Quote:
Is het zinvol om te blijven hangen op de 35 druppels?
Dat moet je voor jezelf bepalen. Heb je deze goede waardes te danken aan de H2O2-inname, denk je?
Quote:
Kan je er overigens wat kaneel aan toevoegen?
Ja hoor, geen probleem. Alleen oxidatie met vetten is een groot probleem.
Quote:
Naast een extreem vermoeid gevoel doet mijn lichaam pijn, het lijken vooral de spieren te zijn. In mijn benen heb ik af en toe het gevoel dat er wat klem zit, misschien komt het vanuit mijn rug vandaan. Ook veel nachtelijk zweten, vooral in de liezen. Zou dit van het ophogen van de H2O2 kunnen zijn? Daarnaast behoorlijke hoofdpijn.
Dat noemen we nou ontgifting. De gifstoffen laten los en wijzen met een grote vinger op de 'zere plekken'. Het nachtelijke zweten komt van bijnieren die het moeilijk hebben. Let er dus op dat je niet te veel te snel gaat ontgiften. Feit is in ieder geval dat de H2O2 je metabolisme verhoogt en het zuurstofgehalte in het bloed doet stijgen. Het lichaam kan pas bij voldoende zuurstof ontgiften, zoals je nu ook ervaart.
Quote:
Is het mogelijk de H2O2 35% opgelost in water, in een (plastic) beker met deksel, mee naar mijn werk te nemen als ik een avonddienst heb? Of gaat dan de kwaliteit verloren.
Dat moet kunnen. Als je echter zo heftig ontgift kan het je natuurlijk ook belemmeren in je werkzaamheden. Deze inschatting zul je zelf moeten maken.
Mike