H202

Dus is het dan beter eerst de H202 en dan de leverreiniging of éérst de leverreiniging of maakt dat niet uit.

bedankt voor jullie reacties !!

Mike je was maandag in Heerlen, we hebben erg genoten en konden er niet genoeg van krijgen, haha het was al gauw laat geworden.Ik hoop dat je gauw weer eens deze kant op komt want er valt nog zoveel te bespreken,

Jolanda

H202 kan toch ook gewoon gedurende de zwangerschap gebruikt worden ? BIjvoorbeeld 3% H202 als neusspray bij verkoudheid of bij een koortslip.

Een keer een neusspraytje bij verkoudheid zal niet erg zijn, maar ik denk niet dat het aan te raden is om een h2o2 kuurtje te doen tijdens de zwangerschap. Lijkt me niet erg handig om superveel te ontgiften als er een babytje in je buik zit.

Hallo n vraagje..

Ik heb H2O2 35% oplossing in n flesje (met pipet) verdund tot 3%. Ik heb t flesje gisteren voor een 3e keer gevuld. Echter nu is het het plastic druk-kussentje bovenop het pipetje (kun je me nog volgen?) aan het zwellen. Het staat helemaal bol/strak. Weet iemand wat er gebeurt? Kan ik deze H2O2 oplossing nog gebruiken? of beter n nieuw flesje/oplossing nemen?

Ik neem de H2O2 in de ochtend met wate, wat appelazijn en honing. Is de honing okay? of niet ivm oxideren?

Benjo,

Als het druk-kussentje (ik kan je nog volgen hoor) opzwelt dan heb je het dopje te vast erop gedraaid, er wordt nl. druk opgebouwd.. Als je het weg zet draai het dopje dan een ietsje losser dan gaat alles goed.

Je kunt de oplossing gewoon nog gebruiken hoor.

Volgens mij is de honing okay, ik dacht dat de H2O2 oxideert met vetten.

Lia

Sinds vandaag lid geworden van dit forum. We lezen het al een tijdje en hebben al veel geleerd! Vandaag hebben we ons verdiept in deze (H2O2) materie. Reuze interessant en we gaan hier zeker mee beginnen! We hebben 1 vraag: Zoals vele van jullie leven, gezond, eigenlijk niks meer eten wat niet puur natuur is. Hoe kan het zijn dat je na het langdurig gebruiken van H2O2 het nog steeds nodig hebt om de vrije radicalen weer compleet te maken (als het in de natuur niet voorkomt, zoals ik lees op voedingisgezondheid.nl)? Je zou denken dat als je geen vrije radicalen meer inneemt de H2O2 op enig moment alles heeft aangevuld?

Saris, welkom

Als je jaren redelijk ongezond hebt gegeten doe je je lichaam al jaren lang geweld aan. Dat los je niet in een korte periode op.

Dus ondanks dat we (hier op dit forum) nu gezond leven duurt het nog lang voordat je terug helemaal gezond bent.

En dan kan naast goede voeding H2O2 veel voor je betekenen.

Want door veel granen/suikers/zetmeel te eten en verkeerde (trans)vetten tot je te nemen zorg je uiteindelijk voor een zuurstoftekort op celniveau. En dan kan H2O2 sneller helpen meer zuurstof in je donder te krijgen.

Lia

Lia, dank je wel voor je reactie!

Dan zou je na jaren op een bepaald moment toch kunnen stoppen met H2O2 als je de slechte jaren hebt gecompenseerd, de cellen zijn hersteld? Geen idee natuurlijk hoe je dat dan zou kunnen weten maar als je geen vrij radicalen binnen krijgt hoef je ze ook niet te compenseren...zegt mijn boerenverstand. Deze vraag kwam eigenlijk op tafel nadat we Mike's ervaringen lazen. Hij na jaren gebruik (wederom gaat kuren en) nog steeds effect ziet maar toch ook (voor zover gelezen) geen vrij radicalen consumeerd.

@Saris

Mogelijk heeft onnatuurlijke straling om ons heen ook een verhoging van vrije radicalen tot gevolg ?

Arjan.

Daarom moet je tijdens het computeren met je blote voeten op de grond.... ;-)

Ik drink in de ochtend altijd sole met magnesiumcitraat daaraan toegevoegd. Weet iemand of het kwaad kan als ik daar ook iets van 3-5 druppels H2O2 35% aan toevoeg?

Ik denk dat de interactie met magnesiumcitraat wel eens verkeerd zou kunnen uitpakken. Zelf combineer ik H2O2 uitsluitend met Sole en appelazijn en evt. wat honing.

Mike

Bedankt Mike, ik twijfelde omdat er volgens mij in keltisch zeezout ook magnesium zat maar dan maar een heel klein beetje. In dit geval neem ik de H2O2 wel op een ander moment van de dag. Bovendien komt de smaak van H2O2 met honing ook beter tot zijn recht denk ik :-)

Gisteren ben ik ook begonnen met H2O2, in een lage dosis van 10 druppels 3% die ik elke dag wil ophogen met 10 druppels. Ik heb nog geen grote ontgiftingsverschijnselen ervaren, naast zure ontlasting en wat hoofdpijn. Wél valt het mij op dat de teint van mijn huid vrijwel direct verbeterd is, vanmorgen zag ik dat weer enige tijd na inname van de H2O2. Ik had dit nog niet eerder op het forum gelezen. Hebben jullie dit ook gemerkt bij H2O2 gebruik? Goed idee om het ook in de oren te druppelen, de plekjes seborroïsch eczeem zijn ook als sneeuw voor de zon weggebruist :-) .

Zit er aan te denken om met de 3% oplossing te beginnen, heb alleen behoorlijke bijnieruitputting en daardoor een schommelende schildklier, dit kan neem ik aan geen kwaad?

bedankt

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan