H202

Ik ben benieuwd waard dit allemaal op uitdraait. Ik hoop dat dit mijn knieschijf/pees ook gunstig beinvloed.

Bedankt lieve mensen..

Dat is erg verdrietig, om een poesje te moeten missen, zeker als je deze al 16 jaar hebt gehad.

Bij pijn in schouder/nek kun je ook nog denken aan je lever. Leverreinigingen/leverthee met gember.

Ik krijg steeds meer moeite met ontlasting. Ik zit nog maar op 10 druppels. Kan je de druppels ook toevoegen aan wat opgeloste magnesiumcitraat?

Ik zit nu op 7 druppels 35%. Krijg hartkloppingen zodra ik (ongeveer 1 uurtje na het innemen) iets te eten neem. Nu ben ik bang dat dat erger kan worden.

Tob ook met een onsteking in mijn linker voet (al week nu) Gezien ik rechts al niet lekker loopt iprobufen ingenomen, haalt de pijn iets weg.

Heeft iemand die hartkloppingen ook als bijwerking gehad?

Quote:
Kan je de druppels ook toevoegen aan wat opgeloste magnesiumcitraat?

In verband met oxidatie van de magnesiumcitraat is dit niet aan te raden.

Quote:
Ik krijg steeds meer moeite met ontlasting. Ik zit nog maar op 10 druppels.

Quote:
Ik zit nu op 7 druppels 35%. Krijg hartkloppingen zodra ik (ongeveer 1 uurtje na het innemen) iets te eten neem. Nu ben ik bang dat dat erger kan worden.

Tob ook met een onsteking in mijn linker voet (al week nu) Gezien ik rechts al niet lekker loopt iprobufen ingenomen, haalt de pijn iets weg.

Hieruit blijkt dat een zeer kleine dosering aan de ene kant veel losmaakt, maar dat je ontgiftingscapaciteit (lever, darmen en nieren) niet goed functioneert, waardoor je verstopt raakt. Een verdere indicatie is een versneld metabolisme, waardoor het lichaam hittemachismes opwekt, waartoe het voorheen niet in staat was. De ontsteking in je voet was al die tijd slapende, het lichaam heeft nu pas de kracht om te ontsteken. Die Ibuprofen is niet zo'n goed idee. Dit is de grootst mogelijke rotzooi die maag- en hartproblemen kan veroorzaken en je lever en nieren vergiftigt. En die functioneren al niet lekker! Beter is om het een natuurlijke ontstekingsremmer als dierlijk bijnierextract te nemen. De hartkloppingen zouden hiermee ook wel eens kunnen verdwijnen, want dit duidt op bijnieren die op hun tenen lopen.

Mike

Mike dat mijn nieren, lever niet goed functioneren dat wist ik, een bloedonderzoek vorig jaar dec wees dat al uit. Gevolg van o.a. Xeloda.

Ik kwam niet meer vooruit sinds een week, noodgreep.

Ik denk dat die voet ook met overbelasting kampt, gezien ik rechts in gips loop.

Vorig jaar voet gestoten, gaf ook zo'n reactie.

Ga adrenorm bestellen.

Quote:
Mike dat mijn nieren, lever niet goed functioneren dat wist ik, een bloedonderzoek vorig jaar dec wees dat al uit. Gevolg van o.a. Xeloda.

Ik heb de bijsluiter er even op nagezocht. Hier is de lijst met bijwerkingen:

Quote:
Mogelijke bijwerkingen (o.a.)

Ademnood (dyspnoe)

Angina pectoris

Braken

Buikpijn

Depressie

Diarree

Droge mond

Eetlust, verminderde (= anorexie)

Geelzucht (= icterus)

Gevoelloosheid en tintelingen van de huid

Gewrichtspijn (= artralgie)

Haaruitval (= alopecia)

Handpalmen en voetzolen: rood worden, zwellen en vervellen (= hand-voet-syndroom)

Hartinfarct

Hoofdpijn

Huid-aandoeningen, o.a. roodheid, jeuk, donker worden (= hyperpigmentatie)

Huidontsteking (= dermatitis)

Nagelafwijkingen

Koorts

Longaandoeningen, waaronder hoest zonder opgave van slijm (= niet-productieve hoest)

Lusteloosheid

Maagdarm-stoornissen (= dyspepsie)

Mondontsteking (= stomatitis

Misselijkheid

Neusbloedingen (= epistaxis)

Oogbindvlies-ontsteking (= conjunctivitis)

Pijn in de ledematen

Pijn in de bovenbuik

Pijn op de borst

Slapeloosheid

Smaakstoornissen

Rugpijn

Tranenvloed

Vochtophoping (= oedeem) in de onderste ledematen

Vermoeidheid

Verstopping (= obstipatie)

Uitdroging (= dehydratie)

Winderigheid (= flatulentie)

Zwakte, gevoel van krachteloosheid (= asthenie)

Mijn vraag is: waarom blijf je rotzooi slikken? Je zou na die xeloda al beter hebben moeten weten!

Mike

Mike ik heb die xeloda op voorschrift van die duitse arts geslikt. Toen ik naar Duitsland ging dacht ik dat de simoncini-methode mij hopelijk zou kunnen genezen. Gelukkig was die arts zo eerlijk mij te zeggen dat het geen wondermiddel is.

Als je er voor staat (zoals ik) en die arts zegt een lage dosering kan geen kwaad en met alle andere goede therapieen die ik heb gedaan, dan doe je het gewoon...

Overigens heb ik nauwelijks bijwerkingen gehad, alleen lichte handverkleuring en droog.

Dat ik een pijnstiller heb genomen was omdat ik niet kon lopen van de pijn, na een week strompelen en verbeten rond gelopen te hebben, was ik het zo zat.

Ik weet donders goed dat het rommel is..

Helaas is de manier van denken van Simoncini nog steeds heel erg Pasteuriaans. Kanker is geen schimmel. Er is geen bacterie of schimmel die ziekte veroorzaakt, de micro-organismes zijn aaseters die komen nadat de omgeving verzwakt is en ze doen zich tegoed aan dode of halfdode cellen en aan gifstoffen. Het is de vervuilde omgeving die de ziekte veroorzaakt, de micro-organismes helpen juist mee de rommel op te ruimen. Dat kanker en schimmels samen gaan bestrijd ik niet, het is alleen niet de schimmel die de kanker veroorzaakt.

Vanuit een dergelijk Pasteuriaans anti-denken ligt het in dezelfde lijn om een giftig 'medicijn' als Xeloda voor te schrijven. Absurd, want de kanker kan alleen gedijen in een giftige omgeving, dus nog meer gif toevoegen is niet de juiste weg. Nog meer gif lokt nog meer schimmels en vervolgens ga je deze met bica te lijf. Je ziet bij Simoncini weliswaar successen, maar net als met de reguliere 'behandeling' (over vergiftigen gesproken: bombardeer het al zieke lichaam met nucleaire straling en met verdund mosterdgas!) is er een groot risico dat de kanker terugkomt. Schimmels tegengaan bij kanker is evengoed symptoombehandeling, want de vervuilde omgeving die de schimmel lokte wordt niet opgeruimd.

Mike

Aagjeadvocado, ik heb jarenlang last gehad van hartkloppingen en nu al maandenlang niet meer, ik heb redelijk hoge dosering H202 gebruikt, lange tijd, nu even terug gebracht naar 12 druppels 35%, en ik gebruik adrenal. Verder heb ik sinds een week een ozongenerator, en ik vind deze geweldig. Ik neem hem mee naar bed en overdag weer mee naar beneden. En ozoneer mijn water.

Overdag 3 x 20 druppels en 's avonds 10.

Dus in totaal 70.

Ik doe het nu even een tijdje rustig, paar maanden op 4 x 3 drupples en de ozongenerator. En over een paar maanden misschien wel weer omhoog.

Ik kom voorlopig niet verder dan 3 x per dag. Ik vergeet steeds na je 2 uur moet wachten met eten, je loopt heel de tijd op de klok te kijken. Net eet ik weeer een roggeboterham zonder er bij na te denken. Vind het wel een gedoe..

Kan je ook zomaar overschakelen en de druppels in een smoothie doen? En dan weer in water/sole alleen?

Ik red het maar eenmaal per dag met de H2O2. Ook ik vergeet het, zeker op mijn werk vind ik het onhandig. Voordat ik er erg in heb, heb ik een appel of zo gegeten.

Nog steeds neem ik 3%. Het maakt me niet uit om meer druppels te gebruiken. Momenteel zit ik op 48 druppels in de ochtend, bij het wakker worden. Gecombineerd met sole.

Daarnaast druppel ik sinds ongeveer een week twee maal per dag, de 3% op een hardnekkige eczeem plek op mijn hand, die zomaar opeens verscheen. Maar tot nu toe niet echt met resultaat.

Ik heb wel harde keutels die wel komen maar (wat n praatje)hiervoor ging het wel soepeler....

Heeft iemand ooit DMSO gebruikt om meer zuurstof binnen te krijgen ipv H2O2?

DMSO bevat ook oxygen.

"The most important attribute of DMSO in the fight against viruses is it’s unique ability to enter the cell itself raise the oxygen levels and kill the virus. This has been proven."

Ik ging H2O2 bestellen, maar ik heb nog een pot DMSO staan die ik nog niet heb opgebruikt. Dan zou ik die misschien beter eerst gebruiken..

ik heb inmiddels ook h202 gekocht en gebruikt, maar moet wel zeggen dat als ik geplast heb dat het van onderen wel een soort brand.

is dit normaal??ik dacht ook dat ik het zo voelde als ik de grote boodschap heb gedaan.

ik gebruik ongev.3x 8 druppels per dag

Heb ik zelf niks van gemerkt.

Maar ik kan het me ook nauwelijks voorstellen, klinkt meer als blaasontsteking.

De H2O2 is wanneer het in de blaas aankomt allang uiteen gevallen in water en zuurstof.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan