G
Guest
Guest
Ik heb mijn H2O2 3%, sinds ongeveer anderhalve week, opgehoogd met 12 druppels. In totaal neem ik iedere ochtend nu 72 druppels 3%, vergelijkbaar met 6 druppels 35%. Nu voel ik me sinds een aantal dagen zo ongelooflijk moe. Links in mijn keel heb ik opgezette, pijnlijke klieren. Ook mijn bijholten spelen weer wat op. (Voel lichte druk) Mijn lichaam doet zeer, pijnlijke verzuurd aanvoelende spieren. Ook voel ik me wat down en chagrijnig. Kortom ik zit mezelf behoorlijk in de weg.
Kan dit van deze lichte ophoging van H2O2 komen? Is het een negatief signaal of juist niet en moet ik even doorzetten?
Ik lees soms dat mensen geen last hebben van een vrij hoge dosering H2O2. Het lijkt bij mij wel of iedere ophoging last geeft. Is dit een teken dat mijn lichaam er niet goed aan toe is? Ik hoog overigens heel langzaam op, steeds na een aantal weken.
Kan dit van deze lichte ophoging van H2O2 komen? Is het een negatief signaal of juist niet en moet ik even doorzetten?
Ik lees soms dat mensen geen last hebben van een vrij hoge dosering H2O2. Het lijkt bij mij wel of iedere ophoging last geeft. Is dit een teken dat mijn lichaam er niet goed aan toe is? Ik hoog overigens heel langzaam op, steeds na een aantal weken.