H202

Lola,

Het klinkt alsof je aan het ontzuren bent. De waterstofperoxide is basisch en bevrijdt je van ongewenste zuren die je in de loop der jaren hebt opgestapeld. Het lichaam kan niet ontgiften zonder zuurstof. Jouw twee ontgiftingsorganen, de lever en nieren, lozen momenteel allerlei zure, bijtende rommel omdat de waterstofperoxide je stofwisseling versnelt.

Mike

ik denk dat ik geen blaasontsteking he hoor, omdat ik de waterstofperoxide ook echt ruikt met plassen.

en ik heb geen pijn met plassen maar het is een wat branderig gevoel.

ik denk dan toch dat je gelijk hebt mike!!

naja jij roept altijd beter der uit dan erin, ben er wel blij mee.

Ik heb dus ook dat mijn plas brandt sinds 2 weken terwijl het geen blaasontsteking is: ik weet heel goed wat een blaasontsteking is.

Maar ik gebruik geen waterstofperoxide.

Wel lig ik snachts 3 uur in de ozonlucht (maar dat is al zo sinds november 2011).

En ik drink 3 x pdag citroendrank (doe ik ook al langer) met o.a. mariadistelzaadjes en gember en ik eet veel andere zure producten (zuurkool oa en kwark) - maar dat doe ik ook al langer.

Of misschien omdat ik grapeseedextract gebruik sinds 3 weken?

Geen idee waarom ik dit nu (pas) heb.

Ik dacht omdat ik misschien gestopt ben met veel water drinken.

Hoe minder water je drinkt hoe zuurder de plas is.

Quote:
Hoe minder water je drinkt hoe zuurder de plas is.

Dat komt omdat de zure rommel dan niet verdund wordt en dan krijg je een concentratie. Waarom je het nu pas ervaart? Waarschijnlijk omdat je nieren nu pas sterk genoeg zijn om het via de urine weg te werken.

Mike

Hoe lukt het jou om 's nachts 3 uur in de ozonlucht te liggen? Mijn generator gaat max tot 30 minuten, en dan moet ik deze opnieuw instellen.

De nieren nu pas sterk genoeg, dat klinkt in elk geval hoopgevend.

Ik heb al wel gelezen Mike dat bij jou de ontlasting je gat uitbrandde.

Maar het kan dus kennelijk ook via de nieren (ontzuren).

Ja klinkt logisch, maar ik had dat niet eerder gerealiseerd.

@ Dirtsa, mijn huidige ozonmachine kan een uur achter elkaar draaien.

Het is deze; http://www.ebay.com/itm/New-600mg-O...Kitchen_Appliances_US&hash=item255c29a1d7

Die zet ik aan als ik ga slapen.

Je hoort hem wel een beetje draaien hoor.

Niet heel erg.

Die van jou is meer geluidloos dacht ik van wat ik las toch?

Dan sta ik snachts altijd nog een keer op om te gaan plassen en dan zet ik hem nog een keer aan.

En meestal word ik nog wel een keer wakker tussendoor en dan zet ik hem nog een keer aan en zo kom ik aan mijn drie uur.

Beetje omslachtig maar voor mij werkt het.

Het is helemaal omslachtig als mijn vriend hier is.

Dan ga ik snachts naar de andere kamer met ozonmachine en al mijn beddegoed en ik ga daar verder:-)

Hoe gaat het eigenlijk met jou en je ozonmachine?

Heb je er reacties op gehad al?

Ik heb trouwens gemerkt dat ik nu beter tegen de sigarenrook van mijn vriend kan dan een jaar geleden.

Een jaar geleden als hij in mijn buurt binnen rookte dan had ik erge last van mijn longen erna.

Nu niet meer.

Meestal rookt hij buiten, maar als het zo koud is wil hij binnen wel eens een sigaartje roken.

Beter is als hij helemaal stopt natuurlijk, maar hij is al aan het afbouwen.

Ik wilde alleen nu aangeven dat mijn longen in betere conditie zijn.

Mogelijk vanwege de ozon? (ik doe het sinds half november en ga door tot half april en dan stop ik 5 maanden en daarna begin ik weer 5 maanden).

Of misschien omdat ik anderszins toch aan het beteren ben?

ps ik had twee ozonmachines op 2 verschillende kamers staan, zodat ik niet met ozonmachine hoefde te slepen nachts, maar eigenlijk ook eentje in de aanslag ivm een naaste die kanker heeft in de hoop dat die misschien een dag het licht ziet. Maar dat ziet er voorlopig nog steeds niet naar uit jammer genoeg.

Maar die ene ozonmachine is dus gevallen 3x.

En de 3e keer ging die echt raar doen.

Ze kunnen dus echt kapot, maar dan moet je er wel wat voor doen.

pps een vriendin van mij blijkt nu ook al aan het stoppen met roken geslagen te zijn, terwijl ze ook kettingroker was.

Maar zij heeft nu astmatische bronchitis, had ze eerder niet.

Ik probeer haar nu ook een ozonmachine aan te smeren.

Volgens mij wil ze dat ook wel.

Mijn moeder, ook een kettingroker, die ligt er ook al in te slapen.

Ik vind de ozonmachine echt geweldig, of het al helpt? pfff, moeilijk te zeggen hoor. maar het voelt erg goed, ik slaap er gemakkelijk bij in...en wordt dan weer opgeschrikt door het piepje omdat de 30 minuten om zijn.

Ik heb dus de ozongenerator uur aan bij het inslapen en overdag zoveel mogelijk. (man en kinderen vnden de lucht stinken, ik vind de lucht juist lekker ruiken :lol: )

Ik ozoneer ook mijn water om te drinken en de groente voor het eten. En olijfolie.

Ik heb al eerder gelezen dat je 5 maanden moet ozoneren en dan weer 5 maanden niet, waarom is dat eigenlijk?

En in ons huis mag dus echt niet gerookt worden, gatverdamme, dit vind ik echt zo goor. Altijd al gehad trouwens. Ik ga ook niet meer naar visites waar gerookt wordt binnen en ook feestjes mijd ik zoveel mogelijk als er binnen gerookt wordt. gelukkig is dit steeds minder het geval.

Ozon ruimt wel rooklucht en andere nare luchtjes op, op natuurlijke wijze. Ik zou niet weten waarom je 5 maanden op of 5 maanden af ozon zou moeten gebruiken. Ik ga mee met de titel van het boek van Ed McCabe: Flood Your Body with Oxygen!

Mike

Mike, dat dacht ik dus ook al. tenminste ik kon geen reden bedenken waarom ik ook weer 5 maanden zou moeten stoppen. Maar op de een of andere manier popt dit advies steeds weer ergens op.

Er is ongelooflijk veel disinformatie over actieve vormen van zuurstof als ozon en waterstofperoxide. Als men geen kennis meer kan onderdrukken gebruikt men verwarring als wapen door heel veel tegenstrijdige informatie te verspreiden. Gebruik daarom je gezonde verstand: geleefde kennis boven geleende kennis!

Mike

Ik slaap met de ozone generator langs mijn kant van het bed...en aan de andere

kant van de kamer is het raam op..

Ik slaap er geweldig mee....en sinds de tijd dat ik m gebruik..heb ik geen enkele

keer meer krampen in voeten en kuiten gehad.

Wel heb ik op een site van een ozone-dokter gelezen...dat het bij goedkope machines

beter is..als de ozon door olie laat lopen..en het zo inademt.

Dit heeft dan vooral te maken...met hoe de machine lucht aantrekt.

Ik zie bij dat ding wat ik heb...ook nergens een ventilator o.i.d. zitten...alleen

2 kleine gaatjes aan de onderkant..dus weet niet of dat ding daardoor de lucht

aanzuigt.

Ik zet de ozone generator zelfs half in slaap weer aan...dan zoek ik m'n zapper..die

ergens in bed ligt...en ben weer vertrokken.

Dia.

Ik zit nu op 16 druppels 35%. Ik vind het innemen steeds moeilijker worden. Ik moet er bijna van kokhalzen. Kan ik nu gewoon overschakelen om de druppels in een smoothie te gooien? Of is dit beter niet te doen?

Miisschien is dit kokhalzen een teken dat je het even rustig aan moet doen, blijf een poosje op deze dosering tot je er niet meer van hoeft te kokhalzen.

Ik deed ze samen met sole/appelazijn en honing in water. Misschien helpt dat.

Nog meer mengen op je bed smorgensvroeg, was al blij dat het met sole redelijk zonder morsen gaat. Doe wel effe rustig aan. Honing is toch ook weer suiker

Quote:
Kan ik nu gewoon overschakelen om de druppels in een smoothie te gooien? Of is dit beter niet te doen?

Absoluut niet doen! Dergelijke hoge doseringen zorgen voor oxidatie van voedsel in je smoothie. Met name geoxideerde vetten en cholesterol zijn zeer schadelijk!

Mike

Mike ik had toch ergens gelezen dat jij iets van 23 druppels in een yogurtsmoothie deed?

Of heb ik dit mis?

Mike, nog even voor de zekerheid, weet jij soms of H202 geen problemen geeft als je het tegelijk inneemt met schildklierhormoon?

Quote:
Mike ik had toch ergens gelezen dat jij iets van 23 druppels in een yogurtsmoothie deed?

Of heb ik dit mis?

Dat heb je inderdaad mis. Ik doe er hooguit 3-4 druppels in, niet meer.

Quote:
Mike, nog even voor de zekerheid, weet jij soms of H202 geen problemen geeft als je het tegelijk inneemt met schildklierhormoon?

Ik durf het niet met zekerheid te zeggen. Ik zou geen risico nemen als ik jou was!

Mike

ik gebruik al een paar dagen 3x per dag H202 3% en echt ik gebruik al 1 dag wel 2 x 30 druppels want de derde keer deze dag moet ik nog doen.

maar ik moet je zeggen ik merk er weinig( klein beetje moe) van klopt dit wel??

ik bedoel doe ik iets fout?of is mijn H202 te oud aangekocht.

grt lola

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan