H202

Vergeten te vermelden dat ik vorig bericht plaatste, mede was omdat het daar aanzienlijk goedkoper is!

Gister de h2o2 binnengekregen unlimited health store. Hier heb ik de 3%van gemaakt.

Gisteravond tanden mee gepoetst en ingenomen voor het slapen gaan, handig he? lag best een tijdje wakker. Was namelijk in mijn enthousiasme vergeten dat dat kon gebeuren :mrgreen:

Nu werd ik vanmorgen wakker met pijn in gewrichten en heb nu nog steeds een katergevoel :?

Zou dat zomaar kunnen van zo'n klein beetje H2o2 :? ?

Ja hoor, dat zou zeer zeker kunnen. Innemen voor het slapen gaan geeft meer energie, waardoor je wakker kunt blijven, zoals je hebt gemerkt. Beter aan het begin van de dag innemen, dan kun je alle energie goed gebruiken!

Mike

Nu even direct de vraag hier stellen..

zou h202 me kunnen helpen van de candida af te komen?

Ik heb nog een beetje staan, gebruik het nu niet volgens een schema..

Misschien toch weer een kuurtje gaan doen en het structureel innemen.

In het begin van dit tropic hebben we allerlei berekeningen gemaakt.. en ook heb ik ergens gelezen dat het innemen van 35% in een groot glas water over de dag heen gedronken kan worden, zonder rekening te houden met wel/niet half uur voor het eten..(forum marja destijds?)

Is dit nu wel/niet zo.. kan ik de h202 bij het eten innemen? en dood dit eventuele gisten/schimmels ook?

Mike en anderen,

Een vraag mbt de h202,

ben weer even gestart met een kuurtje.. nu 7 druppels v 35%, 4 maal daags op een glas water

-kan de h202 ook in de groenethee? of is warmte niet goed/ verandert dit de samenstelling/werkzaamheid?

-heeft de h202 wisselwerking met de hydrocobalamine injectie die ik (vandaag) krijg? Kan dit problemen geven?

Ik neem nu de h202 net voor het eten, hier zit niet altijd een half uurtje tussen.

Ikke,

Laatst wees ik je nog op je gewoonte om alsmaar vragen, vragen, vragen te stellen, terwijl je al die tijd in jezelf de antwoorden al draagt. Dit is ook zo'n voorbeeld ervan. Je loopt echt al lang genoeg mee op dit forum om te weten dat je H202 NIET moet combineren met voeding om ongewenste oxidatie van voedingsstoffen te voorkomen. Hoe kun je dan zo'n beginnersfout maken om het in te nemen net voor een maaltijd? Combineren met een voedende thee als groene thee is ook geen goed idee. Of het een genatieve wisselwerking geeft met B12-injecties weet ik niet. Maar de belangrijkste vraag is: waarom blijf je toch alsmaar vragen naar dingen die je allang had moeten weten?!

Mike

De reden dat ik dit vraag is omdat we in het verleden op het forum v Marja destijds nog, concludeerde dat wanneer je de h202 voldoende verdund met water, je deze mogelijk de hele dag door kunt drinken...Je zou dan geen rekening hoeven houden met eten/drinken

Hier hebben we het toen over gehad, maar is geen duidelijkheid in gekomen..

Als ik zelf het antwoord zou weten Mike, zou ik deze vragen niet stellen.

Begrijp je reactie, maar ergens vind ik deze ook jammer..

Mike,

Ik vind je echt een toffe man maar het valt me op dat je de laatste tijd wat feller uit de hoek komt. Dat vind ik jammer temeer omdat jij juist heel veel geduld hebt en dat is zeer zeker jouw pluspunt.Zo zijn ook jouw lezingen: kalm, rustgevend, duidelijk en met veel geduld.Echte beheersing van een goede leermeester.

Ik vraag ook vaker dingen waarvan ik later denk hee dat wist ik al en niet iedereen is hetzelfde en vaak ook vergeetachtig.Ook al draai je langer mee kan je nog wel dingen vergeten of door elkaar halen.Dat doe je niet express.

Er is zo veel informatie waardoor je wel eens vaker dingen door elkaar haalt. Jij hebt veel kennis en weet vooral hoe alles in elkaar steekt maar wij moeten nog groeien.

Ondanks dat ik Mike niet persoonlijk ken of ooit gezien heb, kan je hem geen ongelijk geven..

Er zijn bijna 19 pagina's vol geschreven hierover. Plus als je een beetje logisch nadenkt en voor jezelf na gaat waar je mee bezig bent (verdiepen in H2O2 voordat je van plan bent het te gebruiken!), lijkt het me dat je gemakkelijk zelf tot een conclusie moet kunnen komen..

Niet denken maar handelen! Alleen daarvan al gaat je systeem behoorlijk opknappen en zal nodig zijn wil je ooit weer gezond worden, je spijsvertering zal verbeteren (geen enzymen nodig hebben), je energie beter stromen (kan je nog makkelijker keuze maken), e.d.! (eigen ervaring)

Joopie,

De ene mens is niet de ander. Ik vraag soms ook impulsief iets waarvan ik later dacht nou nou en helaas ga ik je ongelijk geven. Ik heb als kind zijnde op school zo vaak op mijn flikker gekregen van leraren omdat voordat zij uitgepraat waren ik al het antwoord impulsief eruit knalde en ik wist toen als kind zijnde niet waarom ik dat deed maar ik bleef het doen en kreeg keer op keer te horen eerst luisteren, dan denken, dan doen maar weet ik veel dat ik adhd had.Nu kan ik er beter mee omgaan maar het gebeurt nog steeds.Nu kun je wel zeggen dat de reguliere geneeskunde overal een stempel op moet zetten en dat het bijnieruitputting is wat ik ook geloof maar toevallig doen alle adhd'ers dat zonder erbij na te denken en dat doen ze niet express.

Jij kunt makkelijk praten maar ik zoek ook alles tot in de puntjes uit en soms is zoveel tekst ook te veel voor mij en vergeet je sommige informatie omdat je het in je hoofd niet op een rijtje kunt zetten.

Dank je, Joopie, dat is precies wat ik bedoel! En ik kom feller uit de hoek omdat er zich een soort 'parting of the waves' begint af te tekenen tussen de mensen die het snappen (of willen snappen) en de mensen die het niet snappen (of niet willen snappen). Dat heeft niets met intelligentie te maken maar met vastgeroeste patronen, met niet los willen laten en te kiezen voor een nieuw avontuur. Ik zie dit nu voortdurend om me heen gebeuren en dus ook op dit forum. We zitten echt in een bewustzijnsversnelling en het enige wat je vertraagt is je eigen schijnveiligheid, waar je aan meent te moeten vasthouden.

Mike

Mike, paar posts terug had je gezegd dat het geen goed idee is om met groene thee te mixen...

Alleen ik vind de smaak zo vies in gewoon water, wegen de voordelen hier niet op tegen de nadelen als je het in groene thee doet??

Of kan ik ook warm water gebruiken met honing?

Warm water met honing, evt. een scheutje appelazijn erbij, is prima. Groene thee oxideren is en blijft geen goed idee.

Mike

Ik ben nu bij 21 druppels en ik heb erge last van mijn amandelen, kan dit door de H2O2 komen? Ook zijn mijn bloedsuikers aan het rommelen terwijl ze vorige week erg goed waren en ik niks anders doe of eet. En ik heb pijn in mijn rug alsof het een ontsteking is. Misschien ook door de H2O2.

De H2O2 maakt veel los waar je je voorheen niet bewust van was, maar wat wel onderhuids speelde. Je zult voor jezelf de balans op moeten maken of je een dergelijke mate van ontgifting wel aankan of aanwil. Je kunt ook terug qua dosering en er wat langer over doen, met minder klachten.

Mike

Het enige wat vervelend is is de schommelende bloedsuiker, dat zorgt bij mij nu voor stress, maar goed ik heb nu lekker 3 weken vakantie dus kijken hoe het zich stabiliseert. De rest van de klachten zijn peanuts, ik ben er aan gewend elke dag pijn en andere dingen dus.

Nou denk ik dat de amandelen niet door de H2O2 komen maar door mijn brandend maagzuur dat nu alsmaar erger wordt en zelfs omhoog komt tot in mijn keel als ik recht op zit.

Quote:
Warm water met honing, evt. een scheutje appelazijn erbij, is prima. Groene thee oxideren is en blijft geen goed idee.

Dit snap ik nog steeds niet helemaal. Mike, kun je het nog een keertje uitleggen?

Waarom wel h2o2 met honing en appelazijn, maar niet met groene thee of andere voedingsmiddelen?

Voor de verBRANDING van ons voedsel is zuurstof nodig. Dit komen de meeste mensen tekort, een van de hoofdredenen waarom we spijsverteringsproblemen hebben.

Alles wat we eten moet verteerd/verbrand/geoxideerd worden toch? Ik zou dus denken, neem een aantal druppels h2o2 vlak voor de maaltijd en je helpt je spijsvertering een heel stuk.

Alles wat we eten of drinken hoort h2o2 te bevatten, dus waarom is het dan zo slecht om het voor de maaltijd in te nemen?

Of nog beter, vlak voor de maaltijd h2o2 EN appelazijn.

Voedselverbranding is niet zo simpel als simpelweg zuurstof toevoegen. Het is een complex proces waarbij o.a. de juiste pH-waarde van belang is tussen maagzuur en basische natrumbicarbonaat en galzouten. En niet te vergeten enzymen. Het laatste wat je wil is onzuivere zuurstofverbindingen aangaan waardoor essentiele voedingsstoffen oxideren. Dit gebeurt nl. al genoeg in bewerkt voedsel, waarbij er sprake is van oxidatie van vetten en cholesterol. Dit gebeurt overigens door verbranding van deze cruciale voedingsstoffen, waardoor deze oxideren.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan