H202

Ik heb mijn H2O2 3%, sinds ongeveer anderhalve week, opgehoogd met 12 druppels. In totaal neem ik iedere ochtend nu 72 druppels 3%, vergelijkbaar met 6 druppels 35%. Nu voel ik me sinds een aantal dagen zo ongelooflijk moe. Links in mijn keel heb ik opgezette, pijnlijke klieren. Ook mijn bijholten spelen weer wat op. (Voel lichte druk) Mijn lichaam doet zeer, pijnlijke verzuurd aanvoelende spieren. Ook voel ik me wat down en chagrijnig. Kortom ik zit mezelf behoorlijk in de weg.

Kan dit van deze lichte ophoging van H2O2 komen? Is het een negatief signaal of juist niet en moet ik even doorzetten?

Ik lees soms dat mensen geen last hebben van een vrij hoge dosering H2O2. Het lijkt bij mij wel of iedere ophoging last geeft. Is dit een teken dat mijn lichaam er niet goed aan toe is? Ik hoog overigens heel langzaam op, steeds na een aantal weken.

De reden waarom de een met hoge doses niet of nauwelijks iets ervaart en jij met een relatief kleine dosis wel, heeft te maken met de mate van zuurstofgebrek waar je mee te kampen hebt. Mensen die met hoge doses weinig of niets ervaren hebben een groter probleem, want bij hen is het zuurstoftekort het grootst.

Je mag dus van geluk spreken dat je nu deze symptomen ervaart! Dis is pure ontgifting en dat is ook de bedoeling, want het lichaam kan niet effectief ontgiften zonder zuurstof. Je stofwisseling versnelt door de H2O2 en dat is positief! Je moet nu voor jezelf beslissen of je deze mate van ontgifting aankan en evt. zelfs wil/kan verhogen, of juist het hierbij laten of zelfs een beetje teruggaan qua dosis. Die beslissing is aan jou.

Mike

Voel wel druk in mijn schouders, net of er lucht in zit en verder ook wel veel spierpijn maar dit heb ik toch best wel vaak. Steken in mijn hoofd net of ik hoofdpijn ga krijgen maar zet niet door. Ook zak ik vandaag regelmatig door mijn rechterknie en heb ik een supergevoelige linkerhiel. Denk zelf overbelasting.

Van de week sávonds kon ik ineens bijna niet meer lopen en val ik ook op de stoel in slaap. Vind het nog steeds meevallen met bijwerkingen.

Dit betekent dat bij jou het zuurstofgebrek veel groter is en je gerust je dosis kunt blijven ophogen tot je wel heftigere bijwerkingen ervaart.

Mike

En zodra je heftige bijwerkingen heb wat dan? (niet dat ik ze heb) Op dat aantal druppels blijven en mag je dan aannemen dat je het juiste zuurstofpercentage in je bloed heb?

En wat voel/merk je als je bijnieren niet meer uitgeput zijn? Wanneer mag je aannemen dat ze hersteld zijn ?

Wie weet of ik waterstofperoxide 3% ook veilig kan gebruiken bij zwangerschap?

Ik neem het niet in met water, maar als een mondspray.

Kan er zo niks over vinden namelijk.

Ik ben vandaag ook begonnen met H2O2, 4 druppels, 35% op een flink glas water. Ik ga ook ophogen tot ik een heftige reactie bemerk.

Wat is voor mij een heftige reactie? Ik luister heel goed naar mijn lichaam en weet zo onderhand wel wanneer er 'iets' gebeurd. Duizeligheid of licht in het hoofd worden. Krampen of juist borrelen in mijn buik. Dunne of juist harde ontlasting. Veel of weinig naar de WC. Koude rillingen of juist warmte uitbraken.

Allemaal signalen die duiden op 'iets' in het lichaam, wat goed kan zijn of verkeerd. Zolang het lichaam een reactie geeft, weet het wat het aan het doen is en probeert mij erbij te betrekken om te stoppen of door te gaan. Pas bij echte pijn (dus geen kramp, maar echt steken) stop ik. Bij echte problemen, zoals ademhalen, duizeligheid, vlekken enz. stop ik ook.

Het is allemaal zo simpel, maar wel heel belangrijk. Ik leer elke dag weer principes, principes, principes. Die maken het leven zoveel eenvoudiger. Terwijl de maatschappij steeds meer gericht is op uitzonderingen, verschijnselen, excessen, uitspattingen enz.

Lekker aan de H2O2 omdat mijn lichaam daarom vraagt.

Lekker aan de H202 omdat mijn lichaam daarom vraagt.

Ferme uitspraak hoor, ik zit op 35 druppels 35 % inmiddels en ik vind het walgelijk.

Neem het niet meer op mijn nuchtere maag, maar na 2 uur flink eten.

Succes hoor Vrysuyer

Quote:
Wie weet of ik waterstofperoxide 3% ook veilig kan gebruiken bij zwangerschap?

Ik neem het niet in met water, maar als een mondspray.

Kan er zo niks over vinden namelijk.

Het zorgt ervoor dat je gaat ontgiften, en dat is sowieso niet aan te raden tijdens de zwangerschap, omdat de toxines dan bij je kindje kunnen komen.

Quote:
Ik zit op 35 druppels 35 % inmiddels en ik vind het walgelijk.

Ik vind dat het went. Ik heb een poos 30 druppels 35% met een theelepel appel cider vinegar en een theelepel sole op de nuchtere maag genomen. In het begin vond ik het zó vies dat ik er direct achteraan een pepermuntkauwgommetje moest nemen anders ging ik over m'n nek. Maar al snel was die kauwgom niet meer nodig, lekker was anders natuurlijk, maar de smaak was na even niet door m'n neus ademen (want dan proef je het pas echt) zo weg. Nu gebruik ik weer wat minder als onderhoudsdosis, namelijk 10 druppels samen met de ACV en de sole. En af en toe vraag ik me af of ik de H2O2 niet ben vergeten, zo weinig last heb ik ervan.

Dus doorzetten loont :wink:

mammaW, ik denk dat je gelijk hebt dat ontgiften in de zwangeschap niet verstandig is. Ik vraag mij echter af of je met mondspray H2o2 ontgift. Ik denk dat je hierdoor gewoon wat extra zuurstof in je cellen krijgt, en dat dit juist wel weer goed zou kunnen zijn.

Let wel, dit is mijn gevoel, geen weten hoor.

Enjoy jij neemt een pepermuntje erachter aan?? Ik dacht een uur geen eten?

Ik vlieg het eten bijna aan na een uur om de smaak kwijt te raken, ik vind niet dat het went. Ik kan de geur van appelazijn alleen al niet meer verdragen.

Ik neem de druppels alleen met water, niet meer met appelazijn en sole want dan is het nog smeriger. Ik begin nu pas om half 11.

In vergelijking vind ik Miracle Mineral Supplement (MMS), ook wel chloordioxide, vele malen smeriger. Zo'n zware zwembadsmaak over je huig krijgen is iets wat heel snel tegenstaat.

Ik ga eens bekijken of en hoe ik weerzin krijg tegen H2O2.

Quote:
aagjeadvocado schreef:

Enjoy jij neemt een pepermuntje erachter aan?? Ik dacht een uur geen eten?

Geen pepermuntje........pepermuntkauwgommetje :|

En daar kauwde ik dan twee keer op en spuugde het dan weer uit.

Maar het zakje is niet eens leeggeraakt, toen hoefde het al niet meer.

Oh ja........ik doe wel vier druppels stevia in het glas, anders vind ik de appelazijn inderdaad vreselijk smerig :twisted:

Je kunt stevia ook vervangen door een beetje honing.

Met wat zoetsel is zelfs appelazijn goed te doen hoor! :D

Aagjeadvocado, kun je mij uitleggen waarom je kokhalzend toch deze dosering aan wilt houden? Dan moet het of heel goed voelen (ondanks dat het vies smaakt) of je verwachting is dat dit ws het beste is.

Ik denk dat je moet luisteren naar je lichaam, als je ervan gaat kokhalzen, denk ik, dan zit je te hoog. Gewoon terug gaan tot je de juiste dosering te pakken hebt, die voor jouw lichaam acceptabel is en blijf dit een hele tijd volhouden. Dan is het ook veel gemakelijker, voel je je er beter bij, wordt je gelukkiger doordat de smaak niet meer vies is en daar vaart je lichaam wel bij.

Dirtsa je gaat me toch niet vertellen dat jij het lekker vindt?

Ik denk niet dat ik zou kunnen zeggen dat dit goed voelt. Moet dat dan?

Om het dragelijk te maken zou ik terug moeten naar de 30 druppels.

Zou het op deze dosering wel effect hebben?

Volgens Mike zou ik tot 100 druppels kunnen gaan.

En Dirtsa het is niet zo dat ik me perse aan deze dosering wil houden.

Vandaag effe een time-out genomen..

Ik vind het zeker niet vies, en ik ga niet zover dat ik ervan ga kokhalzen. ik kan mij niet voorstellen dat Mike bedoeld 100druppels 35%, in 1 glas. Misschien 4 x 25 druppels, dus 4 glazen verdeeld over een dag.

Ik ben gekomen tot volgens mij 4 x 17 druppels, en nu even weer op 4 x 4 druppels/ En de ozon generator.

Voor kankerpatienten gelden andere regels. Ze kunnen tot aan 100 druppels 35% in een glas, 3 x per dag (dus 300 in totaal) gaan.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan