H202

Edwin,

Dat heb ik inderdaad ook gelezen.

Toch denk ik dat 25 druppels van 35%, 3X daags het maximum is.

Maar nogmaals, wellicht dat een meer ervaren persoon hier iets meer over kan zeggen.

Ikzelf gebruik nu 6 druppels 35% , minimaal 1 X daags, preventief. Dus geen kuur.

Huub.

Volgens het protocol genoemd in The One Minute Cure van Madison Cavanaugh mag je uitkomen op een maximum van 3 x 25 druppels 35% per dag. Dat is een totaal van 75 druppels, verspreid over de dag! Zo bezien valt 33 druppels nog wel mee qua dosering. Wat veel zorgwekkender is, is dat je hier niet of nauwelijks iets van merkt! Hieruit leid ik nl. af dat je ERNSTIG zuurstoftekort op celniveau hebt. Het meest extreme geval dat ik ooit heb meegemaakt is een Amerikaanse die hier in Nederland woonde en op mijn advies H2O2 is gaan drinken en uiteindelijk uitkwam op 175 druppels per dag, zonder enig noemenswaardig effect! Ja, je leest het goed en nee, dit is geen typfout!

Mike

175 druppels :| Dat is zo'n 3 x 60 druppels. Ongelooflijk, maar ik geloof het wel hoor :-)

Ik hoop dat het zuurstoftekort uiteindelijk gaat dalen door H2O2 te blijven gebruiken.

Heeft het functioneren van de spijsverteringsorganen en lever invloed op dat zuurstoftekort?

Kan zuurstoftherapie helpen bij het verlagen van het zuurstoftekort in de cellen of heeft dat alleen invloed op het bloed?

Vorig jaar heb ik een keer de zuurstofsaturatie laten meten. Dat was 98%. Dat is dus wel goed.

De cellen hebben toch een tekort, omdat de celwand niet meer of nog maar gedeeltelijk permeabel is?

De celwand is verstopt geraakt door onder andere het gebruik van slechte vetten en die vetten sluiten de boel af?

Ik eet nu geen slechte vetten meer. Zorgen de goede verzadigde dierlijke vetten er ook voor dat de slechte vetten uit het lichaam en uit de cellen worden verwijderd?

Quote:
hoe is het nu met haar?

Het enige negatieve verschijnsel dat ze heeft ervaren op basis van die megadosis is dat ze op een gegeven moment vreselijke buikkrampen kreeg. Vind je het gek? Ik heb haar toen geadviseerd om accuut te stoppen en dat heeft ze gedaan. Het gaat met haar nu niet beter of slechter dan voorheen.

Mike

Edwin,

Ben jij stressgevoelig? Madison Cavanaugh schrijft in zijn boek One Minute Cure dat er geen enkele dosering is die effectief is, zolang de booschap die je (onbewust) naar je cellen communiceert een stressvolle is, want dan gooien de cellen de deuren keihard dicht en komt al die zuurstof (en andere essentiele voedingsstoffen) simpelweg niet binnen.

Mike

Misschien moet Edwin overwegen, of misschien doet hij dat al, om eens iets van meditatie te gaan doen.

Ik wil nog weleens de 1-minuut meditatie doen.

Kort maar krachtig.

Huub

Ik kan me inderdaad wel druk maken om sommige dingen.

Maar in principe heb ik geen stressvol leven, door bijvoorbeeld werk of prive omstandigheden.

Afgesloten cellen kunnen een geestelijke oorzaak (stress) hebben, maar natuurlijk ook gewoon een lichamelijke. Je noemde al 'plastificering' van de cellen a.g.v. de jarenlange consumptie van bewerkte plantaardige vetten en olien. Er werd ook een link gelegd naar bepaalde spijsverteringsorganen. Hormonen kunnen eveneens een rol spelen. Slechts 1 'valspeler' kan het spel van een compleet symfonie-orkest verstoren!

Laten we ook het onderwerp ademhaling niet vergeten. Er moet een bepaalde mate van koolzuurgas (CO2) in het bloed aanwezig zijn om zuurstof los te koppelen van hemoglobine, zodat deze ten behoeve kan komen van de cellen. Hiervoor moeten we niet te snel uitademen, want dan raken we die CO2 te snel kwijt. Veel mensen beseffen ook niet dat het de ademhaling is die het bloed in beweging zet (bij kippenembryo's is bijv. geobserveerd dat het bloed begint te stromen nog VOORDAT het hart zich heeft gevormd).

Dit speelt allemaal een belangrijke rol en het is soms niet makkelijk om 1 enkele oorzaak aan te wijzen.

Mike

Quote:
Er moet een bepaalde mate van koolzuurgas (CO2) in het bloed aanwezig zijn om zuurstof los te koppelen van hemoglobine, zodat deze ten behoeve kan komen van de cellen.

Is CO2 dan niet minstens zo belangrijk als O2?

Dan zou ik denken dat er naast O2 ook CO2 aan het lichaam kan worden toegevoegd.

Aangezien h202 oraal ingenomen word word dit extra zuurstof niet gebonden aan hemoglobine meen ik aan?

Hoe gaat de opname en transport wel in zijn werking?

Wat transporteert dit zuurstof?

Wij zijn op zuurstof gebaseerde organismes. Wij ademen zuurstof in en CO2 uit. Door langer uit te ademen en het aantal ademhalingen per minuut te verminderen, houden we automatisch CO2 langer binnen, waardoor het in ons bloed terecht kan komen. Er hoeft dus geen CO2 worden toegevoegd, dat gebeurt dan vanzelf. Overigens ben ik geen expert op dat gebied, er zijn hier forumleden die je hier veel meer over kunnen vertellen en ook al hebben geschreven. Google maar eens op 'Buteyko westonprice.nl' of 'CO2 westonprice.nl'.

Mike

Huub,

Het is off-topic, maar met de tip over meditatie kan ik wel wat. Ik ga me er in verdiepen.

Bedankt.

Ik heb met een vreemd verschijnsel te maken met H202. Nadat ik begon met H202 35% proefde ik weinig smaak. Ik ging van 1 druppel naar 18 druppels en ik proefde weinig tot geen smaak. Bij de hogere doseringen voelde ik alleen snel de zuurstof naar mijn hoofd stijgen, maar verder niets.

Nadat ik bij 19 druppels was aangekomen, begon ik ineens de rillingen te krijgen van H202. Na een slok water kreeg ik scheuten kippenvel over mijn lijf. Ook de dagen daarna met mindere doseringen kreeg ik hier last van.

Nu ben ik net gaan afbouwen naar 10 druppels 35%, maar ik krijg het amper weg. Wederom scheuten kippelvel. Zijn er meer mensen die dit hebben?

Ik heb dat ook wel bij meer dan 20 druppels.

Maar met appelazijn en sole heb ik dat ook als ik er te veel appelazijn in heb gedaan.

Misschien heeft het met de smaak te maken? H2O2 is dat nou niet bepaald lekker :-)

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan