H202

@Boschje: Ik ben ook met de 3% begonnen. Tweede fles is de 35% geworden. Scheelt tellen en deze fles gaat ook veeeeel langer mee! :lol:

Boschje ik neem ze 3 x per dag 22 druppels, verspreid over de dag. Ik zorg wel dat ik minimaal 2 uur van te voren goed gegeten heb want je voelt je echt niet lekker na het innemen. s'morgensvroeg is het moeilijkst..

In verband met mijn werk is het lastig om in de middag H2O2 te nemen. Vaak ben ik druk bezig en vergeet ik het. Zeker als ik me bij een wat hogere dosering niet lekker voel, na het nemen van de druppels, doe ik het liever niet als ik aan het werk ben.

Daarom neem ik alleen in de ochtend. Ik heb tot nu toe geen last na het innemen, ga vaak daarna een eindje joggen in het bos. Maar ik zit natuurlijk lang nog niet op de dosering waarop jij zit.

Ik vind het wel vies trouwens, beetje een chloorsmaak of zo.

Vies is nog zachtjes uitgedrukt, ik heb alles in de badkamer staan, zo dicht mogelijk bij mijn bed, als ik al in de badkamer komt en ik ruik de fles appelazijn begin ik al bijna de kokhalzen. Je proeft inderdaad chloor. Vanmorgen lukte het om alles in een keer zonder te proeven en ruiken door te slikken.

Mike ik drink het al met sole en appelazijn. In honing zit toch suiker? Neem ik liever wat chocolade

Daar heb je helemaal niets aan om gemakkelijker de H202 te nemen. Jij klaagt al een tijdje over de smaak van de H202/kokhalzen, vreselijk allemaal. maar je blijft weigeren een beetje honing in je glas te doen omdat je liever chocola eet. Ik begrijp het niet helemaal, eerlijk gezegd.

Dat je nu wat honing toevoegt, wil toch niet zeggen dat je nooit meer chocola mag?

Nee dat weet ik maar honing is suiker en dat wil ik beperken, ik zou beter geen suiker meer moeten nemen dus neem ik alleen een kop chocolademelk per dag. De chocolade moet je los zien van het innemen van H202. Ik gaf dat als voorbeeld van als je dan toch iets neemt waar suiker inzit.

Ik denk dat je mij verkeerd begrijpt. Ik zou liever ook wat honing erbij doen maarja...

Ik bedoel eigenlijk, stop even met de chocola(demelk) en neem de honing. De honig wordt in je lichaam weer H202, of zoiets :oops: en naar mijn idee even gezonder en gemakkelijker om je H202 in hoge dosering in te nemen. Je blijft niet je hele leven op zo'n hoge dosering, dus als je niet inmiddels afgekickt bent van de chocola dan kun je daar later weer mee beginnen.

Je kunt de honing zien als 'bonbontherapie'. Kankercellen voeden zich met glucose in het bloed en honing is glucose en fructose. In combinatie met een hoge dosis zuurstof zal de glucose gretig worden opgezogen door de kankercel om vervolgens een zuurstofdosis te krijgen en kanker kan niet overleven in een zuurstofrijke omgeving. Daarnaast bevat de honing inderdaad ook zelf nog waterstofperoxide.

Mike

Ik zit nu op 26 druppels 35%. Ik heb nog geen last van nare bijwerkingen. Moet ik me nu zorgen maken?

Het geeft aan dat je ernstig zuurstoftekort hebt en dus een dosering nodig hebt die een volwassen olifant nog kan vellen. Gewoon blijven opbouwen dus!

Mike

Aagjeadvocado,

Ik ben ook ooit tot de 38 druppels gegaan voor ik echt iets merkte. Was toen flink misselijk. Ik vond de smaak ook verschrikkelijk worden, dus met mijn stomme kop ging ik steeds minder water gebruiken, zodat ik niet zoveel hoefde te nemen. :lol:

Ben benieuwd hoe ver je gaat komen voor je iets gaat merken.

Ik heb op tv wel eens van die bikers gezien die een glas bier zonder te slikken naar binnen gieten. Dat ik ook wel willen kunnen. Ik heb er wel eens voor geoefend, maar het lukt me niet. Ik heb wel eens vaker bedacht om iets te maken met een trechter en een slang die je achter in je keel of slokdarm steekt. Dan giet je gewoon een fles H2O2 in de trechter en klaar is kees... :mrgreen:

Achter in de keel begint inderdaad de slokdarm maar ook de luchtpijp.

Kijk dan wel ff uit in welke je de H202 giet!

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan