voor de deskundigheid van deze arts. Ik moet de eerste nog vinden in Nederland die het echt snapt!

Mike

Ik zit nu aan 3 x 8 druppels H202 3%. Wanneer kan je overstappen op 35%?

Quote:
Ik heb haar de vraag gesteld hoe het kan dat een bruine amandelnoot witte melk produceert

Volgens mij zijn amandelen onder het vlies gewoon wittig. Procentueel gezien krijg je bij pureren met een scheut water dus gewoon een cremekleurige vloeistof. Hoe men dit melk kan noemen is wat anders, maar men zegt dat het naar melk smaakt.

Kokosmelk is toch ook geen melk? Dat is ook nepmelk. En vaak nog gemodificeerd ook. Terwijl als je zelf gedroogde kokos met water in de blender doet, heb je ook kokosmelk.

Aagjeadvocado
Quote:
Ik zit nu aan 3 x 8 druppels H202 3%. Wanneer kan je overstappen op 35%?

Als je op 3 x 12 dr. 3% zit kun je die op dat moment vervangen door 3 x 1 dr. 35%

De keer daarna neem je dan 3 x 1 dr. 35% + 3 x 1 dr.H2O2 3% (= gelijk aan 13 dr. 3%)

De keer daarna 3 x 1 dr. 35% + 3 x 2 dr. 3% (= gelijk aan 14 dr. 3%) enz.

Zodra je op 3 x 1 dr. 35% + 3 x 12 dr. 3% zit kun je die 3 x 12 dr. 3% weer vervangen door 1 dr. 35%.

Dat is dan 2 dr. 35% (= weer gelijk aan 24 dr. 3%)

Poekie

Het bovenstaand kan er effe niet in bij. Vannacht is Tara, mijn laatste poesje overleden.

Ze was bijna 16 jaar, had ruim een week geleden al een beroerte gehad, gisterenavond kreeg ze 2 epileptische aanvallen en om 1 uur nog 1, waarna ze rustig insliep.

Heb bijna al mijn poezen moeten laten inslapen bij de DA, maar dit is heel rustig gegaan. Ik had al een jaar geleden kleine erwtjes van bultjes gevoeld dus ze had kanker maar zo snel had ik toch niet verwacht.

Terug naar boven, dus ik neem en 35 % en de 3 % tesamen ?

Ageeth,

Allereerst gecondoleerd met het verlies van je kat.

Wat betreft je vraag:

Poekie zegt hier dat 12 druppels van 3% neerkomen op 1 druppel van 35%. Als je dus op 12 druppels 3% zit kun je net zo makkelijk 1 druppel 35% nemen, dan hoef je i.p.v. 12 keer druppelen maar 1 keer te druppelen. Je kunt daarna dagelijks de driemaal daagse dosis 35% op hogen met 1 druppel. Dus de tweede dag 3 x 2 druppels 35%, de derde dag 3 x 3 druppels 35%, de vierde dag 3 x 4 druppels 35%, etc. Normaal zou je moeten stoppen bij 3 x 25 druppels, maar als je kanker hebt kun je doorgaan naar 3 x 50 tot wel 3 x 75 tot wel 3 x 100 druppels per dag.

Mike

Dank jullie wel.

Of ik zo hoog kom (100 druppels) daar twijfel ik nog aan. Zolang ik in het gips loop doe ik rustig aan. Woensdag nog 3 weken en dan revalideren.

Heb een zeurderige pijn in mijn rechterschouder/nek die ik voorlopig nog niet in verband breng met H202.

Er kunnen zich slapende ontstekingen gaan openbaren. De H2O2 versnelt de stofwisseling, waardoor er meer lichaamswarmte ontstaat. Op plekken waar het lichaam voorheen niet kon ontsteken omdat het zelf onvoldoende hitte kon opwekken, kan dit nu ineens wel en er ontstaan ontstekingen. Deze waren al die tijd latent aanwezig, maar worden nu zichtbaar en voelbaar. Los van het ongemak dat dit oplevert is dit een positief teken! De H2O2 draagt vervolgens bij aan het versneld wegwerken van de ontsteking. Logisch, want alles loopt, draait en stroomt dan weer lekkerder en het lichaam kan letterlijk de vinger op de zere plek wijzen.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan