H202

Ik denk mijn voeding redelijk goed te hebben maar jullie mogen hier alle advies in geven.

Ontbijt;

bruine boterham met gebakken ei en olijfolie

bruine boterham met olijfolie en rookvlees of casselerrib

Lunch; banaan/appel, boterham jonge kaas, boterham pindakaas, boterham zalmfilet of tonijn.

Diner; heel veel gestoomde groenten zoals broccoli, bloemkool, of rauwe groenten zoals witlof, bietjes, andijvie, of geroerbakte spinazie alles in kokosolie. Vlees is meestal kip, biefstuk of vis(tonijn/pangasusfilet) Alles gebakken met een ui en veel knoflook.

Drank is gekookt water soms met honing en kaneel of gember erin. Kopje groene thee en savonds bij het eten een/twee rode wijn(merlot)

Naarje ik denk dat je zo wie zo teveel brood eet en te weinig verzadigd dierlijk vet. En als je brood eet, is zuurdesem brood een betere keuze dan gewoon brood. Je gebruikt olijfolie, beter zou zijn dik roomboter (liefst rauwe boter) met bijv rauwe kaas en gebakken eieren, als je eieren verdraagt.

Ik denk dat je bewerkte vleeswaren eet, zoals casselrib en rookvlees.

Bak eens eens wat lever in ghee of in vet. Of maak eens een goede vette soep met mergpijpen. De merg later in de soep doen en lekker mee op eten. Eventueel nog een flinke scep ghee en kokosolie erbij.

Je eet teveel koolhydraten (brood,banaan,pindakaas)

Drink eens rauwe melk, dit is rijk aan verzadigd dierlijk vet.

@Naatje,

Ik kom helemaal geen zuivel tegen in jouw verhaal, rauwe melk, yoghurt, kwark, crème fraiche.

Maak maar eens een lekkere smoothie: https://www.fatsforum.nl/bbpress/topic.php?id=26

Vervang maar eens een aantal keren je brood door een smoothie, je zult merken dat je langer verzadigd blijft.

Kon ook nog wel eens goed uitpakken wat betreft je hoge bloeddruk, meer dierlijke verzadigde vetten.

(Is dubbel op geloof ik, dierlijk is al verzadigd)

En waarom drink je wijn? Alcohol is een 'drug', jaagt de bijnieren aan. Ook zo'n mythe; drink 1 a 2 glaasjes rode wijn, is goed voor je.

Ja goed voor de portemonnee van de wijnproducenten.

Denk bij de vis erom dat je geen kweekvis eet zoals de genoemde pangasusfilet. In kweekvis wordt ook weer antibiotica gebruikt en andere toevoegingen die je absoluut niet in je systeem wilt hebben.

Maar kies voor wilde zalm, liefst met MSC keurmerk.

Ik had net mijn 85 jarige moeder aan de lijn, helemaal enthousiast over die flesjes die ik gegeven had met spul om op haar tenen te doen (H2O2). Daar is ze al 3/4 jaar mee bezig. Ze heeft haar halve leven last gehad van ontzettende kalknagels. Mijn vader sleep haar grote tenen altijd met de elektrische slijpmachine! Nu had ze met haar voeten in een emmer gezeten en kon ze voor het eerst zelf haar nagels knippen! Het ging zo goed!

Ik schipper nu al meer dan een week tussen de 20 en 30 druppels 35% (alleen smorgens) op een lege maag.

Ik werd er echt heel misselijk van nu is het minder.

Wat me opvalt is dat ik heel veel ontlasting heb (ik eet niet veel meer ofzo)

Is dit ook een teken van ontgifting? (Ik hoor de meeste hier over diarree)

en na hoe lang gebruik kun je weer afbouwen en wat is de onderhoudsdosis?

Ik zat zelf te denken aan een maand lang 25 druppels en dan terugbouwen naar 10 druppels.

H2O2 versnelt de stofwisseling, waardoor je kunt ervaren dat je vaker moet plassen of poepen. Dit is gunstig, want het lichaam hoort te ontgiften via de urine en ontlasting en het geeft tevens aan dat je nieren, lever en galblaas volop aan het werk zijn om dit mogelijk te maken!

Hoe lang je dit kunt of wil volhouden is geheel aan jou. De meeste gezondheidswinst van welk protocol dan ook wordt meestal binnen 1 maand geboekt, dus dat kan een mooie 'proefperiode' zijn. Daarna terug naar 10 druppels is ook prima. Je bent dan nog wel therapeutisch bezig. Een normale onderhoudsdosis is 3 tot 4 druppels 35% per dag.

Mike

Ok dank je wel!

Ik ga even door want heb enorm last van koude handen het lijkt zelfs wel een beetje verergerd te zijn! Niet dat ik denk dat H202 mij daarvan af gaat helpen maar alles kan ene beetje helpen.

Ok dank je wel!

Ik ga even door want heb enorm last van koude handen het lijkt zelfs wel een beetje verergerd te zijn! Niet dat ik denk dat H202 mij daarvan af gaat helpen maar alles kan ene beetje helpen.

Hallo allemaal,

Lees met veel interesse mee met dit forum. Ben zelf sinds half maart bezig met H2O2. Ik volg alleen niet het protocol, ik doe het 1x per dag (krijg het niet voor elkaar met mijn onregelmatige werktijden en niet mogen eten om 3x per dag de dosering te nemen). Bovendien zit ik nu al enige tijd op 10 á 12 druppels en durf ik niet zo goed hoger te gaan. Als je het eenmaal per dag neemt in een lage dosering over langere tijd (een jaar bijv. of zelfs levenslang), onderhoud je dan ook je immuunsysteem, heeft het nog steeds een ontgiftende werking of heeft het dan geen zin? En mag je het zolang blijven slikken? Moet je blijven stijgen in het aantal druppels conform protocol? Ik moet zeggen dat ik hele positieve effecten bemerk, ik heb veel energie, sta vroeg op, ook na een korte nacht, zonder hoofdpijn en mijn spijsvertering gaat als een trein. Laatst had ik alleen wel last van een verdoofd gevoel (tintelingen) aan de linkerkant van mijn gezicht. Heeft 1 van jullie dat weleens gehad? Daar schrok ik even van, was na een paar uur weg. Soms word ik 's-nachts ook wakker met tintelingen in mijn mond. Ben er verder niet misselijk van. Maar kan ik op 10 druppels blijven of heeft dit weinig zin? Heeft iemand nog een tip m.b.t. het vermengen van de druppels in iets anders dan gedistilleerd water, ik begin het nu wel te proeven. Bedankt alvast voor het meedenken.

10 druppels 35% of 3%, en welk protocol bedoel je precies?

Je kunt een schema aanhouden als je het erg lastig vind om te luisteren naar je eigen lichaam, een beetje een houvast. Maar het beste is om te leren luisteren naar de signalen van je lichaam. Je hoeft niet bang te zijn dat je te lang H202 gebruikt, het boek van EdmcCabe heet niet voor niets: flood your body with oxygen.

Hey Dirtsa,

Ik gebruik de 35% foodgrade en wilde het William Campbell Douglas protocol volgen, maar ben nu een beetje voorzichtig met ophogen en doe het dus ook maar 1x per dag. Vanwege de doofheid in mijn gezicht een paar dagen geleden, vond ik het erg spannend om ermee door te gaan, heb 1 dag overgeslagen en drink ik het nu weer gewoon zonder bijwerkingen, behalve dan de positieve. Ga toch maar langzaam omhoog. En het kan dus geen kwaad om dit voor lange tijd te blijven gebruiken? Ik zal het boek van EdmcCabe maar afschaffen, lijkt me verstandig. Hoor ook positieve verhalen over Oxypowder, maar moet maar geen dingen door elkaar gaan gebruiken. Hoelang doe jij het al?

Ik gebruik al ruim anderhalf jaar de H202, redelijk voorzichtig begonnen, in april vorig jaar enkele weken dubbel gezien, erg lastig. Maar niet in paniek, ik had gelezen dat oude klachten konden op gaan spelen. Ik heb jaren daarvoor oogzenuwontsteking gehad.

De ergste klachten verdwenen na een week of 6, wazig zien bij vermoeidheid is eigenlijk pas sinds enkele weken steeds minder.

Het blijft een zwakke plek, maar meestal zie ik erg goed tegenwoordig.

Ik heb mijn H2O2 binnen, maar nu had een nog een vraag.

Kun je het in een glas water combineren met sole?

Volgens het briefje moet je geen mineraalwater gebruiken omdat het zou reageren en de werking dan weg is?

Hoe krijgen jullie het dan beide binnen?

Eerst een glas water met sole en dan een glas water met H2O2 ofzo?

Voor mijn hond wilde ik het eigenlijk ook combineren in de waterbak.

Wij drinken het gewoon samen met de sole in een glas gefilterd, gewerveld kraanwater.

En de enkele keer dat we een hond of kat op visite hebben krijgt die datzelfde water ook met H2O2.

En als we vers hebben; regenwater.

Volgens mij gaat dit prima samen, ik combineer het ook wel met citroen in het water. Momenteel met bitterzout 's morgens, uur later water met citroen en sole. Als je alles apart moet doen, dan krijg je wel erg veel water binnen. Volgens mij is het wel belangrijk de H202 1.5 uur voor of na een maaltijd te nemen.

ik zit momenteel op 25 druppel van 35% maar ik merk van bovenstaande klachten weinig, ik dacht juist dat ik mischien nog wel hoger moet gaan, maar dat is zoals ik heb gelezen in het bericht van mike niet goed dus. Ik heb wel wat witte dingetjes in mijn onlasting gehad en ochtend na het innemen krijg ik altijd wel een beetje een raar gevoel in mijn hoofd en vanochtend ging mijn neus echt helemaal open, maar voor de rest... heb ik echt nergens last van. Geen bagger of zo iets. Doe ik misschien dan iets verkeerds?

Je doet niets verkeerd, gewoon verder blijven verhogen, je inname van 35%. Je zult het dus erg nodig hebben.

Er zijn, volgens Mike, mensen die wel 100 druppels innemen en dan pas wat merken.

Luister naar je lichaam, die geeft het wel aan.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan