H202

Je moet inderdaad tijd aanhouden voor het eten (30-60 min.) en na het eten (2 uur) om oxidatieve reacties met voedingsstoffen te vookomen. Wat betreft de maximumhoeveelheden H2O2, deze is voor gewone stervelingen bepaald op max. 25 druppels 35% 3 x per dag (dus 75 druppels in totaal). Voor kanker- en AIDS-patienten gelden er echter andere regels en kun je tot wel 100 druppels 35% 3 x per dag (dus 300 druppels in totaal) gaan.

Mike

Het volledige E book heb ik niet gelezen. Ik ga het zo downloaden. In het artikel herken ik veel. Ik slik nu adrenal sinds enkele weken. Daarnaast probeer ik mijn oude (stress) patronen en diepgewortelde strategieën (zoals pleasen ten kosten van mezelf, altijd maar onrustig jakkeren en jagen en constant moeten ) te doorbreken.

Mijn grenzen voelen en aangeven. Ik ben 48 jaar, maar het blijft moeilijk voor me. Op mijn werkplek is veel agressie en haantjesgedrag. Een ideale leeromgeving voor me. Wel zwaar soms door de confrontaties met mezelf. Soms zou ik dan ook willen dat ik wat minder gevoelig was.

Het lijkt wel dat vermoeidheid en mijn emoties (verdriet, boosheid) op dit moment als een lawine over me heen komen. Heeft mijn huidige voedingsstijl hiermee wellicht te maken?

Ik heb overigens enkele maanden geleden TSH laten prikken en die was 2,2. Mijn bloeddruk is prima, zeker niet hoog. Als ik het goed begrepen heb, is dit geen Hypothyreoïdie en dan bijnieruitputting. Of is dit te kort door de bocht gezegd. (Nuchter) glucose was ook prima:4,5

In de topic 'bloedtest resultaten' is hier al e.e.a. over gezegd. Jouw 'normale' TSH-waarde van 2,2 kan wel degelijk duiden op een (milde) trage schildklierwerking:

http://www.hypomaarniethappy.nl/onderbehandeld.htm

Jouw 'normale' glucose van 4,5 kan wel degelijk aan de hoge kant zijn als je bedenkt dat 5 echt het maximum is en niet 6, zoals de doktoren stellen. Bij 6 ben je al prediabetisch. Zoals vaker gezegd, referentiewaarden zijn nog geen optimale waarden. Onze norm voor 'gezond' is: half ziek.

Mike

"max. 25 druppels 35% 3 x per dag "

Ik dacht dat het 3% 25druppels 3x/dag was. Geen wonder dat ik nog niks van de slechte smaak proef..

kan ik dan meteen beginnen met 35% druppels in een glas water?

Die 3% gebruik je dan voor andere doeleinden zoals je huid, mondwater, enz?

Ik ben eerst begonnen met 3%, en toen ik op 11 druppels zat overgestapt op 35% en dit per 3 dagen in ieder glas een druppel erbij.

Ik ben maar door gaan druppelen met de 3% anders komt die fles nooit op volgens mij.

Wat kun je er nog meer mee doen dan je tanden poesten en op je huid?

Ik heb een 3% en een 35% gekocht.

De kleintjes geef ik smorgens in hun appelsap 3 druppels

De 3% ook bewaren voor als je kinderen wondjes hebben, om ontstekingen tegen te gaan.

Ik gebruik het ook in de klysma, spuit dit iedere avond op mijn gehemelte. En gebruik het ook met tandenpoetsen. Ik weet niet hoe groot jou fles is, maar ik moet nogal eens nieuwe maken.

Oja, je kunt dit ook gebruiken in de gieter om planten water te geven, of in spuitfles om je koelkast schoon te maken.

Of in het water voor je huisdier.

Ik heb de 3% gekocht, een 500ml fles.

Ik wil eigenlijk de 35% gaan doen want ik moet nu zoveel druppels doen.

Ik had gisteren maar gewoon 3x dat plastic dingetje volgezogen want had er geen geduld voor maar werd heel misselijk dus vandaag 3x.

Wat is de reden om het op je gehemlte te spuiten? Voor mondbacterieen ofzo?

Gisteren sprak ik een zwangere moeder die eierkoeken bij de bakker had gekocht. Ze vond ze vreemd chemisch smaken en was bezorgd terug gegaan naar de Bakker om navraag te doen. Toen vertelde de bakker dat ze waterstofperoxide erin doen om het beter te laten rijzen of gisten, vertelde ze. Ze was redelijk verontwaardigd dat ze rommel die gebruikt wordt om je haren te bleken in eten durven te doen. Dit kan ik me wel voorstellen als je H2O2 niet kent. Ik zou me echter meer zorgen maken over de suiker dan over de H2O2...

Vanochtend zag ik op het ontbijtprogramma van de BBC dat men in een ziekenhuis in Liverpool waterstofperoxide in de lucht sproeit om de MRSA-bacterie tegen te gaan. Eindelijk eens een beleid dat echt werkt, want hoe meer je een bacterie 'bestrijdt' hoe virukenter deze wordt. Met H2O2 neutraliseer je hem echter, een veel slimmere aanpak. Nu moeten ze in dat ziekenhuis nog bedenken dat H2O2 ook beter is dan antibiotica!

Mike

Ik blijf hangen op 35 druppels 3 x daags. Gisteren de bloeduitslagen gehad. T3< T4 binnen de norm, vit D 66. Alle andere waren ook prima volgens de arts.

Is het zinvol om te blijven hangen op de 35 druppels?

Kan je er overigens wat kaneel aan toevoegen?

ik heb nu H2O2 35% gekocht. Zit op 9 druppels in de ochtend en 4 in de middag.

Naast een extreem vermoeid gevoel doet mijn lichaam pijn, het lijken vooral de spieren te zijn. In mijn benen heb ik af en toe het gevoel dat er wat klem zit, misschien komt het vanuit mijn rug vandaan. Ook veel nachtelijk zweten, vooral in de liezen. Zou dit van het ophogen van de H2O2 kunnen zijn? Daarnaast behoorlijke hoofdpijn.

Is het mogelijk de H2O2 35% opgelost in water, in een (plastic) beker met deksel, mee naar mijn werk te nemen als ik een avonddienst heb? Of gaat dan de kwaliteit verloren.

Quote:
Is het zinvol om te blijven hangen op de 35 druppels?

Dat moet je voor jezelf bepalen. Heb je deze goede waardes te danken aan de H2O2-inname, denk je?

Quote:
Kan je er overigens wat kaneel aan toevoegen?

Ja hoor, geen probleem. Alleen oxidatie met vetten is een groot probleem.

Quote:
Naast een extreem vermoeid gevoel doet mijn lichaam pijn, het lijken vooral de spieren te zijn. In mijn benen heb ik af en toe het gevoel dat er wat klem zit, misschien komt het vanuit mijn rug vandaan. Ook veel nachtelijk zweten, vooral in de liezen. Zou dit van het ophogen van de H2O2 kunnen zijn? Daarnaast behoorlijke hoofdpijn.

Dat noemen we nou ontgifting. De gifstoffen laten los en wijzen met een grote vinger op de 'zere plekken'. Het nachtelijke zweten komt van bijnieren die het moeilijk hebben. Let er dus op dat je niet te veel te snel gaat ontgiften. Feit is in ieder geval dat de H2O2 je metabolisme verhoogt en het zuurstofgehalte in het bloed doet stijgen. Het lichaam kan pas bij voldoende zuurstof ontgiften, zoals je nu ook ervaart.

Quote:
Is het mogelijk de H2O2 35% opgelost in water, in een (plastic) beker met deksel, mee naar mijn werk te nemen als ik een avonddienst heb? Of gaat dan de kwaliteit verloren.

Dat moet kunnen. Als je echter zo heftig ontgift kan het je natuurlijk ook belemmeren in je werkzaamheden. Deze inschatting zul je zelf moeten maken.

Mike

Punt is Mike, ik vind het zo smerig, ik krijg een hekel aan appelazijn, honing, de geur alleen al, het pipetje te zien staan, alles doet me walgen.

Of ik goede waardes te danken heb aan WP weet ik niet..

Ik weet alleen dat ik niet verder kom dan 35 druppels, zit gewoon te gruwelen op de stoel nu. Dus besloten terug te gaan naar een lagere dosering.

Mike:
Quote:
Ja hoor, geen probleem. Alleen oxidatie met vetten is een groot probleem.

Ik las dat in moedermelk ook H2O2 zit. Waarom geeft dat dan geen probleem met het vet dat in de melk zit? Is dat omdat er slechts een heel kleine hoeveelheid H2O2 inzit?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan