H202

Elmo,

Er is geen duidelijk antwoord op jouw vaag, omdat iedereen er verschillend op reageert. Dat zul je dus zelf moeten uitproberen. Ik raad in ieder geval wel de 3%-variant aan om mee te beginnen, voor de meeste mensen is 35% veel te heftig.

Mike

om te beginnen de 3% 35% is heftig om daar gelijk mee te beginnen zou ik zeggen

Je kan ook 35% kopen, dat verdun je dan zelf tot 3%. Je neemt 85,7 ml van de 35% oplossing, dat vul je aan tot 1 liter en je hebt 3%. Die 85,7 mag je afronden naar 86. Je kan het ook met een weegschaal afmeten, neem dan 90 gram, 35% H2O2 heeft een soortelijk gewicht van ongeveer 1,2.

Heel nauwkeurig hoeft het niet te zijn, tenslotte is een druppel ook niet altijd even groot.

Als beginner gebruik ik nu ook de 3% oplossing. Het is toch even aankijken hoe je lichaam erop reageert. Het gaat goed, nu met 50 druppels in de ochtend. Ik merk dat mijn lever er door aan het ontgiften is, dus blijf deze dosering voorlopig aanhouden. Als deze fles leeg is, dan lijkt de 35% oplossing mij wel een goed vervolg.

Ik zit nu op 17 druppels 35% in de ochtend. Dit is de derde dag dat ik t opeens heel erg koud heb. Het lijkt iedere dag langer te duren en opeens ben ik weer warm. Kan dit een ontgiftingsreactie van de H202 zijn? Ben nu al een tijdje door en door koud, iemand tps oe ik weer warm kan worden?

Uitleg van een arts, dr. Joseph, die waterstofperoxide-infusen geeft: http://www.chelationcare.com/Introduction_Clip/Introduction.htm

Hij geeft het in de vorm van waterstofperoxide-infusen in combinatie met b-complex, b12, b6, magnesium en mineralen.

Ik ken de zuurstoftherapieinfusen meer in de vorm van ozoninfusen.

Dr. Joseph vertelt dat het ook helpt bij Bells Palsey (neurologische aandoening waarbij het gezicht halfzijdig verlamt) en relateert het aan herpes.

Het helpt nog bij veel meer klachten zoals arthritis.

Het is ook bekend bij lyme: maar zuurstoftherapie helpt ook bij lyme.

Hij vertelt: witte bloedcellen sluiten microben in en laten er waterstofperoxide op los om ze te doden.

Wat bekend is bij lymepatienten: de lyme-bacterie valt de witte bloedcellen direct aan.

Plus de lymebacterie overleeft in een zuurstofarme omgeving: als je zorgt dat je lichaam genoeg zuurstof heeft: dan overleeft de lymebacterie niet.

Waterstofperoxide valt in het lichaam uiteen in water en zuurstof door tussenkomst van het enzym catalase.

Alexandra,

Als je koort hebt, stijgt je lichaamstemperatuur maar voelt alles koud aan. Dit is een teken van ontgifting, de H2O2 brengt je lichaamstemperatuur eveneens omhoog en het lichaam ontgift op basis van warmtemechanismes, een zuurstofgerelateerd proces.

Mike

Dank je Mike, een tijdje later had ik al wel door dat ik aan t ontgiften was. Werd naast koud ook ontzettend moe, grieperig en ben mijn bed in moeten kruipen. Een paar uur later was alles weer voorbij.

Gisterochtend enigzins misselijk na het nemen van de druppels en vanmorgen erg misselijk. Ik denk dat ik maar even pas op de plaats maak en stop met verhogen.

Mocht ik t weer koud krijgen, dan zal ik mijn temperatuur eens opmeten. Ben wel benieuwdmwat dat laat zien.

Je kunt ook kouder worden door ontgiftiging zonder dat je koorts hebt trouwens.

Dat ervaar ik vaak en dan niet door de h202, want die gebruik ik niet, maar van andere middelen.

Ik zit nu na 8 dagen op 6 druppels h202 35%. Ik begin s ochtends de dag met een flink glas water met sole appelazijn en h202.

Gelukkig gaat het drinken me redelijk tot goed af. Niet echt vies, nog niet als ik dit topic lees.

Na de eerste druppel had ik dag behoorlijk wat reacties, en toen viel mijn lichaam stil, wat wel vaker gebeurd is bij andere toevoegingen. Wel teleurgesteld dus.

Wat ik nu wel bemerk is dat ik heel vreemd ruik :oops: Mijn urine, mijn huid, een likje van mijn hand smaakt vreemd en ook de smaak van mijn tong is anders. Is dit ontgiften? of moet ik iets minder h202 nemen?

Toen ik pas met deze eetwijze begon kreeg ik regelmatig aanvallen van zweten. En dat rook ook niet lekker hoor :wink: ontgiften via de huid. Waarom zou je minder nemen? Heb je er last van?

ha alexandra,

Nee ik heb er helemaal geen last van. Maar vreemd vind ik het wel, omdat ik gelezen had dat ontgiften via de darmen zou gaan. Het is alleen maar prima, mijn lijf doet het nog :-) of beter gezegd weer.

Dus ga ik gestaag door met h202. Dankje.

Ik ben nu sinds ongeveer anderhalve week aan de H2O2 (35% foodgrade). Zowel 's ochtends als 's avonds de druppeels in een glaasje kraanwater. Elke keer een druppel erbij. Ik zit nu op 17 druppels en wil graag even mijn ervaring aan jullie voorleggen, omdat ik sinds vanochtend een tamelijk sterke lichamelijke reactie heb ervaren. Aanvankelijk merkte ik niets, maar toen de dosis nog geen 10 druppels was, voelde ik al dat het ging rommelen in mijn buik na inname (nuchtere maag). Het rommelen is nu aangezweld tot een lichte misselijkheid. Het is moeilijk te omschrijven. Vanochtend kreeg ik ook voor het eerst lichte kokhalsneigingen van de H2O2, zelfs tot 45 minuten na inname. Heb ik daarvoor nooit gehad. Tot nu toe heb ik gemerkt dat een eeltachtig plekje op mijn rechterhand dat ik al zeker een jaar heb is verdwenen. De 'eelt' schilverde er af in een paar dagen tijd. Ook mijn roos lijkt minder geworden te zijn. Wel heb ik het al 2 weken ijskoud. Mijn lichaam is niet warm te krijgen als ik niet in beweging ben. Echt opmerkelijk lang koude handen. Vanochtend gedurende een uur een lichte loopneus gehad, maar dat is nu alweer over.

Wat denken jullie van deze ervaring? Doorgaan met dosis ophogen of 16-17 druppels aanhouden? Verder nog tips?

Ik zit met precies dezelfde vraag. Ik zit nu op 25 druppels in de ochtend en wordt ontzettend misselijk. Wat is dan wijsheid? Minderen (bij 20 druppels had ik dit niet) of dezelfde dosis aanhouden?

Dat van die kou. Zou dat inderdaad door de H2O2 komen? Ik voel me de laatste weken inderdaad vaak koud tot op het bot. Vooral handen en voeten.

Ik heb sinds begin februari de H2O2 langzaam opgebouwd en zit nu aan 12 druppels 35% (1x/dag).

Sinds ik die 12 druppels neem, ervaar ik een licht bruisend effect in mijn mond en slokdarm nadat ik mijn glas heb leeggedronken. Alsof er bruiswater in mijn mond zit. Is dat normaal? Wat is de oorzaak?

Verder is me opgevallen dat mijn gezicht veel/nog :D zachter aanvoelt en dat ik een gezonder kleurtje heb.

Voor de rest niks spectaculairs.

Maar omwille van dat gebruis in mijn mond, durf ik de dosis voorlopig niet op te hogen.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan