H202

Daar waar het bruist of op een andere manier duidelijk inwerkt, wordt er korte metten gemaakt met anaerobe organismes die daar niet thuishoren. Kennelijk is dat jouw mondgebied.

Mike

Nou lekker dan, haha. Ik poets altijd eerst met wat H2O2 3% en daarna natriumbicarbonaat en keltisch zeezout, maar de H2O2 prikkelt heel licht en tijdens het poetsen wordt het speeksel + de H2O2 een witte slijmerige substantie. Maar goed, dat is dus ok. Gewoon door blijven gaan waardoor de mond telkens een beetje beter klimaat krijgt voor de goede bacteriëen.

Wat betreft de misselijkheid van de H2O2 inname. Dosering aanhouden totdat de misselijkheid verdwijnt of kan de dosering gewoon verder verhoogd worden? En, is 2 x daags een glaasje en dan telkens de dosis een druppel verhogen (dus 2 druppels per dag erbij) ok? Of kan ik het beter wat rustiger aandoen?

Ik heb ook de h202 besteld, ga er binnenkort mee starten. Op zich is de opbouw etc. me duidelijk, alleen las ik een uitspraak van Mike dat je op een liter water of smoothie max. 4 druppels kunt gebruiken, anders oxideert je voedsel. https://www.fatsforum.nl/topic/h2o2-waterstofperoxide-35-foodgrade-een-nieuw-goedkoper-adres-joepie

Houdt dat dus in dat je bij een maaltijd max. 4 druppels h202 kunt gebruiken? (Ik dacht dat het sowieso voor een maaltijd gebruikt moet worden, vandaar mijn vraag).

Er is een groot verschil tussen een vloeibare maaltijd (smoothie) en een vaste en dat heeft natuurlijk te maken met het watervolume en daarmee dus de verdunning van de H2O2. Je aanname dat H2O2 en voedsel samen gaan is onjuist: houd min. een half uur tussen de H2O2 en een maaltijd aan en als het meerdere malen per dag drinkt, wacht dan min. 2 uur na een maaltijd en dan opnieuw min. een half uur voor de volgende maaltijd.

Mike

Zo heb ik het inderdaad begrepen. Alleen onderstaande uitspraak levert bij mij wat verwarring op (citeren lukt even niet) omdat ik lees dat je de druppels kunt opbouwen tot ongeveer een max. van 25 35%. Maar als ik onderstaand aanhoud zou dat niet lukken (of ik moet de glazen flink gaan spreiden en sloten water wegwerken).

"Niet meer dsn 3-4 druppels 35% op 1 liter, anders oxideert je voedsel!!!

Hetzelfde geldt voor water.

Mike"

Ben gestart met mijn Lenteplan...

Geen kofie, geen wijntje, meer beweging en innerljk/uiterlijk opruimen wat weg kan. Ben dus na veel aarzelingen aan een H2O2 kuurtje begonnen, meteen maar met 3 druppels en elke dag 1 druppel erbij. Ik zit nu op 5 druppels, het voelt goed, 2 x de dunne gehad maar voel me energiek en monitor mezelf. Ik poetste mijn tanden al met H2O2 dus was al aan het smaakje gewend.

Ik heb sinds gisteren uitslag op mijn gezicht, waarschijnlijk komt de ontgifting er ook via mijn huid eruit...lang leve de camouflagestiften (bio natuurlijk).

Ik ben op t gemakje eens dit topic terug aan het lezen. Ondanks dat ik nog steeds wat misselijk was vanmorgen, was t al wel een heel stuk minder. Maar ik denk ook dat ik,te weinig water neem, waardoor de concentratie wel erg sterk is. Ik nrem 25 druppels op 1 glas water. Ik ga morgen meer water nemen, eens kijken hoe dat valt, letterlijk.

Het volume water doet er niet toe, wat jij maar prettig vindt. Het gaat erom dat je de druppels binnen krijgt. Ikzelf werk altijd met een halfliterglas.

Mike

Ik heb daarnet mijn 25 druppels genomen in een halve liter water (en sole en appelazijn). Dit valt veel beter dan de afgelopen dagen. Niet gelijk misselijk en niet de gedachte/gevoel datik moet overgeven. Wel een beetje misselijk, maar veel beter te doen dan de afgelopen dagen.

Ik begrijp dat de hoeveelheid water op zich niet uitmaakt, maar mijn lichaam vindt het extra water erbij wel prettig!

Ik heb ook meer water toegevoegd naarmate ik meer druppels ging gebruiken. Met te weinig water voelde het niet goed, dus ik denk dat het wel uitmaakt. Aangezien ik de smaak niet fantastisch vind drink ik eerst een half glas lauw water, dan glas water met h202 en dan een glas water met azijn en sole.

Als het water maar niet koud is klok ik dat met gemak weg, zijn ook geen halve liter pullen hoor. Sole en appelazijn reageren voor zover ik weet niet met H202, ik wordt er ook niet misselijk van ofzo.

Ik zit hier weer "grieperig" te wezen en ben een beetje door de pdf over H202 van pagina 1 aan t scannen. Vindt dit wel een mooi en toepasselijk stukje.

CLEANSING REACTION / HEALING CRISIS

When pathogenic organisms are destroyed by your immune system (using hydrogen peroxide), the compounds that spill out of their dead carcasses flood your bodily tissues. Yecchh! In its attempt to discard these toxins, your body has numerous choices. Skin eruptions (acne, boils, hives, sores, ulcers), nausea and vomiting, diarrhea, runny nose, tearing of the eyes, sweating, sneezing, coughing, urination, menstruation and probably many more methods are all ways that your body gets rid of garbage. One woman reported experiencing a sudden, severe nose bleed with the elimina- tion of two large blood clots from her right nostril. She can now breathe through her nose for the first time in years. Another person had bleeding from the mouth when he spit up huge amounts of mucous. Another had rectal bleeding as his hemorrhoids decreased. Another man reported green slime oozing out of his skin.

If the load of toxic junk that you have stored in your body is dredged up too quickly, your body may not be able to excrete it as fast as needed. When this happens, you will probably feel lousy. You will think that you are sick. If you are like most people, you will say something stupid like “I’m allergic to hydrogen peroxide” or “That hydrogen per- oxide made me sick.” In my experience, people always seem to misinterpret their own natural bodily functions. A cough is not bad, a cough is merely how your lungs expel something that doesn’t belong there. A sneeze is how your sinuses do the same thing. Diarrhea is how your colon quickly gets rid of a lot of garbage. A pimple is how your skin removes toxic junk. These actions are NOT symp- toms of disease. They are methods of cleansing. You need to learn to embrace these functions and encourage them because this is how your body cleans itself. These uncom- fortable events are the price that is necessary to remove the toxins that block the recovery of your precious health. Don’t be misled by fear. Cleansing reactions are good! Be grate- ful when they occur, for you have found the solution. If you can’t handle the intensity, I understand. Just slow down. Take it easy. But do continue.

Is er een forumlid die mij kan vertellen of H2O2 goede resultaten laat zien in de strijd tegen jicht of artrose !! Ik lees hier tientallen zo niet honderden berichten over blinkende resultaten met dit middel wat ik zelf ook wel wil bestellen als het in de richting van reumatische aandoeningen een positieve bijdrage kan leveren. Op aanraden van Mike heb ik de nachtschades al uit voedselcircuit gehaald.

Aha, Alexandra, ik dacht al dat de tekst me bekend voorkwam! The Truth about Food Grade Hydrogen Peroxide is wat mij betreft het BESTE boek ooit geschreven over waterstofperoxide en het goede nieuws is: het is volkomen gratis te downloaden!

@Jakob,

Heb je ook de gluten geschrapt uit je voeding? The Truth about Food Grade Hydrogen Peroxide is een samenvatting van het zeer belangrijke onderzoek dat Walter Grotz, pionier op het gebied van onderzoek naar H2O2, heeft gedaan. Dit is wat Grotz zelf zegt over H2O2 en artritis:

Quote:
“I drink hydrogen peroxide everyday and my ingesting of hydrogen peroxide

didn’t poison me at all. It cured my arthritis and it did so for a total of $6.

If this is con artistry, it’s the cheapest ripoff in history.”

Mike

Ja Mike, ik heb alle graanproducten al uit mijn voeding gelaten en eet weinig koolhydraten. Dus jij zou me het aanraden die H2O2 tegen jicht ? Ik gebruik sinds 5 weken Keltisch zeezout en dat bevalt prima, kan ik meerdere sole's op een dag innemen of is dit niet verstandig ?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan