H202

Hey fellas and ladies,

Mijn moeder gaat binnen twee weken met het vliegtuig naar Turkije en dan wou ik haar van alles meegeven voor mijn tante. Mijn tante heeft hepatitis b of c nu weet ik het niet meer en het gaat niet echt goed met haar maar tevens wou ik ook een fles foodgrafe waterstof peroxide meegeven.

Nu weet ik dat je geen vloeibare dingen met het vliegtuig mag meenemen maar ik heb nog geen adresje in Turkije gevonden waar je het kunt vinden.

Zou het toch met de vliegtuig mee kunnen? Iemand daar ervaring mee en hoe zit het met de druk als je in de lucht zit, hoe reageert H2O2 daarop?

Alle info welkom en alvast bedankt.

Dit klopt. Modern, bewerkt voedsel is zo ongezond omdat het kapotgeoxideerde, ranzige vetten en cholesterol bevat. Dit proberen we juist te vermijden! Dus geen H2O2 in je rauwe melk!

Mike

Hoi, ik ben nieuw en ben n.a.v. jullie verhalen over H2O2 afgelopen week ook begonnen.

Op dit moment heeft mijn immuunsysteem zich tegen mij gekeerd, volgens de huisarts mankeer ik eigenlijk niks en probeerd me aan de Prednison te krijgen maar na een bezoek aan een chinese proffesor blijk ik in een ernstige aanloop fase te zitten naar Reuma.

Tja, ik hoop natuurlijk dat H2O2 mij samen met de chinese kruiden weer op de been gaat helpen, ik zit nu op 8 druppels 3% (3x daags) en ik maak me zoregn omdat alles de bocht uit vliegt in mijn lichaam. Eerst werd ik vermoeid mij 5 druppels al en nu doet alles me zeer omdat door extra warmte die ontstaat alle klachten verergeren. Moet ik nu gewoon stug doorgaan met ophogen van de druppels of op 8 blijven zitten tot ik door deze fase heen ben. Hoor graag of iemand ook zo iets heeft meegemaakt en wat ik het beste kan doen. Enne, hoe lang gaat zo'n fase duren...... alvast bedankt.

De extra warmte is een zuurstofboost. Hierdoor komen 'slapende' ontstekingen naar voren, processen waarvoor het lichaam voorheen niet de lichaamswarmte kon opbrengen. Zuurtsof = warmte, onthoud dat. Het is lichaamswarmte, voedselverbranding, zweten, ontsteking, koorts. D.m.v. warmte bevrijdt het lichaam zich van ongewenste stoffen en organismes, het is een uitstotingsmechanisme.

Ik kan alleen maar concluderen dat je stijf staat van de ontstekingen - letterlijk. Aan de ene kant is het goed dat deze zich nu openbaren. Aan de andere kant kosten deze ontstekingen heel veel zuurstofcapaciteit die eigenlijk nodig zijn voor de celademhaling. Ik adviseer je dan ook om een dosering te vinden van H2O2 die je aankan. Je zult het ongemak voor lief moeten nemen omdat dit een onderdeel is van je heling, maar je hoeft ook niet de boel nodeloos te forceren.

Daarnaast adviseer ik je om ONMIDDELLIJK te stoppen met de consumptie van graanproducten en nachtschades. Reumatische klachten zouden helemaal niet bestaan als mensen geen granen en nachtschades aten. Daarnaast alle bewerkte plantaardige olien/vetten (maisolie, zonnebloemolie, margarine, halvarine) PER DIRECT de prullenbak in gooien (waar ze thuis horen) en GEEN ENKEL product kopen dat 'plantaardige olie' of '(gedeeltelijk) geharde olien/vetten' bevat. Het beste is als je voedsel nuttigt dat geen etiket nodig heeft. Een ei heeft geen etiket nodig, een biefstuk evenmin. Puur, onbewerkt voedsel dus, waar geen laboratoriumingredienten in zitten.

Mike

Quote:
volgens de huisarts mankeer ik eigenlijk niks en probeerd me aan de Prednison te krijgen

Yvonne, welkom.

Je mankeert niets maar je huisarts wil wel iets voorschrijven en dan nog zo iets giftigs als prednison.

Kijk even op mijn site, daar vind je heel veel informatie terug vanaf dit forum. Ook over ontstekingsziektes.

En je vindt er het een en ander terug over wat wel te eten en wat juist niet.

Lia

Bedankt voor jullie snelle reactie! Ik zal voorlopig de dosering niet verhogen en kijken of het stabiliseerd. Dat van die nachtschade en granen wist ik niet, dat van die vetten wel, ik gebruik alleen maar puur kokos vet. Op dit moment heb ik dus geen reuma, al is dit ook beslist niet grappig, mijn lever heeft een te laag energie gehalt en trekt de milt en nieren mee (te veel emoties en stress gehad afgelopen half jaar). Mijn nieren voeren dus niet optimaal af en naast de warmte klachten (dikke handen en voeten, pijnlijke gewrichten door vocht ophoping) heb ik dus als ik even stilzit/slaap allerlei gewrichten vast zitten (verminderde lever werking). Dit is op dit moment allemaal erger geworden maar ik had in de bijgeleverde folder van de H2O2 gelezen dat je gewoon door moest gaan met opbouwen en dat de klachten dan vanzelf afnemen. Ik heb ook mijn pijnstillers weggelegd om mijn lichaam alle ruimte te geven om te herstellen. Dat granen slecht waren wist ik niet vraag me wel af wat er dan nog te eten overblijft??? Rijst is toch ook een graan.

Ik heb in het begin ook te snel opgehoogd met h202, hierdoor veel last gehad van mijn ogen (paar jaar terug oogzenuwontsteking gehad)

Ik ben wel tijdelijk iets terug gegaan in dosering, niet gestopt hoor, tot ogen verbeterden en toen veel langzamer omhoog gegaan. per 3 dagen 1 druppel erbij en goed luisteren naar je lichaam.

Voor de lever is om te beginnen de milde leverreiniging prettig, minstens 3 uur niet drinken of eten en dan: 2 eidooiers/3 uitgeperste citroenen/eetlepel olijfolie en beetje honing, kloppen/roeren maar niet met ijzeren bestek.

Verder lever/galthee met verse gember.

Warm kruikje op je lever als je 's middags even gaat rusten.

Probeer ook alle gif te vermijden, dus geen e-nummers/inderdaad pijnstillers laten staan/kokosolie gebruiken als deo of handcreme.

gebruik je al keltisch zeezout, sole?

Hoi Dirtsa, bedankt voor je tips, ik zal je lever reiniging zeker proberen en ben al druk bezig om aan keltisch zout te komen om ook met de sole te gaan beginnen. Dat gaat volgende week pas worden denk ik voor ik het in huis heb.

Kun je elke h2o2 gebruiken of is ere specifieke? zo ja waar kan ik die halen?

@Kavana: In dit topic staan handige adressen, zo ook voor de H202/waterstofperoxide :). Volgens mij kun je het beste gewoon die gebruiken, en niet zomaar eentje bij de drogist.

zeker niet die van de drogist, altijd H202 foodgrate.

Als je 35% neemt, kun je deze gemakkelijk zelf verdunnen, 1 op 12, tot 3 %. bewaar dit in een potje van bruin glas of zet dit in een kast. Niet op aanrecht.

Je kunt beginnen met 3% verdunning, enkele druppels in glas water, samen met de sole(van kelt.zeezout) en iedere dag, of om de 3 dagen ophogen. VAnaf 12 druppels kun je overstapen op de 35 %, en dit ook ophogen. Luister goed naar je lichaam.

de 3% verdunning is voor veel dingen te gebruiken, tanden mee poetsen, bij wondjes, bij ontstekingen, verstopte neus of oren.

Ok effe een vraagje en misschien staat het wel ergen in dit topic maar het is nu zo lang dat ik eigenlijk het geduld niet heb om het allemaal door te lezen

Dit is mijn eerste keer, ik heb de foor grade 35% binnen, en nu?

Wat voor water/dranken te grebruiken?

Ik las dat het helemaal schoon water moet zijn, waar kan ik dit krijgen dan (of maken)? Hoelang ervoor/ernaar niet eten.

Is er een bepaald tijdstip van de dag?

Website/boek?

Gewoon met 1 druppel beginnen an elke dag omhoog, maximaal 30 dagen of kan het langer?

Ok, een beetje meer vragen dus, je mag me best op mijn donder geven voor mijn luiheid.

35% kun je zelf verdunnen tot 3% verdunning, neem 1 deel 35% op 12 delen water. (ik gebruik water uit de britakan)

Je kunt beginnen met 3 druppels 3% in een glas, dit kan wel 3 x per dag of 4 x. Beste is wel 1.5 uur voor en na maaltijd.

(sommigen nemen glas met h202 en sole mee naar bed, om dit op te kun nen drinken als je wakker wordt)

Gaat heel erg goed samen met de sole.

Je bouwt op, iedere dag druppels erbij, of per 3 dagen. Als je op 12 druppels zit kun je overstappen op 1 druppel 35%.

Ook dit kun je opbouwen, per dag , ik heb dit gedaan per 3 dagen.

Goed luisteren naar je lichaam, welke reacties krijg je, kun je het nog wegkrijgen.

het kan je uit de slaap houden als je vlak voor t slapen gaan H202 inneemt. Ik doe dan wel 2 druppels 35%, maar niet meer.

's morgens heb ik nu 15 druppels 35%, en ben weer aan het opbouwen.

de 3% verdunning wel in donker glazen potje, of in kast zetten. ideaal als je wondjes hebt, om tanden mee te poetsen of als neusspray.

@Kavana,

Je kunt ook direct met de 35% beginnen, dat moet je zelf aan voelen.

dag 1,2,3 1 druppel 35% in een glas water

dag 4,5,6 2 druppels

dag 7,8,9 3 druppels

etcetera

Lia

Ik heb een klein beetje 3% gemaak en ga daar even met 3 druppels omhoog en gestart met 3 druppels. Nou vraag ik me af hoe jullie dit doen met werk. Slepen jullie de hele fles mee of doe je het gewoon niet dan, ook met het dieet vind ik het best moeilijk. Ik kan geen soep meenemen want er is geen andere opwarm mogelijkheid dan een magnetron en dat vind ik zonde.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan