H202

2 x 30 druppels 3% komt neer op minder dan 3 druppels 35%. Dat is nog een relatief lage dosis. Geloof mij maar, je gaat vanzelf iets merken naarmate je qua dosering omhoog gaat!

Mike

Quote:
Ik durf het niet met zekerheid te zeggen. Ik zou geen risico nemen als ik jou was!

Oke dan heb ik nog maar een mogelijkheid op de dag en dat is een half uur voor het avondeten, ik hoop dat dat geen probleem is dan is het in ieder geval wel zo'n 1,5 uur nadat ik tussendoor wat heb gegeten.

Ha ha ik eet dus de hele dag ;-)

@aagje,
Quote:
Ik zit nu op 16 druppels 35%. Ik vind het innemen steeds moeilijker worden. Ik moet er bijna van kokhalzen. Kan ik nu gewoon overschakelen om de druppels in een smoothie te gooien? Of is dit beter niet te doen?

Je kunt toch ook de 16 druppels over 2 glazen water verdelen? Het gaat er om dat je die 16 druppels binnen krijgt. Dat kan ook over 2 glazen achter elkaar.

Ja, het is water en zuurstof tegelijk. Uitdroging en verstikking zijn zo ongeveer de grootste problemen die de moderne mens ervaart en beide kunnen met H2O2 worden aangepakt.

Mike

Is een idee ja, verdelen over 2 glazen, bedankt voor de tip.

Zou het ook in thee kunnen?

Ik wil nu H202 gaan bestellen.

Wij hebben allebij geen chronische klachten oid en zijn redelijk vitaal.

Wat is wijsheid? 3% bestellen en dan opbouwen?

Of 35% aanschaffen en verdunnen. Of allebij bestellen? Mijn vriend wil zijn moedervlekken ermee behandelen gezien de reacties op mijn topic over moedervlekken.

Moet je 35% verdunnen met gedestilleerd water zoals vermeld op unlimited health? En waar doe je de verdunning in?

Ik heb zelf het idee dat ik wel gelijk die 35% aankan of is dat te radicaal?

Met hoeveel druppels beginnen en per hoeveel opbouwen? Er staat zoveel in dit topic dat ik door de bomen het bos niet meer zie.

Kan ik mijn kinderen van 2 en 4 jaar ook geven en zo ja hoeveel?

Sorry voor alle vragen maar kom er niet echt uit.

ik heb 35% besteld, de 3% heb je wel een keer op. En er zelf 3% van maken is gemakkelijk.

Of je meteen 35% aankunt, daar kom je pas achter als je het probeert.

Ik ben wel begonnen met 3%, en dan niet te snel omhoog, in het begin.

Ik ken geen adviezen voor kinderen, ik geef de jongste 3 dr 3%verdunning in glas water.

En gebruik deze verdunning ook voor wondjes en tandenpoetsen.

Hoi Dirtsa,

Wat bedoel je met die 3% heb je wel een x op?

Als je die 35% verdunt naar 3 waar doe je dat in en doe je dat gewoon met kraanwater of heb je gedestilleerd water erbij?

Ik bedoel, als je de 3% verdunning aanschaft, dat je dan hoogst waarschijnlijk al snel weer een keer een fles moet bestellen. Het kan snel gaan.

Ik heb water uit de britakan, en dat gebruik ik om te verdunnen. 1 deel 35% op 11 delen water.

Dit liefst in een potje van bruin glas of donker wegzetten ( weet niet waarom. sorry).

Als je de 35% besteld, draag dan de eerste keer handschoenen als je de fles uit de verpakking haalt. meestal is de zak waar deze inzit wat nat. En je krijgt altijd reactie op de huid als je 35% morst, witte plekjes/branderig gevoel. het kan geen kwaad hoor, binnen half uur is je huid weer normaal/geen schade dus.

Ik ben niet zo fan van de smaak van H2O2 en zoek manieren om het mezelf ongemerkt toe te dienen. :twisted:

Als ik nou gewoon door de dag heen zo nu en dan eens een drupje (of 2 a 3) 35% in mijn drinken doe, kan dit dan kwaad als ik het voor of na het eten of in het eten zelf? Ik begrijp dat je geen 35% zo in het eten kunt druppelen, maar bijvoorbeeld aangelengd in wat water water en dan door een soep of saus?

Mij lijkt het wel kunnen omdat ik dacht dat jullie het ook in je smooties doen. Vanaf hoeveel druppels is er kans op oxidatie-reacties met de voedingsstoffen?

Quote:
Dit liefst in een potje van bruin glas of donker wegzetten ( weet niet waarom. sorry).

Om oxidatie te voorkomen, hoe tegenstrijdig dit ook klinkt. De kracht kan afnemen door blootstelling aan zowel licht als lucht.

Mike

Quote:
Ik ben niet zo fan van de smaak van H2O2 en zoek manieren om het mezelf ongemerkt toe te dienen.

Dit heb ik al vaker aangegeven: combineren met appelazijn, honing en Sole. Je proeft er niets van!

Ikzelf zou nooit boven max. 4 druppels 35% gaan.

Mike

Ik zit nu op 20 druppels, verdeelt over 2 glazen, straks bij de 30 dan maar 3 glazen.

Ik vind het nog steeds te smerig voor woorden.

Wat ik me nu afvraag, moet ik een zapper aan bestellen? wat doet dit?

Ik merk overigens niet veel, geen hoofdpijn. Heb ik sinds de operatie (aug) nog 1 maal wat flauwig gehad. Wel prikkels in mijn body, onder het litteken tintelingen. Ontlasting gaat soepeler.

Zijn er heftige bijwerkingen bekend naarmate men hoger gaat? Of hoeft dit niet bij iedereen zo te zijn?

Mike, ik denk op 35%, gezien haar reactie 3 dagen geleden:
Quote:
Ik zit nu op 16 druppels 35%. Ik vind het innemen steeds moeilijker worden. Ik moet er bijna van kokhalzen.

Aagje,

Als er relatief weinig gebeurt bij 20 druppls 35% is er maar 1 conclusie mogelijk: je hebt extreem zuurstoftekort. Geloof mij maar, als jij je 'plafond' bereikt ga je dit echt wel merken - en hoe!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan