H202

Wat kan er dan o.a. gebeuren? Ik wil het weten omdat ik zeer moeilijk loop nu, het gips is eraf en het valt erg tegen. Voel wat ik al eerder zei wel prikkels onder het litteken en elders in mijn lichaam

Heb zelden diaree, vorige week na een appelsmootie en bitterzout, 2 dagen erna wat diaree.

Tot hoe hoog zijn de meeste van jullie gekomen die het geslikt hebben? (H202)?

Aagjeavocado: ik ervaar iets vergelijkbaars als jij. Een tijdje geleden struikelde ik nog over 8 druppels, nu kan ik 15 druppels van 35% zonder problemen innemen. Als ik meer neem word ik misselijk. Ik blijf net zolang op een dosering hangen tot ik het gevoel heb verder te kunnen. Ik merk dat meestal aan dat ik aan de smaak begin te wennen. Misselijkheid is ook een grens. De ontgiftingsverschijnselen die ik heb zijn niet heftig: pukkelige huiduitslag op mijn borst, wazig zicht en toegenomen lethargie en irritaties. Die laatste twee zijn wel vervelend maar meteen ook een kans voor zelfonderzoek. Diarree heb ik nooit, is voor sommigen nu eenmaal geen ijkpunt, voor jou kennelijk ook niet. Word er dan niet onzeker van als jij één van de weinigen blijkt te zijn. Ga lekker zo door en neem je eigen tijd.

Hilda

Ik slik nu sinds een week elke ochtend 25 druppels 35% H2O2(langzaam opgebouwd met elke dag een druppel erbij). De smaak is erg BAH!

Krijg het met zeer veel moeite weg: neem snel erna en glas met sole maar daardoor is de smaak nog niet weg, en daarom nog een maar korrels keltisch zeezout erachteraan, dan gaat het wel.

Maar ik heb eigenlijk geen ontgiftigingsverschijnselen, of ik merk ze niet op, of ik ervaar ze niet als zodanig.

Ik twijfel of ik nog meer druppels in moet gaan nemen.

Marian

Marian, waarom neem je druppels niet in een glas water, tegelijk met de sole/appelazijn en theelepel honing? Dit is veel gemakkelijker drinken, smaak is dan veel beter.

In glas water met sole had ik al geprobeerd maar H2O2 proef ik er erg bovenuit. Ik zal er eens appelazijn bijgooien, honing wil ik eigenlijk zo min mogelijk gebruiken ivm de suikers.

Neem je verder nog veel suiker dan ? Ik denk niet dat af en toe lepeltje honing in water veel kwaad kan.

Suikergebruik valt wel mee; ik neem elke dag een havermoutkoekje of een blokje chocolade

(wel beide zelfgemaakt met Billingtons melassesuiker en kokosolie, dat wel)

Verdelen over 2 glazen heb ik al vaker geprobeerd, vanmorgen appelazijn en sole, maar de H2O2 brand er toch doorheen.

Ik vraag me af tot hoeveel druppels je eigenlijk kunt gaan?

Marianu, hoeveel H202 je kunt nemen staat uitgebreid in dit topic. Mocht je daarna nog vragen hebben kun je die natuurlijk stellen. :-)

Volgens Mike bij kanker 100 druppels.

Ik weet niet of ik dat ga halen, met een beetje appelazijn gaat het ietsje beter, brrrrr.

Wie kan mij vertellen wat een zapper doet?

ik zit nu op ca.4 druppels per dag en krijg op sommige dagen druk op mijn rechter oog, net of hij uit de oogkas naar voren wil!!!

De volgende dag minder ik dan en trekt het weg!

Ik neem aan dat dit aan de h2o2 ligt??

gr. compex

@Mike, waarom zou je nooit meer dan 4 druppels van 35% gebruiken? Omdat ik hier aanzienlijk hogere aantallen lees :wink:

@ angele

Ik denk dat mike hierbij bedoeld ; max 4 druppels als je het combineert met iets anders omdat dat miss gaat oxideren

Ik heb sinds 2 dagen een beslagen en glad aanvoelende tong. Ziet er een beetje ziekelijk en niet zo fris uit. Zou dit kunnen komen door de ophoging van H2O2? Ik gebruik nu iedere ochtend 72 druppels 3%. Denk er overigens nu wel over om ook de 35% aan te schaffen, scheelt tellen.

Boschje ik voel ook wat aan mijn tong, glad en een beetje warm gevoel, gisteravond toen ik de druppels doorslikte voelde ik ook wat in mijn keel. ik zit op 22 druppels 35%.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan